81%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 stycznia 2025 07:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 09:56
Salon - samochody nowe
Bylem w salonie ...
... około 10 min, obsługa zerkała z pokoju za salonem ale nikt nawet nie podszedł. Byłem jedynym klientem w tym czasie
Użytkownik sieci
14 grudnia 2024 19:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 18:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 13:39
Salon - samochody nowe
Najlepszy serwis jaki kiedykolwiek widziałam.
Użytkownik sieci
16 listopada 2024 11:36
Salon - samochody nowe
Aroganckie, obcesowe i ...
... wulgarne zachowanie pracownika działu aut używanych o imieniu Daniel sprawiło że zrezygnowałem z zakupu nowego auta, na które byłem już zdecydowany. Pierwszy raz widziałem człowieka, który po zwróceniu uwagi rzuca kluczykami i odmawia przeprowadzenia wyceny auta. Radzę omijać ten salon. Zatrudniają niezrównoważonych i nieuprzejmych pracowników.
Użytkownik sieci
21 października 2024 00:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 października 2024 09:56
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam ten ...
... salon, umówiłam się na jazdę próbną kia xceed. Na miejscu zostałam fachową obsługę, która odpowiedziała na moje wszystkie pytania i wątpliwości. Sam samochód w idealnym stanie i zadbamy. jazda nim była bardzo przyjemna.
Użytkownik sieci
4 października 2024 20:41
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 września 2024 15:48
Salon - samochody nowe
Przed przyjazdem,zadzwoniłem do ...
... salonu dopytać się czy jest na miejscu Kia Sorento 7 osobowa.Dodałem wyraźnie że chcemy przyjechać z wózkiem,sprawdzić czy nam się zmieści do bagażnika.Usłyszałem że jest, piękna stoi 7 osobowa,można wziąść wózek,przymierzać itp.Po przyjeździe czar prysł.Nikt do nas nie podszedł.Staliśmy i czekaliśmy.Chcieliśmy otworzyć bagażnik,ale się nie dało.Próbowaliśmy,czekaliśmy że może ktoś podejdzie....w końcu Partnerka poszła do najbliższego pokoju i poprosiła czy może Pan nam tylko pomóc otworzyć bagażnik.Usłyszała "proszę próbować dalej".Mówi że się nie da.Na to Pan że może bateria padła i rozkłada ręce.Na prośbę czy może Pan tylko zerknąć bo zajmie to pare sekun ,usłyszała że jak skończy z klientami.Nastepnie poprosiła inną osobę w innym pokoju o pomoc.Pan podszedł i stwierdził że bateria padła, jest pod siedzeniem i nie otworzy bagażnika,bo trzeba kanapę tylną wyjmować.Po czym próbuje nas przekonać,że w innym modelu jest taki sam bagażnik.Po wielokrotnym wmawianiu nam,że bagażnik jest taki sam,Partnerka powiedziała że ma metrówke w aucie ,pójdzie po nią i udowodni że nie jest.A do wnętrza bagażnika wejdzie przez tylne rozłożone siedzenia.I nastała cisza.Zaproponowaliśmy żeby pokazał nam inne Sorento, czy to takie , które stoi na placu,czy to klienta, bo chcemy zerknąć na bagażnik.Oczywiście usłyszeliśmy że nie.Zapytaliśmy też o finansowanie.Usłyszeliśmy że coś tam mogę policzyć, ale w poniedziałek lepiej jeśli się skontaktujemy do osoby która się tym zajmuje. Czyli mamy kupić auto za 300 tys.zl.gdzie "coś tam może "będzie 104%,a może 110% ,a może 120 % leasingu?Beż możliwości zajrzenia do bagażnika, na którym głównie nam zależy,i kupieniu tegoż auta ,po ogledzinach innego?Po co człowiek wprowadza w błąd i mówi przez telefon że jest,można z wózkiem,itp ,jak nic nie można? Jeśli nie można ,to po co jest otwarty? Pojechalibyśmy od razu do innego salonu,a nie tracili czas.Poczuliśmy się w tym salonie natrętami,i niechciani dlatego więcej tu nie przyjedziemy.A oprócz nas,teść który zakupił u Was dwa auta w ostatnim czasie ,też podziękował właśnie za współprace. Dla porównania w poprzednich dniach oglądaliśmy Skodę Kodiaq i Renault E space i poziom obsługi to przepaść.W salonie Kija czuliśmy się jak w minionej epoce.Dodatkowo w powyższych salonach sam pracownik zaproponował nam użyczenie od ręki auta na przejazd testowy i to bez opiekuna lub z.Jak nam wygodniej.Usłyszeliśmy tylko czy godzinka nam starczy na test,czy potrzebujemy więcej.Dla porównania w Państwa salonie,nawet nikt nie zaproponuje pomocy przy otwarciu bagażnika.
