94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2018 19:18
Salon - samochody nowe
Brak szacunku dla ...
... klienta. Umowiono mnie na 16.30 do serwisu. Przyjeżdżam (z daleka) a tu nic. Przyjedz pan za tydzien. Bez słowa wyjaśnienia. Pierwszy i ostatni raz mam kontakt z ta stacją. Tego samego dnia w serwisie w Katowicach Giszowiec potraktowano mnie poważnie i zalatwiono problem pozytywnie.
Użytkownik sieci
1 listopada 2018 07:06
Salon - samochody nowe
Z konieczności
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2018 22:41
Salon - samochody nowe
Strasznie. Z serwisu ...
... na serwis coraz gorzej. Serwis to poprostu makabra. Sprzedaż... Jest tam jeden Pan który uważam, że jest świetnym sprzedawcą.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2018 14:36
Salon - samochody nowe
Obsługa nie specjalnie ...
... zainteresowana klientem. Po chodzeniu 15 min między samochodami opuściłem salon bo nikt nie podszedł i zapytał czy czegoś potrzebuje. Raczej już tam nie wrócę po samochód. A Kia podobno zacne auto. Trzeba poszukać innego salonu...
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2018 15:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 marca 2018 07:25
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lutego 2018 12:39
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 lutego 2018 13:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 września 2017 17:04
Salon - samochody nowe
Totalny brak kompetencji ...
... i chamskie proby odparcia odpowiedzialnosci... Kia Sportage 2.0 CRDI (184PS AWD) DPF. Z E-Trans mialem dotychczas dwa spotkania... 90000 km - Przeglad. Jak wynika z pozniejszych reszerszy, olej zostal wymieniony na nieodpowiadajacy specyfikacji danego silnika (5W 40, zamiast 5W 30). Po niedlugotrwalej dyskusji, pracownik Serwisu przyznaje ze zostal popelniony blad i proponuje dopalenie filtru DPF. W podziekowaniu za szczerosc tez druga wizyta w serwisie... 120000 km - Przeglad (olej tym razem dostarczono w kanistrach). W samochodzie zostaja (wedlug mnie powaznie) uszkodzone lewe, tylne drzwi. Sprawe na poczatku poczatku probuje "przemilczec" pracownik serwisu. Po krotkim nacisku przyznaje jednak, ze auto nie zostalo w takim stanie oddane do inspekcji. Zostaje mi wydane oswiadczenie o zaistnialej szkodzie oraz zapewnienie ze kierownik serwisu skontaktuje sie do trzech dni osobiscie. Kierownika tegoz udalo mi sie telefonicznie zastac po 4 tygodniach od zdazenia (byl na urlopie). Wprawdzie zostala mi zapewniona naprawa na koszt E-trans, wraz samochodem zastepczym i czesciowa odplatnoscia kosztow paliwa, jednak do dnia dzisiejszego nie jest mi nikt w stanie powiedziec co tak naprade bylo przyczyna uszkodzen... Ktos powiedzial "Ja widzialem jak ona wisiala"- Co potwierdzalo by moja teze, ze spadla z podnosnika. Od kierownika otrzymalem powiadomienie ze oparl sie o nia mechanik... Moja 13 letnia corka patrzac na drzwi stwierdza ze to niemozliwe... Ja wiem ze mimo wszystkiego, jeszcze raz dam szanse serwisowi... To naprawa moich drzwi... (Wedlug mojego adwokata maja do tego prawo). Wiecej moja noga tam nie postanie, czego Panstwu z calego serca takze odradzam.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2017 16:54
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa wakacyjna
Użytkownik sieci
14 grudnia 2016 19:45
Salon - samochody nowe
Miła obsługa jednak ...
... dokonany zakup okazał się nie dość udany! Po opuszczeniu salonu nowym samochodem okazało się że posiada odrazu wady które oczywiście salon poprawi tj. Dokona wymiany na nowe elementy wolne od wad jednak nie tego się oczekuje odbierając nowy samochód. Z mojej strony brak wiarygodności firmy KIA. Kupując samochody tej marki należy dokładnie wszystko przed odbiorem posprawdzać.