85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 marca 2025 11:32
Salon - samochody nowe
naprawa w Euromot ...
... Żory,dotyczyła wyminy rozrządu i poduszki skrzyni w Fiat Ducato miało to miejsce: lipiec 2022,po naprawia trzy razy poprawiali bo był wyciek oleju,a teraz okazało się że przy wymianie poduszki poprawiali gwint,EFEKT TEJ ROBOTY OKAZAŁ SIĘ TERAZ ,,WYRWAŁY SIĘ ŚRUBY Z OBUDOWY SKRZYNI I O MAŁO NIE SPADŁA SKRZYNIA W CZASIE JAZDY,została na jednej śrubie (z czterech)
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 10:02
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa
Użytkownik sieci
27 października 2024 19:02
Salon - samochody nowe
Obsługa ok ale ...
... przy serwisie za 2500zl dostaliśmy starą uszczelkę do korka z oleju więc się rozcieklo po 2 miesiącach. Nasz lokalny mechanik potwierdził. Nie polecam.
Użytkownik sieci
6 października 2024 11:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... miejsca do naprawy auta Czekałem rok na naprawę auta po kolizji
Użytkownik sieci
16 września 2024 11:58
Salon - samochody nowe
Miesiąc temu podobnie ...
... jak rok wcześniej wymieniałam olej w moim samochodzie i porównując faktury zauważyłam iż w tym roku weszło o litr więcej oleju, udałam się więc do firmy Euromot z prośbą o wyjaśnienie, niestety do dzisiaj odpowiedzi nie otrzymałam.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2024 15:49
Salon - samochody nowe
MINUS 10 GWIAZDEK!!! ...
... Skończyła się właśnie gwarancja na moje autko. Nie będę rozpisywał się co problemu. Od zakupu występowało kilka problemów, które powodowały nie zliczone wizyty w serwisie, za każdym razem naprawa trwała kilka dni przeważnie około tygodnia. Rozmowa o problemie z przyjmującym? zero Umawianie się na kontakt ze strony serwisu "My do Pana oddzwonimy" zero. Totalna porażka kontakt z kierownikiem serwisu p. G. Głowacz! Jazdę testową wykonał i umówiliśmy się na kontakt telefoniczny ze strony p. kierownika i co? I nic. Więc ja chciałem jakoś uzyskać info na temat co dalej? Pierwszy kontakt: był chory, drugi kontakt: "nie mam teraz czasu", a potem nie odbierał telefonu. A jeszcze by można, ale szkoda już mojego czasu! Reasumując EUROMOT ŻORY OMIJAĆ WIELKIM ŁUKIEM!!! Za totalne olanie klienta, ZA BRAK PROFESJONALIZMU!!!
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 18:11
Salon - samochody nowe
Dzwonie pol godziny ...
... o 18 nieodbiera zaden dziam pajace
Użytkownik sieci
8 czerwca 2024 15:56
Salon - samochody nowe
Kupno auta marki ...
... Alfa Romeo w tym salonie wydaje się być jak mission impossible! Rozmawiałam ze sprzedawcą, a następnie z kierownikiem salonu i na jazdę testową nie udało nam się umówić. Nie ma możliwości umówienia się na jazdę testową w weekend (nawet z 2 tygodniowym wyprzedzeniem). Sprzedawca udzielił nam informacji, że auta nie wydają w tygodniu ani w weekend na dłuższe jazdy, nawet po uiszczeniu opłaty. Kierownik po dłuższej rozmowie zgodził się wynająć auto na dłuższą jazdę w tygodniu, poprosił o smsa z adresem mailowym i kontakt się urwał. Odpowiedzi na smsa nie otrzymałam, tak jak obiecanego e-maila. Auto kupiliśmy w salonie w Katowicach.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2024 11:45
Salon - samochody nowe
Poniższa opinia dotyczy ...
... serwisu Euromot w Żorach. Porażająca niekompetencja mechaników i brak skuteczności, do tego z niewiadomego powodu próbowanie "wepchnąć klientowi dziecko do brzucha". Już Wam opisuję co się działo. Zgłosiłem się do serwisu z fiatem 500e, samochód 3 letni, używany przeze mnie 2 lata 35.000 km(rok stał w salonie). Powodem wizyty były stuki w zawieszeniu. Po około 2 godzinach poszukiwania przyczyny, powiedzieli, że tam nic nie ma, że wszystko okej (wiem że nie ok, bo jeżdżę tym autem i wiem co jest ok a co nie). Pan Mirosław Zajączkowski z obsługi klienta serwisu tłumaczył mi, że stuki mogły być spowodowane wybrzuszeniem na oponie, albo kamykami w bieżniku ... (nonsens, no i troche wrażenie, jakby chcieli z klienta idiotę zrobić) Akurat przy okazji tej wizyty dodatkowo zleciłem wymianę opon z zimowych na letnie. No jako, że wymienili - no to już ani wybrzuszenia na oponie, ani kamyków w bieżniku nie było, więc poprosiłem pana Mirosława żebyśmy odbyli jazdę próbną. Stuki jak były tak były, bez zmian. Wzięli samochód znowu na serwis i po kolenej 1,5 godziny oddano mi samochód, ponownie umyty z informacją, że tam nic nie widać, że jest ok. No ale, że nie było okej bo stukało ciągle na każdej nierówności, posprawdzaliśmy we własnym zakresie co tam nie pasuje. Szybko z pomocą naszego kolegi mechanika, który nam nasze starsze samochody robi, udało się ustalić, że była całkiem rozwulkanizowana/uszkodzona tuleja wahacza, tuleja (metalowa część) wręcz leżała na wahaczu, stąd stuki. Jako, że samochód prawie nowy wolałem go oddać do naprawy do autoryzowanego serwisu. Podczas umawiania kolejnej wizyty, już na wymianę części którą to znaleźliśmy że była wadliwa, usłyszałem od pana Mirosława, że to niemożliwe, że tego nie było. Podjechaliśmy pomimo tego na umówiony termin. Pokazałem palcem co jest do wymiany, a pan Mirosław zamiast podziękować że znaleźliśmy usterkę i się wziąć auto do naprawy i wystawić nam fakturę, zaczął od tekstu, że tego nie było. Dodatkowo wymyślił, że rysy na błotniku też nie było (była bo wiem co jest w moim samochodzie). Niech mi ktoś tu wytłumaczy nawet jeśli by tej rysy nie było to jakiż to ma związek z rozlecianą tuleją wahacza. Serwis zamiast przyznać się do błędu, że nie znaleźli usterki i ją wziąć i naprawić i skasować klienta za swoją pracę, kłócił się, że tego nie było, że to niemożliwe. Zupełnie bezpodstawna i bezsensowna obrona niekompetentnych mechaników. Nie wiem kto gorszy, czy obsługa która z niewiadomego powodu próbuje wepchnąć klientowi dziecko do brzucha - że "tego nie było" - czy mechanicy, którzy przez 4 godziny nie potrafili znaleźć takiej pierdoły. W sumie 2x po pół dnia zmarnowanego czasu Więcej tam nie pojadę, szkoda czasu, nerwów. Pozdrowienia dla pana Mirosława w szczególności.
Użytkownik sieci
16 maja 2024 13:45
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalna obsługa, problemy ...
... z autem zastępczym . Nieterminowe załatwianie spraw. Pani z likwidacji szkód kompletnie olewa swoje obowiązki obiecuje przesłanie informacji 1,5 miesiąca dalej bez odpowiedzi , nikt nic nie wie. Najwiekszą zagadką jest jak ta firma funkcjonuje z tak nieprofesjonalnym i olewczym podejsciem do pracy.
Użytkownik sieci
7 marca 2024 10:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 stycznia 2024 09:45
Salon - samochody nowe
Nikt nawet nie ...
... zainteresował się nami 🫣 Natomiast wewnątrz dosłownie jeden Fiat 500 i tyle… Edit: Zabawni jesteście cyt „kiedy salon był zamknięty”… uśmiałem się nawet przy Waszej odpowiedzi. Troszeczkę pokory i szkolenie z radzenia sobie z krytyką zdecydowanie się przydadzą. Natomiast chodziło mi o Fiata 500 i akurat tylko jeden model był na salonie pomijając elektrycznego a doradców było dosyć sporo/ klientów zero 🤦♂️😁
Użytkownik sieci
18 grudnia 2023 21:08
Salon - samochody nowe
Bardzo długi czas ...
... oczekiwania na obsługę, 20 biurek i tylko dwie osoby na firmie.
Użytkownik sieci
18 listopada 2023 07:56
Salon - samochody nowe
Omijajcie z daleka. ...
... Zero profesjonalizmu i zaangażowania. Ceny z kosmosu.
Użytkownik sieci
8 listopada 2023 19:34
Salon - samochody nowe
Masakra to mało ...
... powiedziane. Wizyta na wymianę opon umówiona tydzień wcześniej. Siedze i czekam juz 2,5 godziny i jeszcze końca nie widac. Odradzam i niech ktoś coś z tym zrobić bo jest to jeden z najgorszych salonów samochodowych w okolicy. Finał taki, 4,5 godziny czekania na wymianę opon w 2 samochodach.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2023 22:25
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim miałem do czynienia. Nieslowni, nieprofesjonalni. Termin umawiany na konkretną godzinę, po przyjeździe oczekiwanie 30-40 minut na przyjęcie samochodu. Niekończące się klikanie w komputerze. Rutynowy przegląd zapowiedziany że będzie trwał ok.60 min w związku z czym decyduję się poczekać na miejscu. Ostatecznie samochód do odbioru po upływie prawie 2,5 godziny + oczywiście ok. 15-20 klikania w komputerze żeby wydać samochód. Po wykonanym serwisie okazuje się że usługa została wykonana niezgodnie z książką serwisową, zaleceniami producenta i sztuką. Nie polecam, wręcz radzę omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2023 17:20
Salon - samochody nowe
Serwis Euromot świadczy ...
... usługi bardzo niskiej jakości, za bardzo wysoką cenę. Serwis Euromot, nie potrafił zdiagnozować usterki w moim samochodzie. Miałem problem z drganiami kierownicy przy większych prędkościach na autostradzie, podczas wizyty w celu przeglądu technicznego, na początku lipca zwróciłem Panom z serwisu na to uwagę, tym bardziej, że w połowie maja była zmiana kół na letnie z wyważaniem i wymiana wahacza (naprawa odbyła się również w serwisie Euromot). Otrzymałem odpowiedź, że z samochodem wszystko jest w porządku i że dla pewności koła zostały wyważone ponownie. Usterka nie ustała po krótkim czasie ponowna wizyta w serwisie, pokazuje na czym polega usterka i że tak nie może być, panowie stwierdzili luzy na półosi napędowej, zgodziłem się na wymianę, z uwagi na brak dostępność oryginalnej części zdecydowałem się na zamiennik, warsztat poza wymianą półosi ponownie wyważył koła i zamienił je osiami. Przy odbieraniu samochodu na moje pytanie czy usterka wyeliminowana otrzymałem odpowiedź, że jest zdecydowana poprawa. Na pytanie co jeszcze mogę zrobić żeby auto było w pełni sprawne, uzyskałem odpowiedź, że może wymiana opon na nowe. Po sprawdzeniu stwierdziłem, że problem nie ustąpił tylko po prostu występował w innym, wyższym zakresie prędkości. Stwierdziłem, że zanim zdecyduje się na kolejne wydatki zweryfikuje diagnozę gdzie indziej, skoro problem z oponami udałem się do wulkanizator a gdzie samo porządne i rzetelne wyważenie kół załatwiło sprawę, drgania ustały. Zdecydowanie odradzam wizyty w warsztacie Euromot, warsztat po prostu źle wykonuje świadczone usługi, dodam jeszcze, że za zamiennik kupiony od Euromot zapłaciłem dwa razy tyle ile ta sama część kosztuje w innych sklepach, także poza źle wykonanymi usługami w warsztacie Euromot mogą państwo liczyć jeszcze na to, że sporo przepłacicie za części.
Użytkownik sieci
5 lipca 2023 08:56
Salon - samochody nowe
Niestety, muszę potwierdzić ...
... to co moi przedmówcy, zero zainteresowania potencjalnym kupcem, człowiek chodzi, ogląda, wykazuje zainteresowanie danym modelem, lecz sprzedawcy brak. Przyszedłem z zamiarem kupna Fiat 500 dla małżonki, ale z racji tego, że nikt nie podszedł, musieliśmy podjechać do konkurencji.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2023 11:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 marca 2023 16:52
Salon - samochody nowe
Serwis to jakas ...
... porazka czekalem 2,50 godziny na wymiane opon