Użytkownik sieci
12 września 2024 23:25
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam, profesjonalna ...
... obsługa, miła atmosfera. Wszystko zgodne z umową, zakup auta sfinalizowany ! Salon w mojej ocenie na 6+
Użytkownik sieci
12 września 2024 17:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2024 16:46
Salon - samochody nowe
Handlowiec robi łaskę ze podejdzie .
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2024 19:25
Salon - samochody nowe
Salon sprzedaży aut ...
... nowych i używanych - super. Serwis.... Może nie jest to wina samego serwisu, a raczej dziwnego zarządzania terminami. Chciałem umówić termin przeglądu gwarancyjnego, nawet dostałem SMS z serwisu z zaproszeniem do kontaktu. No to zadzwoniłem.. nie dodzwoniłem się, ale po jakimś czasie oddzwonili. Do terminu z książki serwisowej było 3 tygodnie, niestety serwis podobno nie miał żadnego wolnego miejsca żeby zrobić w tym czasie przegląd mojego auta. To ile wcześniej trzeba umawiać termin przeglądu?? Pół roku wcześniej? Poinformowałem ich, że skoro zmuszają mnie do szukania innego serwisu to ja go znajdę (znalazłem bez problemu) ale już do nich nigdy nie wrócę. Nie zrobiło to na nich wrażenia. Żegnam 🤷
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2024 23:09
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i pomocna obsługa
Użytkownik sieci
29 lipca 2024 22:54
Salon - samochody nowe
Podczas rozmowy z ...
... doradcą do spraw sprzedaży samochodów używanych, usłyszeliśmy, że samochody trafiają do Nich w stanie idealnym, bo pracownicy mają obowiązek dbać o samochody, które nabywają w ramach abonamentu jako pracownik Kia. Umówiliśmy się na spotkanie, a po przyjeździe na miejscu zostały pokazane 4 samochody z rocznika 2021. Samochody pokazywane klientom w środku wyglądały jak chlew - zalana tapicerka, zacieki na bokach i totalny bałagan - na co doradca stwierdził, że samochód po zakupie zostanie przyszykowany - jednak wypadałoby pokazać samochód choć w normalnym stanie. Po wybraniu jednego z nich i sprawdzeniu grubości powłoki lakierniczej, która była oryginalna, zadaliśmy pytanie czy samochód był uszkodzony - odpowiedź: nie. Po weryfikacji numeru VIN okazało się, że samochód był uszkodzony w styczniu, na kwotę około 12 000 zł. Dodając do tego " idealny stan" opon, klocków i tarcz, oczywiście zrezygnowaliśmy z zakupu "idealnego samochodu".
Użytkownik sieci
11 lipca 2024 16:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 czerwca 2024 15:32
Salon - samochody nowe
W sobotę brak ...
... obsługi część zamienne , serwis ,jedna osoba w całym salonie KiA ,raczej niewiele się załatwi spraw
Użytkownik sieci
23 maja 2024 01:29
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
11 maja 2024 08:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek