88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 października 2023 10:53
Salon - samochody nowe
Cały proces zakupu ...
... i przygotowania auta do sprzedaży przebiegł doskonale, tak samo jak ustalenie i zakup ubezpieczenia. Pełen profesjonalizm i zaangażowanie. Szczególne podziękowania dla p. Aleksandra Śliwowskiego oraz p. Natalii Duszczyk. Serdecznie pozdrawiamy. Paweł i Magda
Użytkownik sieci
5 października 2023 19:18
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo z ...
... Salonu Kia Eforia, Chcielibyśmy serdecznie podziękować Pani Marcie , Natali oraz Panu Danielowi za niezwykle profesjonalne i serdeczne wsparcie podczas zakupu samochodu. Wasza wiedza, cierpliwość i zaangażowanie włożone w ten proces były nieocenione. Dzięki Wam, cały proces zakupu stał się przyjemnością, a my jesteśmy teraz dumnymi właścicielami pięknego auta Kia. Wasza pomoc w wyborze odpowiedniego modelu oraz dostosowaniu go do naszych potrzeb była ogromna. Również doceniamy profesjonalne podejście oraz troskę o nasze zadowolenie jako klientów. Jesteśmy pewni, że Kia Eforia ma wspaniały zespół pracowników, który dba o swoich klientów. Dziękujemy jeszcze raz za Waszą uprzejmość i staranność. Jesteśmy pewni, że wrócimy do Was w przyszłości i będziemy polecać 🙂 Z wyrazami szacunku, Asia i Łukasz
Użytkownik sieci
5 października 2023 00:14
Salon - samochody nowe
Wrażenia z zakupu ...
... auta i obsługi salonu jak najbardziej pozytywne. Przemiła Pani pracująca w punkcie KIA Finance. Pan Tomasz, u ktorego kupilem samochod bardzo kompetentny.
Użytkownik sieci
2 października 2023 09:19
Salon - samochody nowe
Byłam zainteresowana zakupem ...
... części, za pierwszym razem zostawiłam swoj numer do kontaktu oraz numer części. Niestety przez dwa dni nikt nie oddzwonił. Dziś dzwoniłam do salonu ponownie i pracownik salonu znów zaproponował mi to samo rozwiązanie. Kiedy sie nie zgodziłam i poprosiłam o przełączenie rozmowy, pracownik salonu rozłączył się bez słowa.
Użytkownik sieci
27 września 2023 11:31
Salon - samochody nowe
Eryk Gutowski, profesjonalna ...
... obsługa klienta. Bardzo konkretny i pomocny!
Użytkownik sieci
26 września 2023 19:52
Salon - samochody nowe
Kia serwisowana w ...
... tym serwisie, obsługa w porządku wszystko na czas, dobra lokalizacja przy trasie
Użytkownik sieci
26 września 2023 10:35
Salon - samochody nowe
Sprzedaż i ubezpieczenie ...
... bardzo OK, niestety obsługa serwisu mechanicznego skandaliczna. Przy pierwszym przegladzie po 3000 km ukradziono mi 1 litr płynu do spryskiwaczy (zakup za ok 25 zł 5 litrów). Do zbiornika Cee'd wchodzi 4 litry, reszta "wyparowała" niby od tych paru złotych człowiek nie zbiednieje, ale źle wrażenie pozostaje. W kolejnych przeglądach nie usówano wszystkich usterek w samochodzie tłumacząc, że "tak już jest". Po pojawieniu się wykwitów na mocowaniu silnika oraz problemów z bardzo głośna praca silnika stwierdzono mityczny wyciek, którego nie naprawiono bo dalej "wyciek" jest, a silnik pracuje bardzo głośno. Przy ostatnim przeglądzie usiłowano mnie naciągnąć na opłaty za samochód zastępczy bez sprawdzenia usterki czy nawet dotknięcia się auta oraz czy obejmuje to gwarancja. Przy następnym przegladzie samochodu gdzie "naprawione wycieki" dalej dotyczą samochodu i zleceniu wymiany oleju aktualnie jestem brany na przetrzymanie czekając na kierownika serwisu, który jak widać olał mnie jako klienta, który zostawił w salonie 80 000 zł i kolejne 20 000 zł w opłatach serwisowych. Serwis traktuje klientów jako zło konieczne, a pracownicy mają klienta nie wywiązują się z ustaleń i pozostawiają klientów innym pracownika bez kompletnie żadnej informacji. Konieczność wymiany zderzaka okazała się przerosnąć serwis, który poza dość luźnym zamocowaniem (zderzak niewłaściwie zamosowany odchyla się od reszty karoserii pod wpływem minimalnego nacisku, dotknięcia) pozostawił kilka rys na karoserii samochodu, a także nie zrobiono nic z wykwitami jakie pojawiły się na uchwytach silnika). Przy kolejnym przeglądzie jak zwykle wykupiłem pełny serwis klimatyzacji po czym samochód był przez prawie miesiąc garażowany. Niestety po powrocie i uruchomieniu auta okazało się, że klimatyzacja nie działa obsługa serwisu na naprawę dała sobie blisko dwa tygodnie. Następnie okazało się, że wizyta jest jednak nieumowiona. Po wszystkich przeglądach czy serwisach otrzymywałem samochód brudny chociaż mycie po serwisie jak się dowiedziałem jest w standardzie. Jestem zniesmaczony cała sytuacją i trudno mi uwierzyć, że można w taki sposób traktować klienta, który w salonie zostawił 100 tys. zł. Bez szacunku do klientów nie wróżę temu serwisowi zbyt wielkich sukcesów, a Grupie PDG zadowolonych klientów. Serdecznie NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
20 września 2023 19:08
Salon - samochody nowe
Ograniczyłem się w ...
