88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 września 2022 21:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2022 22:35
Salon - samochody nowe
Najlepszy serwis w Warszawie - polecam.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2022 21:10
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry i profesjonalny serwis.
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2022 08:36
Salon - samochody nowe
Polecam każdemu klientowi, ...
... który planuje zakup auta używanego w tym salonie sprawdzić jego historię wypadkową z wygenerowaniem raportu VIN na czele. Sprzedawca w odpowiedzi na jednak szkodowość pojazdu odpowiedział, że ten raport to będzie wychodził za każdym razem inaczej przy każdym jego następnym wygenerowaniu. Oczywiście zapewnial, że auto znają i jedyne co miał to cieniowanie jednego boku, oczywiście z raportu okazało że każda strona "w czymś" uczestniczyła.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2022 09:10
Salon - samochody nowe
Choć auta tam ...
... nie kupiłem to muszę przyznać że obsługa na bardzo wysokim poziomie
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2022 11:37
Salon - samochody nowe
Zadowolony z serwisu jestem. Ok.Ok.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2022 16:16
Salon - samochody nowe
Dobry serwis i salon samochodowt
Użytkownik sieci
29 lipca 2022 13:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 13:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam, odradzam ...
... i mocno przestrzegam przed serwisem KIA Euforia, a z salonu też nie warto korzystać, bo to strata czasu. Na opinie składa się kilka elementów, w tym jeden najgorszy - próba naciągnięcia na nowe części do samochodu podczas wykonywania serwisu! To ciężko jest skomentować, ja rozumiem słupki, targety, ale nie w ten sposób upsell! 1) W trakcie wykonywania przeglądu okresowego zostałam poinformowana o zużyciu klocków i tarcz hamulcowych - wymagają one natychmiastowej wymiany za cenę 2 tys zł. Pani doradca poinformowała mnie wyraźnie, że jeszcze 2-3 hamowania i będę miała poważny problem. Ponieważ tarcze i klocki zmieniałam 15tys km temu sprawa wydała mi się podejrzana i postanowiłam wykonać kontrolę tych elementów w innym serwisie. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że wymiana nie jest konieczna i przy swoim stylu jazdy spokojnie zrobie jeszcze 15tys km. Dodam, że byłaby to już 3 wymiana na 68tys km (a to nie model kia sportage). Hamowań od czasu "serwisu" miałam już ze 100 a części działają dobrze dalej - zaskakujące prawda? 2) O cenie samego serwisu okresowego zostałam poinformowana dopiero na miejscu - muszę zapłacić ponad 2tys złotych za usługę i różne płyny. Na pytanie dlaczego - pani odpowiedziała, że jest inflacja itd...czyli razem z wymianą klocków ponad 4 tys zł klient powinien zostawić...topowy model kia topowe ceny. 3) Ponieważ samochód ma prawie 5 lat poprosiłam "zabieganego" sprzedawcę o ofertę na nowszy model i ewentulną wymianę auta i tu też zonk, bo sprzedawca nie jest w stanie przygotować mi oferty, gdyż nie ma cennika, może kiedyś to zrobi:) Ogólnie sprzedawcy chyba są mało zainteresowani, żeby coś (poza serwisem) sprzedać, ja zaobserwowałam tylko niekończące się wycieczki do ekspresu z kawą... 4) Wisienką na torcie jest kwestia zewnętrznego mycia samochodu po serwisie, gdzie odniosłam wrażenie, że mimo iż myjnia jest w cenie serwisu, to właściwie nikomu nie chce się tej usługi doświadczyć:) - pani uprzejmie poinformowała mnie, że jeśli chcę myjnie, to co najmniej za godzinę, bo jest kolejka...ale zaraz zaraz...przecież byłam umówiona na konkretną godzinę i było wiadomo, że serwis trwa 3 godziny i kończy się myciem auta? Po tych doświadczeniach - euforia niesmaku. PS. Nie będę nigdzie przesyłać mailem swoich uwag - Państwo dobrze wiedzą, co zrobili źle.
Użytkownik sieci
14 lipca 2022 15:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 lipca 2022 12:10
Salon - samochody nowe
Miła i pomocna obsługa.
Użytkownik sieci
5 lipca 2022 05:57
Salon - samochody nowe
Ta ocena jest ...
