87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2021 14:24
Salon - samochody nowe
Zleciłem naprawę Land ...
... Rovera w serwisie przy ul. Zakopiańskiej. Poziom usługi poniżej krytyki, uszkodzili mieszek/osłonę tylnego amortyzatora i zataili to uszkodzenie. Dzisiaj skutkuje to drogą wymianą mieszka/osłony z mojego portfela, a była to szkoda z OC sprawcy uszkodzenia. Polecam pod warunkiem pełnej kontroli wykonanej usługi, bez zaufania!!!
Użytkownik sieci
10 czerwca 2021 22:52
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
10 czerwca 2021 22:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam ! Firma dramat
Użytkownik sieci
6 maja 2021 18:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2021 08:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam niby ...
... taka marka ale.... W nawiązaniu do zapytania wyjaśniam że moja uwaga dotyczy marki Land Rover ogółem w moim RR wieczny problem z alarmami elektroniki i elektryki które tylko serwis może usunąć NP ostatnia wizyta problem z akumulatorem skąd? (Auto 3 letnie) po wgraniu nowego oprogramowania akumulator jak nowy stąd moja opinia
Użytkownik sieci
15 listopada 2020 23:53
Salon - samochody nowe
CAR MASTER to ...
... zdecydowanie najgorszy serwis Jaguara w polsce. Kierownik serwisu Pan Grzegorz to pierwszej kategorii krętacz wespół zespół z resztą Panów od obsługi serwisowej. Nowy samochód, który u nich zakupiłem diagnozują jako uszkodzony, i jednocześnie spełniający wszystkie wymagania. Gwarancja dla CAR Master nie istnieje, to wydmuszka. Dyrektor Pan Piotr Wolski poproszony o pomoc, potwierdził niesprawność samochodu, ale nie kiwną palcem aby nadać sprawie jakikolwiek bieg. Przestrzegam przed zakupami i serwisem w CAR Master. Sprawa najprawdopodobniej trafi do sądu, opublikuję i podlinkuję ewentualne rozstrzygnięcia. Raz jeszcze przestrzegam!
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 12:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 lipca 2020 20:39
Salon - samochody nowe
Nie polecam nikomu. ...
... Zwłaszcza osobom, które chcą kupić używany samochód w tym salonie. Od jakiegoś czasu poszukuję jaguara XE, trafiłem na czerwony model z 2015r. właśnie tutaj. Zadzwoniłem z pytaniem, czy samochód był malowany, czy były wykonane w nim jakieś naprawy blacharskie,/lakiernicze. Uzyskałem odpowiedź, że samochód nie miał żadnych uszkodzeń. Przyjechałem razem z moją partnerką na oględziny i pierwsze co rzuciło się w oczy to odstający próg od strony kierowcy, oklejone drzwi od wewnątrz czarną taśmą. Po pokazaniu tego sprzedawcy, nagle stwierdził, że malowany był lewy błotnik ("pewnie mała rysa i dlatego był malowany"). Poprosiliśmy o sprawdzenie usterki i telefon w tej sprawie w następnym dniu. Sprzedawca na drugi dzień zadzwonił i poinformował, że musiało być to małe uszkodzenie bo koszt naprawy to 1300 zł (nie miał oczywiście zdjęć). Zdecydowaliśmy się więc na zakup jeżeli sprzedawca pokaże nam historię pojazdu w systemie. Po przyjechaniu do Krakowa, zostałem zaproszony do komputera, gdzie sprzedawca pokazał mi historię pojazdu (do tej pory nie wiem, którego pojazdu dotyczyła ta historia). Były w niej informacje tj. przeglądy, wymiana płynu adblue, lakierowanie lewego nadkola i w sumie chyba tyle. Poszedłem ponownie zobaczyć samochód i po ponownych oględzinach poinformowałem sprzedawcę, że chciałbym sprawdzić auto w innym serwisie. I teraz hit ! "Nie może Pan sprawdzić samochodu w innym serwisie ponieważ samochód ma ubezpieczenie komisowe i nie można na nim jeździć". Kolejny hit "Musi Pan zamówić lawetę, jeżeli chce Pan go sprawdzić". Po kilku godzinach zadzwoniłem do innego salonu z pytaniem, czy to normalne. Oczywiście wyśmiali zabawnego sprzedawcę. Poprosiłem więc o dokument, który opisuje wszystkie usterki i wymiany, jakie zostały wykonane w samochodzie. Otrzymałem dokument, w którym napisane było, że samochód miał malowany lewy błotnik i reszta samochodu wykazuje parametry nowego samochodu. Na sam koniec postanowiłem sprawdzić samochód po raporcie VIN i okazało się, że samochód BYŁ BITY Z KAŻDEJ STRONY (przód, tył, lewy i prawy bok). Autoryzowany dealer Jaguar, który oszukuje ludzi, którzy uczciwie chcą kupić samochód. Bezczelne pokazywanie historii pojazdu bez jakichkolwiek usterek (nie wiem które auto mi pokazywał sprzedawca). Oszustwo i chamstwo. Inaczej nie da się nazwać czegoś takiego. Jak można klientowi pokazywać nieprawdziwą historię pojazdu?! Jakby ktoś miał wątpliwości - wszystkie usterki i naprawy wykonywane były w czasie, kiedy jaguar był serwisowany w tym salonie. Nie przyjechał naprawiony do Krakowa. Nie było opcji żeby nie wiedzieli o tych wadach ! Co lepsze - sprzedawca zapewniał, że samochód był użytkowany przez ich pracownika przez większość lat użytkowania. Jak ktoś poszukuje używanego samochodu i trafi na czerwonego jaguara xe z 2015r o numerze VIN SAJAB4BN4GA929886 - bity z każdej strony. PORAŻKA. ZALECAM OSTROŻNOŚĆ.
