87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 17:15
Salon - samochody nowe
Pani Elżbieta z ...
... działu sprzedaży w sposób fatalny obsługuje klientów. Totalny brak zainteresowania, inwencji oraz (o zgrozo) wiedzy na temat oferowanych samochodów. O wszystko trzeba wypytywać i liczyć jedynie na zdawkowe odpowiedzi. Dla mnie to sytuacja kuriozalna bo osoba na tym stanowisku powinna być prokatywna i wykazywać zainteresowanie i wychodzić z inicjatywą do potencjalnego klienta. Natomiast wrażenie jakie sprawiała to takie jakby była w pracy za karę. Nie polecam
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 13:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 23:17
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 października 2024 15:18
Salon - samochody nowe
Szczerze mówiąc ciężko ...
... stwierdzić z czego ten salon się utrzymuje, bo raczej nie ze sprzedaży. Jako Klient poczułem się na każdym etapie mojej styczności z tym salonem kompletnie niewidzialny :) Pierwszy kontakt - wysyłam prośbę o kontakt przez stronę Euro-Kasu - umawiam się na wizytę ze sprzedawcą, który się do mnie odezwał - panem Szczepanem. Przyjeżdżam zgodnie z terminem, który wspólnie wybraliśmy, a tu niespodzianka! Pana Szczepana nie ma w pracy. To świetnie, że organizuję sobie dzień i przyjeżdżam do salonu na spotkanie widmo. Poświęciła mi chwilę swojej uwagi pani Kasia, lawirując między własnymi umówionymi Klientami zakupującymi auto. Chodzę, oglądam kilka samochodów - kompletnie nikt nie podszedł i się nie zainteresował, a za biurkami siedziało kilku wolnych sprzedawców, ale to szczegół. Drugi kontakt - mail do pana Szczepana - że z wiadomych przyczyn nasze spotkanie się nie odbyło więc proszę go o podanie konkretnych terminów, w które możemy odbyć realne spotkanie i jazdę próbną. Pan Szczepan bez żadnych wyjaśnień ani słowa "przepraszam" za wystawienie mnie poprzedniego dnia proponuje jazdę samochodem w innej wersji (chciałem Ceed L, pan zaproponował Ceed L Business Line). Niestety widząc tę nonszalancję i brak jakiekolwiek kultury odpuściłem sobie dalsze rozmowy z tym panem. Dwa miesiące później stwierdziłem, że może spróbuję w sekcji samochodów używanych - akurat był tam samochód i model, który mnie interesował, niewielki przebieg, fajny stan, oglądałem go na żywo jak byłem na miejscu. Złożyłem zatem przez oficjalną stronę Euro-kasu propozycję spotkania i jazdy próbnej w niedzielę 29.09 na kolejną sobotę (05.10) w godzinach pracy salonu, w treści maila otrzymałem informację, że dziękują za zgłoszenie i pracownicy salonu skontaktują się ze mną niezwłocznie, no to czekam. Pozostając bez odpowiedzi do czwartku (03.10) zadzwoniłem do salonu z zapytaniem czy dojdzie w ogóle do spotkania, ponieważ nie dostałem żadnego potwierdzenia czy jakiejkolwiek informacji zwrotnej ze strony salonu. Okazało się, że salon nie przeprowadza jazd próbnych w soboty (to po co jest możliwość wybrania tego na stronie?), a jedynie od poniedziałku do piątku od 9 do 16:30. Aha, a gdzie jest zawarta ta informacja przy terminarzu? No to chciałbym się umówić na poniedziałek na 15. No ale samochód dzisiaj ktoś będzie oglądał, proszę zadzwonić w poniedziałek rano czy jeszcze ten samochód jest dostępny. Dzwonię w poniedziałek o 11 - łączy mnie z kimś, kto nie ma bladego pojęcia o sprawie, musi rozesłać maile do wszystkich sprzedawców. Po 1h ktoś do mnie oddzwonił, informując, że samochód został w sobotę sprzedany, ok, no zdarza się. I po tych słowach już tylko do widzenia, zero jakiejkolwiek propozycji, zainteresowania Klientem, no brawo! Generalnie gratuluję wszystkim szczęśliwym nabywcom samochodów w tym salonie i jeśli chcesz się płaszczyć i prosić o to, żeby ktoś chciał Ci tu sprzedać samochód to tak, ten salon doskonale spełni to wymaganie :) Całe szczęście konkurencja nie śpi i w przeciągu tygodnia zostałem szczęśliwym posiadaczem nowego samochodu, pozdrawiam :)
Użytkownik sieci
1 października 2024 00:00
Salon - samochody nowe
Naprawa blacharska bardzo ...
... niskiej jakości. Na zderzaku lakier w różnych odcieniach, wielcy profesjonaliści nie zauważyli, że przy okazji ucierpiał błotkiem i lekko się wygiął... Spinki trzymające nadkola powpychane tak niedbale, że te prawie poodpadały. Dodatkowo szyby, szczególnie jedna boczna chyba została delikatnie pomalowana przy okazji lakierowania elementów nadwozia. Słowem 99.9% warsztatów zrobi to lepiej.
Użytkownik sieci
26 września 2024 14:30
Salon - samochody nowe
Warsztat tragiczny, nie ...
... poleciłbym najgorszemu wrogowi. Wystarczy pofiltrować po ocenach i poczytać rzetelne opinie. Te pozytywne odnoszą się wyłącznie do nowych aut, a jeżeli chodzi o warsztat i naprawy lakiernicze to totalne dno.
Użytkownik sieci
2 września 2024 22:00
Salon - samochody nowe
Pani odbierająca telefon ...
... w dziale sprzedaży zna się tylko chyba na kolorach, po zapytaniu o dany model samochodu musi się iść zapytać do Działu Serwisu, mówi że oddzwoni. Później natomiast puściła mi tylko sygnał, ale za dwie godziny może to ja miałem oddzwonić. Wolę użerać się dalej z moją Dasterka niż kupić auto za ponad 100 tys a potem czekać na infolinii cały dzień. Radzę przeszkolić personel na temat sprzedaży obecnych modeli samochodów bo nie wiedzieć nic o gamie silników to kpina.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2024 20:07
Salon - samochody nowe
Kupiłem rok temu ...
... używanego Ceed'a. Ja rozumiem wszystko, że to używany egzemplarz itp. ale żeby nie poinformować o tym że auto ma uszkodzoną tapicerke na tylniej kanapie.... Owszem to też moja wina bo nie zauważyłem tego (skupiłem się na innych elementach w aucie) ale uważam że o czymś takim powinno się potencjalnego nabywce poinformować. Pomijam fakt że sprzedawca najpierw zakrył dokumentami miejsce uszkodzenia a przed jazdą testową usiadł na tym miejscu. Nie pisał bym tej opini gdyby w dniu zakupu mnie o tym poinformowano.... przecież zamówiłbym potrzebne materiały do naprawy i można było to zrobić, no ale po co? Lepiej wydać auto klientowi z uszkodzoną tapicerką...... 1 gwiazdka za takie podejście do klienta.......
Użytkownik sieci
29 lipca 2024 18:10
Salon - samochody nowe
Jeszcze tam nie ...
... bylem, ale juz wiem, ze ta firma, to kpina. Od tygodnia dzwonie, zeby sie umowic na likwidacje szkody z ubezpieczenia OC. 4 telefony, 4 x czekam po 20 minut, w koncu ktos odbiera i mowi, ze on nic nie moze i mnie przelaczy. Przelacza, nadal nikt nie odbiera, wracam do punktu wyjscia, Pani mowi, ze oddzwonia. I tak 4 razy. Nigdy nie oddzwonili. Co za badziew. Pojechalem do konkurencji, tez KIA, ale w Łaziskach. Od ręki zajeli sie sprawa....
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 12:43
Salon - samochody nowe
Jestem zdegustowany reakcją ...
... pana z serwisu, który oddzwaniał do mnie po otrzymani prośby z czata na stronie internetowej. Sprawa dotyczyła zepsutego silniczka od klapy regulacji powietrza w KIA STONIC Zapytałem grzecznie czy sprawę będzie szło załatwić w ramach gwarancji 7letniej. A pan do mnie: "a serwisował pan auto w 2022 w 2023..... " "gdyby pan serwisował.to by były wymiana w ramach gwaracji" ton i podejście tego pana nie zachęcają do współpracy. Chętnie bym serwisował auto ale jak przy 2gim serwisie i 30tys przebiegu..... niezbędna była wymian klocków i tarcz za bagatela 3,5tys zł z rabatem. To zrezygnowałem z usług serwisu. Usługa ta w serwisie bosch kosztowała 1200zł i została wykonana po 50tys na moją prośbę.
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 19:14
Salon - samochody nowe
Tragiczny warsztat. Po ...
... malowaniu lakier zaczął schodzić po 2 miesiącach. A tak przeprowadzili naprawę, że nie działa dobrze asystent pasa ruchu. Auto skręca na lewo i prawo przy 140 na godzinę. Nawet po interwencjach nie doprowadzili auta do stanu z przed wypadku. Dodatkowo pracownicy próbują szukać wymówek i zwalają winę na klienta. Złe opony, za szybko, auto musiało jeździć po krawężnikach etc. Omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 19:48
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta. ...
... Pani Elżbieta zachowywała się jakby pracowała tam za karę, zero profesjonalizmu, nie chciało się Szanownej Pani nawet pokazać nam samochodu, powiedziała, że pojechał na jazdę testową, tymczasem 3 stały przed salonem. Dodam, że kupuje Kia Sorento za grubo ponad 200 000 PLN i chce uzupełnić flotę firmową, jeśli tak podchodzicie do klienta biznesowego to życzę powodzenia w czasach zbliżającego się kryzysu gospodarczego!
Użytkownik sieci
1 lipca 2024 11:50
Salon - samochody nowe
Zgadzam się z ...
... poprzednia opinia Dno,dno,dno.Najgorszy serwis w jakim byłem.Lekceważace podejście do klienta. W 10 minut diagnoza na serwisie , że wszystko sprawne i działa.....jak to możliwe to nie wiem....stuki w zawieszeniu -serwis nie słyszy....bez jazdy próbnej. Bateria się nie ładuje w EV6 do zasięgu kilometrów tez nie widzą problemów....pan który przyjmował auto już się uśmiechał jak zgłaszałem problem.Kompletny brak profesjonalizmu.Powinna KIA Polska zweryfikować bez zapowiedzi ten salon....
Użytkownik sieci
12 czerwca 2024 22:12
Salon - samochody nowe
Odradzam, niestety spotkała ...
... mnie tam bardzo nieprzyjemna sytuacja na serwisie. Zero informacji dla klienta, sami podejmują decyzję. Serdecznie odradzam,omijać szerokim łukiem..
Użytkownik sieci
6 czerwca 2024 18:45
Salon - samochody nowe
Dno! Dno! Dno! ...
... Jeśli chodzi o dział likwidacji szkód, jest to totalne nieporozumienie! Naprawa auta trwała 6 tygodni, w tym czasie auto było notorycznie zostawiane z odpalonym silnikiem, przez ten czas dystans do przejechania zmniejszył się o 100km. Po wykonaniu naprawy przez jakiś warsztat z zewnątrz, samochód nie wrócił do ASO na lawecie a ktoś nim przyjechał na kołach co w mojej ocenie jest karygodne. Update! Tak prezentuje się „fachowość” napraw blacharsko-lakierniczych w „autoryzowanej stacji obsługi” Oczywiście w cudzysłowie, ponieważ w tej firmie nie ma za grosz profesjonalizmu. Podejście personelu do zgłaszanych reklamacji na naprawę zalatuje bardzo wielką dozą ignorancji, tutaj nie liczy się zadowolenie klienta, tutaj głównie chodzi o miesięczny wskaźnik na plus, takie podejście jest niedopuszczalne. Firma kogucik która jest zewnętrznym wykonawcą, również chyba przestała iść w parze z jakością a stawia bardziej na ilość „zrobionych” metodami garażowymi pseudo napraw. Serwis unika kontaktu, nie daje żadnej nadziei na szybkie rozwiązanie odkrytego defektu. Oddając samochód na naprawę bezgotówkową do dealera, raczej oczekuje się tego, że samochód będzie w takim samym stanie jak przed szkodą. Zdecydowanie odradzam jakąkolwiek współpracę z tym pożal się boże dealerem, w niedalekiej odległości znajduje się serwis który jest zdecydowanie bardziej wart polecenia.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2024 08:25
Salon - samochody nowe
Dramat....trzy lata leasingu ...
... i trzy lata dramatu. Pierwszy przegląd i 10 dni bez auta. Czemu? Bo fachowcy wgrywali nowe oprogramowanie i nastąpiła awaria. Ich Tłumaczenie! Maszyny do usuwania tego typu problemów są dwie w Polsce i trzeba czekać. OK!!!!. ALE muszę wspomnieć o awarii, który dotyczył problemów z otwarciem i zamknięciem pojazdu. Dwa razy byłam u super fachowców z KIA!!! Nic to nie dało. Kazali mi wyłamywać plastikową zaślepkę by móc się dostać do auta z kluczuka. To nic że dziennie budziłem sąsiadów o 4:30 gdyż włączał się alarm. Dwa miesiące męczyłem się z kluczykiem...poczytaj sam wienilem baterie i się naprawio. Oni wmawiali mi że baterie wymieniali i że to układ jest uszkodzony. Naciągacze!!!!!!!!!!
Użytkownik sieci
17 maja 2024 08:49
Salon - samochody nowe
Po zakupie auta ...
... (po za salonem) pojechałem na sprawdzenie, dodam że samochód sprawny. Serwis stwierdził że trzeba zrobić napraw na 30 tys. ( Rozrząd, zawieszenie,wymiana niemal wszystkiego) generalnie auto nie nadaje się do niczego. Za tą diagnozę zapłaciłem ponad 300zl za 30 min pracy tych ludzi. Po nie przespanej nocy pojechałem przerażony do dwóch innych autoryzowanych salonów i na dwie stacje diagnostyczne. ŻADEN z tych serwisów/stacji nie potwierdził diagnozy która usłyszałem w tym miejscu. Do tego za te 4 diagnozy łącznie zapłaciłem mniej niż w KIA Euro Kas Katowice. Po mimo że nie były potrzebne to ceny napraw które dostałem z tego salonu porównałem z 2 innymi autoryzowanymi salonami i były tańsze o około 30%. Czuję się OSZUKANY i wprowadzony w błąd stanowczo odradzam tego miejsca.
Użytkownik sieci
12 maja 2024 19:46
Salon - samochody nowe
Odradzam! Od początku ...
... posiadania Kia proceed żadna usterka nie została usunięta. Zgłaszam szarpanie automatycznej skrzyni, dostaje odpowiedź że sprzęgło w normie i ten typ tak ma po czym teraz gdy gwarancja na sprzęgło się skończyła informacja iz już prawie zużyte i wymiana 11 tys zl ale jak w normie to chyba nie powinno szarpać! Wideorejestrator poprawiali 2lata nie udało się po czym usiadłem na klapkę z bezpieczników która zostawili na siedzeniu, trzaski z kolumny kierownicy nie słyszą bo jazda testowa odbyła się przez dwa km po równym asfalcie na moich oczach! Po poprzedniej wymianie oleju zapomnieli mi wydać auta, na następny dzień dzwoniłem się przypomnieć po czym przy następnej wizycie mieli nagle nieprawidłowy numer telefonu którego nigdy nie zmieniałem na co usłyszałem że pewnie ktoś podmienił żebym nie wystawił opinii! Aktualnie po przeglądzie przelany olej! Dramat!
Użytkownik sieci
11 maja 2024 10:00
Salon - samochody nowe
Edit: salon usuwa ...
... opinie :) Na początku zacznę od tego, że dodzwonić się do salonu graniczy z cudem. Po kilku godzinach łaskawie oddzwaniają. Istotnym tematem, dla którego piszę tą opinię jest totalny brak profesjonalizmu serwisu jak i władz wyższych. Od prawie roku męczyłam się z wyłączającym się samoistnie ekranem. Wymieniono mi go, po wielu trudnych rozmowach, zszarganych nerwach. Po zmianie na inny salon(pracownicy przychylni klientowi i naprawiający „szkody”) okazało się, że Państwo z „renomowanego” salonu w Katowicach, nie ściągnęli blokady transportowej na bezpiecznikach ekranu. PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH, którzy chcieliby zakupić samochód w tej firmie. Zdecydowanie strata czasu, pięniędzy, a nade wszystko nerwów!
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2024 08:36
Salon - samochody nowe
Powodem mojego niezadowolenia ...
... z usług serwisu KIA EURO-KAS jest błędna diagnoza dotycząca stanu tarcz sprzęgła i koła dwumasowego w moim samochodzie Kia Sportage IV 2020 1.6 T-GDI 177km DCT. Podczas wizyty w serwisie EURO-KAS zgłosiłem wyświetlenie się komunikatu o niskiej temperaturze skrzyni biegów. Mechanicy zdiagnozowali 66% zużycie tarcz sprzęgła i koła dwumasowego, zalecając natychmiastową wymianę, która miała kosztować ponad 11 000 złotych. Zdziwił mnie brak typowych objawów zużycia sprzęgła, takich jak szarpanie czy ślizganie się podczas zmiany biegów. Dodatkowo, po samodzielnym zweryfikowaniu komunikatu okazało się, że nie był on ostrzeżeniem, a jedynie informacją o temperaturze skrzyni biegów. Skonsultowałem się z innym, niezależnym mechanikiem, który podpiął auto pod komputer i nie stwierdził zużycia tarcz sprzęgła ani koła dwumasowego. Temperatura skrzyni biegów również była w normie. Czuję się wprowadzony w błąd przez serwis EURO-KAS. Ich diagnoza była bezpodstawna i narażała mnie na niepotrzebną naprawę o znacznym koszcie. Oczekuję rzetelnej diagnozy i uczciwej obsługi ze strony autoryzowanych serwisów KIA. Błędna diagnoza EURO-KAS zachwiała moim zaufaniem do marki i skłania do rozważenia korzystania z usług innych warsztatów w przyszłości.