88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2023 18:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 marca 2023 08:31
Salon - samochody nowe
2 lata temu ...
... kupowałam kia sportage 3 letnią po lissengu. Pan ani słowem nie wspomniał,że auto pozbawione jest gwarancji ASO. Przy sprzedaży okazało się ,że poprzedni właściciel spóźnił się na przegląd i auto straciło gwarancjię. Sprawdzajcie dokładnie papiery, sami nic nie powiedzą.
Użytkownik sieci
3 listopada 2022 08:40
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa klienta, ...
... chciałem się umówić na wymianę sprzęgła oraz dowiedzieć o cenę. Najpierw Pani mnie poinformowała że doradca skontaktuje się ze mną do godz 16. (Tak na marginesie to już nie pierwszy raz jak ta sama Pani wprowadza mnie w błąd, kiedyś juz zostawiałem auto to poinformowała mnie że nie ma możliwości wcześniejszego odstawienia auta tylko można przyjechać w czasie w którym jest się umówionym co okazało się nie prawdą). Nikt nie zadzwonił do godz. 17 więc ponownie zadzwoniłem po czym poinformowano mnie, że to pomyłka ponieważ Pan który miał do mnie zadzwonić pracuje od godz 16 i skontaktuje się ze mną do wieczora. Tym razem doradca do zadzwonił, nie mogłem rozmawiać, oddzwoniłem po 15min oczywiście nie mogli mnie połączyć z doradcą, jednak miał się odezwać ponownie i znowu cisza.
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2022 08:36
Salon - samochody nowe
Polecam każdemu klientowi, ...
... który planuje zakup auta używanego w tym salonie sprawdzić jego historię wypadkową z wygenerowaniem raportu VIN na czele. Sprzedawca w odpowiedzi na jednak szkodowość pojazdu odpowiedział, że ten raport to będzie wychodził za każdym razem inaczej przy każdym jego następnym wygenerowaniu. Oczywiście zapewnial, że auto znają i jedyne co miał to cieniowanie jednego boku, oczywiście z raportu okazało że każda strona "w czymś" uczestniczyła.
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 13:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam, odradzam ...
... i mocno przestrzegam przed serwisem KIA Euforia, a z salonu też nie warto korzystać, bo to strata czasu. Na opinie składa się kilka elementów, w tym jeden najgorszy - próba naciągnięcia na nowe części do samochodu podczas wykonywania serwisu! To ciężko jest skomentować, ja rozumiem słupki, targety, ale nie w ten sposób upsell! 1) W trakcie wykonywania przeglądu okresowego zostałam poinformowana o zużyciu klocków i tarcz hamulcowych - wymagają one natychmiastowej wymiany za cenę 2 tys zł. Pani doradca poinformowała mnie wyraźnie, że jeszcze 2-3 hamowania i będę miała poważny problem. Ponieważ tarcze i klocki zmieniałam 15tys km temu sprawa wydała mi się podejrzana i postanowiłam wykonać kontrolę tych elementów w innym serwisie. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że wymiana nie jest konieczna i przy swoim stylu jazdy spokojnie zrobie jeszcze 15tys km. Dodam, że byłaby to już 3 wymiana na 68tys km (a to nie model kia sportage). Hamowań od czasu "serwisu" miałam już ze 100 a części działają dobrze dalej - zaskakujące prawda? 2) O cenie samego serwisu okresowego zostałam poinformowana dopiero na miejscu - muszę zapłacić ponad 2tys złotych za usługę i różne płyny. Na pytanie dlaczego - pani odpowiedziała, że jest inflacja itd...czyli razem z wymianą klocków ponad 4 tys zł klient powinien zostawić...topowy model kia topowe ceny. 3) Ponieważ samochód ma prawie 5 lat poprosiłam "zabieganego" sprzedawcę o ofertę na nowszy model i ewentulną wymianę auta i tu też zonk, bo sprzedawca nie jest w stanie przygotować mi oferty, gdyż nie ma cennika, może kiedyś to zrobi:) Ogólnie sprzedawcy chyba są mało zainteresowani, żeby coś (poza serwisem) sprzedać, ja zaobserwowałam tylko niekończące się wycieczki do ekspresu z kawą... 4) Wisienką na torcie jest kwestia zewnętrznego mycia samochodu po serwisie, gdzie odniosłam wrażenie, że mimo iż myjnia jest w cenie serwisu, to właściwie nikomu nie chce się tej usługi doświadczyć:) - pani uprzejmie poinformowała mnie, że jeśli chcę myjnie, to co najmniej za godzinę, bo jest kolejka...ale zaraz zaraz...przecież byłam umówiona na konkretną godzinę i było wiadomo, że serwis trwa 3 godziny i kończy się myciem auta? Po tych doświadczeniach - euforia niesmaku. PS. Nie będę nigdzie przesyłać mailem swoich uwag - Państwo dobrze wiedzą, co zrobili źle.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2022 14:12
Salon - samochody nowe
Obsługa się popsuła. ...
