89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 04:51
Salon - samochody nowe
Niestety ale 2/5 ...
... jak najbardziej zasłużone. Dwie usługi i dwie zakończone fiaskiem. Alfa Romeo Giulia 2017 2.0 280 KM. Pierwsza usługa to diagnoza gdzie serwis powiedział, że szarpania samochodu przy ruszaniu to łącznik elastyczny wału napędowego. Nie prawda, spękania które występują w tych samochodach są naturalnym zjawiskiem i nie wpływają na to, w efekcie w Internecie na forum amatorskim znaleziona porada (wymiana oleju w dyfrach) była strzałem w 10, problem ustał. Kilkaset złotych poszło z dymem na niewłaściwą ekspertyzę tego salonu. Drugi raz, auto zaczęło słabo hamować, serwis wziął na test i powiedział „nasz ekspert z 20 letnim doświadczeniem, mówi, że wszystko ok”. Usługa miała sprawdzić stan techniczny hamulców, płynu i tak dalej. Niestety nikt nie pofatygował się aby sprawdzić stan klocków. Mój ekspert, czyli mechanik bez 20 letniego doświadczenia bez autoryzacji Alfa Romeo sprawdził klocki i były jak lustro (spalone). Za tą drugą porażkę oddano pieniądze dlatego daje 2/5 ale za pierwszą już nie. Batalie o zwrot trwały z 3 miesiące, na początku twierdzono, że reklamacja praktycznie nie istnieje, potem nikt nic nie widział, potem znów był problem z kontaktem, kolejno był problem z korektą (jak to zdalnie, bez podpisu?), ale w końcu się udało. Temat pierwszej reklamacji ucichł po wielkokrotnych prośbach, już mi się nie chce po prostu prosić, mam nadzieje, że zaoszczędzę komuś czasu i nerwów. Idźcie drodzy użytkownicy Alfa Romeo po prostu do zwykłego mechanika, chłop więcej wie niż Ci Państwo jak się okazuje. Zaoszczędzicie czasu a zawłaszcza pieniędzy.
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 18:12
Salon - samochody nowe
Po powiedzmy naprawie, ...
... właściwie wymianie sond lambda...z nieoryginalnych na orginalne,bo panowie z serwisu stwierdzili że muszą być orginalne,bo JEPP dalej nie będzie pracował jak należy plus wymiana na orginalny czujnik oleju...bo również takowy musi być , samochód miał wrócić do prawidłowego działania... zapłaciłem wcale nie małe pieniądze... ale ok,nie mam co do tego pretensji, chciałem żeby auto moje śmigało. Po wyjechaniu z serwisu okazało się że auto dalej nie chodzi jak należy, wróciłem z informacją że dalej jest coś nie tak.... poczym pan stwierdził że to jednak jest wina sterownika silnika i muszę zakupić inny i wymienić.Super!!!. Kupiłem sterownik odpowiedni pod Vin pojazdu za blisko 4tys.zlotych i jak się okazuje to nie sterownik,tylko uszkodzona gdzieś wiązka na sondach. Więc wydałem 10 tyś prawie złotych na samochód z 2005 roku dzięki wzorowej diagnozie i oczywiście wymiany na orginalne części, GDZIE WYSTARCZYŁO TYLKO DOKŁADNIE SPRAWDZIĆ RZECZYWISTĄ USTERKĘ, KTÓRA KOSZTOWAŁA 300ZL A NIE NIEPOTRZEBNE 10TYS. DZIĘKUJĘ PANOWIE!!!BRAWO WY 👍
Użytkownik sieci
24 października 2024 06:10
Salon - samochody nowe
Uwaga wymieniają dobre ...
... części według własnych diagnoz i każą płacić za nie.
Użytkownik sieci
20 października 2024 09:51
Salon - samochody nowe
Dzień dobry.Wczoraj byłem ...
