78%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 maja 2016 15:32
Salon - samochody nowe
Nie przyznałbym nawet ...
... tej 1 - nic nie da sie załatwić - to co w innych serweisach wymieniane jest na gwarancji jako coś standardowego - u nich graniczy z cudem - i jeszcze prześmiewcza mina kierownika kiedy pytam sie o kolejne rzeczy, które należą się jak psu buda. Zdiagnozowanie jednej kontrolki, która sie zapaliła, okazało się ponad ich siły. Odesłali mnie z błędem - (a padł tylko czujnik sprzegła - co okazałao sie w innym serwisie) ogólnie nie polecam nikomu.... chyba, że ktos lubi płacic za to co nalezy sie na gwarancji za free :D polecam za to serwis KIA MARVEL Łódz - pełna profeska - oraz serwis w LUBINIE. -------------------------------------- dot. kia sportage 2011/12 1. lampa kierunkowskazu prawy tył (zszedł klar) - dostałem informacje ze to nie przyszługuje (bo najprawdopodobnie sam to starłem :) ) 2. plastiki (imitacja aluminim na drzwiach - poszczerbiły się) 3. Błędy kontrolki wykasowane - ale brak diagnozy - kontrolka DBC nadal sie swieci - zadnej propozycji rozwiazania (w innym salonie od reki stwierdzili uszkodzony czujnik sprzegła) 4. Woda w bagażniku - rozłożone rece, brak checi podjecia jakiej kolwiek diagnozy 5. dziwne trzaski na podszybiu - brak pomysłu i rozłorzone rece (zdiagnozowałem w koncu sam) 6. cena za malowanie maski ok 1000 zł w innym serwisie o 50% mniej :)
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2016 21:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2016 11:01
Salon - samochody nowe
Tragedia ! Od ...
... trzech dni nie moge się dodzwonic ,żeby zamówic części i tak jest za każdym razem ! Jeśli komus nie chce sie pracowac to niech zmieni profesje lub leży na kanapie w domu ;/ DRAMAT!!!
Użytkownik sieci
29 grudnia 2015 17:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 grudnia 2015 14:35
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem 10 razy, ...
... nikt nie odebrał. Pojechałem osobiście - zostałem "mile" przywitany słowami "czego?" przez Szanownego Pana na Recepcji.
Użytkownik sieci
5 listopada 2015 16:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 listopada 2014 15:50
Salon - samochody nowe
Problem dotyczy niedziałającego ...
... pilota - auta nie można otworzyć z centralnego, ciągle włącza się alarm. Auto na gwarancji. Po n-krotnym przełączaniu mnie na linii telefonicznej do 'odpowiedniej osoby' nie udało się ustalić kto powinien zająć się moim problem i przestano odbierać telefon. Po wizycie w serwisie "doradca serwisowy" Jacek D., bez jakiegokolwiek obejrzenia problemu, prawidłowo diagnozuje, że "nie wie co to może być i musi to obejrzeć elektryk". "Być może trzeba zmienić baterie w pilocie". Termin oczekiwania na elektryka: tydzień. Gratuluję.
Użytkownik sieci
2 marca 2014 22:52
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 listopada 2013 17:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 lipca 2013 12:33
Salon - samochody nowe
Szczerze odradzam! Wybralem ...
... sie do salonu Carserwis na ulicy 1 Sierpnia zeby rozejrzec sie za autem uzywanym. Obsluga byla gburowata, niemila i w ogole niezbyt chetna do pomocy, pomimo faktu, ze plac byl prawie pusty a trzej panowie pracujacy w biurze nie wygladali na szczegolnie zapracowanych. Pokazywanie wybranych modeli aut wygladalo, jakby sprzedawca robil "łaskę", ze w ogole chce mu sie wyjsc z biura (a dodam, ze dzien byl ladny i sloneczny). Zero fachowej pomocy i teksty typu "Przebieg nie jest udokumentowany, ale ja go GWARANTUJE osobiscie, bo wiem kto tym autem jezdzil". Jesli chodzi o sprzedawcow uzywanych samochodow, to panowie z Carserwis zdecydowanie plasuja sie w koncowce peletonu. Unikajcie tego miejsca, jesli szukacie auta uzywanego.
Użytkownik sieci
31 maja 2013 10:06
Salon - samochody nowe
Moja przygoda była ...
... bardzo krótka. serwis nie podnosi telefonu (stacjonarny, komórka, bez różnicy). Pani w recepcji zapytana odpowiedziała: trzeba mieć nadzieję. zdaje się, że zatrzymali się w latach '70. po tak obiecującym początku, dałem sobie spokój.