88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 marca 2024 12:15
Salon - samochody nowe
Ja też stanowczo ...
... odradzam serwis! Mam podejrzenie, że nie wymieniają oleju, ale to potwierdzi badanie laboratoryjne. Wymieniam olej co 10 tys. Już drugi raz pod rząd zaświeciła mi się kontrolka oleju- na bagnecie poniżej minimum. Po pierwszej takiej sytuacji zgłosiłam to przy kolejnym serwisie- Pani na to, że może olej ucieka. Tylko jej kolega przy poprzedniej wymianie powiedział, że samochód jest w stanie idealnym bez usterek i wycieków. Od ostatniej wymiany samochód przejechał zalwdwie 4 tys km. i znowu zaświeciła się kontrolka! Po komentarzach widzę, że takich sytuacja jest więcej. Ponadto obsługa serwisu nieprzyjemna. Nie chcą wpisywać w książkę serwisową dodatkowych usług tj. wymiana oleju co 10tys. Mówią, że mam na to fakturę, albo po nacisku wpisują gdzieś w notatkach na końcu. ODRADZAM i dam znać co dalej.
Użytkownik sieci
20 lutego 2024 18:04
Salon - samochody nowe
To miejsce trudno ...
... nazwać salonem, totalny Sajgon, nie ma możliwości zaparkowania samochodu, na placu mydło i powiodło od razu człowieka zniechęca, nie wiadomo gdzie są samochody używane na sprzedaż a gdzie zastępcze lub serwisowane. Salon to jakaś klita.
Użytkownik sieci
10 lutego 2024 14:06
Salon - samochody nowe
Zainteresowani zakupem auta ...
... zadzwoniliśmy do salonu, chcąc się umówić na jazdę próbną. Zostaliśmy poinformowani, że do godziny ktoś miał oddzwonić, ale tak się nie wydarzyło. Po kolejnym telefonie ta sama sytuacja. Do trzech razy sztuka – Pani miała nas do kogoś przełączyć, ale nikt nie odbierał przez dłuższy czas! Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie.
Użytkownik sieci
10 lutego 2024 14:06
Salon - samochody nowe
Dno i 2 ...
... metry mułu. Mimo kilkukrotnego polaczenia z salonem nie da się umówić ani na rozmowę z konsultantem (który ma niby oddzwonic i nie oddzwania) ani na jazdę próbną. Na infolinii połączenie jest zrywane bez słowa. Nie polecam, jaka firma taka obsługa klienta - kijowa.
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 14:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 15:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 stycznia 2024 17:36
Salon - samochody nowe
Dobra, dosyć tego. ...
... Dziś byłem na wymianie oleju, nauczony różnymi doświadczeniami i z tego serwisu, olej po pierwszej wymianie przelany o 700ml w zeszłym roku a dziś o 600ml. Kategorycznie odradzam to miejsce. Ponadto SZCZERZE WĄTPIĘ żeby olej został w ogóle wymieniony.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2023 17:20
Salon - samochody nowe
Bałagan, chaos i ...
... ogólnie zaniedbane miejsce. Jeden z najgorszych salonów kia w jakim byłem.
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 17:23
Salon - samochody nowe
Bardzo słaby kontakt z klientem
Użytkownik sieci
21 listopada 2023 17:49
Salon - samochody nowe
Obsługa gwarancyjna a ...
... szczególnie kontakt z klientem poniżej oczekiwań. Natomiast polecam salon sprzedaży.
Użytkownik sieci
8 listopada 2023 15:17
Salon - samochody nowe
Tragedia, godziny otwarcia ...
... do 18, sprzedaż części do 15,30 bodajże, ale o 15,15 już nikt nie odpowie na pytanie o dostępność części, bo tych od części już nie ma, a ta co odebrała tel. nie umie lub nie chce jej się odpowiedzieć ...
Użytkownik sieci
2 października 2023 09:19
Salon - samochody nowe
Byłam zainteresowana zakupem ...
... części, za pierwszym razem zostawiłam swoj numer do kontaktu oraz numer części. Niestety przez dwa dni nikt nie oddzwonił. Dziś dzwoniłam do salonu ponownie i pracownik salonu znów zaproponował mi to samo rozwiązanie. Kiedy sie nie zgodziłam i poprosiłam o przełączenie rozmowy, pracownik salonu rozłączył się bez słowa.
Użytkownik sieci
26 września 2023 10:35
Salon - samochody nowe
Sprzedaż i ubezpieczenie ...