... Bardzo niemily pracownik obslugi serwisu. Więcej tam nie pojadę.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2022 10:27
Salon - samochody nowe
Chciałem skorzystać z ...
... usług tego serwisu ale cena mnie zabiła, przegląd w samochodzie elektrycznym po 15 tys km to 670 zł, to sama usługa na Wysockiego 300 zł. Jak kogoś stać to proszę bardzo, ja wolę te pieniądze wydać na coś innego.
Użytkownik sieci
28 maja 2022 14:39
Salon - samochody nowe
Pani która odbiera ...
... telefon w salonie Kia Euforia w Warszawie nie jest w stanie odpowiedzieć na proste pytanie czy w salonie znajduje się Kia Proceed w kolorze czarnym. Po co zatem osoba odbiera telefon, skoro nie zna odpowiedzi na tak proste pytanie?
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2022 14:40
Salon - samochody nowe
Bramkarze agresywni przeklinają ...
... i wyzywają nie polecam pijaki alkoholicy ćpuny.
Użytkownik sieci
31 marca 2022 20:36
Salon - samochody nowe
Szkoda, że odpowiadacie ...
... na puste opinie, a nie odpowiadacie na konkretne zarzuty w innych opiniach....
Użytkownik sieci
27 marca 2022 14:59
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem salon dwukrotnie. ...
... Zdecydowany na model i wersję chciałem w realu lub chociaż na wzorniku zobaczyć kolor. Niestety, pani z obsługi była w stanie pokazać tylko nieaktualne wzorniki, właściwego nie mieli. Zaproponowała żebym obejrzał sobie w internecie. Dwa miesiące później, w niedzielę, będąc na spacerze chciałem sprawdzić czy przed salonem nie stoi auto w interesującym mnie kolorze. Salon zamkniety ale teren nieogrodzony, dookoła kilka salonów, pod Kia stoją samochody nowe i używane z cenami, czyli jak mniemam na sprzedaż. Przeszedlem pod salon pod którym rozgrzany pracownik ochrony wyganiał innych potencjalnych klientów. Twierdził że teren jest zamknięty i objęty zakazem wstepu. Powoływał się na jakąś tabliczkę, która wisi przy jednym z możliwych wejść. Przy drodze którą wszedłem tabliczki nie bylo, przy drugim była z jakimś bełkotem o tym że teren jest monitorowany i "naruszenie strefy monitorowanej spowoduje interwencję ohrony". Pod pozostałymi salonami takich dyrdymałów nie wymyślają, nikomu nie przeszkadza że klienci oglądają samochody. Widocznie w Kia Eforia sprzedaż samochodów nie jest priorytetem. Dostosuję się do życzenia, więcej nie przyjdę, znajomym odradzę.
Użytkownik sieci
23 marca 2022 16:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Prócz ...
... miłej Pani na recepcji, nie ma tam nikogo kto by się czymkolwiek przejmował. Klient, to raczej problem. Chyba zbyt duże zainteresowanie nowymi samochodami w tych czasach nie sprzyja dobrej obsłudze klienta.
Użytkownik sieci
14 marca 2022 13:17
Salon - samochody nowe
Serwis obsługa jeszcze ...
... przed przyjazdem spowodowała że nie odwiedzę tego serwisu. Brak informacji, kłócenie się z potencjalnym klientem że coś już powinien sam wiedzieć... bardzo słabo nie odwiedzę
Użytkownik sieci
8 lutego 2022 15:18
Salon - samochody nowe
Serwis i salon ...
... eforia na NAJNIŻSZYM POZIOMIE!!!! Samochód Kia ProCeed odebrany 2 tygodnie temu. Samochód zaczął ściągać w prawo. Serwis powiadomiony o zaistniałej sytuacji. Tłumaczenia - krzywa droga, wiatr, albo cięższa osoba jako pasażer, zła zbierznosc (robiona już w 3 różnych miejscach oczywiście za moje pieniądze ) Koła zmienione 2 razy. (Również za moje pieniądze) Pan w serwisie arogancja , chamstwo i brak kultury osobistej. Poziom 0. Serwis stwierdził ze należy skalibrować czujnik kąta skrętu . SERWIS PO 40 min walce NIE UMIE USTAWIĆ TEGO PARAMETRU! Czy to nie jest chore? NIGDY JUŻ NIE CHCE SŁYSZEĆ O TYM SALONIE I SERWISIE! Będę szukał rozwiązania u innej, kompetentnej ekipy.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2022 12:46
Salon - samochody nowe
W związku z ...
