96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 lutego 2025 19:02
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo, Chciałbym ...
... podzielić się swoimi negatywnymi doświadczeniami związanymi z obsługą w salonie Hyundai Stawowy w Częstochowie.Niestety, moja wizyta w tym salonie pozostawiła wiele do życzenia i była daleka od profesjonalizmu, którego można by oczekiwać od renomowanej marki, jaką jest Hyundai. Podczas mojej wizyty w salonie spotkałem się z brakiem podstawowej wiedzy, kompetencji oraz kultury osobistej ze strony pracowników. Dyrektor Salonu, handlowiec oraz pracownik serwisu nie tylko nie byli w stanie udzielić mi rzetelnych informacji dotyczących kupna oraz serwisu mojego pojazdu, ale również zachowywali się w sposób lekceważący i nieprofesjonalny. Takie podejście do klienta jest absolutnie niedopuszczalne i nie spełnia żadnych współczesnych standardów obsługi. Jestem głęboko rozczarowany poziomem obsługi w Państwa salonie. Zastanawiam się nad zgłoszeniem tej sprawy do siedziby Hyundai Polska, aby zwrócić uwagę na jakość usług świadczonych w Państwa placówce. Uważam, że właściciel salonu powinien niezwłocznie przeprowadzić audyt wewnętrzny i podjąć odpowiednie kroki w celu poprawy jakości obsługi klienta oraz kompetencji zatrudnianych pracowników. Istnieją odpowiednie szkolenia z zakresu obsługi klienta oraz zachowań behawioralnych, które powinny być obowiązkowe dla każdego pracownika mającego kontakt z klientem. Moje doświadczenie z marką Hyundai po takim traktowaniu uważam za zakończone. Nie zamierzam polecać tej marki ani Państwa salonu znajomym czy rodzinie. Wręcz przeciwnie, będę ostrzegał innych przed wizytą w Państwa salonie, który, moim zdaniem, nie spełnia podstawowych standardów obsługi klienta. Kupiłem samochód marki Hyundai rok temu i od razu żałowałem tej decyzji ze względu na poziom obsługi i potraktowania mnie przy zakupie auta. Byłem notorycznie okłamywany przez ówczesnego kierownika salonu Pana Pindakiewicza oraz handlowca Pana Zawadę. Powinienem tą opinie napisać już rok temu ale liczyłem, że może coś się zmieni przez ten czas. Niestety po ostatnich wizytach przy serwisowaniu auta nadal obecne są tam standardy obsługi klienta na żenującym poziomie. Sami musimy dzwonić po innych salonach aby dowiedzieć się jak rozwiązać sprawę bo Panowie z serwisu nie są wyposażeni w podstawową wiedzę którą mają przedstawić klientowi. Liczę na to, że Pan Właściciel grupy Stawowy potraktuje tą moją opinię poważnie i wyciągnie odpowiednie wnioski, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. NIE POLECAM !!!! Edit : Szanowni Państwo, Chcielibyśmy odnieść się do naszej wcześniejszej negatywnej opinii dotyczącej Salonu Hyundai Stawowy. Dziś mieliśmy przyjemność rozmawiać z nowym dyrektorem oddziału, Panem Piotrem, który skontaktował się z nami w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Jego podejście było niezwykle rzetelne i profesjonalne. Pan Piotr wysłuchał naszych uwag i zastrzeżeń z dużą uwagą, a następnie przedstawił swoje stanowisko oraz plany dotyczące wdrażania najwyższych standardów obsługi klienta. Serdecznie przeprosił za zaistniałe niedogodności i poprosił o wyrozumiałość, co spotkało się z naszym uznaniem. To rzadka sytuacja, kiedy dyrektor osobiście dzwoni, aby wyjaśnić negatywną opinię i wyrazić troskę o zadowolenie klienta. Po rozmowie z Panem Piotrem, wraz z żoną, uznaliśmy, że damy salonowi kolejną szansę i nadal będziemy korzystać z jego usług. Doceniamy zaangażowanie nowego dyrektora oraz jego determinację w podnoszeniu jakości obsługi. Mamy nadzieję, że pod jego kierownictwem Salon Hyundai Stawowy będzie się rozwijał i utrzymywał najwyższe standardy.
Użytkownik sieci
8 lutego 2025 10:02
Salon - samochody nowe
Przyjechałem obejrzeć auto ...
... (używane) z Łodzi. Opis auta bardzo przerysowany połowy funkcji nie było. W ogłoszeniu auto premium a w realu zwykły standard. Czy ktoś to wogóle weryfikuje czy jest to na zasadzie kopiuj wklej i może ktoś się złapie?
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 14:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 09:48
Salon - samochody nowe
Polecam, miła obsługa, konkurencyjne ceny usług 👍
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 22:42
Salon - samochody nowe
Jestem pod wielkim ...
... wrażeniem pracy działu serwisu. Panowie doradcy wykazali się kompetencją i pełnym profesjonalizmem. Polecam!
Użytkownik sieci
18 stycznia 2025 14:44
Salon - samochody nowe
Serwis godny polecenia. ...
... Uzyskałam pomoc i wyczerpujące wyjaśnienie dotyczące zaistniałego problemu. Pan, który mi pomagał był pełen zaangażowania i profesjonalizmu. Serdecznie dziękuję.
Użytkownik sieci
31 grudnia 2024 18:25
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
28 grudnia 2024 17:08
Salon - samochody nowe
Szybka isprawna i miła obsługa
Użytkownik sieci
28 grudnia 2024 07:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 grudnia 2024 12:46
Salon - samochody nowe
POLECAM . Wspaniała ...
... obsługa, fachowość, doradztwo. Zadowolona klientka. 👍
Użytkownik sieci
26 grudnia 2024 12:47
Salon - samochody nowe
Polecam, współpraca z ...
... Panem Adamem to sama przyjemność, pełny profesjonalizm.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2024 14:07
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam, szczególnie ...
... Pana Adriana Z. Rewelacyjne podejście do klienta, przemiła atmosfera, a co najważniejsze zawsze był pod telefon. Doradził mi w wielu ważnych kwestiach. Z dużym profesjonalizmem zajął się wszystkimi aspektami kupna samochodu łącznie z ubezpieczeniem. Wszystkie moje wątpliwości zostały od razu wyjaśnione. Jeszcze raz serdecznie polecam!
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 19:52
Salon - samochody nowe
Firma godna polecenia bardzo miły i fachowy personel
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 17:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 21:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 13:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 16:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 listopada 2024 18:42
Salon - samochody nowe
Pierwszy raz byłem ...
... w autoryzowanym serwisie i nie zaskoczyła mnie cena za naprawę ale nie na to trzeba zwrócić uwagę tylko na profesjonalizm z jakim podchodzą do klienta. Żadnych opóźnień co do rozpoczęcia naprawy, na plus także fakt że fotel kierowcy został zasłonięty folią oraz kierownica owinięta streczem co zabezpieczyło przed ewentualnym ubrudzeniem przez mechanika. Na samochód czekalem w poczekalni gdzie można bylo zrobić sobie kawę z ekspresu . Plus też za kącik malucha ! Polecam miejsce !
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 08:01
Salon - samochody nowe
Pani Kasiu, dziękuję ...
... za profesjonalną obsługę, doradztwo i cierpliwość. Serwis godny polecenia.
Użytkownik sieci
19 listopada 2024 18:34
Salon - samochody nowe
Bardzo fajna obsługa