82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 20:29
Salon - samochody nowe
Handlowcy myślę że ...
... są zamiast na ulicy to są na torze wyścigowym…
Użytkownik sieci
19 września 2023 13:17
Salon - samochody nowe
Wysłałem przez stronę ...
... kia Polska prośbę o jazdę próbną do salonu.Otrzymałem potwierdzenie,że natąpi kontakt.Niestety brak zainteresowania.Szkoda wybrałem VW Krotoski.
Użytkownik sieci
13 września 2023 19:05
Salon - samochody nowe
Byłem dzisiaj umówiony ...
... na konkretne auto z ogłoszenia, w poniedziałek zrobiona rezerwacja, sprzedawca P. Daniel prosi o przyjazd w środę, przyjeżdżam, Pan przedstawia mi auto w innym kolorze i przebiegiem i próbuje mnie przekonać ze to jest to samo..... żenada i strata czasu. Do właściciela KIA AS Motors : proponuje zwolnić sprzedawcę albo przynajmniej urlop przymusowy, podejście do klienta na poziomie zerowym.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2023 09:43
Salon - samochody nowe
Jeżdżę autami Kia ...
... od 12 lat. Wszystkie samochody tej marki nabyłem w Nadarzynie. Wszystkie również tam były serwisowane. Przez lata współpracy, wypracowaliśmy sobie wzajemny szacunek i zawsze w ankiecie satysfakcji klienta dawałem AS Motors w Nadarzynie max punktów... do dzisiaj. Mam wrażenie, że przejęcie AS Motors przez UNI-TRUCK (bo chyba tak właśnie się stało sądząc po SMSie przypominającym o wizycie) Kia stała się zbędnym balastem dla firmy zajmującej się samochodami dostawczymi. Poziom absurdu w obsłudze klienta przekroczył granicę układu słonecznego i wyleciał w kosmos. Dlaczego diagnostyka w innym ASO Kia nie jest uznawana w AS Motors? Dlaczego na serwisie obsługę prowadzi jeden człowiek podczas, gdy kolejka umówionych klientów czeka jak w ogonku za słusznie minionych czasów? Dlaczego serwis nie jest w stanie ustalić historii samochodu w swoim systemie tylko pyta o książkę serwisową? Dlaczego terminy na umówienie wizyty to przynajmniej 2 tygodnie w sytuacji kiedy usterka auta - podlegająca gwarancji stanowi zagrożenie życia podczas eksploatacji (niesprawne hamulce) i nie jest to np. niedziałające podgrzewanie foteli? Szanowni Państwo z AS Motors - ogarnijcie się, bo Wasze obecne podejście nie wróży niczego dobrego ani dla Was ani dla Waszych długoletnich stałych i wiernych klientów. Ja, po tylu latach współpracy jestem na etapie poszukiwania innego ASO i jeśli nic się w Nadarzynie nie zmieni, to z pewnością jeden klient i dwa samochody ubędą z listy klientów AS Motors w Nadarzynie. Pozdrawiam,
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2023 07:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lipca 2023 10:42
Salon - samochody nowe
Polecam jeśli chcecie ...
... zostać całkowicie zignorowani. Chcemy kupić samochód, weszliśmy się czegoś dowiedzieć - jedyna osoba z obsługi salonu przez cały czas rozmawiała przez telefon i udawała że nas nie ma. Samochód kupimy gdzie indziej.
Użytkownik sieci
5 lipca 2023 18:04
Salon - samochody nowe
Jazda próbna odbyła ...
... się inną wersją auta niż byłam zainteresowana ("Tu powinien być ekran, ale to sobie pani wyobrazi"). Pan zbywał moje pytania i traktował mnie lekceważąco, komentując z uśmiechem wybrany kolor auta (chcę żółty). Nie zostałam zaproszona do obejrzenia wersji w sprzedaży, dopiero z internetu dowiedziałam się jak wygląda i jak duża jest różnica między tą, którą jeździłam na teście. Czułam się bardzo niekomfortowo pytając, co nie powinno mieć miejsca. Nie wrócę do tego salonu.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2023 14:05
Salon - samochody nowe
Byliśmy z mężem ...
... umówienie na jazdę próbną. Po przyjechania na miejsce okazało się że jazda odbędzie się inna wersja auta niż ta, która byliśmy zainteresowani. Dodatkowo samochód był tak brudny, że nawet trudno nam było rozpoznać kolor. Pan sprzedający udzielał bardzo lakonicznych odpowiedzi. Z każda kolejna odpowiedzią wiedzieliśmy mniej niż więcej. Nie czuliśmy się komfortowo w tym salonie, bardzo średnie zainteresowanie klientami, którzy chcą przecież nabyć samochód za niemałą kwotę.
Użytkownik sieci
19 maja 2023 14:22
Salon - samochody nowe
Serwis przez 2,5 ...
... godziny sprawdzał, że kluczyk nie nadaje się do kodowania. Nie polecam
Użytkownik sieci
30 grudnia 2022 00:00
Salon - samochody nowe
Nowe auto z ...
... salonu odbierane przed salonem w zimę na mrozie gdzie dodatkowo pracownicy przy wielkiej popielniczce palą papierosy a popiół leci na nowe auto tragedia
Użytkownik sieci
30 listopada 2022 15:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 października 2022 18:37
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam. Lakier ...
... po serwisie w salonie porysowany od starych szczotek. Dodatkowo odkryte zniszczenia wyszły w późniejszym czasie, m.in urwany przewód doprowadzający wodę do spryskiwaczy. Obsługa klienta na najniższym możliwym poziomie. Kiedy przyszedł termin odbioru auta zostaliśmy poproszeni o zabranie pojazdu i przywiezienie za 2 tygodnie bo przyjeli za dużo zamówień, a że nie jestem stałym klientem to mogę poczekać a oni nie dotrzymywać terminów :)
Użytkownik sieci
2 marca 2022 07:29
Salon - samochody nowe
Panowie nie zbyt zainteresowani sprzedażą samochodów :)
Użytkownik sieci
5 lutego 2022 17:47
Salon - samochody nowe
Dno!
Użytkownik sieci
11 stycznia 2022 19:51
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa serwisowa.
Użytkownik sieci
14 września 2021 20:06
Salon - samochody nowe
Niestety nie mam ...
... dobrej opinii. Pani siedząca w recepcji zupełnie nie interesuje się klientem. Auto kupiliśmy w Łodzi.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2021 08:22
Salon - samochody nowe
Pojechalem do nich ...
... na akcje serwisowa.Byly do zrobienia dwie rzeczy.Jedna z nich byla aktualizacja systemu E-call. Po czasie okazalo sie ze w systemie odznaczyli iz aktualizacja zostala wykonana ale fizycznie w samochodzie jej nie wykonali.Przez takie zachowanie mialem problem przy przegladzie po 15k km wykonywanym u innego dealera gdyz ten nie mogl wykonac kolejnych aktualizacji bez wykonania poprzednich.
Użytkownik sieci
6 marca 2021 09:05
Salon - samochody nowe
Kiepska obsługa, wszedłem ...
... zainteresowany zakupem Ceed ale wyszedłem z myślą że tu nie wrócę. Pan który mnie obsługiwal potrzebuje szkoleń sprzedażowych zdecydowanie. Dawno nie rozmawiałem ze sprzedawcami ale ten był bardzo kiepski. Ogólnie miejsce przyjemne z dużym parkingiem ale jeśli nie dba o kompetencje pracowników to nie zasługuje na dobrą opinię.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2020 14:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 listopada 2020 00:12
Salon - samochody nowe
Dziwne akcje z ...
... jazdami testowymi - umawiają się, w dzień jazdy testowej dzwonią że nie zdążyli zarejestrować samochodu i zadzwonią jak uda się to zrobić, od 2 miesięcy cisza, raczej tam samochodu nie kupię, zniechęciła mnie obsługa przede wszystkim do tego salonu jak i trochę do tej marki.