94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2023 15:11
Salon - samochody nowe
Niestety nie czuję ...
... się profesjonalnie potraktowany. Dział sprzedaży nie odpowiada albo wcale albo zdawkowo na pytania dotyczące ceny aut.
Użytkownik sieci
7 września 2023 14:17
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania
Użytkownik sieci
30 lipca 2023 10:55
Salon - samochody nowe
Przy kontakcie telefonicznym ...
... ws. samochodu używanego otrzymałem informację, że auto w dobrym stanie z zarysowanym jednym elementem. Na miejscu okazało się, że samochód po gradobiciu w fatalnym stanie... Niby autoryzowany salon a sprzedaż samochodów na gorszym poziomie niż u "handlarza Mirka" z komisu pod Radomiem. Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2023 14:17
Salon - samochody nowe
Dzień po odebraniu ...
... samochodu z serwisu po przeglądzie pojawia się kontrolka i pokaźny wyciek oleju. Jak można coś takiego zrobić? W okolicy jest kilka innych serwisów Kia, ten warto omijać.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2023 09:44
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 stycznia 2023 16:23
Salon - samochody nowe
Uwaga partacze jakich ...
... mało , omijać z daleka , kijanka oddana na zdało by się prostą wymianę końcówki drążka , niestety to przerosło mechaników serwisowych ,została uszkodzona przekładania kierownicza . Doradcach serwisowy cytuje „ nie będę się tłumaczył po raz kolejny za nich „ oddają mi niesprawny pojazd . Po rozmowie z kierownikiem , autko ma na koszt serwisu ma regenerowaną przekładnię , i znowu zaczynaja się jaja nie można ustawić 5 razy zbieżności. Po około 2 miesiącach i przejechaniu MAX 600 km w samochodzie znowu puka przekładania . Bardzo dziwne , przekładnia nowa kupiona uwaga za 800 zł kompletna , zostanie zmieniona a stara na sprawdzenie , sprawdzimy jaka była ta regeneracja chociaż już z opinii innych już wiemy co tam się stało……. Nie odpuszczę tego , ludzie jeśli jest wam cenne zdrowie i czas to naprawdę omijać z daleka …..jedna gwiazdka bo nie można dać zera. Naprawdę dno….
Użytkownik sieci
29 listopada 2022 20:29
Salon - samochody nowe
Byłem w salonie ...
... w poniedzialek panie siedzące po lewej stronie za biurkiem bardzo zajęte konwersacja między soba,nawet gdy podeszlem,ogólnie w salonach osoba wstanie dzień dobry powie i zapyta w czym moze pomoc,chyba na dziada marzyciela tylko nie wygladalem Pan z mercedesa pozdrawiam.
Użytkownik sieci
16 listopada 2022 10:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2022 08:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 grudnia 2021 14:22
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miła ...
... obsługa szczególnie przy szkodach współpraca z ubezpieczycielem nie kożystnie wpływa na obsługę klienta
Użytkownik sieci
6 grudnia 2021 06:10
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 czerwca 2021 23:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 czerwca 2020 16:21
Salon - samochody nowe
Fatalna organizacja pracy serwisu, brak minimum poszanowania klienta
Użytkownik sieci
9 marca 2020 18:32
Salon - samochody nowe
Takiego Gogusia jak ...
... ten jeden to na wybieg a nie do salonu.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2019 18:59
Salon - samochody nowe
Ludzie harują za grosze a zarząd się bogaci
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 18:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 maja 2019 16:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 maja 2019 11:21
Salon - samochody nowe
Koszmarna korozja na ...
... felgach Kia Cee'd GT pojawiła się przy przebiegu poniżej 30k km, oczywiście Kia odmawia uznania reklamacji, bo felgii mają gwarancję wyłącznie do pierwszego przeglądu, a na samym przeglądzie nikt nie sprawdza felg pod kątem korozji. Co z tego, że dla większości współczesnych samochodów pierwszy przegląd wykonuje się przy 30k km. Nie polecam nikomu zakupu samochodu marki Kia. Nie dajcie się zwieźć 7 letniej gwarancji. Lista wykluczeń jest długa jak papier toaletowy. Nie bez powodu na oficjalnym profilu Kia Polska nie można dodawać ocen. Sam dealer - czyli Etrans - nie chciał nawet kontaktować się w tej sprawie z dystrybytorem. Najpierw telefonicznie powiedziano mi, żebym przesłał zdjęcia i opis usterki na maila Etransu, a po dwóch tygodniach poinformowano mnie, żebym sam kontaktował się z dystrybutorem, bo serwis ma to gdzieś. #KIAtoKpina #NigdyWięcejKIA #NieLiczNaGwarancjeKIA
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2019 15:48
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 21:14
Salon - samochody nowe
Serwis ok ale ...
... tylko do momentu wygaśnięcia gwarancji. Pierwsza wizyta po gwarancyjna ( nierówne obroty silnika sporadycznie parę sekund raz na 300 400 km) serwis twierdzi że wszystko jest ok , po ponownym wystąpieniu problemu i wizycie w serwisie auto następnego dnia rano nie odpala po diagnozie okazuje się że silnik do remontu ( 80 tys) czas naprawy 40 dni. Po odbiorze auta wychodzą usterki których wcześniej nie było, ( brak tylnego stopu, nie działające klawisze panelu radia, zgrzytające łożysko klimatyzacji podczas zapłonu, opadająca tylna klapa.Co do łożyska to uprzejmie próbowano mi wmówić że to rozrusznik do wymiany. Podczas całego okresu naprawy i po nim całkowity brak komunikacji i totalna ignorancja.