... tym że serwisuje w aso gdzie kupiłem Proceeda co wiąże się z godzinnym dojazdem postanowiłem poszukać ASO w Wawie do którego będę mógł się udać w razie jakiejś niespodziewanej awarii czy braku czasu na dłuższy dojazd. Zgłaszałem trzeszczący podłokietnik - naprawione, przez kilka dni cisza, po czym wszystko wróciło i mam wrażenie że jest jeszcze gorzej. Stukająca klapa - zero poprawy, doradca sugerował że to dlatego że miałem różne rzeczy w bagażniku, co mogło mieć wpływ ale jak dla mnie ewidentnie było słychać że to klapa a nie randomowe rzeczy. Uprzątnałem więc bagażnik i jest jeszcze gorzej. Do tego najprawdopodobniej ktoś zarysował w trakcie obsługi bok samochodu, tuż obok drzwi gdzie jeździ córka więc raczej bym zauważył wcześniej. Doradca miał to zgłosić i kierownik serwisu miał obejrzeć nagranie i potwierdzić lub nie. Czy zadzwonił? Oczywiście że nie. No ale może zapomniał czy coś więc zadzwoniłem na recepcję i przypomniałem, Pani miała przekazać kierownikowi. Czy zadzownił? Oczywiście że nie.. Powyższe zdarzenia miały miejsce na kolejnej wizycie, wcześniej byłem na wymianie klocków i tarcz znienackowej. Mimo że wspominałem że szukam Aso w Wawie które chciałbym odwiedzać czasem, doradca nie podjął tematu, nie zaproponował żadnego rabatu i w ogóle nie miałem odczucia bycia dobrze przyjętym.. To samo tyczy się kolejnej wizyty i obsługi tym razem przez Panią doradcę. Dodatkowo przy obu wizytach samochód zanim został przyjęty stał ok godziny na dworze o czym bym nawet nie wiedział gdyby nie to że miałem go na widoku z okna poczekalni. Żadnej informacji na ten temat w międzyczasie że może być opóźnienie. Na dzień dzisiejszy nie polecam więc.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2022 13:10
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłam do salonu ...
... w sprawie zakupu nowego samochodu, Pani poprosiła mnie o moje dane i zapewniła, że do mnie oddzwonią w ciągu godziny, ale nikt nie oddzwonił.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2021 19:55
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu naprawdę ...
... na najniższym poziomie - nieuprzejma, mało kompetentna, leniwa. Pracownik, który udostępnił nam KIA EV6 na jazdę testową nie potrafił odpowiedzieć na podstawowe pytania, na dodatek dość arogancko odnosząc się do klienta - podejście zupełnie nie proklienckie, które zdecydowanie nie zachęca.
Użytkownik sieci
22 października 2021 19:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 września 2021 19:17
Salon - samochody nowe
Ostatnio byłem na ...
... wymianie oleju silnikowego w tym serwisie. Samo przyjęcie pojazdu do serwisu bez zastrzeżeń. Rozmowa z doradcą, zabezpieczenie pojazdu przez obsługę serwisu - folia na fotelu i kierownicy. Do tego momentu wszystko było ok. Następnie samochód wjechał na halę i został podniesiony. Podstawiono pod samochodem miskę/zbiornik na zużyty olej (którego w moim samochodzie jest 4,2L). Odkręcono korek spustowy i olej zaczął spływać. I trwało to CAŁE 2,5 MINUTY. Korek zakręcono, miska na zużyty olej odjechała... Może się nie znam ale wydaje się to odrobinę zbyt szybko... Podejrzewam, że połowa, jeśli nie więcej zużytego oleju, zostało w silniku. Pieniądze oczywiście zainkasowane w całości za tę usługę. Niby jest gwarancja jeśli coś się wydarzy z silnikiem ale niesmak pozostał. To przecież POPRAWNA obsługa serwisowa decyduje o opiniach o danej marce i danym serwisie. Szkoda, pewnie będę musiał dalej szukać "swojego serwisu KIA". Myślałem, że to będzie tu ale niestety się zawiodłem. Pozdrawiam wszystkich.
Użytkownik sieci
9 września 2021 20:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka