93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2025 14:28
Salon - samochody nowe
Serwis blacharsko-lakierniczy to ...
... jakieś nieporozumienie. Naprawa samochodu trwa 1,5 miesiąca, a szkoda to tak naprawdę 2 zderzaki i atrapa z przodu. O samochodzie zastępczym zostałem poinformowany dopiero jak się upomniałem o swój samochód w wigilię (po 3 tygodniach), jak miałem zdać samochód zastępczy z assistance. Okazało się, że nawet części nie były zamówione. Będąc 250km dalej miałem 4 godziny, żeby go odebrać (niby do 17), gdzie o 16:20 nikogo już nie było i czekałem godzinę na pracownika po interwencji w salonie i leasingodawcy. Po naprawie zostałem poinformowany, że mam 24h na odbiór auta i zdanie samochodu zastępczego inaczej zostaną mi naliczone koszta wynajmu. Pracowników nie obchodzi fakt, że pracuje w delegacji i mogli poinformować mnie chociaż 2-3 dni wcześniej o odbiorze. Nie interesuje ich fakt, że nie mam możliwości przyjechania nagle (tym razem 350km w jedną stronę) do salonu i mogę to zrobić w czwartek (jest wtorek południe). Uważają, że próba połączenia telefonicznego (nieudana) oznacza informację o odbiorze auta. Brak z ich strony wiadomośći email lub sms. Naprawdę w dzisiejszych czasach zero profesjonalizmu. Widać jak "duża" firma w swoim mniemaniu i jej pracownicy mają w poważaniu klienta, który chciał ( już nie będzie ) korzystać z ich usług.
Użytkownik sieci
30 listopada 2024 14:47
Salon - samochody nowe
W tym salonie ...
... zostałem potraktowany jak biedak, którego nie stać kupić sobie samochod. Sprzedawca zmierzył mnie i moją żonę wzrokiem i stwierdził że nie będzie z nami rozmawiał, na pytanie ile kosztuje ta kotetna wersja odpowiedział drogo... pozdrawiamy pana kupiliśmy gdzieś indziej.
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 21:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 listopada 2024 12:24
Salon - samochody nowe
Witam ostatnio odwiedziłem ...
... ten salon w celu zakupu auta bo szukam auta do 150tys i wiecie co byłem z synem i nikt z obsługi do nas nie podszedł nie wiem źle wyglądałem czy co do innych klientów panowie podchodzili ale do mnie nik Ok są inne salony pozdrawiam
Użytkownik sieci
16 października 2024 16:59
Salon - samochody nowe
Wystawiam negatywną ocenę ...
... i nie polecam tego serwisu. Opis: w dniu 04.10.2024 w godzinach porannych zadzwoniłem do tego dealera Hyundaia w celu wyceny kompletu wentyli z czujnikiem ciśnienia wraz z usługą montażu. Prosiłem o relatywnie szybka wycenę w celu podjęcia decyzji i umówienia terminu. Po 7 dniach tj. 11.10.2024 zadzwoniłem aby dopytać czy zostało to wycenione. Dealer poinformował, iż zapytanie zostało skierowane do serwisu w dniu 04.10.2024, ale właśnie wysyła ponaglenie. Po raz 2 prosiłem aby potraktować to priorytetowo z uwagi na usterkę. Po dzień dzisiejszy tj. 16.10.2024 nie otrzymałem odpowiedzi ... Zrezygnowałem już z usługi serwisu u tego dealera, ale dzielę się sytuacją, aby ktoś nie padł ofiarą ignorancji tego dealera/ serwisu
Użytkownik sieci
24 września 2024 09:24
Salon - samochody nowe
Tak nie wygodnych ...
... siedzeń na poczekalni, to już dawno nie testowałem. Jestem użytkownikiem różnych aut i różne serwisy odwiedziłem. Ale to wasze miejsce które nazywacie poczekalnia to jakaś żenada. Proponuję popracować lub choćby posiedzieć pracownikowi i napewno wyda negatywną ocenę. Z laptopem się nie da pracować musze być zgięty jak by korzystał z mebli w przedszkolu. A po drugiej stronie jest Ikea wystarczy kupić coś choćby z wyprzedaży i będzie o niebo lepsze.
Użytkownik sieci
21 września 2024 06:27
Salon - samochody nowe
Ten serwis to ...
... jakaś wielka pomyłka oddałem tam samochód na sprawdzenie nie dość że sprawdzali 4 dni i na pewno by sprawdzali dłużej ale nie wytrzymałem i zadzwoniłem 4 dnia aby zapytać się co z samochodem pan który przyjmował był nieobecny a pani która odebrała telefon kazała mi poczekać i że zadzwoni tak zadzwoniła po 10 minutach i powiedziała że samochód będzie do odbioru po przyjeździe na miejsce abby odebrać samochód zostałem zszokowany samochód który został oddany na sprawdzenie trzech rzeczy który stał 4 dni wyglądał jakby uczestniczył w rajdzie Safari a w środku zgnieciony i pozostawiony worek który który służył jako pokrowiec na siedzenie nie stwierdzić że samochód w ogóle nawet nie był na serwisie tylko stał przez te 4 dni na dworze i dlatego taki brudny jeżeli byłby to serwis gwarancyjny to zrobiono by to w ciągu jednego dnia także jeżeli ktoś chce tam oddać samochód to radzę się zastanowić lepiej oddać do Dąbrowy górniczej a ja tego i tak tego tak nie pozostawię tylko opiszę dołączę zdjęcia aby nie być gołosłownym i wyślę do głównego przedstawiciela Hyundai Polska
Użytkownik sieci
11 września 2024 22:51
Salon - samochody nowe
Znudzony pan siedzi ...
... za biurkiem ale ani nie spyta czy może w czymś pomóc ani się nie przywita, ani nie wstanie. Mimo wcześniejszego umówienia terminu trzeba było 20 minut czekać aż ktoś się zainteresuje bo patrzenie w komputer ważniejsze niż klient. Tak zlekceważony nie kupię ani tańszego ani tym bardziej droższego auta. Pójdę do konkurencji w Lexusie. Tam umieją zadbać o klienta.
Użytkownik sieci
5 września 2024 17:51
Salon - samochody nowe
Serwis Hyundai Waro ...
... w Katowicach, pomimo ustalonego (3 tygodnie wcześniej) przeglądu rocznego auta oraz wymiany oleju - odmówił ów usługę dwie godziny przed spotkaniem... Zaproponowano termin odległy o tydzień czasu. Powiedziałem że obecnie mam przebieg 30tys km ( więc auto musi mieć wymieniony olej ) oraz że z dniem jutrzejszym wyjeżdżam w delegacje. I jak wrócę samochód będzie mieć 35tys przebiegu... Uprzejmie zostałem poinformowany że jak wyjadę do pracy to stracę gwarancję na silnik, pomimo że ów sytuacja nie była z mojej winy ! Nie zaproponowano żadnego rozwiązania. Zostawiono samemu sobie z możliwością utraty gwarancji ! Zadzwoniłem do serwisu Hyundai w Krakowie ale nie potrafili na 'już' zorganizować usługi. Zadzwoniłem do Folwarku w Kielcach i uprzejma Pani powiedziała abym przyjechał, że mi pomogą... i pomogli ! Po czymś takim, z serwisem Waro w Katowicach, jestem zmuszony pożegnać się na stałe i tym samym wystawić ów opinie.
Użytkownik sieci
22 listopada 2023 16:40
Salon - samochody nowe
Około roku temu ...
... przyjechałem do serwisu naprawić kilka rzeczy w moim Hyundaiu. Nie wystawiałem wcześniej opinii, chociaż nie byłem zadowolony z obsługi, ich stosunku do mnie, a także z tego, że nie wszystkie usterki które zgłaszałem zostały naprawione. Postanowiłem po prostu tam nigdy nie wracać. Do opinii skłoniła mnie dzisiaj wymiana żarówek. Mianowicie przy oddawaniu samochodu na serwis zostawiłem im nowy komplet jednych z najdroższych żarówek na rynku, niestety dzisiaj przy wymianie okazało się, że zamontowane przez serwis Hyundai żarówki były innego producenta niż te, które zostawiłem do wymiany w tym serwisie. Ręce opadają, szczerze nie polecam.
Użytkownik sieci
31 maja 2023 10:28
Salon - samochody nowe
Zostaliśmy potraktowani jak natreci.
Użytkownik sieci
7 marca 2023 17:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 21:58
Salon - samochody nowe
Od 2 dni ...
... czekam na rzekomy szybki kontakt działu sprzedaży jak tylko skończy obsługiwać klienta .... duży ruch chyba tam macie...
Użytkownik sieci
7 października 2022 18:17
Salon - samochody nowe
3 razy przyjechałem ...
... zrobić układ hamulcowy i w końcu po 3 próbie się udało! była prosta wymiana płynu hamulcowego, tarcz, klocków. w końcu okazało się, że płyn hamulcowy nigdy nie był wymieniany, ponieważ stary płyn z układu wypłynął wtedy ze zbiornika, co świadczy o tym, że nie był wymieniany nawet po pierwszej próbie serwisowej! krążyły pogłoski, że na tym serwerze zmieniono go tylko w czołgu!
Użytkownik sieci
26 lipca 2022 10:53
Salon - samochody nowe
Z całego serca ...
... NIE POLECAM tego salonu. Omijajcie szerokim łukiem!
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 18:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam, przyjęto ...
... zamówienie na auto wiedząc że producent nie przyjmuje zleceń na ten typ auta. Dowiedziałem się o tym przez zupełny przypadek, straciłem ponad miesiąc w oczekiwaniu na samochód który nie mogł być wyprodukowany.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2022 07:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 czerwca 2022 09:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 maja 2022 16:53
Salon - samochody nowe
Nie polecam SERWISU. ...
... Brak odpowiedniego podejścia do klienta, brak chęci pomocy, zostawienie klienta z problemem samemu sobie. (Problem dotyczył gwarancji i naprawy gwarancyjnej auta) SKIEROWAŁEM TĄ SAMĄ SPRAWĘ DO SERWISU MMCARS KATOWICE KOŚCIUSZKI, gdzie dzięki zaangażowaniu i kompetencji Kierownika Serwisu Tomasza problem został rozwiązany, a autko gwarancyjne naprawione. NIE POLECAM SERWISU W WARO KATOWICE ROŹDZIEŃSKIEGO!!!
Użytkownik sieci
18 maja 2022 21:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka