90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 lipca 2019 15:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 lipca 2019 15:16
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 lipca 2019 14:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 lipca 2019 21:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 lipca 2019 15:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 lipca 2019 20:50
Salon - samochody nowe
M marcu 2018r. ...
... odebrałem z firmy Kia Delik nowy samochód Kia Stinger GT, muszę przyznać że obsługa działu sprzedaży jest na najwyższym poziomie i obsłużyła mnie bardzo profesjonalnie. Sam serwis Kia Delik to totalna porażka, przy pierwszym przeglądzie na 10 tyś.km. został wymieniony olej którego i tak pracownik nalał za mało o przeszło litr, tłumacząc że były robione dwie jazdy próbne i samochód mógł go spalić, na pytanie jaka jest procedura kontroli oleju w silniku nie potrafił odpowiedzieć. Kolejna moja wizyta była dwa miesiące później przy przebiegu 13 tyś.km. i dotyczyła piszczącego układu hamulcowego tylnej osi, pracownicy zdemontowali klocki hamulcowe które zużywały się nierównomiernie (2-3mm różnicy na płaszczyźnie klocków z obydwóch stron) Kierownik serwisu człowiek o ograniczonej wiedzy w zakresie techniki motoryzacyjnej WYMIENIACZ CZĘŚCI próbował mi tłumaczyć że w samochodach o dużej mocy układ kontroli trakcji hamuje tylną osią stwierdził że nie widzi w tym nic złego że klocki zużywają się nierównomiernie, zarzucono mi że jest to wina po stronie użytkownika i zalecają częstsze czyszczenie prowadnic klocków hamulcowych w samochodzie za prawie 250 tyś.zł , otóż jak sądzę jest to duży problem, po pierwsze jest to układ hamulcowy a co za tym idzie bezpieczeństwo użytkownika oraz innych użytkowników na drodze.Później zaproponowano mi wymianę tarcz i klocków na tylnej osi za kwotę 4 tyś.zł. Tak się składa że na co dzień od 25 lat zajmuję się naprawą samochodów, do kilkunastu lat prowadzę własny serwis zajmujący się naprawą samochodów klasy premium i doskonale wiem że takie podejście i rozwiązanie problemu jest nie dopuszczalne. Postanowiłem na własną rękę rozwiązać zaistniały problem kontaktując się z działem technicznym firmy Brembo będącej producentem układów hamulcowych do Stingera GT, gdzie uzyskałem informację że takie zużycie okładzin ciernych jest nienaturalne, przyczyną może być wadliwe zaciski lub blaszka antywibracyjna klocka oraz że układ hamulcowy tylnej osi powinien być odesłany do producenta w celu testów i weryfikacji problemu. Tak się jednak nie stało bo serwis nie ma ochoty rozwiązać problemu. Przy kolejnym teście oporów toczenia kół na stacji diagnostycznej okazało się że na tylnej osi opory toczenia to 14 i 18 NM co jest niedopuszczalne. Po oględzinach w innych serwisach Marvel, Lee Motors stwierdzono że zużycie tarcz i klocków jest nienaturalne i Serwis Kia Delik powinien wymienić elementy na nowe. cała dokumentacja została oddana prawnikom z Firmy DAS i znajdzie swój koniec w sądzie żeby dotarło do Państwa że działacie w sposób prymitywny i nieprofesjonalny i Państwa serwis który nie stwierdził usterki układu hamulcowego, naraził mnie oraz innych użytkowników na niebezpieczeństwo.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2019 23:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 czerwca 2019 11:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 czerwca 2019 11:12
Salon - samochody nowe
Wydaje mi się ...
... że ok, miła obsługa zobaczymy po serwisie
Użytkownik sieci
24 czerwca 2019 11:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 czerwca 2019 02:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 czerwca 2019 22:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 czerwca 2019 16:12
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 czerwca 2019 18:47
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 czerwca 2019 15:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 czerwca 2019 07:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 czerwca 2019 18:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 czerwca 2019 17:29
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 maja 2019 08:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 maja 2019 23:38
Salon - samochody nowe
Najgorszy Serwis Kia ...
... w Polsce. Niesłowni ludzie,brak kontaktu ze strony serwisanta, gburowaty kierownik serwisu, wciskanie klientowi błędnych informacji. Usterka gwarancyjna nie uznana w serwisie Deilk została usunięta ze strony innego serwisu z uśmiechem na ustach i słowami że u Delika tak jest.