78%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 listopada 2023 13:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 11:33
Salon - samochody nowe
Śmieszna sprawa. Pojechałem ...
... oddać samochód do przeglądu na następny dzień. Czekałem dobrą godzinę, żeby ktoś przyjął ode mnie kluczyki. W międzyczasie oglądałem, jak obsługa serwisu zgubiła i szuka kluczyki właściciela innego samochodu... Nie czekając wróciłem do domu. Brakuje powiedzieć "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?" --edit-- Nie będę zdradzał swoich danych osobowych. Szkoda, że nie odnieśliście się do groteskowej sytuacji zgubienia kluczyków... Przegląd zrobiłem w innym ASO, więc temat uważam za zamknięty.
Użytkownik sieci
30 października 2023 09:06
Salon - samochody nowe
Nowy salon. Świetnie
Użytkownik sieci
28 października 2023 16:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 października 2023 17:20
Salon - samochody nowe
Z czystym sumieniem ...
... mogę polecić zarówno Salon, jak i serwis Alfa Romeo. Doradca serwisowy kompetentny i profesjonalny, a usługa wymiany oleju przeprowadzona szybko i sprawnie. Po wykonanej usłudze kontakt z klientem aby ustalic, co mozna poprawić, co nie jest dziś oczywiste. Oby tak dalej, to na pewno skorzystam w przyszłości.
Użytkownik sieci
24 października 2023 12:32
Salon - samochody nowe
tragiczna obsługa działu ...
... części brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu odradzam
Użytkownik sieci
19 października 2023 21:23
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam! Pan Piotr profesjonalny i pomocny.
Użytkownik sieci
19 października 2023 07:26
Salon - samochody nowe
Pan Dubiel mistrz ...
... serwisu! Polecam Wszystkim! Pełen profesjonalizm 😘👍
Użytkownik sieci
18 października 2023 08:26
Salon - samochody nowe
Dobra organizacja , ...
... duża fachowość i solidność , firma budzi zaufanie i przywiązuje klienta
Użytkownik sieci
14 października 2023 20:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 października 2023 11:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 października 2023 09:45
Salon - samochody nowe
Moja opinia dotyczy ...
... serwisu Kia. O ile sprzedawcom nie mam nic do zarzucenia (poza błędna informacją słowną o kwotach i sposobie cesji leasingu) to podejście serwisu jest antyklienckie. Użytkownikom Ceedów/XCeedów z manualna sprzynią biegów problem znany - szarpanie samochodu na niskich obrotach. Jest to na tyle uciążliwe, że praktycznie nie da się płynnie jechać w korku. Diagnosta serwisu nie stwierdza żadnych nieprawidłowości. Ze względu na zamiatanie problemu pod dywan przez serwis zdecydowanie odradzam zakup samochodów Kia z manualem. Co do skali problemu polecam poszukać opinii użytkowników (oraz ich przejść z serwisami) na forach i grupach internetowych. Zapewniam, że nie jestem odosobniony w moim problemie. Dodatkowo mam zarzuty wobec pana prowadzącego zlecenie - wydaje mi się co najmniej nieuprzejme rozłączanie w trakcie rozmowy, gdy chciałem poznać więcej szczegółów dotyczących odrzucenia zgłoszenia gwarancyjnego.
Użytkownik sieci
3 października 2023 19:09
Salon - samochody nowe
Jak zawsze doradza i fachowo pomogą
Użytkownik sieci
29 września 2023 19:26
Salon - samochody nowe
Zakupiliśmy 2 nowe ...
... auta marki Fiat w salonie Carserwis Ducato i 500 . Jesteśmy z żoną bardzo zadowoleni. Szczególnie z obsługi Pana Janusza z działu Fiata. Szybko sprawnie Polecamy
Użytkownik sieci
27 września 2023 15:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 września 2023 07:30
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa. ...
... Sprawnie, szybko i wszystko jasno wytłumaczone. Polecam.
Użytkownik sieci
11 września 2023 10:32
Salon - samochody nowe
Serwis Kia - ...
... najgorszy w Warszawie. Pan M... z działu serwis, brak profesjonalizmu. Olał mnie, nie chciał rozwiązać problemu. Stwierdził, że nie mam gwarancji chociaż mam wszystkie przeglądy w książeczce. Nie chciał rozmawiać z Panią z serwisu z mojego ostatniego przeglądu i wyszedł na halę. Na koniec powiedział, że jak sam sobie to zrobiłem, to sobie muszę sam poradzić. Wielka profeska. Gratuluję pracownika !!! Odp: Jeśli usterka polegająca na błędzie sieci, która występuje w aucie i nie da rady odblokować tego przez telefon, to bym sam odblokował i nie przyjeżdżał do serwisu. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
8 września 2023 15:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 września 2023 21:23
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... sympatyczna obsługa... Szybko, sprawnie i na temat. 🙂
Użytkownik sieci
7 września 2023 10:23
Salon - samochody nowe
Kpina i żenada. ...
... Wystąpiła usterka w moim AR i ponad 1,5 miesiąca czekałem na uszczelkę, którą ostatecznie sam zamówiłem w 2 dni jak tylko otrzymałem numer produktu. Samochód przekazany do naprawy i od 2 tygodni stoi bo znów nie ma jakiejś części - uszczelki - i nawet nie są w stanie powiedzieć kiedy uszczelka będzie. I to nie wina obsługi a jakiegoś braku przepływu informacji wewnątrz. Po zmianach właścicielskich na Stellantis jest to wstyd i zażenowanie ze tak można obsługiwać.