90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 marca 2024 23:48
Salon - samochody nowe
Serwis nie dokręcił ...
... osłony pod silnikiem. Jadąc S5 odpadła osłona.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2023 15:17
Salon - samochody nowe
Od 3 lat ...
... regularnie jeżdżę do serwisu Hyundai i zawsze byłam zadowolona, po zmianie właściciela firmy nastąpiła również duża zmiana na minus. Nie tylko przegląd kosztował 3x więcej niż zwykle, nie ma również rabatu dla stałych klientów. W trakcie serwisu zepsuto wejście USB do telefonu, które jest kluczowe i umożliwia korzystanie z nawigacji, telefonu, grania muzyki itp. Po zgłoszeniu problemu otrzymałam odpowiedź "to dziwne, nietypowe" i propozycję przyjechania i sprawdzenia, co się dzieje. Nikt nie przeprosił za zmarnowany czas, nerwy. Zostałam potraktowana jakbym sama, celowo zepsuła port USB i oczekiwała darmowej naprawy. Nie polecam. Nie mam zamiaru korzystać więcej z usług serwisu, planowałam zakup auta w salonie, ale po tym doświadczeniu również odstąpiłam od tego pomysłu.
Użytkownik sieci
31 lipca 2023 17:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 07:17
Salon - samochody nowe
Dramat sprzedażowy. Byliśmy ...
... z żoną wczoraj tj 24.lipca około godz17:30. Jesteśmy zainteresowani modelem Bayon więc od razu udaliśmy się w jego stronę. i...? Auto zamknięte!!!! Nikogo zainteresowanego sprzedażą wkoło nie ma. Chodzimy rozmawiamy, oglądamy. Po chwili wchodzi od drugiej strony jeden Pan ale niestety mimo, że przeszedł obok nas trzy razy ani nie powiedział dzień dobry ani nie zapytał czy w czymś pomóc po prostu poszedł do biurka w drugim końcu salonu. Jest dla nas rzeczą niepojętą żeby nikt się nie interesował potencjalnym klientem w takim miejscu jak salon samochodowy. Myślę, że właściciel nie ma pojęcia o takim podejściu pracowników do klienta i być może tą drogą się dowie. Nie polecam tego miejsca i na pewno tam nie wrócę.
Użytkownik sieci
11 lipca 2023 03:14
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2023 17:26
Salon - samochody nowe
Karlik - usługa ...
... 40% tańsza i kierownik, który żyje w "dzisiejszych" czasach w porównaniu do tego miejsca.
Użytkownik sieci
12 lutego 2023 18:26
Salon - samochody nowe
Dealer, który nie ...
... chce sprzedawać samochodów. Na stronie Hyundai auto dostępne od ręki. Rozmawiasz telefonicznie, mailowo i nagle...kontakt się urywa. Obrazili się? 🤣
Użytkownik sieci
3 lutego 2023 14:04
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 lutego 2023 10:49
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... kierownik zachowuje się jak za czasów PRL. W nowym aucie dokladali lampki a przy okazji polamali plastiki mocujące. Jedynym plusem że serwis można wykonać w sobotę. Może pracują za karę Nie odwiedzę tego serwisu napewno.dziękuję za odpowiedź ale byłem nie dawno i zgłaszałem Ledy że parują. Już 2 raz kierownik mówi że w lampach są odpowietrzniki ale nie umie mi ich pokazać. Potrzym mówi że mam już się niepokazywac i podziękował więc ja też podziekowalem. Miałem citroena też nowego i tam serwisowałem. Kupując hundaya myslalem że obsługa się zmieni ale nie wciąż kierownik piastuje swój urząd
Użytkownik sieci
28 maja 2022 20:51
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania kientem
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2022 12:52
Salon - samochody nowe
Niestety jesteśmy zmuszeni ...
... wystawić negatywną opinie. Doskonale zdajemy sobie sprawę z sytuacji rynkowej, problemami z dostępnością komponentów, spowolnioną produkcją, ale oczekiwanie na auto 9 miesięcy i nadal nie widać światełka w tunelu to jest przesada. Pierwotnie wybraliśmy dilera w Baranowie, ale powiedział na wstępie - okres oczekiwania max 5 miesięcy. Skontaktowaliśmy się ze Swarzędzem auto do 2 miesięcy u nas miało być. Pojazdu nie ma do dziś !. Druga sprawa wszystkie telefony do opiekuna miesiąc w miesiąc wykonujemy my i jaka odpowiedź? Już za miesiąc auto będzie, już jest planowane na produkcję, a ostatni telefon do osoby pełniącej zastępstwo za opiekuna odpowiedź bez ogródek - auto nie jest nawet w planie produkcyjnym. W lipcu 2022 mija rok od zamówienia. Na pytanie z naszej strony czy w związku z tym , że ponosimy koszty najmu otrzymamy beneficjum -odpowiedz bezczelna "Niech rabatem będzie cena niezmienna od dnia zamówienia lipca.2021". Miało być łącznie od 5 do 10 aut dla firmy właśnie tej marki skończy się na jednym o ile się to skończy...Kolejne kroki prawne. Nie polecamy wyboru dealera. Uważamy tą sytuację za blamaż na całej linii dla salonu i marki.
Użytkownik sieci
27 lutego 2022 22:44
Salon - samochody nowe
4 Hyundai kupilem ...
... u Karlika pierwsze kupilem w Szpot pierwszy i ostatni raz niestety
Użytkownik sieci
26 listopada 2021 23:03
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 listopada 2021 17:09
Salon - samochody nowe
Podczas wizyty w ...
... serwisie Hyundai Szpot uszkodzona została maska mojego auta. Po przeanalizowaniu monitoringu serwis się przyznał i po burzliwych negocjacjach zgodził się naprawić szkodę. Niestety wszystkie koszty z tym związane zostały po mojej stronie ( koszty dojazdów, wizyty w serwisie, auto zastępcze)
Użytkownik sieci
13 października 2021 20:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
30 września 2021 15:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 września 2021 11:53
Salon - samochody nowe
2 miesiące temu ...
... zamieściałm opinię nt. kontaktu z Państwa salonem. W Państwa odpowiedzi pojawiły się nieparwdziwe informacje. Otóż: rozmawiałam z Państwa handlowcem RAZ (dysponuję historia połączeń), a nie kilkukrotnie. Samochód pojawił się w ofercie, ponieważ zamieszczony został na Państwa stronie i otomoto. Proszę nie zamieszczać odpowiedzi niezgodnych z prawdą, bo to jeszcze bardziej Państwa kompromituje.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2021 23:04
Salon - samochody nowe
Bardzo Niepolecam tej ...
... firmy kupiliśmy nowego Hyundai Tucsona i po czterech miesiącach okazało się że lakier na masce , drzwiach tylnych za kierowcą ,błotnik przedni i dachu zaczął pękać .Zgłosiliśmy to na serwisie kierownik tego działu po oględzinach opowiada że to po ptasich odchodach i opowiada że kupił takiego poloneza i miał przebarwienie lakieru (bzdura jakiej nie słyszałem)ciekawe że co drugie auto stoi u nich na otwartym placu i też jest okichane od ptasich odchodów i jakoś tam lakier nie odchodzi Po złożeniu reklamacji na lakier mija 16 dni roboczych brak odzewu ze strony salonu zadzwoniłem jak wygląda rozpatrzenie mojej reklamacji odebrał pracownik i powiedział że kierownik oddzwoni faktycznie odzwonił poinformował mnie że w poniedziałek a wtorek dostane odpowiedz z centrali z Warszawy ( nadal brak odpowiedzi) Zdjęcia mogę przesłać dla zainteresowanych Mam nadzieje ze pani Ewa Szpot jest dumna za brak szacunku wobec klijenta Napewno nie zostawię tego Zgłoszę to do prawkonsument a jak będzie trzeba to do tvn turbo
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2021 10:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 lipca 2021 11:54
Salon - samochody nowe
Problem z komunikacją. ...
... Telefoniczną i osobistą . Długi czas oczekiwania na części.