95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2025 12:20
Salon - samochody nowe
Ciężko jest mi ...
... napisać złą opinię na temat serwisu ale niestety zostałem zmuszony po ostatniej wizycie. Do momentu tej wizyty nie miałem nic do zarzucenia salonowi i serwisowi, wręcz przeciwnie, miałem pełne zaufanie na temat tego, co jest robione w samochodzie w trakcie przeglądów i wizyt serwisowych. Prawie 5 lat bezproblemowych wizyt w tym serwisie myśląc, że lojalność zapewni mi uczciwość. Z ubolewaniem muszę stwierdzić, że niestety więcej nie zawitam do salonu na co wpłynęła między innymi: zatajona akcja serwisowa na kluczowy element samochodu jakim jest skrzynia biegów, lekceważąca postawa pracowników względem mojego problemu z samochodem, sugerowanie w moją stronę prób wyłudzenia naprawy oraz brak chęci zaoferowania jakiejkolwiek pomocy czy zaproponowania alternatywnego rozwiązania. Podsumowując, 5 letnie zaufanie do marki i salonu utracone w czasie jednej wizyty.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 23:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam, miałem ...
... tylko parę pytań na temat mojego samochodu Kia, pani wypytała mnie o wszystko nr vin model itd po czym oczywiście na żadne pytanie nie znała odpowiedzi, powiedziała że musi zapytać się serwisantów i oddzwoni. Czekam już na jej telefon trzeci tydzień, zawiła to musi być sprawa.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 11:43
Salon - samochody nowe
Serwisowanie samochodu coroczne ...
... to bardzo duży wydatek. Obsługa lubi podsmiewywax się z wypowiedzi kobiety na temat stanu samochodu. Podane koszty wymiany klocków i tarcz - zaporowe. Jakieś 3000 drożej niż u mechanika. To może odstraszać .
Użytkownik sieci
22 listopada 2024 08:10
Salon - samochody nowe
Byłem wczoraj wraz ...
... z małżonką i to co zobaczyliśmy i nas spotkało to naprawdę bardzo duże rozczarowanie nie będę się rozpisywać ale tak po trochu kia Rybnik to był nasz kolejny salon w tym dniu po wejściu do salonu i obejściu wszystkich samochodów zatrzymaliśmy się przy sportage obeszlismy go kilkakrotnie w salonie będąc już około 5 minut nikt z obsługi nie podszedł a zaznaczę w środku nikogo tylko pracownicy i to sporo więc otwarlismy go sobie każde drzwi bagażnik itd.przymiarki za kierownicą no wszystko spędziliśmy przy danemu modelu dość długo bo około 15 minut i dalej nikt do nas nie podszedł zero zainteresowania więc zapytałem jedna Panią która siedziała najbliżej tego modelu że takim podejściem do klienta to raczej nic nie sprzedadzą to odpowiedziała że ona nie jest od tego i muszę sobie podejść na drugi koniec salonu do innej Pani która była już od naszego wejścia zajęta rozmowa z koleżanką z prący totalna porazka więc podszedłem ja i uświadomiłem ja że dziś prowizji od sprzedaży nie będzie mieć bo jedziemy kupić do konkurencji do innego miasta więc usłyszałem tylko niech Pan nie żartuje już podchodze porażka wszystkie te osoby tam miałem wrażenie że pracują tam za karę totalne dno w porównaniu do wszystkich innych salonów samochodowych
Użytkownik sieci
15 września 2024 05:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 lipca 2024 10:41
Salon - samochody nowe
Nikt nie interesuje ...
... się klientem byłem tam nikt nic nie powiedział ani nikt nie podszedł żeby pomóc w wyborze
Użytkownik sieci
17 lutego 2024 09:27
Salon - samochody nowe
Pan zajmujący się ...
... sprzedażą samochodów używanych w tym salonie raczej nie jest odpowiednią osobą na to stanowisko, ponoć jest jeden, więc wiadomo o kogo chodzi. O samochodach nic nie wie, mówi, że "tak jak widać" na pytanie czy jest jakiś drugi kpl opon/kół do samochodu odpowiada, że nie ma i że on nie zagląda ludziom do garaży...pytanie było tylko czy jest coś takiego, a Pan się denerwuje jak typowy handlarz z giełdy, ogólne na plac by się bardziej nadał, ale też nie do samochodów, bardziej na parkingowego tam nie trzeba nic mówić tylko po prostu zbierać opłatę, a zdecydowanie lepiej jak ten Pan milczy, bo jak już coś powie to odniechciewa się oglądać czegokolwiek już w tym salonie. W środku jedna Pani oceniająca budżet klienta po tym jakim samochodem przyjechał obecnie trochę mało dyskretnie, ale chyba nie pracuje tam długo nauczy się, przynajmniej była miła i reszta obsługi również bez zastrzeżeń. Natomiast nie wiem skąd wzięliście Państwo tego Pana do sprzedaży samochodów używanych - może rekruter miał wolne albo jakaś rodzina szefa, radziłbym się przyjrzeć jego pracy - najlepiej zwolnić go. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 17:09
Salon - samochody nowe
Z zupełnym zdumieniem ...
... i oburzeniem opisuję nasze doświadczenie z salonem KIA, które bez wątpienia było jednym z najgorszych doświadczeń zakupowych w naszym życiu. (Poniżej opisuję sytuację jakiej doświadczył mój mąż). Sprzedawany nam jako 'praktycznie w stanie idealnym' i z 'jednym właścicielem' używany samochód okazał się być maskaradą, kryjącą poważne wady i niezgodności, które bez skrupułów próbowano ukryć przed nami. Podczas dokładniejszej inspekcji samochodu zostało zauważone, że zderzaki nie były równo spasowane, co mogłoby sugerować, że pojazd mógł być zaangażowany w wcześniejszą stłuczkę, co wskazuje na rozbieżności między stanem faktycznym, a opisem. Warto zaznaczyć, że inne pojazdy na miejscu nie wydawały się mieć podobnych problemów. Co więcej na gov.pl można sprawdzić, że samochód miał więcej właścicieli niż podano. To jednak wierzchołek góry lodowej, bo dodatkowo według raportu autoDna odnotowano w nim szkodę szyby tylnej i przedniej na kwotę 30-50 tys. zł. Wcześniej byliśmy poinformowani o wadzie (niewidoczne ślady farby używanej do oznakowania pojazdów), ale nie o tym. Przy próbie konfrontacji z tymi faktami, salon odpowiedział absolutnie niedopuszczalnym zachowaniem. Zamiast wyjaśnień, otrzymano podniesiony głos i nieuprzejme zachowanie sprzedawcy, wymijające odpowiedzi kierownika oraz zachęcenie do opuszczenia salonu. To nieakceptowalne zachowanie, które świadczy o całkowitym braku szacunku dla klienta i podstawowych zasad etyki biznesowej. Zauważyliśmy również, że po naszej wizycie, ogłoszenie dotyczące tego pojazdu zostało usunięte ze strony internetowej. Ze względu na transparentność jaką oczekuje się od sprzedawców, budzi to pytania. Chcielibyśmy podkreślić, że nasze obserwacje i doświadczenia są subiektywne, ale są oparte na rzeczywistych wydarzeniach, które miały miejsce podczas wizyty w salonie Opinię publikujemy w celu informacyjnym dla wszystkich potencjalnych klientów. Każdy, kto rozważa zakup w tym salonie, powinien być świadomy naszych doświadczeń. Mamy nadzieję, że nasza opinia zostanie odebrana jako konstruktywna krytyka. Posiadamy zdjęcia samochodu, screeny oferty oraz raport z autoDNA, które dokumentują nasze zastrzeżenia.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2023 17:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 grudnia 2023 19:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 grudnia 2023 07:29
Salon - samochody nowe
Dramat. Umówiona wizyta ...
... na SKP na konkretną godzinę. Potwierdzona przez sms. Diagnosta zapił. Nie przyjechał na umówioną godzinę. Nie polecam.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2023 08:08
Salon - samochody nowe
Słabo , brak ...
... zaangażowania obsługi, zero klientów, a i tak nikt nie miał czasu 😤
Użytkownik sieci
7 marca 2023 13:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 15:32
Salon - samochody nowe
kupiłem w 2017r ...
... kia rio wszystko bylo ok do czasu gdy oddawałem auto w rozliczeniu po 5 latach w innym salonie okazało się że błotnik prawy przód był naprawiany i malowany o czym nikt mnie nie poinformował
Użytkownik sieci
18 listopada 2022 20:20
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miła ...
... obsługa, wraz z mężem od zawsze podobała nam się KIA CEE'D jednak przez obsługę w tym salonie zostaliśmy właścicielami TOYOTY.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2022 16:27
Salon - samochody nowe
Samochód KIA RIO ...
... z grudnia 2021. Podczas otwierania drzwi pasażera od środka (uwaga !!!) za pomocą klamki coś jakby delikatnie pękło w środku i ramka klamki z jednej strony delikatnie się wysunęła. Pozostała luźna. Serwisant w ramach reklamacji odkręcił i powiedział, że jest to wada fabryczna i powstała wskutek prawdopodobnie zbyt mocnego dokręcenia w środku elementu. Potwierdził zamówienie części. Po kilkunastu dniach telefon o odrzuceniu reklamacji. Na moją prośbę o wyjaśnienia - lakoniczna odpowiedź. Nie polecam salonu - przy zakupie słaba obsługa (zakup finalnie Katowice), serwis dotrzymuje kroku sprzedaży. Składam również gratulacje do szeroko rozumianego marketingu salonu :-( Koszt części około 50 zł w zakupie za którą kazano mi zapłacić !!! A rozważałem przeglądy w Rybniku ... Już nigdy. Dalej nie rozumiem jak w 21 wieku za błędy producenta ma płacić klient? Co z tego, że uszkodzenie mechaniczne - jak tylko otwierałem drzwi od środka. Wydawało mi się, że ten model ma takie opcje. Niezależnie od niezbyt wygórowanej ceny części jest to nie do przyjęcia. Dla zasady sprawa nabierze tempa.
Użytkownik sieci
31 marca 2022 07:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek za ...
... oferowane auta -3 gwiazdki za nieprzyjemną obsługę. Zakup samochodu w związku z powyższym w innym salonie (do tego większy rabat).
Użytkownik sieci
7 marca 2022 20:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 lutego 2022 13:51
Salon - samochody nowe
Ocena skierowana do ...
... Łysego Pana z obsługi klienta na dziale sprzedaży. Pan prawdopodobnie siedzi w pracy za karę. Podejście do klienta a raczej niechęć z jego strony, komunikacja na siłę, cwaniactwo. Myślę, że dbając o wizerunek salonu, warto było by się tej osobie przyjrzeć, bądź skierować na mop, może tam odnajdzie powołanie. Niestety potencjalnego klienta na nowy samochód udało się zniechęcić.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2021 16:44
Salon - samochody nowe
Do tej pory ...
... byłem zadowolony z usług salonu, kupiłem w nim nowy samochód w 2019r. Przez celowe wprowadzenie w błąd lub niekompetencje pracowników serwisu zostałem pozbawiony gwarancji.