... bardzo OK, niestety obsługa serwisu mechanicznego skandaliczna. Przy pierwszym przegladzie po 3000 km ukradziono mi 1 litr płynu do spryskiwaczy (zakup za ok 25 zł 5 litrów). Do zbiornika Cee'd wchodzi 4 litry, reszta "wyparowała" niby od tych paru złotych człowiek nie zbiednieje, ale źle wrażenie pozostaje. W kolejnych przeglądach nie usówano wszystkich usterek w samochodzie tłumacząc, że "tak już jest". Po pojawieniu się wykwitów na mocowaniu silnika oraz problemów z bardzo głośna praca silnika stwierdzono mityczny wyciek, którego nie naprawiono bo dalej "wyciek" jest, a silnik pracuje bardzo głośno. Przy ostatnim przeglądzie usiłowano mnie naciągnąć na opłaty za samochód zastępczy bez sprawdzenia usterki czy nawet dotknięcia się auta oraz czy obejmuje to gwarancja. Przy następnym przegladzie samochodu gdzie "naprawione wycieki" dalej dotyczą samochodu i zleceniu wymiany oleju aktualnie jestem brany na przetrzymanie czekając na kierownika serwisu, który jak widać olał mnie jako klienta, który zostawił w salonie 80 000 zł i kolejne 20 000 zł w opłatach serwisowych. Serwis traktuje klientów jako zło konieczne, a pracownicy mają klienta nie wywiązują się z ustaleń i pozostawiają klientów innym pracownika bez kompletnie żadnej informacji. Konieczność wymiany zderzaka okazała się przerosnąć serwis, który poza dość luźnym zamocowaniem (zderzak niewłaściwie zamosowany odchyla się od reszty karoserii pod wpływem minimalnego nacisku, dotknięcia) pozostawił kilka rys na karoserii samochodu, a także nie zrobiono nic z wykwitami jakie pojawiły się na uchwytach silnika). Przy kolejnym przeglądzie jak zwykle wykupiłem pełny serwis klimatyzacji po czym samochód był przez prawie miesiąc garażowany. Niestety po powrocie i uruchomieniu auta okazało się, że klimatyzacja nie działa obsługa serwisu na naprawę dała sobie blisko dwa tygodnie. Następnie okazało się, że wizyta jest jednak nieumowiona. Po wszystkich przeglądach czy serwisach otrzymywałem samochód brudny chociaż mycie po serwisie jak się dowiedziałem jest w standardzie. Jestem zniesmaczony cała sytuacją i trudno mi uwierzyć, że można w taki sposób traktować klienta, który w salonie zostawił 100 tys. zł. Bez szacunku do klientów nie wróżę temu serwisowi zbyt wielkich sukcesów, a Grupie PDG zadowolonych klientów. Serdecznie NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
20 września 2023 19:08
Salon - samochody nowe
Ograniczyłem się w ...
... tym salonie -serwisie do zakupu części zamiennych . Nie polecam tej firmy !!! Leniwy personel męski, za karę przychodzą do pracy, nie można się dodzwonić do działu części, poinformowano mnie że nie odbierają tel. Ponieważ mają dużo pracy ,wiecznie trzeba czekać na tych pracowników. Zgroza ,nie polecam!!!
Użytkownik sieci
19 września 2023 18:31
Salon - samochody nowe
Właśnie wróciłem z ...
... serwisu KIA EFORIA . Pan w obudzę klienta serwisu nie zainteresowany jaka kolwiek pomocą mi i tzetelna informacją w temacie usterki mojego damochodu. A przyszedłem z trzema czyli bateria w kluczyku ( to nie problem ), zacieki na tylnych słupkach- odeslal o serwisu blacharskiego (samochód nowy beż wad nie naprawiany nigdy ) , szarpanie auta przy obrotach od 2000 do 4000 Pań stwierdził że i tak nic nie zrobi bo mu system w kompie padł. Nie ruszył się zza biurka i nie był wogole zainteresowany pomocą mizwlaszcza w ostatniej kwestii. Nie polecam !!!!!!!!
Użytkownik sieci
4 września 2023 09:42
Salon - samochody nowe
nie polecam Korekta ...
... : nawiązując do Państwa troski o wiedzę czemu nie polecam Państwa salonu na ul. Toruńskiej...cóż Państwa handlowiec wykazał się zerowym zainteresowaniem naszych oczekiwań przy chęci zakupu sorento...
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2023 18:30
Salon - samochody nowe
Ocena serwisu i ...
... salonu, bark miejsc do zaparkowania na 3 wizyty w serwisie każda z szukaniem miejsca, ostatecznie parkowanie na żyletki (rozumiem dzielicie teren z Fordem Suzuki i Fiatem ale to nie wymówka aby miejsc nie było). Brak samochodów zastępczych na czas serwisu...
Użytkownik sieci
12 lipca 2023 12:10
Salon - samochody nowe
Pani na infolinii ...
... 22/510-00-65 totalnie niezorientowana. Z resztą nie pierwszy raz. A to nie mogą znaleźć danych mojego auta, które u nich kupowałem, a to nie mają pełnych danych, które powinni mieć w systemie. Trzymają pół godziny na infolinii i Pani lekko mówiąc nie może się odnaleźć. Nie chcą podać telefonu komórkowego do pracownika danego serwisu, w sytuacji gdy wizytówki tego Pana leżą ogólnie dostępne na jego biurku w danym serwisie zasłaniając się RODO, a obecnie nie miałem jej przy sobie. Bałagan , brak profesjonalizmu i ogólnych informacji, które powinny być dostępne od ręki.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2023 18:03
Salon - samochody nowe
Mam dokładnie to ...
... samo od tygodnia nikt nie potrafi oddzwonić Nie polecam
Użytkownik sieci
13 czerwca 2023 22:55
Salon - samochody nowe
Kompletna porażka. Przez ...
... tydzień pomimo zapewnień telefonicznych znanej wszytskim pani żaden przedstawiciel z odpowiedziami na zapytanie o samochod używany nigdy nie zadzwonił. Cisza ze strony salonu. A samochod nagle zniknął z oferty. Amatorka, olewanie klienta. Omijać szerokim łukiem.