88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 września 2019 14:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 września 2019 08:01
Salon - samochody nowe
Salon sprzedaży działa ...
... za wysokim poziomie, fachowe podejście do klienta i znajomość specyfikacji samochodów to duży atut tego salonu. Bardzo miła obsługa, wszystko załatwione szybciutko i tak jak trzeba. Pani Magda pracownik salonu sprzedaży Kia to osoba kompetentna i znająca swój fach, polecam wszystkim tego sprzedawcę, a napewno coś kupicie w tym salonie👍. Póki co moje autko ma przejechane 500 km, zobaczymy jak firma poradzi sobie z serwisem, bo opinie w Internecie są różne. Pozdrawiam Adam.
Użytkownik sieci
18 września 2019 16:03
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 września 2019 08:42
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 września 2019 14:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 września 2019 15:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 września 2019 16:41
Salon - samochody nowe
Jeśli kupujesz tu ...
... auto używane albo zostawiasz w serwisie to pilnuj sobie wszystkiego, żeby było zrobione, załatwione i udokumentowane na papierze. Bo nikt inny tam za Ciebie o to nie zadba. Dzwoń, pisz, potwierdzaj, przypominaj, upewniaj się a po odbiorze sprawdzaj. Od kupna byliśmy tam już 11 razy w ciągu miesiąca (auto 1,5-roczne). (W odpowiedzi na komentarz Euro Kas do mojej opinii – dopisuję poniżej szczegóły). █1: Sprzedali auto z zużytymi klockami hamulcowymi (po kilkuset km byłby do wymiany). █2: Sprzedali auto z książką gwarancyjną z innego auta (inny VIN). █3: Zapomnieli przed sprzedażą naprawić zepsuty schowek, mimo, że obiecali. █4: W serwisie nikt nie wiedział co jest do naprawy jeszcze na koszt firmy (wady widoczne jeszcze przed sprzedażą), a pan Mateusz mówił, że "taaaak, powiedział i wszystko będzie jasne". █5: Źle podłączyli hak holowniczy, bo wariowały czujniki parkowania (jak się okazało, przez nieprawidłowo podłączoną wiązkę). █6: CYRK NA KÓŁKACH – sprawa zderzaka. Przed kupnem miał odpryski, więc chcieli go przemalować w "serwisie". Serwis okazał się obcym warsztatem w Mikołowie. Pomalowali na inny odcień (widoczny z daleka). Nie mam malowania na fakturze zakupu I NIE CHCĄ wpisać do książki gwarancyjnej ani poświadczyć na papierze, że malowane było na ich zlecenie, a boję się, że za ileś lat potencjalny kupiec zarzuci mi, że auto jest powypadkowe, skoro zderzak jest zauważalnie malowany (i będę miał problem ze sprzedażą). Euro Kas nie wyda zaświadczenia, bo nie malował, a warsztat też nie, bo pan Mateusz Solarczyk z Euro Kas mu NIE POZWALA. █7: SZCZYT WSZYSTKIEGO: Po 3 miesiącach okazało się, że jednak samochód NIE MA GWARANCJI, a ja zapłaciłem kupę szmalu za auto, które miało być z gwarancją, bez wad ukrytych, pewne, bo z salonu autoryzowanego... ręce opadają. ŚMIECH PRZEZ ŁZY
Użytkownik sieci
10 września 2019 14:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 września 2019 17:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 września 2019 12:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 września 2019 13:14
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 września 2019 14:45
Salon - samochody nowe
Super 😁
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2019 08:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2019 07:26
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2019 10:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2019 18:32
Salon - samochody nowe
Wydano używaną część zamiast nowej, reklamacja została rozpatrzona.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2019 21:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2019 19:32
Salon - samochody nowe
Umówiłam się na ...
... diagnostykę silnika, ponieważ niepokoiły mnie stuki pod maską. Auto miało przebieg 83 tys.km. Diagnoza wyszła prawidłowo, brak żadnych usterek. Pan z serwisu ocenił sytuację następująco : samochód wymaga rozebrania pokrywy silnika, co wiąże się z wymianą uszczelki pod głowicą na dzień dobry koszt 2 tys. zł , dopiero po tym mechanik może rozwiąże problem, po czym dalej usłyszałam, że może to być na tyle poważne, że lepiej byłoby kupić używany silnik i autem lepiej nie jeździć.Żenujące!!!!!! Zapytałam czy obejmuje mnie gwarancja, niestety nie, ponieważ ostatnią wymianę oleju zrobiłam w nieautoryzowanym serwisie tylko u zwykłego mechanika. Auto ma już ponad 90 tys.km stuki są nadal takie same, po powrocie do Niemiec udałam się do salonu Kia, gdzie diagnoza było jednoznaczna tzw. szklanki zaworów, koszt pomiaru przed naprawą 100 euro, naprawa ok 500 euro. W Niemczech na serwisie potrafią zdiagnozować usterkę bez rozbierania silnika, a w Polsce totalna niekompetencja i ewidentna próba naciągnięcia mnie na zbędne koszty. Jestem rozczarowana takim podejściem tym bardziej , że auto zostało zakupione w tym salonie. NIE POLECAM !!!
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2019 19:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2019 08:09
Salon - samochody nowe
Bardzo rzeczowo i ...
... szybko kupiliśmy samochód, Pani Katarzyna Tokarczyk bardzo szybko wyjaśniło co i jak, pomogła w załatwieniu formalności i dała nam kilka super rad, na co zwrócić uwagę i co warto dobrać do samochodu. Dodatkowo jesteśmy bardzo zadowoleni z pracownika serwisu - Mateusza - w naszym drugim samochodzie służył radą przy pomocy obsługi pewnych elementów wyposażenia, które były nie jasne oraz przy odbiorze kolejnego samochodu bezinteresowanie powiedział, co robić, żeby wykorzystywać nasz nowy samochód we właściwy sposób, pokazał kilka fajnych bajerów, o których nie mieliśmy pojęcia