88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2019 21:02
Salon - samochody nowe
Niestety w salonie ...
... jest bardzo niewiele samochodów. Jedna osoba jako konsultant, który, swoją drogą, nie kwapił się do pomocy. W porównaniu do salonów, w których byłem w ostatnim czasu zdecydowanie najgorszy.
Użytkownik sieci
11 marca 2019 21:51
Salon - samochody nowe
U Jeepa obsługa slabiutka
Użytkownik sieci
25 lipca 2018 21:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 marca 2018 19:17
Salon - samochody nowe
Kiepski handlowiec się przytrafił...
Użytkownik sieci
17 marca 2018 13:25
Salon - samochody nowe
Kilka lat temu ...
... dostałem kawę i ciasteczko, teraz siedziałem niedosc że na malo wygodnym pseudo fotelu i koło ekspresu to żadna z szanownych pan nie zaoferowała nawet szklanki wody przez 2 godziny, ważniejsze były płoty o serialach. Już tam nie wrócę
Użytkownik sieci
10 lutego 2018 14:09
Salon - samochody nowe
Ludzie tu pracując ...
... mili ale to wszystko z plusów. Niesłowni, "ja nie wiem", - tak chcecie sprzedawać swoje samochody? Ja dziękuje. Pójdę tam gdzie się docenia klienta i nie rzuca słów na wiatr.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2018 06:57
Salon - samochody nowe
Proszę uważać, nie ...
... uznają gwarancji !!!. Jeep zaczął się palić 2 dni przed końcem gwarancji - a więc w OKRESIE GWARANCJI. Serwis stwierdził że nie uznaje gwarancji, ponieważ zgłoszenie tego faktu nastąpiło 2 dni później, a to ze względu na inną planowaną w tym dniu naprawę gwarancyjną. Istnieje poważne niebezpieczeństwo dalszego użytkowania pojazdu. Sprawa zostanie skierowana na drogę sądową. ...cd.. naprawa została wykonana w ramach gwarancji (za co dziękujemy), niestety dopiero po interwencji pisemnej Naszego prawnika.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2017 03:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lipca 2017 21:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 czerwca 2017 13:43
Salon - samochody nowe
NAJGORSZY SERWIS EVER, ...
... GORĄCO NIE POLECAM! Przy naprawie samochodu Mercedes-AMG CLA 45 dostałem auto zastępcze Smart! A w dniu zaplanowanego odbioru samochodu cały dział serwisowy nagle poszedł na urlop mimo że 2 dni temu poinformowano mnie że data odbioru jest aktualna! Jestem w szoku, nie wiem jak serwis Mercedes może tak traktować swoich klientów. W żadnym serwsie nigdy nie byłem tak traktowany, poprzedni samochód Mitsubishi który miałem jest zdecydowanie niższej klasy, ale obsługa jest o poziom wyższa. Sprawa już została zgłoszona do Warszawy w Mercedes!
Użytkownik sieci
9 stycznia 2016 15:29
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... bardzo niskim poziomie. Niestety negatywnie mnie zaskoczyliście. Byłem umówiony telefonicznie na dziś (09/01/2016) na godz. 12:00 na jazdę próbną w salonie na Armii Krajowej w Krakowie. Przyjechałem na miejsce 5 minut przed czasem. W salonie praktycznie nie było nikogo poza Panią z recepcji, która zaproponowała mi kawę. Było jeszcze kilku klientów, którzy nie mieli z kim porozmawiać o prezentowanych autach więc zagadywali o nie Panią z recepcji. Nie było na sali żadnego doradcy handlowego. Absurd. Mimo tego, że byłem umówiony na godzinę 12:00 na handlowca czekałem do 12:30. Pan wrócił z poprzedniej jazdy próbnej i poprosił mnie jeszcze o chwilę cierpliwości. O 12:45 czyli po 45 minutach czekania opuściłem Państwa salon i udałem się sprawdzić ofertę konkurencji. Spodziewałem się, że może doradca handlowy, który kontaktował się ze mną wcześniej telefonicznie, zadzwoni do mnie w końcu i wyjaśni sytuację, która mnie spotkała. Niestety nikt zadzwonił. Po salonie Mercedesa spodziewałbym się perfekcyjnej obsługi klienta. Niestety okazało się zupełnie inaczej.