78%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 21:24
Salon - samochody nowe
Zakup używanego Kia ...
... Sportage z rocznika 2018 w lipcu 2024. Transakcja przeprowadzona sprawnie. To tyle z plusów. W trakcie jazdy próbnej coś szumiało. Pan stwierdził że to pewnie jakieś liście wpadły i sprawdza to. Wymienili olej i klocki w cenie samochodu. Po 1 dniu okazało się że wiatrak nawiewu nadal lekko buczy. Z racji że koszt niewielki wymieniłem go sam. Po 2 miesiącach okazało się że zapaliła się kontrolka oleju, który to zostal wymieniony. Z racji że samochód i tak miał mieć za niecały miesiąc przeglad po roku i ilości przejechanych kilometrów udałem się do serwisu gdzie był serwisowany a mianowicie Cardroom. Tam zrobili przeglad i wymienili olej i filtry. Po 2 miesiącach i przejechanych 2,5 tys. kilometrów znowu zapaliła się kontrolka oleju (podobny czas i ilosc kilometrów jak po zakupie). Jestem po diagnozie w serwisie cardroom. Trzeba rozebrać silnik. Pojazd zostaje w serwisie na 2- 3 tygodnie. Najprawdopodobniej pierścienie poszły a przejechane dopiero 100 tyś. km. Wychodzi zatem że ten problem już byl jak sprzedawano mi samochód. Fakt że samochód jeszcze na gwarancji, ale jako autoryzowany dealer sprzedając też uzywane auta zakupione w ich salonie powinni je rzetelnie sprawdzić zanim komuś je ponownie wcisną tym bardziej ze gwarancja nadal obowiazywala. Pomijam fakt że ceny serwisowe są dużo wyższe niż u innych autoryzowanych serwisach i czas oczekiwania też dłuższy. Kontakt utrudniony ale ponoć nawet na maile nie odpisują. W kwesti polisy OC do tej pory nie zgłosili zbycia pojazdu który zakupiłem i ubezpieczyciel któremu wypowiedziałem ubezpieczenie też się juz kilkukrotnie kontaktowal z dealerem w tej kwesti. Niestety też im nie odpowiadają.
Użytkownik sieci
21 października 2024 17:19
Salon - samochody nowe
Najgorszy dealer, z ...
... jakim miałem doczynienia przy zakupie nowego auta. Szczególnie proszę uwazać na sprzedawców w Jeep - oszuści i krętacze jakich mało... Sprzedali mi używane auto jako nowe! I trzymali miesiąc u siebie na placu, rejestracjąc auto na siebie pomimo wpłacenia 100% ceny od razu - szkoda czasu i pieniedzy nawet dla fanatyków Jeep'a... jak ja... Na stronie jest info że to najlepszy Dealer w 2015... bo sprzedaż największa... może to prawda w 2015... ale później sprzedaż siadła, bo oszukany klient nie wraca. Serwis troche lepiej, ale jak się da łapówkę na boku, znaczy poza fakturą. Polecam natomiast Edmark w stolicy... Serwis jak dzień do nocy - taniej i super-profesjonalnie... szef serwisu Edmark to mój Jeep guru
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 17:33
Salon - samochody nowe
Po raz drugi ...
... zostałem oszukany przez CarSerwis. Dzwonisz przed przyjazdem do placówki aby obejrzeć pojazd i go rezerwujesz ale to nic nie daje ponieważ gdy przejeżdżasz na miejsce pojazd może zostać już sprzedany, żenada przez duże Ż. Rozumiem wypadek przy pracy ale po raz drugi to już nie jest profesjonalna obsługa tylko amatorszczyzna i jeszcze hasło konsultanta abym klient sam zapytał się tych co oglądają auto mimo że umówiłeś się wcześniej aby ich zapytać czy kupują auto no qrwa śmiech na sali!!!!!!!!
Użytkownik sieci
16 maja 2024 17:22
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu z ...
... działem części. Brak szacunku do ludzkiego czasu.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2024 09:00
Salon - samochody nowe
Auto odebrane tydzień ...
... temu i mała wada lampy sam to ogarnę a oni mówią trzeba się umawiać my zweryfikujemy a jak zapytałem czy jest na to gwarancja to tekst zobaczymy może trzeba będzie płacić porażka.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 08:40
Salon - samochody nowe
Zostawiłem auto na ...
... duzy przegladpo 60 tys km. Po odebraniu auto wpadło pirwszy raz od nowosci w tryb awaryjny i nie moge sie doprosic od tygodnia o ustalenie przyczyny i terminu realizacji.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 10:27
Salon - samochody nowe
Zero kontaktu, nie ...
... odbierają telefonów dział części od trzech dni. Napisane trzy e-maile - żadnego odzewu
Użytkownik sieci
27 marca 2024 12:21
Salon - samochody nowe
Kompletna katastrofa. Carservis ...
... Połczyńska 33. Osoba tytułująca się „kierownikiem sprzedaży”, wydawała mi fabrycznie nowy pojazd. Podczas odbioru zauważyłem widoczną „jak byk” wadę na karoserii pojazdu – widoczne, mechaniczne obtarcie. Sprzedawca jednak upierał się, że jest to tłusta plama (której nie mógł zmyć), potem, że faktycznie jest to obtarcie ale wszystkie pojazdy tego modelu tak mają, następnie twierdził, że mogą ten element wymienić ale mechanicy mogą „coś więcej nabroić”…. Kolejnym wyjściem sprzedawcy z sytuacji było stwierdzenie "obtarcie i tak wyblaknie na słońcu tak więc w czym problem?". Następnie grożono mi, że jak nie odbiorę pojazdu w takim stanie, to zamówią nową część i poproszą mnie ponownie o przyjazd za 2tyg (mam 400km dojazdu)…. Na koniec wymontowano uszkodzoną część z innego pojazdu oraz zamontowano ją w moim… tak więc jakiś inny szczęśliwiec odbierze „uszkodzone/nowe auto”. Całość trwała dwie godziny… wyraziłem swoją dezaprobatę do takiego stylu wydawania auta – na co stwierdzono „przecież od początku staraliśmy się usunąć usterkę”. Reasumując – jeżeli ktoś odważy się kupować auto w tym salonie – lepiej niech weźmie ze sobą specjalistę od aut… gdyż sprzedawcy aut w salonie mają maniery handlarzy aut używanych.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 19:05
Salon - samochody nowe
Przyjechałam na przegląd ...
... techniczny samochodu KIA, jako rezultat - olej silnikowy był uzupełniony nie do końca, tylne klocki hamulcowe nie były sprawdzone, co spowodowało szybkie znoszenie się klocków i prawie doszło do wypadku drogowego!! Absolutnie nie polecam, proszę zawsze omijać to miejsce.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2024 10:06
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy serwisu ...
... KIA. Edit: szanowny Panie, niestety, ale nie odniose się na forum do Pańskiej odpowiedzi ponieważ długi opis nie wyświetla się później w opiniach. Nic Panu nie pomoże straszenie mnie, że kolejne zgłoszenie tej usterki będzie płatne. Mało tego, powiem więcej - przy kolejnej takiej usterce z tytułu rękojmi zażądam zwrotu pieniędzy i zabrania wadliwego samochodu. Usterkę zgłaszałam z tytułu rękojmi - pisałam do Państwa maila i dzwoniłam na infolinię gdzie rozmowy są nagrywane.( Zgłaszałam to również oddając auto do serwisu ).
Użytkownik sieci
28 grudnia 2023 16:26
Salon - samochody nowe
Zgłosiłam się z ...
... problemem w montażu fotelika samochodowego (nie mogłam znaleźć haków do wpięcia bazy Isofix). Ponieważ jest to część samochodu, udałam się do autoryzowanego serwisu Lancii. Pracownik nie był zainteresowany pomocą, nie wyszedł spojrzeć na samochód ani nawet nie wytłumaczył, gdzie tych uchwytów szukać, odesłał nas do serwisu z fotelikami „Osiem Gwiazdek”, gdzie pomogli nam od ręki. Serwis fotelików polecam, bardzo miła i pomocna obsługa, czego nie mogę powiedzieć o serwisie Lancii.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2023 10:00
Salon - samochody nowe
Przegląd nr 2 ...
... Kia Ceed MY2021. Planowa wymiana płynu hamulcowego i... układ zapowietrzony. Musiałem pojechać do serwisu drugi raz, poprawili. Później dojrzałem się, że olej zalany ok. 1 cm poza maksimum (na bagnecie), bo pewnie nie spuścili starego oleju do końca. Pojechałem po raz kolejny, poprawili. Pytanie czy ASO jeszcze coś może tu schrzaniło, o czym jeszcze nie wiem? Marnowałem cenny czas, bo nie mogą zrobić raz a dobrze, słowo przepraszam nie padło wcale. To była moja ostatnia wizyta w tym serwisie. Strach pomysleć, co by miało miejsce, gdyby przyszło do poważniejszych prac. To niebywałe, że takie rzeczy mają miejsce w ASO 😳
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 10:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 grudnia 2023 17:22
Salon - samochody nowe
Zgłoszenie na serwis. ...
... okienko następnego dnia rano - super. kontakt telefoniczny 2h po okienku na które przewidziany był serwis. Informacja, że część jest ale zamontują za 2 tygodnie. Fail Jesli jest takie spiętrzenie to należy klienta uprzedzić chwilowo nie wracam
Użytkownik sieci
27 listopada 2023 21:15
Salon - samochody nowe
Sklep porażka obsługa ...
... do d…. Brak parkingu dla klientów odbiór zamówień w zupełnie innym miejscu na drugim końcu ciągu budynku w magazynie którego trzeba szukać
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 11:33
Salon - samochody nowe
Śmieszna sprawa. Pojechałem ...
... oddać samochód do przeglądu na następny dzień. Czekałem dobrą godzinę, żeby ktoś przyjął ode mnie kluczyki. W międzyczasie oglądałem, jak obsługa serwisu zgubiła i szuka kluczyki właściciela innego samochodu... Nie czekając wróciłem do domu. Brakuje powiedzieć "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?" --edit-- Nie będę zdradzał swoich danych osobowych. Szkoda, że nie odnieśliście się do groteskowej sytuacji zgubienia kluczyków... Przegląd zrobiłem w innym ASO, więc temat uważam za zamknięty.
Użytkownik sieci
24 października 2023 12:32
Salon - samochody nowe
tragiczna obsługa działu ...
... części brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu odradzam
Użytkownik sieci
4 października 2023 09:45
Salon - samochody nowe
Moja opinia dotyczy ...
... serwisu Kia. O ile sprzedawcom nie mam nic do zarzucenia (poza błędna informacją słowną o kwotach i sposobie cesji leasingu) to podejście serwisu jest antyklienckie. Użytkownikom Ceedów/XCeedów z manualna sprzynią biegów problem znany - szarpanie samochodu na niskich obrotach. Jest to na tyle uciążliwe, że praktycznie nie da się płynnie jechać w korku. Diagnosta serwisu nie stwierdza żadnych nieprawidłowości. Ze względu na zamiatanie problemu pod dywan przez serwis zdecydowanie odradzam zakup samochodów Kia z manualem. Co do skali problemu polecam poszukać opinii użytkowników (oraz ich przejść z serwisami) na forach i grupach internetowych. Zapewniam, że nie jestem odosobniony w moim problemie. Dodatkowo mam zarzuty wobec pana prowadzącego zlecenie - wydaje mi się co najmniej nieuprzejme rozłączanie w trakcie rozmowy, gdy chciałem poznać więcej szczegółów dotyczących odrzucenia zgłoszenia gwarancyjnego.
Użytkownik sieci
11 września 2023 10:32
Salon - samochody nowe
Serwis Kia - ...
... najgorszy w Warszawie. Pan M... z działu serwis, brak profesjonalizmu. Olał mnie, nie chciał rozwiązać problemu. Stwierdził, że nie mam gwarancji chociaż mam wszystkie przeglądy w książeczce. Nie chciał rozmawiać z Panią z serwisu z mojego ostatniego przeglądu i wyszedł na halę. Na koniec powiedział, że jak sam sobie to zrobiłem, to sobie muszę sam poradzić. Wielka profeska. Gratuluję pracownika !!! Odp: Jeśli usterka polegająca na błędzie sieci, która występuje w aucie i nie da rady odblokować tego przez telefon, to bym sam odblokował i nie przyjeżdżał do serwisu. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
7 września 2023 10:23
Salon - samochody nowe
Kpina i żenada. ...
... Wystąpiła usterka w moim AR i ponad 1,5 miesiąca czekałem na uszczelkę, którą ostatecznie sam zamówiłem w 2 dni jak tylko otrzymałem numer produktu. Samochód przekazany do naprawy i od 2 tygodni stoi bo znów nie ma jakiejś części - uszczelki - i nawet nie są w stanie powiedzieć kiedy uszczelka będzie. I to nie wina obsługi a jakiegoś braku przepływu informacji wewnątrz. Po zmianach właścicielskich na Stellantis jest to wstyd i zażenowanie ze tak można obsługiwać.