78%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 14:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 13:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 czerwca 2023 14:16
Salon - samochody nowe
Porażka! Zapraszają na ...
... wizytę obiecują pomoc, gonią człowieka 100km by potem z niego zadrwić i powiedzieć że się nie da! Przestrzegam dobrze zapytajcie co chcecie! I niech na pewno sprawdzą czy mogą wam pomóc bo ja jedynie straciłem czas pieniądze i nerwy!
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2023 18:25
Salon - samochody nowe
KIA MOTORS totalne ...
... dno i brak szacunku do klienta ze strony panów z obsługi działu serwisu. Nieustanne dziwne drwiące teksty rzucane między sobą, auto miało być na 16, było na 18 bez żadnej informacji, totalnie stracony czas, nie polecam:)
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2023 09:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lutego 2023 17:35
Salon - samochody nowe
Trudny kontakt
Użytkownik sieci
15 listopada 2022 14:01
Salon - samochody nowe
Obsługa panów z ...
... serwisu na najniższym poziomie, zero zainteresowania od ich storny, unikanie kontaktu wzrokowego i udawanie wielce zapracowanych aby tylko uniknąć kontaktu z klientem.
Użytkownik sieci
26 października 2022 10:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam, wzór ...
... braku profesjonalizmu i miernej jakości obsługi klienta. 2 sytuacje (samochód Kia Ceed): - wizyta w celu wymiany klocków hamulcowych - serwisant przyjął samochód i zabrał na serwis, po czym wrócił po 1,5h (a więc czasie kiedy usługa powinna być już zrealizowana) i oznajmił, że serwis jednak nie ma na stanie klocków hamulcowych pasujących do mojego samochodu (kia ceed). - wizyta w celu wymiany filtra oleju wraz z uszczelką korka spustowego oraz filtra powietrza - na etapie telefonicznego umawiania wizyty 4-krotnie rozmawiałem z serwisem (najpierw aby umówić wymianę oleju, później aby dodać filtr powietrza, a później serwis 2-krotnie sam do mnie dzwonił potwierdzać wizytę). Za każdym razem potwierdzałem cenę usługi oraz zakres. Za każdym razem po stronie serwisu było zamieszanie i brak jasnej informacji, a o to że podawane kwoty są netto trzeba się specjalnie dopytywać. A na koniec się okazało, że każda z podawanych wycen była nieprawidłowa i usługa zamiast finalnie ustalonych 530 kosztuje 670 złotych. Dodam tylko, że umówiony byłem na 6:30, natomiast ze względu na słabą organizację dopiero po pół godziny mój samochód został zabrany na warsztat. Efektywnie prosty serwis, który miał kosztować 530pln i trwać 1h, trwał 2h i kosztował 670pln. W Carserwis same wzrosty, a doradca serwisowy jeszcze głupio tłumaczy, że to dlatego że z wtorku na środę ceny oleju wzrosły... Porażka
Użytkownik sieci
7 października 2022 20:59
Salon - samochody nowe
Pani, która odebrała ...
... telefon robiła wszystko by nie przyjąć auta na przegląd po 120k przebiegu. Stwierdziła, że na przeglądy należy stawiać się po 15k przebiegu lub po roku. W końcu oddałem auto do innego serwisu dzięki czemu zamiast kilku tysięcy wydałem kilkaset złotych.
Użytkownik sieci
28 września 2022 12:37
Salon - samochody nowe
Flota mojej firmy ...
... serwisowana jest w Carserwis. Z tego powodu jestem tam częstym bywalcem. Niestety obsługa jest fatalna. Czasem odnoszę wrażenie,że jestem niewidzialny bo czekać na załatwienie sprawy można bardzo długo. Niestety zmuszony jestem jeździć tam cykliczne ale nikomu nie polecam tegomiejsca.
Użytkownik sieci
27 września 2022 07:02
Salon - samochody nowe
kiepsko...poprosiłam o awaryjną ...
... pomoc - odmówili; i pomyśleć że kupiłam u nich 2 samochody, którymi do dzisiaj jeżdżę (jeden ma 18 lat, drugi 12.. 2022rok)
Użytkownik sieci
24 września 2022 08:40
Salon - samochody nowe
Przyjechałem jednego dnia ...
... z prośbą o szybkie wyjście i fachowym uchem ocenienie czy silnik nie pracuje nadmiernie głośno. Powiedziano mi że to niemożliwe i potrzebna jest kompleksowa diagnoza więc umówiono mnie ma serwis gwarancyjny. Przyjechałem po 2 dniach na wizytę i... pracownik wyszedł posłuchał i powiedział że nie widzi podstaw do diagnostyki i jego zdaniem jest wszystko ok. Zmarnowany czas na dojazdy i tragiczne podejście
Użytkownik sieci
9 września 2022 14:46
Salon - samochody nowe
Czekanie 20min na ...
... przyjęcie, żeby pracownik obsługi sobie wstał i poszedł gadać z kolegą.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2022 13:38
Salon - samochody nowe
Miła obsługa i ...
... dobry kontakt, po za tym niestety tragedia. Jakieś 1,5 roku temu naprawiałem u nich auto po kolizji. Całość poszła bardzo sprawnie, niestety po odebraniu samochodu maska zahaczała o wycieraczki, a z dołu zderzaka, jakoś po tygodniu, zaczął odchodzić lakier. Zgłosiłem reklamację, po czym otrzymałem informację, że będę musiał zapłacić za ponowne lakierowanie, ponieważ ubytki w lakierze są spowodowane zamontowaniem metalowej(aftermarketowej) kratki zderzaka, którą sam serwis zdecydował się nie wymieniać po czołowej kolizji(po prostu ją wyprostowali, jak widać niewystarczająco). Po telefonie do centrali fiata serwis odezwał się do mnie z ofertą lakierowania 50-50, na co się oczywiście nie zgodziłem, bo wina leżała w 100% po stronie serwisu. Na szczęście po wymianie paru emailów się zgodzili i polakierowali zderzak nieodpłatnie. Dzisiaj odebrałem auto od swojego mechanika, który mnie poinformował, że w serwisie nie zamontowano uszczelki pomiędzy maską, a zderzakiem(a ja się zastanawiałem co tak szumi). Jak ktoś chce naprawić swój samochód raz, a dobrze, to nie polecam, ale za to jeżeli ktoś nie ma co robić ze swoim wolnym czasem to ten serwis jest idealnym miejscem na zmarnowanie go. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
31 maja 2022 10:58
Salon - samochody nowe
Nie mają samochodów, ...
... więc i klientów traktują jak intruzów
Użytkownik sieci
18 maja 2022 19:29
Salon - samochody nowe
Beznadziejne podejście do ...
... klienta. Każdy serwis o wiele dłuższy niż mówią pracownicy. Dużo dłuższy niż w jakimkolwiek serwisie. Pracownicy oprócz jednego młodego chłopaka cały czas szukają wymówek i poprostu mówią nieprawdę. Wymiana opon trwała ponad 3 godziny. Przegląd auta 8 godzin. Dramat i podejście do klienta jak za PRL.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2022 18:36
Salon - samochody nowe
Naprawa ok, ale ...
... obsługa klienta i podejście do klienta - 0 gwiazdek...
Użytkownik sieci
19 marca 2022 13:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Nie ...
... dość że nie potrafią zdiagnozować problemu to jeszcze przebiją oponę albo porysują lakier.
Użytkownik sieci
19 marca 2022 13:09
Salon - samochody nowe
Słaba jakość, złe ...
... zdiagnozowano mi problem. Całość obsługi bardzo kiepska.
Użytkownik sieci
14 marca 2022 10:50
Salon - samochody nowe
W sumie byłem ...
... tylko po ramki do tablicy rejestracyjnej, ale zdziwiłem się, że chcieli za to 10 zł. Coś co jest w sumie darmową reklamą salonu i serwisu. W innych markach nie spotkałem się, żeby chcieli pieniądze za ramki, więc zobaczymy czy teraz moja Panda będzie szybsza :-)