90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 marca 2024 11:10
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa i bardzo drogo
Użytkownik sieci
14 marca 2024 12:39
Salon - samochody nowe
Nie polecam, fatalna obsługa warsztatu blacharsko lakierniczego
Użytkownik sieci
13 stycznia 2024 15:42
Salon - samochody nowe
Żenujący poziom obsługi w dziale pojazdów używanych.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2023 08:08
Salon - samochody nowe
przyjechalem kupic samochod ...
... -bezwypadkowe auto mialo lakierowany caly lewy bok -gwarancja 7lat kia była fikcja (przekroczone km przy harmonogramie przegladow) -obsluga nie znala wyposazenia i historii auta (musiala sprawdzic w komputerze)
Użytkownik sieci
27 czerwca 2023 11:18
Salon - samochody nowe
Przed przeglądem okresowym ...
... auta (ceed, rocznik 2021) zgłosiłem problem z wadliwie działającym czujnikiem deszczu. Wycieraczki w trybie auto, ustawione na najwyższą czułość, włączały się dopiero w momencie pokrycia szyby przez deszcz w stopniu uniemożliwiającym bezpieczną widoczność. Serwisant, po polaniu szyby wodą z butelki stwierdził, że wycieraczki uruchamiają się z czego wynika że czujnik jest sprawny. Obsługi serwisu nie przekonał film nagrany telefonem komórkowym podczas jazdy w deszczu oraz widok czujnika przez szybę (widoczna biała fałda). Co więcej, osoba przyjmująca zgłoszenie przekonywała, że czujniki deszczu znajdujące się w samochodach marki Kia działają po prostu wyjątkowo źle. Po dojściu do wniosku, że polewanie szyby wodą z butelki podczas deszczu w trakcie jazdy mogłoby być uciążliwe, umówiłem się na wizytę w serwisie Kia Lee Motors. Zgłoszenie zostało uznane jako uzasadnione, a usterka usunięta w 15 minut. Powodem niewłaściwej pracy czujnika okazał się jego niewłaściwy montaż. Obsługa była miła i uprzejma (za to jedna dodatkowa gwiazdka), ale przecież celem mojej wizyty w serwisie nie było rozwijanie relacji towarzyskich.
Użytkownik sieci
19 maja 2023 08:31
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu tragedia ...
... !!! Zadzwoniłem z pytaniem, a Pani odpowiadała z problemem i w bardzo niekulturalny sposób. Stwierdzenia typu "Czego Pan nie rozumie? Proszę powiedzieć które słowo jest niejasne to Panu wytłumaczę" moim zdaniem są nie na miejscu w takim serwisie. Jakość obsługi klienta leży...
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2023 12:46
Salon - samochody nowe
Dzwonię do działu ...
... części by zamówić potrzebny mi element.Dzwonie cały dzień i tylko słucham muzyczki w telefonie.Dramat.
Użytkownik sieci
25 marca 2023 12:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Działanie ...
... typu "do bramy i się nie znamy".
Użytkownik sieci
21 marca 2023 10:45
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi bardzo nędzna, ceny wysokie.
Użytkownik sieci
24 lutego 2023 21:57
Salon - samochody nowe
Zupełnie nie polecam ...
... tego serwisu KIA. Na początek dodam tylko, że auto zostało zakupione i było serwisowane u tego dealera. Ze swoim Stingerem, przyjechałem z problemem z bagażnikiem. Przy końcowej fazie opuszczania się automatycznej klapy, nie było charakterystycznego zatrzymania i „zassania” oraz nie otwierała się z guzika. Auto było na serwisie 4 razy. Po pierwszej diagnozie, uznano, że trzeba wymienić zamek. Koszt z robocizną to jakieś 2,5 tys. złotych. Oczywiście zostało to wymienione na gwarancji. Pomijam fakt, że na początku, sugerowano mi, że powyginałem siłowniki. Na jakiś czas rozwiązało to problem, który niestety po jakimś czasie wrócił. Podczas 3 wizyty, auto zostało zostawione na cały dzień. Coś podziałali i znowu przez jakiś czas bagażnik działał normalnie. Na początku grudnia, zepsuło się znowu. Czas oczekiwania na serwis to zawsze 2-3 tygodnie. Idealnie jeździć cały ten czas z niesprawnym bagażnikiem. Przy 4 wizycie udało się wynegocjować żebym podjechał poza terminarzem. Niestety nie przyniosło to oczekiwanego skutku. Powiedziano mi, że znowu będę zmuszony zostawić auto na cały dzień, Najbliższy termin? A jakże, za 2,5 tygodnia. Zrezygnowałem. Umówiłem się do innego salonu. Abstrahując od tego, że terminy były zdecydowanie bardziej ludzkie, to okazało się, że winnymi okazały się „gumki”, którymi reguluje się moment, w którym opadająca klapa się zatrzymuje. Cała „naprawa” trwała godzinę, a Panowie z serwisu łapali się z głowę, słysząc, że sprawiło to tyle problemu. Z tego powodu nie mogę polecić usług świadczonych przez serwis. Szkoda.
Użytkownik sieci
16 lutego 2023 11:25
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 lutego 2023 09:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam usług ...
... warsztatu do napraw pogwarancyjnych. Za każdym razem inna diagnoza inna naprawa a usterka jak świecila tak świeci. Pieniądze wyrzucone w błoto... Chyba ze szklanej kuli wróżą
Użytkownik sieci
7 lutego 2023 11:03
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... dział części to po prostu PORAŻKA tam nikt nie odbiera telefonu jak odbierze to za bardzo nie ma pojęcia o co go sie pyta MASAKRA !! NIE POLECAM
Użytkownik sieci
4 listopada 2022 22:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Kupiłem ...
... samochód używany, przed przyjazdem (330km) Pan przez telefon zapewniał mnie, że samochód jest bezwypadkowy, cały w oryginalnym lakierze. Na miejscu okazało się, że samochód był lakierowany. Mimo tego auto kupiłem (zaufałem) myślalem że taka firma nie może sobie pozwolić na utajanie takich informacji. Po powrocie oddałem samochód do serwisu, okazało się że pojazd jest po solidnym uderzeniu. Skontaktowałem się ze sprzedającym, który poinformował mnie, że kierownik jest na urlopie i oddzwoni do mnie następnego dnia. Niestety nie oddzwonił. Przez trzy dni próbowałem się z nim skontaktować, niestety bezskutecznie. Po tym czasie udało mi się dodzwonić do kierownika. Kierownik poinformował mnie , że samochód był sprawdzany u nich w serwisie i nie miał przeszłości wypadkowej. Po wysłaniu dokumentów potwierdzających przeszłość samochodu kierownik stwierdził, że po opuszczeniu ich placu z samochodem było wszystko w porządku. Chciałem aby chociaż zwrócono mi pieniądze za elementy które wymagały wymiany. Niestety nawet na to nie wyrażono zgody. Samochód za ponad 60tys. Nie polecam! Omijać szerokim łukiem!
Użytkownik sieci
31 października 2022 17:27
Salon - samochody nowe
Kolejny samochód nie ...
... kupię tutaj napewno. Obsługa na niskim poziomie. Umówione spotkanie nie doszło do skutku, nikt nawet nie raczy poinformować, że coś się przedłużyło. Kolejny sprzedawca ognoruje Cię, rozmawiając na prywatne tematy. Odradzam kupna w tym miejscu.
Użytkownik sieci
22 września 2022 21:09
Salon - samochody nowe
Totalna porażka w ...
... porównaniu do innych serwisów Kia , a kierownik serwisu to mistrz ale od lekceważenia klientów.
Użytkownik sieci
14 września 2022 14:06
Salon - samochody nowe
OSZUŚCI! Sprzedali busa ...
... który był rzekomo sprawdzany w serwisie. Bzdury! Olej nie wymieniany kupe czasu, tarcze i klocki zjechane do zera! DPF cały zapchany, Egr do wymiany, klima nie działa. Wysyłane były zapytania i wstepna kalkulacja napraw po czym stwierdzili ,że nie będą za to płacić. Nie polecam !! Omijajcie ten salon szerokim łukiem. Żadnym prawem nie powinni mieć licencji żadnej marki bo sprzedają zajechane gruzy.
Użytkownik sieci
17 maja 2022 17:19
Salon - samochody nowe
Zamawiałem telefonicznie części ...
... do auta, po pół godzinie skontaktowałem się ponownie, aby z jednej części zrezygnować. Pan z działu części, stwierdził, że nie ma możliwości, gdyż zamówienie zostało wysłane do centrali. Tragedia jakaś, XXI wiek. tak jakby nie można było wysłać maila z rezygnacją zamówienia jednej części do centrali. Szok.
Użytkownik sieci
11 maja 2022 19:40
Salon - samochody nowe
Mam doświadczenie zbliżone ...
... do Pani Joanny, która również dała jedną gwiazdkę. Wszystko fajnie do momentu przelewu. Poza tym, w moim przypadku, sprzedający zapomniał poinformować o tym, iż siedmioletnia gwarancja została utracona 1,5 roku od daty pierwszej rejestracji, o czym dowiedziałam się przy okazji wizyty u innego dealera... Chciałam sprawę wyjaśnić kilkukrotnie z Delik jednak nigdy nie znaleziono dla mnie chwili - lekceważenie klienta na całej linii. NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2022 21:19
Salon - samochody nowe
Salon nowych aut ...
... malutki, do tego trafiłam nie zbyt dobrze na sprzedawcę. W serwisie przy pierwszej wizycie spowodowanej kilkoma drobiazgami było całkiem w porządku. Edit: Kolejna wizyta i "czar prysł". Wymiana naklejki chroniącej tylny próg - nowa wygląda gorzej niż wymieniana a wymiana opon strasznie droga ☹️ Edit 2 (04/2022): Pani Wioleta w serwisie świetna ale przy przeglądzie gwarancyjnym trafiłam na nierozgarniętego Pana, który nie potrafił obsługiwać programu komputerowego i temu poświęcił cały czas obsługi, zabazgrał książkę serwisową a potem przyprowadził mój samochód puszczając sprzęgło przy włączonym biegu. Efekt - wiosenną wymianę opon wykonał dla mnie inny serwis, w którym pozostanę.