... tym salonie -serwisie do zakupu części zamiennych . Nie polecam tej firmy !!! Leniwy personel męski, za karę przychodzą do pracy, nie można się dodzwonić do działu części, poinformowano mnie że nie odbierają tel. Ponieważ mają dużo pracy ,wiecznie trzeba czekać na tych pracowników. Zgroza ,nie polecam!!!
Użytkownik sieci
19 września 2023 18:31
Salon - samochody nowe
Właśnie wróciłem z ...
... serwisu KIA EFORIA . Pan w obudzę klienta serwisu nie zainteresowany jaka kolwiek pomocą mi i tzetelna informacją w temacie usterki mojego damochodu. A przyszedłem z trzema czyli bateria w kluczyku ( to nie problem ), zacieki na tylnych słupkach- odeslal o serwisu blacharskiego (samochód nowy beż wad nie naprawiany nigdy ) , szarpanie auta przy obrotach od 2000 do 4000 Pań stwierdził że i tak nic nie zrobi bo mu system w kompie padł. Nie ruszył się zza biurka i nie był wogole zainteresowany pomocą mizwlaszcza w ostatniej kwestii. Nie polecam !!!!!!!!
Użytkownik sieci
4 września 2023 17:55
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie i szybko
Użytkownik sieci
4 września 2023 09:42
Salon - samochody nowe
nie polecam Korekta ...
... : nawiązując do Państwa troski o wiedzę czemu nie polecam Państwa salonu na ul. Toruńskiej...cóż Państwa handlowiec wykazał się zerowym zainteresowaniem naszych oczekiwań przy chęci zakupu sorento...
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2023 20:34
Salon - samochody nowe
Z serwisu korzystałem ...
... drugi raz i za każdym razem obsługa była więcej niż poprawna. Jednak jedna gwiazdka mniej za wspomnienia związane z obsługą klienta przy zakupie samochodu. To była rozpacz i trauma.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2023 10:54
Salon - samochody nowe
Profesjonalna, rzeczowa, uprzejma obsługa.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2023 08:46
Salon - samochody nowe
Bardzo sympatyczny, rzeczowy ...
... i decyzyjny (w określonych granicach), koordynator salonu pan Grzegorz. Następny zakup samochodu chciałbym właśnie z nim przeprowadzić. Polecam ten salon sprzedaży KIA.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2023 18:30
Salon - samochody nowe
Ocena serwisu i ...
... salonu, bark miejsc do zaparkowania na 3 wizyty w serwisie każda z szukaniem miejsca, ostatecznie parkowanie na żyletki (rozumiem dzielicie teren z Fordem Suzuki i Fiatem ale to nie wymówka aby miejsc nie było). Brak samochodów zastępczych na czas serwisu...
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2023 23:11
Salon - samochody nowe
Polecam serdecznie. Pracownicy ...
... świetnie doradzają i pomagają w załatwieniu formalności, dzieki czemu usługi są bardzo usprawnione. Dbałość o szczegóły i zadowolenie klienta, otwartość na jego potrzeby. Zakup pierwszego auta sprawił jeszcze większa przyjemność, niż się spodziewaliśmy.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2023 22:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lipca 2023 22:00
Salon - samochody nowe
Polecam salon Kia ...
... Eforia z całego serca. Szukaliśmy z mężem nowego samochodu. Najpierw byliśmy w salonie Kia w Płocku, ale postanowiliśmy jeszcze odwiedzić inny salon. Po kilku dniach wybraliśmy się do salonu Eforia. Na samym wejściu do salonu przywitał nas uśmiechnięty Pan Karol z zapytaniem w czym może pomóc. Przyszliśmy konkretnie w sprawie Proceed, wiec Pan przedstawił ofertę, różne warianty. Oczywiście transakcja przebiegła pomyślnie. Kolejny Plus jest taki, że mieliśmy czekac ok. 3 msc na auto, a ono już po 2 miesiącach na nas czekało. Ogólnie polecam salon, obsługa jest profesjonalna, Pani Natalia od ubezpieczeń - wspaniała osoba. Pan Karol cały czas służył i dalej służy pomocą.
Użytkownik sieci
12 lipca 2023 12:10
Salon - samochody nowe
Pani na infolinii ...
... 22/510-00-65 totalnie niezorientowana. Z resztą nie pierwszy raz. A to nie mogą znaleźć danych mojego auta, które u nich kupowałem, a to nie mają pełnych danych, które powinni mieć w systemie. Trzymają pół godziny na infolinii i Pani lekko mówiąc nie może się odnaleźć. Nie chcą podać telefonu komórkowego do pracownika danego serwisu, w sytuacji gdy wizytówki tego Pana leżą ogólnie dostępne na jego biurku w danym serwisie zasłaniając się RODO, a obecnie nie miałem jej przy sobie. Bałagan , brak profesjonalizmu i ogólnych informacji, które powinny być dostępne od ręki.
Użytkownik sieci
9 lipca 2023 06:01
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki