92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 września 2020 20:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 września 2020 13:34
Salon - samochody nowe
Szybko i profesjonalnie
Użytkownik sieci
3 września 2020 13:38
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2020 20:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2020 19:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2020 19:01
Salon - samochody nowe
Kilka sytuacji sprawiło, ...
... że nie polecę serwisu w tym salonie. 1. Naprawa pokolizyjna ( wymiana całych drzwi + lakierwoanie). Umówiłem się na samochód zastępczy tej samej klasy. Na miejscu okazało, się że go nie ma i mogę dostać klasy niższej albo poczekać na inny termin to zarezerwują (wcześniej też miała być rezerwacja). Na etapie przyjmowania samochodu do podpisu klauzula, że jeżeli koszt naprawy przekroczy to co daje ubezpieczyciel to płacę własnych środków. Odmówiłem podpisania, przedłożyłem swoje oświadczenie. Auto mimo wszystko przyjęli. Naprawa była terminowa,jednakże samochód odebrałem brudny (ślady proszku, farby w różnych miejscach na karoserii) z zaleceniem "umyje Pan kilka razy to zejdzie, my tu nie mamy profesjonalnej myjni". W dokumencie przy zdawaniu i odbieraniu auta zaznaczona opcja "mycie". 2. Okazało się, że są zacieki oraz nie do końca opuszcza się szyba - ponowne odstawienie samochodu - miało trwać 1 dnień (więc nie oczekiwałem samochodu zastępczego) - trwało 2 dni (więc już musiałem wynająć samochód aby dojechać do pracy). Ponownie ślady proszku po polerce. Szyba nie została naprawiona ("widocznie wyleciało z głowy, ale już kolega podchodzi to zobaczy"). Mechanik ok. 30 min. próbował przyciskiem zaprogramować szybę na nowo - bezskutecznie. Zalecenie: "zrobimy to przy przeglądzie okresowym". 3. Po kilku miesiącach, przy okazji okresowego przeglądu zgłosiłem, że na rantach drzwi są odpryski lakieru (drzwi w zasadzie nieużywane, więc nie ma mowy o obiciu czy nadmiernej eksploatacji). Mechanik stwierdził, że to nie ich problem ale odpłatnie mogą mi pomalować bo inaczej mogę stracić gwarancję na lakier. Szyba nadal nie zawsze się w pełni opuszcza. --- W nawiązaniu do powyższego napisałem e-mail w którym wyraziłem swoje odczucia i niezadowolenie. Nie oczekując niczego w zamian. I tak właśnie się stało, bo poza automatyczną odpowiedzią o odczytaniu wiadomości, nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej. Nadmienię, że do tej pory na ten sam mail prowadziłem aktywną korespondencję z działem serwisowym --- 4. W pewnym momencie usłyszałem duże tarcie przy hamowaniu, zadzwoniłem: "natychmiast przyjechać na serwis, sprawdzimy". Dodam, że w tym czasie zaciski na gwarancji serwisowej i tego miało dotyczyć "sprawdzenie" przebieg ok. 10 tys km. Po diagnostyce okazało się, "wszystko OK to tylko piasek, więc przeczyściliśmy" 250zł !? 5. Wożę w samochodzie wideorejestrator, który reaguje na ruch nawet przy wyłączonym silniku. Za każdym razem był zdjęty lub odpięty z zasilania. Ciekawe dlaczego? 6 Przyszła pora na kolejny okresowy przegląd. Znajomy miesiąc wcześniej robił przegląd w tym serwisie, i policzono mu więcej oleju niż mieści zbiornik oraz dodano "materiały eksploatacyjne" których musiał użyć mechanik nie wiadomo do czego (widziałem fakturę; poczytajcie o złych praktykach w ASO). Doczytując, że mogę przyjechać z własnymi częściami postanowiłem dowiedzieć się jak to wygląda w tym serwisie. Telefonicznie dowiedziałem się, dość ogólnie, że "nie ma pewności czy w razie co gwarancja na samochód zostanie uznana", że "najlepiej kupić części u nich, bo są oryginalne". Poprosiłem o wycenę usługi oraz numery OEM części. Otrzymałem mailowo bardzo lakoniczną odpowiedź z której nie wynikało jaki dokładnie mam kupić olej oraz ile czasu będzie trwała usługa. Równocześnie poprosiłem o to samo serwis w Bydgoszczy. Uzyskałem zupełnie inne informacje dot. ewentualnej utraty gwarancji. Pełną checklistę z opisem usługi oraz pełną wycenę która w 100% potwierdziła się w realizacji. A roboczogodzina o 50 zł niższa, więc warto rozważyć dalszy dojazd. ... Mam nadzieję, że to tylko moje odczucia ze współpracy z tym serwisem. Obym nie musiał ponownie korzystać z ich usług. Odradzam współpracę lub sugeruję skrupulatne ustalenie wszystkich szczegółów na piśmie przed realizacją.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2020 09:39
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 17:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 19:24
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2020 17:36
Salon - samochody nowe
Pomimo problemów z ...
... odbiorem auta i przeciągnięciem terminu, dzisiejsza rozmowa z kierownikiem salonu pozwoliła na zmianę oceny. Pozdrawiam Panie Adamie i dziękuję za miłą rozmowę wyjaśniającą.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 18:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 lipca 2020 07:29
Salon - samochody nowe
Super obsługa życzyć ...
... takiej w każdym serwisie. Tak trzymajcie Panowie, jeszcze raz dziękuję Panie Andrzeju i Panie Maćku
Użytkownik sieci
29 lipca 2020 13:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 10:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 lipca 2020 15:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 lipca 2020 12:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 lipca 2020 08:42
Salon - samochody nowe
Szykalismy auta typu ...
... suv z zona i dzieciakami obejrzelismy wszystkie na wejściu przewitala nas jakaś Pani poinformowała nas ze ktoś do nas podjedzie po 30minutach i kilku pytaniach spojrzeniach nie doczekaliśmy się jakiejkolwiek obsługi każdy zajęty czymś innym najbardziej zabolalo to ze facet wszedł za nami ,,znajomy przedsiębiorca" i został obrazu obsluzony. Wybór padł na nissan bo nie chce być w Kia TORUN pomijany przy obsłudze serwisu czy innych sprawach. Skoro kupuje coś to chce być traktowany jak każdy a nie szeregowany moim zdaniem do BANI
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 21:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 15:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 18:27
Salon - samochody nowe
Wszystko na odpowiednimi poziomie, polecam