78%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 października 2018 00:04
Salon - samochody nowe
Od wielu lat ...
... jestem właścicielką samochodów KIA , jeżdżę już 3 samochodem tej marki zakupionym w Carserwis. Kupno samochodu zawsze przebiega szybko i sprawnie. Obsługa bez zarzutu. Atrakcyjne warunki finansowania. Doskonały dobór ubezpieczenia.
Użytkownik sieci
24 października 2018 11:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 października 2018 14:14
Salon - samochody nowe
Auto oddane do ...
... serwisu blacharskiego po stłuczce i przy okazji na przegląd olejowy. Po 2 dniach od wyjechania z serwis uznalazłem wgnieciony próg. Reklamacje nieuznane bo na pewno zrobiłem to sobie sam - samochód niespełna 1 roczny - pierwszy przegląd w jakimkolwiek warsztacie. Sama naprawa blacharska zrobiona w miarę dobrze. Drugi raz nie oddałbym im mimo wszystko nawet roweru, nie mówiąc o samochodzie.
Użytkownik sieci
9 października 2018 11:22
Salon - samochody nowe
Polecam!
Użytkownik sieci
8 października 2018 11:40
Salon - samochody nowe
Chciałbym przestrzec przed ...
... zakupem samochodów KIA. 7 lat gwarancji to lipa. Przykładowo amortyzatory padają regularnie w okolicach 50 tyś. Jeśli robisz małe przebiegi roczne, to padają po 3 latach, czyli już po ich gwarancji. Serwis ma to gdzieś, że mało przejechałeś, twoje bezpieczeństwo wyceniają 535 zł ten sam kijowy amortyzator + 120 ich praca. Podsumowując samochody KIA gwarantują bezpieczeństwo przez 3 lata. Potem i tak dopłacasz.
Użytkownik sieci
26 września 2018 14:04
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi klienta ...
... jest na poziomie poniżej normy. Zarzucanie klientowi iż to on spowodował usterkę.
Użytkownik sieci
22 września 2018 11:32
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... dać innej oceny. W tym salonie byłem dwa razy, i dwa razy się zawiodłem na podejściu do klienta. Za pierwszym razem, mimo tego iż oglądałem jeden z modeli bardzo szczegółowo, sprzedawca przebywający tam nawet nie zainteresował się tym czy mam w planach kupić owy model czy nie, sam musiałem się dopytać o szczegóły. Mało tego, nie otrzymałem od niego wtedy nawet katalogu, co myślę że jest to minimum. Dopiero przy wyjściu z salonu, po prośbie do pani z recepcji otrzymałem katalog i cennik. Wyglądało to tak, jakbym w przekonaniu sprzedawcy nie był wystarczająco interesującym klientem. Myślę że takie podejście jednego z pracowników może nie tyle szkodzić salonowi jak i samej marce. Dzisiaj natomiast, po wcześniejszym upewnieniu się na stronie internetowej salonu oraz na profilu firmy w Google Maps czy salon jest otwarty, spotkałem się z informacją na kartce która była wywieszona na drzwiach, iż salon w dniu dzisiejszym jest jednak zamknięty. Myślę że w dzisiejszych czasach gdzie większość informacji można zdobyć w internecie, a szczególnie w Google, to salon powinien zadbać o załączenie takiej informacji na swoim profilu firmy czy też na stronie internetowej, po prostu by uniknąć straty czasu potencjalnego klienta.
Użytkownik sieci
12 września 2018 19:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 września 2018 02:32
Salon - samochody nowe
Witam, zakupiłem tu ...
... Fiata Ducato do Firmy ARS-PUR. Polecam. Zrobili mi też zabudowę-wygląda super 6+++
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2018 15:46
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2018 12:34
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Oki (Wersja oryginalna) Oki
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2018 14:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2018 23:58
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim miałem kiedykolwiek do czynienia. Po zostawieniu 3-miesięcznego samochodu na naprawę gwarancyjną systemu bezkluczykowego, zero informacji kiedy samochód będzie naprawiony. Jedynie informacje "Kiedy będzie, wtedy będzie". "Nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi?" ;-) Nie polecam absolutnie nikomu.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2018 20:06
Salon - samochody nowe
Sporo razy serwisowałem ...
... swój samochód w Carserwisie, we wszystkich 3 oddziałach. Mam bardzo złą opinię nt. tak ich serwisu mechanicznego jak i blacharskiego (zabraknie znaków). Dlaczego piszę dopiero teraz? Miarka się przebrała jak się okazało, że po tym jak rozbierali skrzynię biegów po raz n-ty skleili ją na silikon a wyszło to jak oddałem ją do roboty w innym ASO. Po każdej robocie skrzyni po 2-3 tyg. sprzęgło zaczynało wydawać dziwne dźwięki. Mistrz serwisu jeździł moim samochodem kilkukrotnie i uznał, żeby się tym nie przejmować, że nic się nie stanie - nie mógł zrozumieć, że irytuje mnie sam hałas - jakbym miał sprzęgło na lince a nie hydrauliczne. Po 2 latach męczarni okazało się, że Carserwis zwyczajnie nie potrafi porządnie odpowietrzyć wysprzęglika! Po jego odpowietrzeniu nastała błoga cisza. Co do dźwięków i "proszę jeździć" ze strony tego samego mistrza .... Przyjechałem z problemem trzeszczenia przy kręcenia kierownicą przy małych prędkościach. Mistrz pokręcił kierownicą, ręką pomacał sprężyny: "Wszystko jest w porządku, proszę jeździć. Tam się dostaje brud i on trze, to normalne". Nic nie docierało do niego, że przez poprzednie 180 tyś km jakoś tego dźwięku nie było, a chyba brud nie dostał się dopiero teraz. Dokształciłem się w temacie sam i kazałem wymienić poduszkę McPhersona - oczywiście to było to. Jak przyjechałem dzień później mu o tym powiedzieć, to rzucił tylko szyderczo, że jak zaraz dostanie się tam brud to znowu zacznie trzeszczeć - od 60 tyś. km ten brud dostać się jakoś nie może i jest cisza. Update 1.08.2018 Dzisiaj byłem w serwisie z pomocą przy ukręconej śrubie (głupi ja, przecież już tyle razy się na nich zawiodłem). Wyolbrzymiono problem i stwierdzono, że tak od ręki mi nie pomogą i muszę umówić się na kolejny dzień bo to kupa roboty. Ale najlepsze było na miejscu w czasie rozmowy z pracownikiem serwisu, który gdy dzwonił do mistrza aby przyszedł i spojrzał na zgłaszany przeze mnie problem zapowiedział mnie w taki o to sposób: "przyjechał właściciel felernego niebieskiego bravo". Okazuje się, że mój negatywny komentarz nie dość, że w żaden sposób nie zmusił kogokolwiek do refleksji, to jeszcze stałem się przez niego jakimś wrogiem publicznym. Nasłuchałem się jakiś dziwnych tekstów w stylu, że "jak trwoga to do ..." itp. i że wszyscy dookoła są gorsi i dlatego wróciłem. Nawet nie będę tutaj tego komentował, bo zajmowałem się obsługą klienta kiedyś przez 10 lat i za takie teksty to by mnie szef z roboty wywalił. Wsiadłem w samochód i pojechałem gdzie indziej a sprawę załatwiłem w 30 min, koszt 45zł. A tak informacyjnie. Przyjechałem do was z głupią śrubką, bo myślałem, że tyle to ogarniecie. Jak widać przerosło Was i to. Dlatego od kilku lat u was nie byłem i już na pewno teraz nie wrócę. W dodatku teraz, po 3, czy tam 4 latach od ostatniej roboty w waszym serwisie lakierniczym na drzwiach wyłazi rdza spod klamki! O innych skazach, które powyłaziły w między czasie nie wspominając. Jedyne na ich "plus" to to, że reklamacje rozpatrują pozytywnie. Dzięki temu lakierowali mi prawą stronę ..... 3 razy. A efekt końcowy opisałem wyżej - po 3 latach wyłazi niedbalstwo i partactwo w połączeniu z bezczelną obsługą, która niezadowolonego klienta traktuje jak jakiegoś wroga i jeszcze ma czelność z niego kpić.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2018 18:23
Salon - samochody nowe
Mam słabość do ...
... Kii. Salony / Kia, Citroën, Opel, Fiat, Alfa Romeo, Jeep / i serwis tych marek na europejskim poziomie. Szczególne podziękowania i słowa uznania dla Panów: Ryszarda Rączka - kierownik serwisu Paweł Mucha - mechanik Marcin Autowicz - handlowiec Jacek Dawidczyk - doradca serwisowy Szczerze polecam do zakupów i serwisowania.
Użytkownik sieci
23 lipca 2018 07:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 lipca 2018 13:57
Salon - samochody nowe
Zawsze miło sympatycznie, ...
... kupiłem tu 4 auta, i napewno kupię tutaj następnie. Serwis też polecam. Zawsze jest naprawione to co jest w zgłoszeniu. Szczególne podziękowania dla Pana Donat Dejneka
Użytkownik sieci
14 lipca 2018 08:35
Salon - samochody nowe
Kompletnie zmarnowany dzień. ...
... Pojechałem z nastawieniem ze wybierzemy nowe auto ale przez naście minut nikt nie znalazł dla nas czasu. Jak wy zamierzacie coś sprzedać?
Użytkownik sieci
7 lipca 2018 17:53
Salon - samochody nowe
Dla salonu Alfy ...
... 5 gwiazdek dla Kia 1 (jedna). W salonie Alfy wzorowa obsługa. Uzyskałem wszystkie informacje, dostałem propozycję jazdy próbnej z której nie mogłem skorzystać z powodu małej ilości czasu. W salonie Kia nie było zainteresowania klientem, chocaż jestem zainteresowany najdroższym modelem Kia Stinger. Jest duża szansa że ten samochód kupię ale nie w tym salonie. Ale niewykluczone że to będzie Alfa Giulia
Użytkownik sieci
6 lipca 2018 21:29
Salon - samochody nowe
Stracić klienta, który ...
... przyszedł (umówiony!) niemalże z nastawieniem "wejdę i kupię" (a nie mówimy o samochodzie za 30tys.) przez to, że komuś się nie chciało sprawdzić czy samochód jest czysty na zewnątrz i w środku, to trzeba mieć talent. Ja rozumiem, że na wyprzedaży nie robi się takich kokosów, jak na świeżo wchodzących modelach branych prosto z konfiguratora, ale dostać pieniądze od klienta, a nie dostać ich i trzymać generator kosztów, to jednak różnica. No cóż, widocznie carserwisowi tak się powodzi, że sprzedawać nie chce.