87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 maja 2018 05:52
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem.
Użytkownik sieci
17 marca 2018 08:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lutego 2018 15:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 stycznia 2018 07:12
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 października 2017 08:14
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 września 2017 23:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 czerwca 2017 22:33
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie polecam ...
... firmy Torital z Torunia, a przede wszystkim działu z samochodami używanymi. W swojej ofercie mieli (i dalej mają) Fiata Bravo, którym miał jeździć pracownik zatrudniony w ramach samozatrudnienia. Przebieg auta udokumentowany, samochód według osoby tam pracującej w stanie idealnym poza wymienionymi drzwiami. W związku z tą rekomendacją jechaliśmy kilkaset kilometrów (o czym informowaliśmy telefonicznie), żeby obejrzeć samochód z którym rzekomo miało być wszystko w najlepszym porządku. Można sobie wyobrazić w jakim stanie było to auto, skoro pomimo 4 godzinnej jazdy nie było sensu wykonywać jazdy próbnej. Ewidentnie mocno uderzony w przód, czego nie dało się ukryć naprawą zrobioną na "odpieprz się", którą lepiej zrobiłaby pewnie większość zwykłych warsztatów w porównaniu z tym serwisem Fiata. Auto może i miało te 80 tysięcy kilometrów przejechane, jak na liczniku i wpisane w książce serwisowej, ale raczej ze 200 tysięcy kilometrów temu, o czym świadczyło mocno umęczone wnętrze samochodu. Na pytanie, dlaczego nie powiedziano nam o faktycznym stanie auta w rozmowie telefonicznej przed kilkuset kilometrową jazdą pan tylko wzruszył ramionami. Proszę uważać, bo samochód ten jest ciągle w ofercie tego "dealera". Absolutnie nie polecam.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2017 11:14
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta to ...
... jakiś żart. Przy kupnie auta - oczywiście wszystko bardzo elegancko, uprzejmie, tak jak powinno być. Przy serwisowaniu - Panowie mają gdzieś klienta. Bardzo szkoda, bo bardzo lubię moje auto i w niedalekiej przyszłości chciałam kupić kolejny model 500-tki. Chyba wybiorę po prostu inny salon. Bardzo uwłaczające jest również to, że każdy z obsługujących Panów nie zwracał się do mnie (kobiety, która jest właścicielem auta), tylko do mojego narzeczonego, który mnie odwoził na miejsce (bo przecież dojazd na Poznańską jest tragiczny). Nawet przy pożegnaniu Pan z serwisu podał rękę nie mi, tylko mojemu partnerowi. Panowie, proszę zmienić podejście, mamy XXI wiek...
Użytkownik sieci
12 marca 2017 19:42
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki