86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 marca 2024 10:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 stycznia 2024 09:45
Salon - samochody nowe
Nikt nawet nie ...
... zainteresował się nami 🫣 Natomiast wewnątrz dosłownie jeden Fiat 500 i tyle… Edit: Zabawni jesteście cyt „kiedy salon był zamknięty”… uśmiałem się nawet przy Waszej odpowiedzi. Troszeczkę pokory i szkolenie z radzenia sobie z krytyką zdecydowanie się przydadzą. Natomiast chodziło mi o Fiata 500 i akurat tylko jeden model był na salonie pomijając elektrycznego a doradców było dosyć sporo/ klientów zero 🤦♂️😁
Użytkownik sieci
18 grudnia 2023 21:08
Salon - samochody nowe
Bardzo długi czas ...
... oczekiwania na obsługę, 20 biurek i tylko dwie osoby na firmie.
Użytkownik sieci
18 listopada 2023 07:56
Salon - samochody nowe
Omijajcie z daleka. ...
... Zero profesjonalizmu i zaangażowania. Ceny z kosmosu.
Użytkownik sieci
8 listopada 2023 19:34
Salon - samochody nowe
Masakra to mało ...
... powiedziane. Wizyta na wymianę opon umówiona tydzień wcześniej. Siedze i czekam juz 2,5 godziny i jeszcze końca nie widac. Odradzam i niech ktoś coś z tym zrobić bo jest to jeden z najgorszych salonów samochodowych w okolicy. Finał taki, 4,5 godziny czekania na wymianę opon w 2 samochodach.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2023 22:25
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim miałem do czynienia. Nieslowni, nieprofesjonalni. Termin umawiany na konkretną godzinę, po przyjeździe oczekiwanie 30-40 minut na przyjęcie samochodu. Niekończące się klikanie w komputerze. Rutynowy przegląd zapowiedziany że będzie trwał ok.60 min w związku z czym decyduję się poczekać na miejscu. Ostatecznie samochód do odbioru po upływie prawie 2,5 godziny + oczywiście ok. 15-20 klikania w komputerze żeby wydać samochód. Po wykonanym serwisie okazuje się że usługa została wykonana niezgodnie z książką serwisową, zaleceniami producenta i sztuką. Nie polecam, wręcz radzę omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2023 17:20
Salon - samochody nowe
Serwis Euromot świadczy ...
... usługi bardzo niskiej jakości, za bardzo wysoką cenę. Serwis Euromot, nie potrafił zdiagnozować usterki w moim samochodzie. Miałem problem z drganiami kierownicy przy większych prędkościach na autostradzie, podczas wizyty w celu przeglądu technicznego, na początku lipca zwróciłem Panom z serwisu na to uwagę, tym bardziej, że w połowie maja była zmiana kół na letnie z wyważaniem i wymiana wahacza (naprawa odbyła się również w serwisie Euromot). Otrzymałem odpowiedź, że z samochodem wszystko jest w porządku i że dla pewności koła zostały wyważone ponownie. Usterka nie ustała po krótkim czasie ponowna wizyta w serwisie, pokazuje na czym polega usterka i że tak nie może być, panowie stwierdzili luzy na półosi napędowej, zgodziłem się na wymianę, z uwagi na brak dostępność oryginalnej części zdecydowałem się na zamiennik, warsztat poza wymianą półosi ponownie wyważył koła i zamienił je osiami. Przy odbieraniu samochodu na moje pytanie czy usterka wyeliminowana otrzymałem odpowiedź, że jest zdecydowana poprawa. Na pytanie co jeszcze mogę zrobić żeby auto było w pełni sprawne, uzyskałem odpowiedź, że może wymiana opon na nowe. Po sprawdzeniu stwierdziłem, że problem nie ustąpił tylko po prostu występował w innym, wyższym zakresie prędkości. Stwierdziłem, że zanim zdecyduje się na kolejne wydatki zweryfikuje diagnozę gdzie indziej, skoro problem z oponami udałem się do wulkanizator a gdzie samo porządne i rzetelne wyważenie kół załatwiło sprawę, drgania ustały. Zdecydowanie odradzam wizyty w warsztacie Euromot, warsztat po prostu źle wykonuje świadczone usługi, dodam jeszcze, że za zamiennik kupiony od Euromot zapłaciłem dwa razy tyle ile ta sama część kosztuje w innych sklepach, także poza źle wykonanymi usługami w warsztacie Euromot mogą państwo liczyć jeszcze na to, że sporo przepłacicie za części.
Użytkownik sieci
5 lipca 2023 08:56
Salon - samochody nowe
Niestety, muszę potwierdzić ...
... to co moi przedmówcy, zero zainteresowania potencjalnym kupcem, człowiek chodzi, ogląda, wykazuje zainteresowanie danym modelem, lecz sprzedawcy brak. Przyszedłem z zamiarem kupna Fiat 500 dla małżonki, ale z racji tego, że nikt nie podszedł, musieliśmy podjechać do konkurencji.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2023 11:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 marca 2023 16:52
Salon - samochody nowe
Serwis to jakas ...
... porazka czekalem 2,50 godziny na wymiane opon
Użytkownik sieci
29 grudnia 2022 11:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 14:50
Salon - samochody nowe
Zastanawiam się jakim ...
... cudem oni tam w ogóle coś sprzedają? Beznadzijna lokalizacja, problem dojechać- zwłaszcza zimą. Obsługa ma klientów w tak dużym poważaniu że po 5 minutach szukania kogoś z kim będę mógł porozmawiać, zostałem spławiony w minutę. Najwyraźniej jakość Fiata przekłada się też na obsługę. Szkoda że już nie ma tego salonu w Rybniku. Było inaczej.
Użytkownik sieci
7 lipca 2022 09:30
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... za całokształt wykonanych usług ocenić serwisu pozytywnie. W skrócie: samochód używany z „roczną gwarancją” kupiony w ich salonie z niewielką usterką skrzypienia, która miała według zapewnień sprzedawcy zniknąć po czasie. Tak się jednak nie stało. Samochód więc trafił na serwis Euromot, gdzie był łącznie miesiąc, a na koniec za usługę musiałem zapłacić sam. Główne minusy podczas serwisowania samochodu: Brak słowności. Usługa, która mogła zostać wykonana w jeden dzień była robiona 3 tygodnie, zapewniając mnie wiele razy, że samochód "będzie na jutro", przez co zmarnowałem wiele nerwów, czasu, telefonów, przesuwałem własne plany, dojazd do serwisu (ok 70km w jedną stronę) a byłem tam łącznie 8 razy... Na początku również brak samochodu zastępczego... Później po 2 tygodniach zaproponowano mi taki. Brak wiedzy pracowników na temat ubezpieczenia samochodu w firmie od „rocznej gwarancji”. Wiele zachodu, skanowania dokumentów, dosyłania, nawet z domu, czekania itd. po czym okazało się, że koszty muszę pokryć sam, co prawda dostałem rabat na zbieżność kół ale to i tak niewiele zmienia. Nieuważność mechaników - uszkodzenie powłoki lakierniczej maski ciężkim narzędziem (przez co musiałem na kolejny tydzień zostawić samochód, natomiast usterka lakiernicza została naprawiona w mało satysfakcjonujący sposób, wypolerowano mi za to kilka innych rys i dostałem puszkę lakieru - to na plus). Współczuję trochę panu doradcy bo jak mówił – jego kolega jest na chorobowym już dłuższy czas i on sam musi robić za dwóch. Jednak z perspektywy klienta od autoryzowanego serwisu oczekuje się poważnego i profesjonalnego podejścia do sprawy, czego w moim przypadku nie mogę przyznać. Gdybym wiedział na początku, że ta „gwarancja” i serwis tak działają to zajechałbym do znajomego mechanika, zrobił to w jeden, max dwa dni, zapłacił połowę mniej i odebrał auto bez rys.
Użytkownik sieci
9 listopada 2021 10:10
Salon - samochody nowe
Dramat. Chciałem kupić ...
... w tym salonie Alfę Romeo. Niestety zero zainteresowania ze strony handlowców. Na prośbę o ofertę i kilkukrotne przypomnienia otrzymywałem zapewnienia ze zostanie przygotowana. Finalnie oferty nie otrzymałem. Powodzenie w sprzedaży z taką obsługą klienta.
Użytkownik sieci
20 września 2021 11:34
Salon - samochody nowe
Porażka, chodziłem po ...
... salonie 10 minut i nikt nawet nie raczyl wstać od biurka i zapytać w "czym pomóc". Życzę miłej pracy Panom z działu sprzedaż
Użytkownik sieci
8 lipca 2021 16:01
Salon - samochody nowe
Do tej pory ...
... byłem zadowolony, dlatego umówiłem się ponownie na kolejny przegląd serwisowy w Euromot. To był mój błąd. Ceny na fakturze z kosmosu, ale byłem na nie wstępnie przygotowany. Problem w tym, że na oleju silnikowym pokazali swoją fantazję. Wlali 6 litrów gdzie wg książki serwisowej wchodzi 5 i zostawili mi około 0,5 litra w butelce. To nie ma sensu. Zgłosiłem sprawę do serwisu Euromot. Zadzwonił kierownik serwisu wypytując o pozostałą ilość oleju w butelce. Tak, dokładna ilość miała dla niego ogromne znaczenie. Umówiliśmy się na rozmowę kolejnego dnia, ponieważ nie wiedziałem ile dokładnie zostało oleju i na tym koniec. Zero dalszego kontaktu. Wszystko wskazuje na to, że Panowie za wszelką cenę dążyli do kwoty wstępnie potwierdzonej przez telefon. Nie lubię takiej nieczystej gry, dlatego pozostawiam negatywną opinię i dopóki nie zmienią polityki odradzam korzystanie z ich usług. Samą sprawę zgłaszam do UOKiK.
Użytkownik sieci
2 lipca 2021 12:24
Salon - samochody nowe
Matoły tak dowaliły ...
... filtr oleju, że nie dało się go odkręcić (pewnie od nowości nie wymieniany). Założę się że nie wymieniali oleju tylko spuszczali trochę i dolewali. Nie polecam.
Użytkownik sieci
12 maja 2021 11:26
Salon - samochody nowe
Brak kompetencji u personelu.Ciężko o wycenę wymiany oleju
Użytkownik sieci
11 maja 2021 12:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 lutego 2021 11:52
Salon - samochody nowe
Koleś od samochodów ...
... używanych jest nie miły dla klienta i opryskliwy.