... w serwisie w sprawie diagnostyki automatycznej skrzyni biegów w Jeep Renegade.Kompetencja Pana kierownika , delikatnie mówiąc słaba.Auto zaparkowane na wzniesieniu, bez zaciągniętego hamulca postojowego(problem z odblokowaniem P).Nie polecam.
Użytkownik sieci
11 października 2024 10:40
Salon - samochody nowe
W lipcu 2024 ...
... roku oddałem swój samochód do serwisu ASO Jeep na standardowy przegląd gwarancyjny. Od tego czasu minęły już ponad trzy miesiące, a naprawa wciąż trwa. Od samego początku napotkałem na poważne problemy związane z brakiem profesjonalnej obsługi oraz komunikacji ze strony serwisu. Niestety, od lipca nie otrzymałem żadnej inicjatywy kontaktu ze strony serwisu. Wszystkie informacje na temat statusu naprawy muszę uzyskiwać wyłącznie przez centralę Customer Care Jeep, ponieważ serwis nie udziela żadnych wyjaśnień. Każda próba uzyskania informacji bezpośrednio w serwisie kończyła się rozmową z osobą informującą jedynie, że "naprawa jest w toku, oczekują na części". Gdy prosiłem o kontakt z dedykowanym opiekunem, słyszałem, że opiekun się ze mną skontaktuje, jednak żadne obietnice tego typu nie zostały dotrzymane. Centrala wielokrotnie próbowała kontaktować się z serwisem, lecz otrzymywałem jedynie informację, że serwis nie odpowiada na ich wiadomości. Dodatkowym problemem jest fakt, że samochód oddałem w pełni sprawny, bez żadnych sygnalizowanych awarii, a podczas odbioru również nie zauważono usterek. Dopiero po dwóch dniach od przekazania samochodu do serwisu dowiedziałem się, że stwierdzono awarię pompy hamulcowej. Taka sytuacja sugeruje dwa możliwe scenariusze: albo system samochodu nie wykrył istniejącej usterki, co oznacza, że przez cały czas poruszałem się z niesprawnym układem hamulcowym, albo usterka wystąpiła podczas serwisu. Chociaż naprawa jest gwarancyjna, nie przysługuje mi samochód zastępczy, co oznacza, że pozostawiając samochód na standardowy przegląd, jestem bez niego już od ponad trzech miesięcy. Podsumowując, jestem wysoce rozczarowany jakością usług oferowanych przez serwis ASO Jeep. Mam nadzieję, że moja opinia nie tylko przyczyni się do poprawy jakości obsługi i komunikacji z klientami, ale także pomoże przyspieszyć zakończenie trwającej już od wielu miesięcy naprawy.
Użytkownik sieci
29 września 2024 11:40
Salon - samochody nowe
Chcieliśmy z mężem ...
... oddać w rozliczeniu naszą Giulię i zakupić w Państwa salonie Alfa Romeo Stelvio. 2 września mąż skontaktował się z salonem z prośbą o orientacyjną wycenę (mamy do salonu ponad godzinę jazdy samochodem, więc nie chcieliśmy jechać w ciemno). Po kontakcie, mąż został poproszony o wysłanie numeru VIN i szczegółów samochodu, co zrobiliśmy natychmiast. W związku z brakiem kontaktu, po 3 dniach, przypomniał się telefonicznie, po czym został poproszony o podanie informacji o dodatkowym wyposażeniu, co znowu natychmiast zrobił. Do dzisiaj nikt się nie odezwał, jakby nie byli Państwo zainteresowani sprzedaniem nam samochodu. Dla porównania, w kilku innych salonach udało się szybko telefonicznie i w jednym osobiście uzyskać wycenę, odbyć jazdę próbną i porozmawiać. Skutkiem tego, jutro zamawiamy inny samochód w salonie innej marki.
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 15:57
Salon - samochody nowe
Słabo w całokształcie.
Użytkownik sieci
1 lutego 2024 11:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 stycznia 2024 11:07
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem do tego ...