Użytkownik sieci
21 maja 2020 19:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 maja 2020 20:12
Salon - samochody nowe
Serwis dramat. Ceny ...
... kosmos w dodatku samochód nie do końca zrobiony.Kierownik serwisu to jakaś ciapa.
Użytkownik sieci
25 marca 2020 13:43
Salon - samochody nowe
Kompletny brak profesjonalizmu ...
... . Traktowanie klienta raczej po indyjsku niż po angielsku. Niestety ten salon podkreśla, że jaguar to już nie to co kiedyś.
Użytkownik sieci
13 marca 2020 20:25
Salon - samochody nowe
Bardzo drogo, bardzo długo, bardzo niemiło. Nie polecam!
Użytkownik sieci
28 stycznia 2020 14:10
Salon - samochody nowe
Beznadziejny salon... a ...
... zwłaszcza obsługa ze strony pana Sebastiana Sikorskiego! Wręcz prosiłem się aby odpisał na maila ponieważ chciałem kupić samochód... ostatecznie nie dostałem odpowiedzi i jestem ignorowany wiec kupię samochód w salonie gdzie szanują każdego klienta... nie polecam!!!!
Użytkownik sieci
23 listopada 2019 16:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 października 2019 12:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 października 2019 20:34
Salon - samochody nowe
Beznadziejny serwis. Za ...
... pieniądze robią wszystko bez gadania. W ramach gwarancji na każdym kroku robią problemu i nie chce nic robić na gwarancji i wpieraja klientowi że dana usterka jest w ramach tolerancji którą dopuszcza producent. Tłumaczenie aż tak śmieszne ze dziecko w to nie jest w stanie uwierzyć. Żenada
Użytkownik sieci
8 maja 2019 14:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 marca 2019 18:35
Salon - samochody nowe
Porażka prze duże P
Użytkownik sieci
8 marca 2019 23:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 grudnia 2018 11:23
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Dobra obsługa tylko wtedy, gdy występują bardzo małe problemy. Jeśli chodzi o wymianę części w ramach gwarancji, tutaj rozpoczynają się nieprzyjemne negocjacje. Uruchomiliśmy samochód 18 grudnia 2018 r. Powiedzieli, że potrzebujemy wymiany jednej części, po 2 dniach powiedzieliśmy, że potrzebujemy zmiany filtra. W rezultacie dziś, 29 grudnia 2018 roku, samochód w serwisie, a dziś powiedziano nam, że nie możemy go wziąć, ponieważ nie został naprawiony, teraz usługa nazywa nowe warunki, kiedy możemy odebrać samochód - jest 2 stycznia 2019 roku. Dostaliśmy samochód na chwilę naprawa naszej (poniżej klasy), która nie może wyjechać poza Polskę i na której kończy się przegląd serwisowy w dniu 29 grudnia 2019 roku. Moja rodzina została rozpieszczona świętami Bożego Narodzenia i Nowego Roku, nasza podróż do Włoch nie miała miejsca. Rozczarowany tą usługą. Zbieramy prawne aspekty tej sprawy, abyśmy mogli ponownie odwołać się do sądu. (Wersja oryginalna) Хороший сервис только тогда, когда есть очень маленькие проблемы. Если касается замены детали по гарантии , вот здесь начинаются неприятные переговоры. Мы поставили машину на сервис 18 декабря 2018. Сказали что нужна замена одной детали, через 2 дня сказали что нужна замена фильтра , Был назван срок отбора автомобиля с сервиса через 3 дня. В итоге сегодня 29 декабря 2018 машина на сервисе и сегодня нам сказали что мы не можем её забрать, так как до сих пор ее не починили, теперь сервис называет новые сроки когда мы сможем забрать автомобиль- это 2 января 2019. Нам дали автомобиль на время ремонта нашего ( ниже классом ) который не может выезжать за пределы Польши и у которого заканчивается срок сервисного осмотра 29 декабря 2019 года. Моей семье были испорчены Рождественские и новогодние праздники, не состоялась наша поездка в Италию. Разочарованы данным сервисом. Мы изучаем юридические аспекты по данному делу для дальнейшего обращения в суд.