85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 września 2020 20:48
Salon - samochody nowe
Osobiście nie polecam. ...
... Serwis dla ludzi o dużej cierpliwości i z dużą ilością wolnego czasu. Jak kupujesz auto to mało ci w d..e nie wejdą, zachwalając jakie to wszystko jest piękne i niezawodne, Serwis pierwsza klasa, fachowe doradztwo itp... W rzeczywistości gdy pojawia się problem słyszę tylko,, trzeba czekać "Zero pomocy, zero doradztwa, totalny brak komunikacji, jak próbowałem się przypomnieć zostałem potraktowany jak bym chciał coś wyżebrać. Najlepiej tam przyjechać ze swoją diagnozą, swoimi częściami i jeszcze najlepiej jak bym sam sobie to naprawił, wtedy wszyscy byli by zadowoleni. Zmieniłem serwis na Dzierżoniów, który jest bez porównania. Miła obsługa, uśmiechnięta, frontem do klienta, tak powinno to wyglądać.
Użytkownik sieci
7 września 2020 10:27
Salon - samochody nowe
Kompletnie nie polecam.
Użytkownik sieci
3 września 2020 18:25
Salon - samochody nowe
Fatalnie to delikatnie ...
... powiedziane. Serwis woła o pomstę. Niefachowy, niepomocny i niekompetentny. Auto umówione na diagnostykę, oddane w poniedziałek stało nieruszone do czwatrku. Po czym oddane ze złą diagnozą. Serwis stwierdził że stukają tuleje wahacza, które były dobre a u mechanika okazało się że łożysko amortyzatora. Ja się pytam czy tam pracują mechanicy czy wymieniacze? Nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 15:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 maja 2020 14:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 lutego 2020 10:32
Salon - samochody nowe
Serwis i obsługa ...
... zamawianych części wysoce niekompetentna. Pytam korek wlewu oleju przez telefon, słyszę że jest, jadę przez całe miasto i okazuje się że panowie mają korek ale spustowy, komuś się pomyliło. Zamawiam linkę nawiewu, dostaje prawa zamiast lewej, zamawiam kolejną, ktoś zapomina wydać maila przez tydzień że jest do odbioru. Jakoś często tam komuś się coś myli, polecam kilka innych nieautoryzowanych serwisów w internecie, tam nigdy coś takiego mnie nie spotkało.
Użytkownik sieci
25 listopada 2019 09:30
Salon - samochody nowe
Bez sensu obsługa ...
... , chyba nie zależy im na sprzedaży aut bo potraktowano mnie jakbym nie pasował do subaru ....
Użytkownik sieci
1 listopada 2019 08:21
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 października 2019 21:27
Salon - samochody nowe
Fatal Error. Nie ...
... wiem jak serwis z takim podejściem do klienta i obsługą może być rentowny od tylu lat. Negatywna opinia potwierdzona wieloletnim doświadczeniem.
Użytkownik sieci
4 marca 2019 16:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lutego 2019 11:30
Salon - samochody nowe
Tak srednio bym ...
... powiedział. 2 MSC czekania na czesc
Użytkownik sieci
8 grudnia 2018 12:06
Salon - samochody nowe
Nie polecam , ...
... na salonie 2 samochody których nawet nie można obejrzeć.
Użytkownik sieci
24 listopada 2017 14:48
Salon - samochody nowe
Terminy to sugestia
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2017 19:48
Salon - samochody nowe
Tragedia, nie polecam ...
... nikomu. Fatalne podejście do klienta, brak kompetencji mechaników. Robią z klienta idiotę, pokazując im usterkę kilkakrotnie wspierają, ze tak ma być ( ten model tak ma ). Jeżeli macie możliwość polecam MTS w Dzierżoniowie, to tylko godzina jazdy od Wrocławia, ale jakość obsługi, wiedza właściciela i mechaników to jest przepaść miedzi JM Auto. Z całym szacunkiem, ale Panowie z JM Auto mogą czyścić buty Panom i Panią z MTS. Nigdy nie byłem tak potraktowany w serwisie jak w MTS, nie chcę tu reklamować, ale 40minutowa jazda testowa z właścicielem serwisu i słuchanie o swoim aucie to coś co doceni każdy właściciel samochodu
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2017 20:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lipca 2017 11:09
Salon - samochody nowe
Jestem zawiedziony jakością ...
... obsługi klienta w serwisie. Podejście do klienta jest żałosne. Brak odpowiedzi na maile, brak telefonów mimo obietnicy oddzwonienia. Pracownik traktował mnie jakby to on płacił mi, a nie na odwrót. Chciał żebym część usługi wykonał sam. Po trzech dniach codziennego upominania, dostałem wycenę. Ostatecznie umówiliśmy się wpłatę zaliczki i zamówienie części w serwisie około godz. 10 w sobotę. Po przyjeździe zostałem poinformowany że serwis się jednak nie podejmie. Zamiast zadzwonić poprzedniego dnia, lub od 9 rano dnia spotkania (o tej porze otwiera się serwis), pracownik olał sprawę i czekał z informacją do mojego przyjazdu. Pamijam subiektywną ocenę sposobu odzywania sie do mnie przez kierownika serwisu. Jestem mocno zawiedziony i zdecydowanie nie polecam wykonywania usług w tym serwisie.
Użytkownik sieci
19 maja 2017 15:08
Salon - samochody nowe
Samochód oddany w ...
... środę do serwisu miał być do odbioru na czwartek godzinę 12.00. Po telefonie że strony serwisu przelożono datę odbioru samochodu na piątek. Przed godziną 12.00 miał być gotowy. O godzinie 13 przychodzę do salonu i dowiaduję się że samochód jest na myjni i muszę poczekać w upalny dzień w dusznym salonie jeszcze 15 minut. Po ponad godzinie(sic!) zapytałem co z samochodem. Pan z serwisu odpowiedział że samochód czeka od 10 rano na myjnie i "pójdzie sprawdzić" co z nim. W ten sposób znowu czekam kwadrans. Oficjalne wytłumaczenie: "zrobiło się ciepło i myjnia nie wyrabia". Nie znam się na jakości przeglądu ale kłamanie odnośnie terminu odbioru i podejście "klient czeka - niech czeka" nie jest mocna stroną tego serwisu.
Użytkownik sieci
10 września 2014 04:33
Salon - samochody nowe
Kompletny brak profesjonalizmu. ...
... Po zakupie nowego Subaru XV, na który trzeba było czekać 4 tygodnie dłużej niż przewidziano przy zakupie, zalecany został nie przymusowy servis i pierwsza wymiana oleju silnikowego po przejechaniu 6000km. "Odbyła się" ona następująco: Samochód został przywieziony do serwisu na umówioną godzinę 0900 rano, miał być do odbioru o 1300. Po przyjeżdzie do salonu poinformowano nas ze jest mały poślizg czasowy. O 1620 auto zostało odebrane, po wysłuchaniu wszystkich awantur klientów którzy czekali na odbiory swoich aut. Przy następnym serwisie po 10000km juz w innym salonie, gdzie pozwolono nam obejrzeć cały proces trwający 45 minut, okazało się że: Olej nigdy nie został wymieniony po 6000km. Stan oleju wymienianego był jednoznacznym dowodem oszustwa spieszacych sie pracownikow Subaru na Krakowskiej. Ponadto użyto nieoryginalnego oleju (Lotus Quazar) zamiast zalecanego do przez Subaru (Valvoline SynPower Xtreme). Odradzam jakiekolwiek usługi oferowane przez tą firmę.