88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 października 2021 22:13
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 października 2021 18:16
Salon - samochody nowe
Bardzo serdecznie dziękuję ...
... Panu Danielowi ZALEWSKIEMU z salonu KIA EUFORIA za profesjonalne podejście do klienta. Pan Daniel wyczerpująco opowiedział mi o interesujących mnie pojazdach, a także przedstawił oferty ich sprzedaży. Wykazał się wielką cierpliwością i odpowiedział na każde moje pytanie. Bardzo podobało mi się użyczenie na jazdę testową ProCeed GT 1.6 T-GDI DCT, dzięki temu mogłem - na spokojnie - zapoznać się z walorami tego auta. Tak na marginesie jest to świetne auto - godne polecenia. Polecam ten salon oraz doradcę klienta Pana Daniela ZALEWSKI. Gorąco pozdrawiam również cały Zespół KIA EUFORIA :-)
Użytkownik sieci
4 października 2021 13:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2021 20:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 września 2021 19:17
Salon - samochody nowe
Ostatnio byłem na ...
... wymianie oleju silnikowego w tym serwisie. Samo przyjęcie pojazdu do serwisu bez zastrzeżeń. Rozmowa z doradcą, zabezpieczenie pojazdu przez obsługę serwisu - folia na fotelu i kierownicy. Do tego momentu wszystko było ok. Następnie samochód wjechał na halę i został podniesiony. Podstawiono pod samochodem miskę/zbiornik na zużyty olej (którego w moim samochodzie jest 4,2L). Odkręcono korek spustowy i olej zaczął spływać. I trwało to CAŁE 2,5 MINUTY. Korek zakręcono, miska na zużyty olej odjechała... Może się nie znam ale wydaje się to odrobinę zbyt szybko... Podejrzewam, że połowa, jeśli nie więcej zużytego oleju, zostało w silniku. Pieniądze oczywiście zainkasowane w całości za tę usługę. Niby jest gwarancja jeśli coś się wydarzy z silnikiem ale niesmak pozostał. To przecież POPRAWNA obsługa serwisowa decyduje o opiniach o danej marce i danym serwisie. Szkoda, pewnie będę musiał dalej szukać "swojego serwisu KIA". Myślałem, że to będzie tu ale niestety się zawiodłem. Pozdrawiam wszystkich.
Użytkownik sieci
15 września 2021 20:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 września 2021 19:51
Salon - samochody nowe
Super obsługa - serwis
Użytkownik sieci
9 września 2021 20:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 września 2021 14:33
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2021 09:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2021 08:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2021 16:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2021 09:45
Salon - samochody nowe
Wczorajsza wizyta w ...
... salonie ul.Krasnobrodzka , wcześniej uzgodniona z Panią Iloną Stankiewicz-Doradcą klienta pozostanie na długo w mojej pamięci. Kultura obsługi oraz szybkość wykonania wymiany uszkodzonego elementu w moim samochodzie KIA Sportage może być wzorem dla innych. Miejsce godne polecenia. Nie wierzysz - sprawdź sam.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2021 08:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2021 15:03
Salon - samochody nowe
Miła i kompetentna obsługa.
Użytkownik sieci
29 lipca 2021 21:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lipca 2021 16:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lipca 2021 14:34
Salon - samochody nowe
Profesjonalne i kompleksowe podejście do klienta.
Użytkownik sieci
19 lipca 2021 19:59
Salon - samochody nowe
W dniu 01.06.2021 ...
... r. odebrałem pierwszy samochód marki Kia XCeed. Profesjonalne podejście Pana Tomasza Waszkiewicza Doradcy Klienta sprawiło, że zakup jak i odbiór samochodu to była czysta przyjemność. Przez cały okres pomiędzy zakupem a rejestracją byłem informowany o etapie przygotowania auta do odbioru, który finalnie przebiegł z pełnym instruktażem. Nawet po wyjechaniu autem z salonu, Pan Tomasz w razie wątpliwości, zawsze służy pomocą i doradztwem. Dodatkowo chciałbym podziękować Pani Natalii Duszczyk za przemiłą obsługę i bardzo dobrą ofertę ubezpieczenia, oraz Panu Michałowi Dańczakowi za rzetelną obsługę przy doborze akcesoriów i szybką realizację zamówień. Jeżeli w przyszłości padnie wybór na kolejne auto marki Kia, z wielką przyjemnością odwiedzę salon Kia Eforia.
Użytkownik sieci
14 lipca 2021 20:00
Salon - samochody nowe
Niewielki salon. Pomocni handlowcy.