93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 11:10
Salon - samochody nowe
Ps Telefon został ...
... wykonany przez ze mnie do was i przekazane zastrzeżenia brak reakcji proszę nie kłamać To jest skandal!! Odradzam serwis został przelany olej silnikowy o 0,5 litra i zostałem narażony na wielkie koszty naprawy. Lepiej inny serwis wybrać bo ASO to nie znaczy dobrze. Ps Telefon został wykonany przez ze mnie do was i przekazane zastrzeżenia brak reakcji proszę nie kłamać .
Użytkownik sieci
14 października 2024 14:50
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Obsługa ...
... może i ok ale jakość usług to dramat....Podstawia człowiek na serwis auto to oczekuje że samochód zostanie sprawdzony. A nie że wymienią olej i filtry i skasują jak za usługę premium. Kilka razy zgłaszany był problem z klimatyzacją jak nie na serwisie u jednego to u drugiego dilera KIA. Zaden serwis nie widział problemu (że niby usterka przemijająca). Dopiero jak samochód był po gwarancji to Pana w serwisie olśniło....co może być przyczyną. Ale jak to stwierdził " szkoda że już niestety gewarancja się skończyła..." teraz to już będzie kosztowało x zł. 1500 zł za wymiane oleju i filtrów to zdecydowani za drog jak za te czynność(filtry podstawowe, olej prawie że Kujawski... Opowiadanie pierdół o check listach według których, rzekomo robi sie przeglądy to czysta fikcja i naciągactywo. Przesmarowanie odrobiną smaru zawiasów w drzwiach samochody to dla Kia Auto Kas Gliwice zbyt wymagająca czynność - no może za dodatkową opłatą i po wyrażnym wskazaniu, który zawias i w którym miejscu....
Użytkownik sieci
5 września 2024 08:50
Salon - samochody nowe
Ocena negatywna serwisu. ...
... Byłem zainteresowany nabyciem samochodu Kia Optima zakupionego i serwisowanego w firmie Euro Kas, samochód na gwarancji. Podczas oględzin okazało się że samochód jest dwukrotnie malowany !. Pomimo telefonów i maili nie byli w stanie odpowiedzieć (lub nie chcieli) gdzie samochód został przemalowany, a nawet jakie są normy fabryczne grubości lakieru.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 09:27
Salon - samochody nowe
Totalnie nie polecam, ...
... zero kontaktu, zero odzewu, Panie pewnie jak do pracy przychodzą to zaczynają od śniadanka, do sprzedaży pierwsi, nie polecam!!!
Użytkownik sieci
23 marca 2024 07:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 grudnia 2023 17:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam, dzwoniłem ...
... dwa razy, chciałem umówić się na przegląd, mieli oddzwonić. Niestety nie oddzwonili.
Użytkownik sieci
30 listopada 2023 21:35
Salon - samochody nowe
Serwis-wiecznie problem.Zglaszana usterka,po ...
... tygodniu "naprawy" telefon z informacją że wszystko w porządku a w aucie działo się dalej to samo.Zmienilismy to auto na nowe Sportage ale nie w tym salonie,nigdy więcej.nie polecam
Użytkownik sieci
22 października 2023 20:30
Salon - samochody nowe
W piatek dzwoniłem ...
... co z autem Pani powiedziała że oddzwonią i cisza ,w sobotę zadzwoniłem ponownie mówiąc ze mieli oddzwonić i nic i ponownie zapytałem co z autem ,O Pani wzięła nt i powiedziała że napewno oddzwonią ,tylko sprawdzą....nadal nic ,nie wiem nawet czy moje auto tam jest
Użytkownik sieci
20 września 2023 09:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lipca 2023 10:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 maja 2023 22:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 stycznia 2023 18:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 października 2022 14:56
Salon - samochody nowe
Nie poleca!!! niekompetencja ...
... oraz arogancja personelu. Moja wizyta i zlecenie sprawdzenia pewnej częście auta i mały włos nie zakończyła się tragedia. Pierwszy i ostani raz tam poejchalam i odradzam.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2022 18:03
Salon - samochody nowe
Dotychczas korzystałem z ...
... serwisu i nie było zastrzeżeń, natomiast ostatnio miałem do likwidacji szkodę i tumiwisizm pana Strzelczyka (zbywanie klienta telefonicznie, brak odpowiedzi na maila) sprawił, że obecnie korzystam z usług KIA Junior w Rybniku.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2022 19:15
Salon - samochody nowe
Byłem ostatnio moim ...
... stingerem w serwisie na kontroli kilku życzy lampy świeciły bardzo rozbieżnie i i radio nie łapie fal i ciagle trzeszczy No cóż pierwszy i ostatni raz tam byłem radia nie zrobili bo nie, a lampy niby na maxa ustawili i cześć. dzisiaj byłem w moim serwisie i co się okazało lampy były fatalnie ustawione przez tamten serwis i musieli wszystko pozmieniać a Gliwice już chciałem mi ramki na rejestracje swoje przykręcać i ze mam do nich jeździć porażka przypomnę planie klienta auto 2 miesiące Nie polecam
Użytkownik sieci
28 czerwca 2022 14:03
Salon - samochody nowe
Samochód zamówiony 12 ...
... marca 2022 roku. Pierwsze informacje w internecie o anulowaniu zamówień były już dostępne 16 maja 2022 roku. Po ciężkich próbach i ewentualnym dodzwonieniu się do sprzedawcy ten podczas 2 minutowej rozmowy stwierdza że mojego samochodu nie ma na liście anulowanej, a po trzydziestu sekundach że właściwie to ciężko powiedzieć. Finalnie otrzymuję list z informacją o anulowaniu 1 czerwca. W liście jest kolejna nieścisłość która powoduje, że zwrot zaliczki otrzymuję dopiero 28 czerwca 2022 roku. Jeżeli chcą państwo zaryzykować utratę 109 dni, masy czasu na bezowocnych telefonach i e-mailach to serdecznie polecam zarówno samego producenta samochodów KIA jak i ten konkretny salon.
Użytkownik sieci
27 maja 2022 11:31
Salon - samochody nowe
Niezrealizowane zamówienie. I generalnie mają klienta w pompie.
Użytkownik sieci
9 października 2021 23:28
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 września 2021 13:26
Salon - samochody nowe
Nowy Proceed GT ...
... po raz 7 w naprawie, bo traci moc. Auto trzymaja i nic z nim nie robia. Dodatkowo nie odbieraja telefonow, a jak juz sie dodzwonie to od kilku dni mowia ze przekaza kontakt do osoby kompetentnej. Co ciekawe zeby zarejestrowac polaczenie, ze do mnie dzwoniono chamsko dzwonia 1 sygnalem i sie rozlaczaja (akurat mialem telefon w rece). Obsluga fatalna a Gwarancja Kii to jakas kpina. Absolutnie nie polecam eurokas. Ps. Dobrze zastanowcie sie nad zakupem samochodu tej marki i nie dajcie sie nabierac na ich 7 letnia "gwarancje"
Użytkownik sieci
1 września 2021 16:35
Salon - samochody nowe
Gratuluję obsługi, która ...
... widząc klienta udaje, że go nie widzi i zaczyna biegać z kartkami z kąta w kąt. Takie rzeczy to w korpo wobec przełożonego a nie wobec klienta drodzy Państwo.