91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 lutego 2020 20:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 lutego 2020 14:31
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa salonu
Użytkownik sieci
3 lutego 2020 17:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 stycznia 2020 20:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 stycznia 2020 21:59
Salon - samochody nowe
👍👍👍👍👍👍👍👍
Użytkownik sieci
4 stycznia 2020 05:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 grudnia 2019 11:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 listopada 2019 21:32
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
27 listopada 2019 16:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 listopada 2019 18:31
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisowa na ...
... najwyższym poziomie :) Auto oddane na wymianę opon, przy odbiorze przemiła niespodzianka: poza wymienionymi oponami, autko umyte i wyczyszczone w środku :) Super, polecam :)
Użytkownik sieci
8 listopada 2019 21:25
Salon - samochody nowe
Profesjonalne
Użytkownik sieci
2 października 2019 07:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 września 2019 13:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 września 2019 20:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2019 21:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2019 15:54
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 lipca 2019 20:43
Salon - samochody nowe
W sobotę będąc ...
... w dalekiej podróży (jechałem z Krakowa) spotkała mnie miła niespodzianka ze strony Pana Woźniaka. Mój Samochód Dla Ludu, niestary (2012) okazał się nie do naprawiania w serwisie autoryzowanym, leżącym nieopodal firmy Pana Woźniaka, jedynym zresztą w tym mieście. Przyjechałem specjalnie do niego (autoryzowanego dla ludu) na 8:00 będąc pewny, że udzielą mi pomocy, polegającej na wymianie tylnego amortyzatora zagrażającego życiu mojemu i mojej rodzinie, bezpieczeństwa w trakcie jazdy (auto nie trzymało toru podczas hamowania. Rozumiem, że mają standardy/ procedury etc i mogą nie mieć podstawowej części związanej z eksploatacją i normalnym zużyciem pojazdu. Zostałem odprawion z kwitkiem. Na dowód, że nie mają takiej części, został odwrócony w moją stronę ekran monitora dyspozytora ze stanem magazynowym "0" (jakby nie wystarczyło tylko powiedzieć po prostu "nie mamy". Na nic się zdały moje prośby (przede mną była podróż 1100 km). A wogóle rozmowa rozpoczęła się od "pan był umówiny?" Kwerenda stron warsztatów samochodowych czynnych w sobotę w Pile. Jest : AUTOTECHNIKA Woźniak. Uprzejma rozmowa przez telefon z Panem Witoldem - "przyjedżaj pan, poradzimy coś, choć to nie firma dla ludu :) ". Krótka relacja tego, co mnie spotkało. 5 minut i deklaracja naprawy. Dowóz zestawu naprawczego w 25 minut kurierem (moje niedowierzanie, przed chwilą nie dało się niczego dowieźć). Sachs - taki sam jak zaraz wymontował mi z oryginalego wyposażenia. Aby skrócić czas oczekiwania zadeklarowałem swoją pomoc, podjechania po odbiór części. Zupełnie niepotrzebnie, w tym czasie, pomimo innych umówionych klientów (sobota!) auto wędruje na podnośnik aby nie tracić czasu. Po kolejnych 45 minutach + zwyczajowy przegląd auta + dolanie oleju, wyjazd z serwisu. Przed salonem i serwisem 2-4 klientów testujących nowe modele z czarwoną skórą wewnątrz oraz KIA Sportage na norweskich numerach z ojcem i synem grzecznie obsłużonych, na miejscu, w tym samym stylu co mnie. W drodze powrotnej musiałem opowiedzieć całą historię przyjacielowi ze Szwecji (koło Wałcza), Andrzejowi T. Wcale go nie zdziwiły moje komplementy. "To jedyny fachowy serwis, który naprawiał co rusz moje japończyki (subaru/mazdy), których nikt nie był w stanie naprawić od Poznania do Gdańska. Mają mechaników, którzy od japończyków są kapitalni". Cóż więcej pisać. PROFESJONALIZM, PEŁNA ASERTYWNOŚĆ DO KLIENTA, 100% satysfakcji klienta, podejście PRO klienta. Oczekując na odbiór w salonie nie mogłem wyjść z podziwu nad zaangażowaniem Pracownicy w doradztwie klientowi kupna nowego auta, choć i moje Auto Dla Ludu, jak i 2 poprzednie również były zakupione w salonie, więc ten obszar oferty nie jest mi obcy. POLECAM ZDECYDOWANIE. Życzę dużo dobrego dla rozwoju firmy, zespołu i samej przyjamności dla klientów. 6 ****** powyżej oczekiwań. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
22 lipca 2019 10:34
Salon - samochody nowe
Bardzo perofesjonalna obsługa. Naprawa auta przebiegła bezproblemowo.
Użytkownik sieci
16 lipca 2019 00:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lipca 2019 07:39
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa