91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 lutego 2021 14:21
Salon - samochody nowe
Tragedia. Obsługa działu ...
... serwisu pracuje tam za kare. To najgorzej prowadzony serwis w Poznaniu i okolicach.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2020 21:58
Salon - samochody nowe
Serwis do którego ...
... nigdy nie wrócę, obsługa klienta, jakość wykonywanych usług na najniższym poziomie z jakim miałem nieprzyjemność się spotkać. Cena usług znacznie wygórowana, przechodząc do sedna oddałem swojego „ kota” na serwis przewidziany dla przebiegu około 90tys km, opiewał na wymianę oleju niektórych filtrów sprawdzenie auta oraz serwis klimatyzacji. Oddając auto do serwisu poprosiłem o kontakt gdy auto będzie gotowe co jest raczej oczywiste , przez cały dzień nikt się nie odzywał zadzwoniłem następnego dnia myśląc, że usługa się wydłużyła, okazało się ze od poprzedniego dnia auto było „gotowe do odbioru” odebrałem auto następnego dnia okazało się, że auto ma obluzowany tłumik, czego panowie nie zauważyli oraz samochód nadal prosi o serwis na wyswietlaczu, co oznacza, że nie skasowano jego konieczności z komputera. Zadzwoniła pani z biura obsługi klienta z pytaniem, jak przebiegła usługa. Przedstawiłem zaistniałą sytuację i do dnia dzisiejszego nie nikt z serwisu nie zadzwonił i nie próbował zrekompensować usługi, za którą zapłaciłem.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2019 15:21
Salon - samochody nowe
Można kupić nową ...
... wersję swojego marzenia 😉😎.....ale jak chcesz serwisować starszą wersję to nawet nie oddzwonią. Dwa razy to samo. Aż sie dziwię. Biorę to za afront. Dla mądrego serwis i obsługa równie ważna co samochód. Np. w Toyocie nigdy tak mnie nie potraktowano. ☹️
Użytkownik sieci
14 października 2019 09:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 marca 2019 21:41
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzamy. Obsługa ...
... na żenująco niskim poziomie. Jak dla nas chodzenie przez Panów sprzedawców z zadartym nosem bo sprzedają Jaguara to trochę za mało żeby wydać na samochód ponad 200 tysięcy złotych. Może dla wielu Klientów to nie ma znaczenia i liczy się wyłącznie marka, nas jednak fatalna obsługa skutecznie zniechęciła do zakupu tej marki chociaż jazda samochodem dostarczyła niesamowitych wrażeń. Generalnie z mężem mieliśmy wrażenie, że Panowie sprzedawcy poza informacją: "sprzedajemy markę premium, albo Państwo kupujecie albo nie" to wszystko co mieli do powiedzenia, niestety jak dla nas to zdecydowanie za mało i liczyliśmy na przysłowiowe "coś więcej" od marki premium na którą trzeba wydać tyle pieniędzy. Do tego pracownicy kłamią, pomimo posiadania korespondencji z nimi, to nas skutecznie znięchęciło - strach pomyśleć co byłoby po zakupie samochodu. Finalnie z fatalnej obsługi salonu jesteśmy "zadowoleni" gdyż zakupiliśmy samochód innej marki z którego jesteśmy bardzo zadowoleni, obsługa była na nieporównywalnie wyższym poziomie i do tego zaoszczędziliśmy "parę złotych..." :) Obsługa dramat, dramat, dramat. Odradzamy!
Użytkownik sieci
8 grudnia 2018 09:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 lutego 2018 05:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 grudnia 2017 01:27
Salon - samochody nowe
Dramat. Zdecydowanie nie ...
... polecam. Jakbym wiedział co tam sie dzieje, na pewno pojechałbym gdzie indziej... Servis -katastrofa. Nie oddam nigdy tam już auta... szczegóły podam wkrótce jak coś się wyjaśni, choć po rozmowie z kier.serisu widzę, że jednak niewiele😔😔😔
Użytkownik sieci
1 grudnia 2017 18:33
Salon - samochody nowe
OSTRZEGAM! Proponuje uważność. ...
... W serwisie tej firmy wprowadzono mnie w błąd sprawiając poważne niedopatrzenie po serwisowe. Przy kolejnych akcjach serwisowych system informujący o czasie dokonania przeglądu informował mnie z dużym opóźnieniem typowym dla innego modelu tego samego auta Modelu XF z innym silnikiem. Mój silnik benzynowy 2 litrowy wymaga przeglądu co 15000 km. Po drugim przeglądzie wgrał mi któryś z panów serwisantów lub stało się to w jakiś sposób mi nie znany wyświetlacz pokazywał czas serwisu z opóźnieniem 10 000 km. Nie spodziewałam się tego sugerując się raczej poleceń wynikających z kontrolek przy trzecim przeglądzie i kolejnych system regularnie pokazywał opóźnienie charakterystyczne w ilość km dla innego modelu informując nie przy 13000 km, gdzie powinien mnie właśnie ostrzegać o zbliżającym się limicie tylko przy 23000 km odpowiednim dla innego modelu silnika Jaguara XF. straciłam przez to gwarancję plus i niestety nie ma możliwości odwrotu. Główny dystrybutor twierdzi że powinnam trzyma się książki serwisowej a nie polegać na tym co wyświetla mi auto. Karlik u którego robiłam wszystkie przeglądy nigdy na to uwagi nie zwrócił, ba sam się do błędu nie przyzna natomiast po upływie 3 lat regularnego jak mi się przez te lata wydawało poprawnego serwisowania auta zostałam na lodzie. Mój wniosek. Zdecydowanie nie można im ufać.
Użytkownik sieci
3 maja 2016 00:59
Salon - samochody nowe
450zł za roboczo godzine