95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Magdalena Połowczyk
14 grudnia 2022 16:25
Serwis
Niekompetentny personel na czele z kierownikiem
Nasze auto stało ponad 9 miesięcy w serwisie w oczekiwaniu na nowy gril. Przez cały ten okres czekania wykonaliśmy do serwisu kilkadziesiąt telefonów z zapytaniem kiedy? Jak? Itp. Nikt nie raczył nas na biezaco informować o tym jak przebiega proces serwisowy. Najpierw brakująca cześć płynęła statkiem, potem leciała samolotem aż w końcu serwis wpadł na pomysł że założy nam używany gril. Pojechaliśmy odebrać auto i okazało się ze musimy kupić nowy akumulator ponieważ ten który był ( 3 letni akumulator w dwuletnim aucie) nie działa. Szanowny pan kierownik stwierdził ze to ewidentnie nie jego wina i ze to my musimy pokryć koszt nowego akumulatora. ( auto stało ponad 9 miesięcy na parkingu serwisowym)
Zapytałam pana kierownika kiedy wpadł na pomysł żeby zamówić używana część ( grill)a on na to ze to my powinnismy wyjść z takim pomysłem i zadzwonić do serwisu i podsunąć im taki pomysł. . Mam nadzieje ze już nikt więcej nie będzie miał okazji serwisować tam auta.
Użytkownik sieci
21 listopada 2020 20:10
Salon - samochody nowe
No jakoś nie ...
... jestem zachwycony ale kilka faktów : Rutynowa wymiana rozrządu w silniku 1.2 THP przebieg 70 tyś. Wcześniej umówiona wizyta podany model, VIN żeby usprawnić wymianę częsci. Telefon pierwszy "jest mały problem będzie pojutrze bo jakieś dodatkowe części, kilka stówek więcej bo yyyy mechanik musi zarobić " 5 dni później wyjechałem z warsztatu i po 20 km CHECK ENGINE ! auto wlecze się ledwo i po jakimś czasie awaria hamulców ! Wracam do warsztatu a tam : "No panie , pompa hamulcowa pęknięta ale to nie my , my tylko ją demontowaliśmy i założyliśmy dobrze " a w ogóle to mechanik nie bedzie pracował za darmo" , następne kilka stówek. Efekt -wymiana rozrządu bez pomy wody to 7 dni w warsztacie i ponad 3 tyś . Jakoś nie jestem zachwycony
Użytkownik sieci
13 maja 2020 15:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Obsługa "olewa" klienta. Odniosłam wrażenie, że Pan, który przyjmował samochód zna się na samochodach tak samo jak ja, czyli wcale. Byłam umówiona na przegląd i aktualizację nawigacji. Miało to trwać 3-4 godziny. Po godzinie Pan zadzwonił, że wgrywanie nowych map zajmie 6 godzin. Gdy pojechałam po odbiór samochodu, okazało się, że kierownik nie potrafi wysłać maila z prośbą o kod PIN do klucza. Porażka a nie serwis.
Użytkownik sieci
14 lutego 2020 10:47
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa w ...
... serwisie . Żonie mięli wymienić klamkę w i30 niby proste, ale nie dla tego serwisu. Najpierw przyszła klamka w złym kolorze a potem trwało to kilka tygodni. Porażka. 2 gwiazdki za salon bo serwis fatalny.
Użytkownik sieci
26 września 2018 21:07
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania i empatii że strony pracowników
Użytkownik sieci
28 listopada 2017 13:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 listopada 2017 12:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki