Ogólny: | 55 232 81 58 |
Sprzedaż: | 55 232 81 58 |
Serwis: | 55 232 81 58 |
Części: | 55 232 81 58 |
93%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 18:00
08:00 - 14:00
Nieczynne
Ekspres do kawy
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Sklep z częściami
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 21:43
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie polecam salon ...
... KIA. Pan Oskar z pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem przeprowadził mnie przez cały proces zakupu jak i odbioru auta. Podejście Pana Oskara do klienta na najwyższym poziomie. Zawsze uśmiechnięty i gotowy do działania. Będę polecać salon oraz znakomitą obsługę.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 19:49
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo fachową i miła . Polecam
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 17:31
Salon - samochody nowe
W grudniu zeszłego ...
... roku odwiedziłam Wasz salon. Profesjonalizmem wykazał się Pan Oskar, który w bardzo rzetelny i kulturalny sposób w bardzo przyjaznej atmosferze przedstawił ofertę auta, którym byłam zainteresowana. Dodam, że tego dnia odwiedziłam kilka innych salonów. W ciągu dwóch dni zdecydowałam się na wybór auta. Pan Oskar rewelacyjnie zajął się całą procedurą zakupu (od a do z). Jego profesjonalizm, wiedza, zaangażowanie i indywidualne podejście do klienta, zasługuje na najwyższą ocenę. Gratuluję takiego pracownika, na pewno zasługuje On na docenienie. Jestem pewna, że cała załoga RTS jest tak samo profesjonalna. Zdecydowanie polecam ten salon!!!
Użytkownik sieci
27 stycznia 2025 18:51
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna obsługa ...
... od samego początku aż do wydania auta, które odbyło się bez opóźnień. Panowie byli pomocni w sprawach formalnych i udzielali odpowiedzi na wszystkie pytania. Polecam wszystkim ten punkt sprzedaży.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2025 18:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 14:49
Salon - samochody nowe
No obsługa słaba. ...
... Umówiony na odbiór auta załatwiłem dodatkowego kierowce po czym na miejscu okazuje się że auto nie jest gotowe i nikt nie raczył mnie powiadomić. Druga sprawa. Przed wystawieniem FVAT prosiłem o wystawienie jej na firmę ( na dowód smsy i maile) a Pan Łukasz wystawia na osobę prywatną i twierdzi że nie może już nic zmienić. No tragedia w obsłudze. Dałym zero ale nie można.
Użytkownik sieci
25 września 2024 15:56
Salon - samochody nowe
Moja opinia na ...
... temat marki Kia, oparta na doświadczeniach z trzema nowymi samochodami, jest skrajnie negatywna. Jakość produktów z roku na rok drastycznie się pogarsza. Pierwszy zakup, dokonany około 10 lat temu, pozostawił pozytywne wrażenie, jednak każdy kolejny model przynosił coraz większe rozczarowanie. Ostatni egzemplarz to wręcz porażka – lakier jest tak delikatny, że wystarczy dotknąć go paznokciem, by zostawić rysę. Odpryski do gołej blachy po przypadkowym zetknięciu z drzwiami sąsiada to skandal. Jednak ostatecznym dowodem na rażąco niską jakość materiałów było przerwanie ciągłości elementu grzewczego w tylnej szybie przez... drobne zarysowanie. Oczywiście, serwis twierdzi, że to nie świadczy o wadliwej jakości, co brzmi wręcz absurdalnie. Serwis pozostawia wiele do życzenia. Pani, która oceniała moją reklamację, zareagowała na mój szok w sposób skandaliczny, stwierdzając, że "szkoda jej czasu na tłumaczenie tego problemu". Taka postawa doskonale odzwierciedla, jak bardzo zmieniło się podejście Kii do klientów. Z każdą wizytą w serwisie czuję, że firmie coraz mniej zależy na utrzymaniu dobrej relacji z klientami. To ogromny kontrast w porównaniu do mojego pierwszego zakupu. Serwis Kii nie dorasta do pięt serwisowi Toyoty, jedynej marki, z którą mogę go porównać. Niestety w dniu dzisiejszym Kia przekreśliła moja osobę jako klienta.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 18:44
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 listopada 2022 11:08
Salon - samochody nowe
Komentarz, czemu zacinaja ...