... dla Pana od działu części co pomogl z klamka i malowaniem jej super czlowiek ..prosE go doceniac ..ta beżowa do Pruszkowa ....kierownicy docenić go gość jest super
Użytkownik sieci
13 czerwca 2022 13:08
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 czerwca 2022 14:12
Salon - samochody nowe
Obsługa się popsuła. ...
... Bardzo niemily pracownik obslugi serwisu. Więcej tam nie pojadę.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2022 10:27
Salon - samochody nowe
Chciałem skorzystać z ...
... usług tego serwisu ale cena mnie zabiła, przegląd w samochodzie elektrycznym po 15 tys km to 670 zł, to sama usługa na Wysockiego 300 zł. Jak kogoś stać to proszę bardzo, ja wolę te pieniądze wydać na coś innego.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2022 17:47
Salon - samochody nowe
Miła obsluga
Użytkownik sieci
30 maja 2022 15:45
Salon - samochody nowe
Polecam, samochód do ...
... jazdy testowej znalazł się od ręki.
Użytkownik sieci
28 maja 2022 14:39
Salon - samochody nowe
Pani która odbiera ...
... telefon w salonie Kia Euforia w Warszawie nie jest w stanie odpowiedzieć na proste pytanie czy w salonie znajduje się Kia Proceed w kolorze czarnym. Po co zatem osoba odbiera telefon, skoro nie zna odpowiedzi na tak proste pytanie?
Użytkownik sieci
17 maja 2022 19:32
Salon - samochody nowe
Update 2: 😊 ...
... zostałam cudownie potraktowana. Dziękuję. Dzisiaj samochód jest już po przeglądzie. Dziękuję managerowi za konkretny plan i podejście, mechanikom którzy tłumaczyli wszystko co warto zrobić, kierowcy który odbierał i dostarczał samochód. Następny przegląd będzie u Was. Pozdrawiam serdecznie Update: zadzwonił do mnie dzisiaj manager który wyjaśnił sytuację. Zaproponował fajne rozwiązanie, żeby zażegnać wczorajsze nieporozumienie. Mamy umówiony kolejny termin. Piątą gwiazdkę dodam po zrealizowaniu przeglądu. 😊 Miło, że moja sytuacja nie została bez uwagi. Dziękuję Nigdy więcej. Zostałam potraktowana bardzo źle i wróciłam bez przeglądu serwisowego. Szczegóły: Została umówiona wizyta na przegląd serwisowy przez telefon. Miła Pani zaproponowała termin 27.04 o godz. 19:40 Zostalam zapytana przez telefon czy będę oczekiwać na samochód na miejscu (bo jest taka możliwość) czy ewentualnie potrzebuję samochód zastępczy. Powiedziałam, że zaczekam na miejscu na odbiór swojego samochodu. 27 kwietnia przyjechałam na umówione spotkanie przed chasem, tj o godz. 19:25. Po wejściu do środka pani zupełnie nie zwróciła na mnie uwagi, kiedy powiedziałam dzień dobry, odpowiedziała zimno i powiedziała pójść do poczekalni bo jeszcze nie jest umówiona pora. O godz. 19:40 Pani weszła na górę i tym samym zimnym głosem zaprosiła mnie na dół. Wzięła książkę serwisową i powiedziała: jutro Pani odbierze samochód. Powiedziałam że zaczekam w poczekalni, tak jak było to proponowane prze tel. Pani w serwisie powiedziała że jest to nie możliwe, bo pracują do 22:00 i nie zdążą. Nie byłam przygotowana na taki rozwój sytuacji. Nie miałam jak wrócić bez samochodu ponad 30 km. Zapytałam czemu nie zostałam poinformowana przez telefon o tym? Pani bez większego zainteresowania moją osobą odpowiedziała, że dlatego że nie znała numeru VIN. Nie rozumiem takiego usprawiedliwienia. Poprosiłam o samochód zastępczy. Usłyszałam krótkie: Nie mam. Możemy umówić inny termin. Odpowiedziałam, że innego terminu nie chcę już w tym salonie bo Zostalam potraktowana okropnie. Nie usłyszałam przepraszam, próby rozwiązania problemu, Pani nie dopytała mechaników czy się wyrobią. Rozmowa przebiegała tak, żebym się szybciej wyniosła stamtąd i nie przeszkadzała kończyć dzień.
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2022 19:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek