95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 lutego 2024 09:27
Salon - samochody nowe
Pan zajmujący się ...
... sprzedażą samochodów używanych w tym salonie raczej nie jest odpowiednią osobą na to stanowisko, ponoć jest jeden, więc wiadomo o kogo chodzi. O samochodach nic nie wie, mówi, że "tak jak widać" na pytanie czy jest jakiś drugi kpl opon/kół do samochodu odpowiada, że nie ma i że on nie zagląda ludziom do garaży...pytanie było tylko czy jest coś takiego, a Pan się denerwuje jak typowy handlarz z giełdy, ogólne na plac by się bardziej nadał, ale też nie do samochodów, bardziej na parkingowego tam nie trzeba nic mówić tylko po prostu zbierać opłatę, a zdecydowanie lepiej jak ten Pan milczy, bo jak już coś powie to odniechciewa się oglądać czegokolwiek już w tym salonie. W środku jedna Pani oceniająca budżet klienta po tym jakim samochodem przyjechał obecnie trochę mało dyskretnie, ale chyba nie pracuje tam długo nauczy się, przynajmniej była miła i reszta obsługi również bez zastrzeżeń. Natomiast nie wiem skąd wzięliście Państwo tego Pana do sprzedaży samochodów używanych - może rekruter miał wolne albo jakaś rodzina szefa, radziłbym się przyjrzeć jego pracy - najlepiej zwolnić go. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 17:09
Salon - samochody nowe
Z zupełnym zdumieniem ...
... i oburzeniem opisuję nasze doświadczenie z salonem KIA, które bez wątpienia było jednym z najgorszych doświadczeń zakupowych w naszym życiu. (Poniżej opisuję sytuację jakiej doświadczył mój mąż). Sprzedawany nam jako 'praktycznie w stanie idealnym' i z 'jednym właścicielem' używany samochód okazał się być maskaradą, kryjącą poważne wady i niezgodności, które bez skrupułów próbowano ukryć przed nami. Podczas dokładniejszej inspekcji samochodu zostało zauważone, że zderzaki nie były równo spasowane, co mogłoby sugerować, że pojazd mógł być zaangażowany w wcześniejszą stłuczkę, co wskazuje na rozbieżności między stanem faktycznym, a opisem. Warto zaznaczyć, że inne pojazdy na miejscu nie wydawały się mieć podobnych problemów. Co więcej na gov.pl można sprawdzić, że samochód miał więcej właścicieli niż podano. To jednak wierzchołek góry lodowej, bo dodatkowo według raportu autoDna odnotowano w nim szkodę szyby tylnej i przedniej na kwotę 30-50 tys. zł. Wcześniej byliśmy poinformowani o wadzie (niewidoczne ślady farby używanej do oznakowania pojazdów), ale nie o tym. Przy próbie konfrontacji z tymi faktami, salon odpowiedział absolutnie niedopuszczalnym zachowaniem. Zamiast wyjaśnień, otrzymano podniesiony głos i nieuprzejme zachowanie sprzedawcy, wymijające odpowiedzi kierownika oraz zachęcenie do opuszczenia salonu. To nieakceptowalne zachowanie, które świadczy o całkowitym braku szacunku dla klienta i podstawowych zasad etyki biznesowej. Zauważyliśmy również, że po naszej wizycie, ogłoszenie dotyczące tego pojazdu zostało usunięte ze strony internetowej. Ze względu na transparentność jaką oczekuje się od sprzedawców, budzi to pytania. Chcielibyśmy podkreślić, że nasze obserwacje i doświadczenia są subiektywne, ale są oparte na rzeczywistych wydarzeniach, które miały miejsce podczas wizyty w salonie Opinię publikujemy w celu informacyjnym dla wszystkich potencjalnych klientów. Każdy, kto rozważa zakup w tym salonie, powinien być świadomy naszych doświadczeń. Mamy nadzieję, że nasza opinia zostanie odebrana jako konstruktywna krytyka. Posiadamy zdjęcia samochodu, screeny oferty oraz raport z autoDNA, które dokumentują nasze zastrzeżenia.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2023 17:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 grudnia 2023 19:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 grudnia 2023 07:29
Salon - samochody nowe
Dramat. Umówiona wizyta ...
... na SKP na konkretną godzinę. Potwierdzona przez sms. Diagnosta zapił. Nie przyjechał na umówioną godzinę. Nie polecam.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2023 08:08
Salon - samochody nowe
Słabo , brak ...
... zaangażowania obsługi, zero klientów, a i tak nikt nie miał czasu 😤
Użytkownik sieci
7 marca 2023 13:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 15:32
Salon - samochody nowe
kupiłem w 2017r ...
... kia rio wszystko bylo ok do czasu gdy oddawałem auto w rozliczeniu po 5 latach w innym salonie okazało się że błotnik prawy przód był naprawiany i malowany o czym nikt mnie nie poinformował
Użytkownik sieci
18 listopada 2022 20:20
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miła ...
... obsługa, wraz z mężem od zawsze podobała nam się KIA CEE'D jednak przez obsługę w tym salonie zostaliśmy właścicielami TOYOTY.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2022 16:27
Salon - samochody nowe
Samochód KIA RIO ...
... z grudnia 2021. Podczas otwierania drzwi pasażera od środka (uwaga !!!) za pomocą klamki coś jakby delikatnie pękło w środku i ramka klamki z jednej strony delikatnie się wysunęła. Pozostała luźna. Serwisant w ramach reklamacji odkręcił i powiedział, że jest to wada fabryczna i powstała wskutek prawdopodobnie zbyt mocnego dokręcenia w środku elementu. Potwierdził zamówienie części. Po kilkunastu dniach telefon o odrzuceniu reklamacji. Na moją prośbę o wyjaśnienia - lakoniczna odpowiedź. Nie polecam salonu - przy zakupie słaba obsługa (zakup finalnie Katowice), serwis dotrzymuje kroku sprzedaży. Składam również gratulacje do szeroko rozumianego marketingu salonu :-( Koszt części około 50 zł w zakupie za którą kazano mi zapłacić !!! A rozważałem przeglądy w Rybniku ... Już nigdy. Dalej nie rozumiem jak w 21 wieku za błędy producenta ma płacić klient? Co z tego, że uszkodzenie mechaniczne - jak tylko otwierałem drzwi od środka. Wydawało mi się, że ten model ma takie opcje. Niezależnie od niezbyt wygórowanej ceny części jest to nie do przyjęcia. Dla zasady sprawa nabierze tempa.
Użytkownik sieci
31 marca 2022 07:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek za ...
... oferowane auta -3 gwiazdki za nieprzyjemną obsługę. Zakup samochodu w związku z powyższym w innym salonie (do tego większy rabat).
Użytkownik sieci
7 marca 2022 20:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 lutego 2022 13:51
Salon - samochody nowe
Ocena skierowana do ...
... Łysego Pana z obsługi klienta na dziale sprzedaży. Pan prawdopodobnie siedzi w pracy za karę. Podejście do klienta a raczej niechęć z jego strony, komunikacja na siłę, cwaniactwo. Myślę, że dbając o wizerunek salonu, warto było by się tej osobie przyjrzeć, bądź skierować na mop, może tam odnajdzie powołanie. Niestety potencjalnego klienta na nowy samochód udało się zniechęcić.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2021 16:44
Salon - samochody nowe
Do tej pory ...
... byłem zadowolony z usług salonu, kupiłem w nim nowy samochód w 2019r. Przez celowe wprowadzenie w błąd lub niekompetencje pracowników serwisu zostałem pozbawiony gwarancji.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2021 07:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 marca 2021 20:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 września 2020 23:44
Salon - samochody nowe
Obsługa lekceważąca wrącz ...
... pretensjonalna. Nie polecam. Byłam obsługiwana przez Panią na prawym stanowisku po wejściu do salonu. Na koniec obsługi Pani nie omieszkała poinformować, że wybiera się na urlop🤔czyli mam się decydować bo Pani chce odpocząć. Żenada
Użytkownik sieci
14 września 2020 20:06
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2020 20:15
Salon - samochody nowe
O 18.30-salon wg ...
... rozpisu na drzwiach czynny do 19- stajesz się niewidzialny dla personelu. Po podejściu do jednej z osób z prośbą o informację, ona woła inną i pyta czy ma czas dla klienta! Na co pracownik mówi, że przecież nie ma. Bez komentarza. Wychodzę. Pojadę do innego dealera. Gratuluję kierownikowi. Pracownicy na medal!
Użytkownik sieci
17 lipca 2020 10:03
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo. Checie ...
... poczuć się jak u Janausza w komisie, albo jak na bazarze z lat 90. Jak to jest być oszukanym przez sprzedawcę? Zapraszamy do Kia Rybnik. Po pierwsze pamiętajmy że to ASO więc oczekujemy wysokiego poziomu obsługi a nie jak u Janusza na bazarze. W dniu 16 lipca 2020r. umówiłem się na obejrzenie i ewentualny zakup używanego Kia Ceed 2 z roku 2017r. Z racji tego że mieszkam 250km od Rybnika to wcześniej, chciałem uzyskać jak najwięcej informacji o aucie przed jego zakupem. Mailowo i telefonicznie uzyskałem wiele informacji - oczywiście same super, auto w idealnym stanie, blacharka idealna (Jakby komuś zależało mogę okazać korespondencje e mail odpowiednio ocenzurowaną pod RODO). W ogóle cud miód. Rozmawiam z poważnym człowiekiem reprezentującym całą markę a nie tylko swój Januszo-komis, więc zakładam, iż człowiek prawdę powiada. Co się okazało - samochód kompletnie odbiegał od stanu w opisie. Samochód 64 tys przebiegu. Próg z przodu z prawej strony zniszczony jakby ktoś ktoś wózkiem widłowym wjechał (reakcja sprzedawcy - "nie widziałem tego wcześniej dopiero pan to zauważył". naprawdę mają kogoś za debila albo takich ludzi zatrudniają). Drzi lewe tylne kilkumiletrowy odprysk aż przebił biały podkład (bez wgniecienia, tzn prawdopodobnie że szpachla była robiona i podkład się oderwał). Prawe przedni drzwi kompletnie niespasowane (sprzedawca twierdził, że takie produkują - z krzywymi drzwiami, przeszliśmy się po placu i to była jedyna Kia która miała krzywo drzwi spasowane drzwi czyli wg sprzedawcy fabryka specjalnie ten jeden egzemplarz krzywo zrobiła). Reflektory porysowane jak przy aucie z przebiegiem 300-400tys. Ogólnie cało auto porysowane (rozumiem, iż to używane auto ale nawet moje obecne 13 letnie ze znacznie większym przebiegiem nie jest w takim stanie że rysy od maski do bagażnika z każdej strony). Dziwny metaliczny dźwiek na niskich obrotach podczas dodawania gazu na niskich obrotach (sprzedawca twierdzi że to normalne, jak jeździłem podobną w Łodzi z tym samym silnikiem to nie miała tej funkcji, może to była za dopłatą dobrana - metaliczny podźwięk podczas dodawania gazu + 1000PLN). Dobra to stan techniczny który poznałem. Najlepsze jest z książką serwisową. Auto było na 3 letniej gwarancji producenta. Sprzedawca poinfomorwał mnie wcześniej że były wymieniane drzwi prawe tylne po jakiejś stłuczce (norma też miałem stłuczkę, wgniecione drzwi, ASO się nie bawi wymienia na nowe - nie ma śladu po stłuczce). Wymienione drzwi wyglądały gorzej niż reszta która nie była wymieniana (wymienieli na używane!?). Brak wpisu w książce serwisoej. Rozumiecie - niby wymienieone gdzieś u Zenka na warsztacie (samochód z gwarancją producenta - a później bujaj się jak coś z lekamierem będzie nie tak - powiedzą że nie w ASO było naprawiane i idź Pan w ch@#). Taka sama sytuacja z klockami i tarczami hamulcowymi - wymienione na nowe, ale brak wpisu w książke ( bo podobno nie trzeba). Wyobrażacie sobie jak coś się stanie z układem hamulcowym, to co powie gwarant? "Panie, zakłądał pan jakieś trefne klocki i tarcze a teraz do nas z prenesjami że coś nie działa!). Zmarnowne pieniądzę i czas. Odpowiednia informacja pójdzie do Kia Polska, Kia Europe i jak dokopie się do maila to do Kia Korea...