... się wycieraczki... Bo używane jest za mało płynu do spryskiwaczy, a nie wiedzą co jest właściwie problemem, więc zalecenie zgłoszenia się z powrotem, dopiero jak się wycieraczki całkowicie zepsuja.
Użytkownik sieci
5 marca 2022 12:03
Salon - samochody nowe
Serwis potrafi tylko ...
... zbywać do czasu aż skończy się gwarancja ale chętnie zapraszają po gwarancji auto po gwarancji zaczęło rdzewieć czujnik temperatury zewnętrznej źle wskazuję porażka
Użytkownik sieci
11 maja 2021 14:58
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 maja 2021 14:58
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 listopada 2020 09:57
Salon - samochody nowe
pozdrowienia dla Tomka J. z ŻW ;-)
Użytkownik sieci
24 września 2020 21:27
Salon - samochody nowe
☹️
Użytkownik sieci
23 lutego 2020 20:44
Salon - samochody nowe
To żart nie salon
Użytkownik sieci
17 listopada 2019 19:47
Salon - samochody nowe
Panowie nie potrafili ...
... założyć opon zimowych na oryginalne felgi tłumacząc się tym że opony mają za twardy rant , i odesłali mnie do domu,słabo jak na serwis.Następnego dnia inny serwis załatwił to bez żadnych problemów.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2019 17:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 stycznia 2019 13:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 listopada 2018 13:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 lipca 2018 14:51
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 lutego 2018 10:48
Salon - samochody nowe
Upadłość likwidacyjna. Nie ma po co tu przyjeżdżać.
Użytkownik sieci
18 marca 2014 09:42
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Witam, czuję się tak samo jak poprzednik, kupiłem również ciągnik, pół płatne, to powinno być dostarczone 13.03.2014, nic nie przyszło, ani informacja, ani traktor, do tej pory czekam na odpowiedź na moje pytania. Firma nie odpowiada przez e-mail ani telefon. Muszę dołączyć do poprzednika również z innymi ludźmi zakochać się w tym. Nie rób interesów z tą firmą (Wersja oryginalna) Hallo, mir geht es genau so, wie dem Vorgänger, habe auch einen Traktor gekauft, die Hälfte anbezahlt, dieser sollte am 13.03.2014 geliefert werden, es kam nichts, weder eine Info, noch ein Traktor, bis jetzt warte ich auf eine Antwort auf meine Fragen. Firma meldet sich weder per Mail, noch per Telefon. Ich muss mich dem Vorgänger anschließen damit andere Leute nicht auch noch darauf reinfallen. Macht keine Geschäfte mit dieser Firma
Użytkownik sieci
6 marca 2014 17:30
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... 25 lutego 2014 r. Kupiłem traktor w firmie Agromax Sp. Z oo. Powinien zostać dostarczony 28 lutego 2014 r. Firma Agromax Sp.zoo i pracownicy Pan Larsen Poul Helweg wykonany dobra firma Eindruck.Die otrzymał złożenia zamówienia. Ponieważ nie ma właściwego kontaktu więcej o firmie Agromax Sp. Z oo oraz Pan Larsen Poul Helweg. Również Daniel Huber urodził się 11.11.1971 w Sankt Valentin jest nieosiągalny. W wiadomości e-mail nie zostanie odebrane. Mówię: MAKE żadne transakcje AGROMAX Sp.zoo, Pan LARSEN POUL Helweg i Daniel Huber. (Wersja oryginalna) Habe bei der Firma Agromax Sp.zoo am 25.Februar 2014 einen Traktor gekauft. Er sollte am 28.Februar 2014 geliefert werden. Die Firma Agromax Sp.zoo und der Mitarbeiter Herr Larsen Poul Helweg machten einen guten Eindruck.Die Firma erhielt mit Vertragsabschluß eine Anzahlung. Seit dem gibt es keinen sauberen Kontakt mehr zu der Firma Agromax Sp. zoo und Herrn Larsen Poul Helweg. Auch Daniel Huber geboren 11.11.1971 in Sankt Valentin ist nicht zu erreichen. Auf email wird nicht geantwortet. Ich sage: MACHEN SIE KEINE GESCHÄFTE MIT AGROMAX SP.ZOO ,HERRN LARSEN POUL HELWEG UND DANIEL HUBER.