... salonu by spytać oo możliwość oglądnięcia konkretnego modelu Alfy. "Zapraszamy, auto dostępne, pracujemy codziennie od 9-18" powiedział doradca. Ucieszylem się, potwierdzilem, że będę jutro lub zaraz po niedzieli. Jakież było moje zdumienie, kiedy nasatępnego dnia o 16:00 na drzwiach salonu zastalem kartkę, że tego dnia (piątek) salon jest czynny wyjątkowo do 15:00. To taki problem był powiedzieć przez telefon, że jesteśmy codziennie do 18:00 z wyjątkiem jutra? W celu odwiedzenia tego dealera wziąłem w pracy urlop i spędziłem 1,5h w drodze do Krakowa. Gratuluję podejścia do Klienta.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2023 08:59
Salon - samochody nowe
Potencjalny klient Miałem ...
... styczność dwa razy z tym salonem. Pierwszy bardzo pozytywny, kilka lat temu testowałem Jeep i mimo że przedstawicielowi powiedziałem, że przyszedłem w ramach marzeń, to potraktował mnie bardzo profesjonalnie, jakbym miał kupić ten samochód. Natomiast za drugim razem, gdy faktycznie szukałem samochodu dla siebie, a wybierałem tylko między dwoma Alfa - Stelvio i Mazda CX-5, kontakt był zupełnie odmienny. Przedstawiciel salonu odszukał mnie w swojej bazie, że już byłem raz na jeździe, i mu powiedziałem o powodach tamtej jazdy, a teraz szukam dla siebie samochodu. Po chęci z mojej strony, umówienia się na jazdę w sobotę, pan stwierdził, że poszuka terminu i się do mnie odezwie. Daj boże, odzywa się już 4 miesiące. W związku z tym moje poszukiwania wygrała Mazda WALKOWEREM, której jestem już posiadaczem. Takie podejście do potencjalnego klient jest dla mnie nieakceptowalne i nie mam pojęcia co się zmieniło w tym salonie przez te kilka lat.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 17:17
Salon - samochody nowe
Czy ktoś odbiera tam telefony?
Użytkownik sieci
12 lipca 2023 11:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Byłem ...
... z żona oglądać samochód, nie dość, że musieliśmy czekać pół godziny aż pan "handlowiec" sobie porozmawia przez telefon to na dodatek zostaliśmy potraktowani jakby pracował tam na siłę. Zainteresowani byliśmy 2 samochodami, lecz Pan handlowiec nawet nie raczył wstać z fotela i nam cokolwiek zaprezentować, funkcji pojazdu ani nic, ale okej - może był zmęczony po ciężkiej pracy :) Poprosiliśmy o kalkulacje finansowania 2 pojazdów, mieliśmy dostać na następny dzień - czekamy już tydzień i nic nie otrzymaliśmy, nawet moje 2 telefony do tego salonu nie skutkowały wysłaniem oferty(chociaż byłem zapewniany, że własnie ma to robić).... Naprawdę to klient ma się ubiegać o wysłanie oferty? To mi zależy czy wam na sprzedaży samochodu? Brałem już samochód od Zasady, lecz Mercedesa... polecam wysłać handlowców z salonu Alfy na szkolenie do handlowców Mercedesa - może się nauczą co to prawdziwa obsługa klienta. Na szczęście udało się znależć samochód u innego dealera Alfy Romeo - bez żadnych problemów :)
Użytkownik sieci
27 maja 2023 22:26
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu ...
... z uwagi na nieprofesjonalne podejście, z którym zetknęliśmy się w kontakcie z doradcą handlowym. Zapewniano nas kilkukrotnie, że samochód którym byliśmy zainteresowany pomimo charakteru pojazdu ,,demo" nie uczestniczył w jazdach testowych, po czym na YouTubie znajdujemy odcinek, w którym to właśnie auto (zgodność tablic rejestracyjnych) występuje i ,,lubi być traktowane ostro". Kłamstwem Państwo nie zyskacie klientów.
Użytkownik sieci
5 marca 2023 12:42
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi serwisu ...
... na poziomie FSO albo gorzej. Krótkie wprowadzenie (dla czytających) 16.12.2022r zostały wykonane oględziny drobnej szkody parkingowej (zadrapanie nadkola). Myślałem ze temat do załatwienia 3 max 6 tygodni (wycena szkody na 1600 pln😂😂) niestety lekko sie pomyliłem gdyż od momentu przyjęcia zgłoszenia rozpoczął się festiwal kłamstewek w wykonaniu pracownika serwisu p. Pawel. Gość osiągnął szczyt w kreowaniu powodów przeciągania daty przyjęcia auta do naprawy. Zaczął od tego ze 3 tygodnie odbierał, nie odbierał, oddzwaniał nie oddzwaniał (nie można było ustalić nawet przybliżonej daty przyjęcia auta), później przez 2 tygodnie nie było auta zastępczego, później już miało być zastępcze ale chwile się opóźniało, pod koniec lutego zepsuła się skrzynia w aucie zastępczym, po tym miałem już termin na 2.03 ale magicznie przesunął się na 7.03 z możliwością na 20.03 a w srode dowiedziałem się ze pana Pawła już nie ma ale pani, która odebrała, po wysłuchaniu moich żali i sprawdzeniu czy rzeczywiście taki temat jest zobowiązała się postawić sprawę w jakimś szybszym toku rozpoznania i odpowie, ale nawet nie odpowiedziała, ….. że nie odpowie 😂😂😂 Drogi kierowniku działu serwis dla Alfa Romeo, wierzę że jest pan/i osobą która takie kwestie rozwiązuje z zamkniętym oczami. Liczę na szybkie załatwienie sprawy. Po więcej szczegółów zapraszam do kontaktu, moj numer auta to kk509**
Użytkownik sieci
19 stycznia 2023 11:45
Salon - samochody nowe
Radzę omijać szerokim ...
... łukiem. Żenująca obsługa, brak możliwości reklamacji, olewanie ze strony kierownictwa, kosmiczne ceny w porównaniu do konkurencji.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2022 16:50
Salon - samochody nowe
Witam, na infolinii ...
... macie bezczelnego smętnego typa, dzwoniąc kilkukrotnie po części podaje za każdym razem inne ceny i to nie kwestia kilku złotych tylko kilkuset. Druga sprawa jest arogancki i poprostu się rozłącza a dzwoniąc kolejny raz z tego samego nr nie odbiera gdy zadzwonisz z innego już odbierze... Nie polecam i omijajcie szerokim łukiem tą firmę. Pozdrawiam zirytowany obywatel 3RP
Użytkownik sieci
3 czerwca 2022 07:14
Salon - samochody nowe
Próba umówienia wizyty ...
... na przegląd Jeepa mocno ostudziła mój entuzjazm do skorzystania z tego serwisu. Gość odbierający telefon powinien skorzystać z szkolenia choćby online z obsugi klientów. Miałem wrażenie, że skoro dodzwoniłem sie do ZASADY to musze najpierw bić pokłon wiedząc że JEEP to tylko tak dla sztuki bo MERCEDES to jest to. Jaśnie Pan był gburowaty, mało przyjemny w odbiorze. Wiec mając wybór ominąłem tenże serwis szerokim łukiem i udałem się tam gdzie nie ma pozoranctwa.
Użytkownik sieci
9 listopada 2021 10:11
Salon - samochody nowe
Dramat. Chciałem kupić ...
... w tym salonie Alfę Romeo. Niestety zero zainteresowania ze strony handlowca. Na prośbę o ofertę i kilkukrotne przypomnienia otrzymywałem zapewnienia ze zostanie przygotowana. Finalnie oferty nie otrzymałem. Powodzenie w sprzedaży z taką obsługą klienta.
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 19:20
Salon - samochody nowe
Beznadziejny obsługa klienta, ...
... na recepcji pani beż kultury z łaską udziela informacje
Użytkownik sieci
13 lipca 2021 14:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka