88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 17:46
Salon - samochody nowe
Szkoda że nie ...
... można dać -5, kompletny brak profesjonalizmu - byle się kasa zgadzała…
Użytkownik sieci
19 marca 2024 15:01
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam wizytę ...
... w serwisie blacharsko lakierniczym. Usunięcie szkody zakończyło się koniecznością odsprzedaży samochodu do Euro Kas, gdyż panowie nie poradzili sobie z prostą usługa blacharsko lakierniczą. Niestety tym samym próbując wydać samochód, którego usługa lakiernicza była błędnie wykonana. Rzeczoznawca z PZU potwierdził błędnie wykonaną usługę, salon zwodził mnie, każdego dnia mówili co innego, radość nowym samochodem nie trwała zbyt długo. Kierownik lakierni to człowiek, który totalnie unika odpowiedzialności, a ludzie nad nim prezentują podobny poziom. Nie sądziłam, że w tych czasach zdarzają się jeszcze takie sytuacje. Szkoda, że zabrakło siły do walki, bo z pewnością sprawa miałaby swój finał zdecydowanie wyżej, jednak wolałam uniknąć dalszego kontaktu z tym salonem, omijam szerokim łukiem. Na końcu pismo z kancelarii z informacją o konieczności usunięcia opinii. Tak się załatwia tam sprawy.
Użytkownik sieci
18 marca 2024 20:47
Salon - samochody nowe
Ocena dotyczy mechanika ...
... serwisu oraz / lub pracownika myjni. Pojazd oddany dziś na serwis olejowy. Po powrocie do domu i 3 godzinnym postoju sprawdziłem poziom oleju, Niestety jest prawie 2 cm większy na bagnecie za maksymalnym poziomem na miarce. Olej dostarczyłem w 5 litrowej bańce, pozostało z 800 ml czyli wlane zostało tyle ile maksymalna pojemność 4,2 w litra dla tego silnika. Przy spuszczaniu oleju nigdy wszystko nie schodzi ale sądziłem ze przeszkolony pracownik ASO zwróci na to uwagę. Druga przykra sprawa to dwa obdarcia w tym jedno z małą wgniotką na masce. Powstałe albo na serwisie albo już w myjni ASO. Niestety zauważyłem je przy dokładnych oględzinach już w domu. Oglądałem samochód przed serwisem i tego nie było. Przed wizytą koniecznie trzeba zrobić zdjęcia i przy odbiorze dokładnie obejrzeć samochód. Rozumiem że każdemu może się niechcąca coś przydarzyć ale oddając samochód do ASO takich niespodzianek nie powinno być.
Użytkownik sieci
12 marca 2024 20:45
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... i nie chcę polecić tego salonu. A wręcz odradzam !!!! Zakupiłem tam pojazd w 2013 roku Kilkakrotnie korzystałem z przeglądów jak i niestety z serwisu , było wszystko super !! Ale po ostatniej wizycie wszystko się zmieniło mie wiem co jest powodem czy zmieniła się obsada czy coś innego. Próbowano nas naciągać na dziwne rzeczy , a raczej żonę bo kobiecie można wszystko wmówić !!! Próbowano jak nie to to co innego , jakaś porażka !!!!!!!!!! Dlatego już mnie tam nie zobaczą !!!!!! Jak byłaby możliwość dałbym parę minusowych gwiazdek !!!!
Użytkownik sieci
24 lutego 2024 13:54
Salon - samochody nowe
Zdecydowania nie polecam ...
... korzystania z usług tej firmy. Na każdym kroku niedociągnięcia, nieprawdziwe informacje, kompetencje obsługi pozostawiają wiele do życzenia. Póki za wszystko płacicie to jest w porządku, a gdy zaczniecie cokolwiek egzekwować, to zderzycie się ze ścianą, uszczypliwością i niekompetencją pracowników. Ponoć firma sprzedaje tylko „sprawdzone” samochody, ale chyba w tego słowa znaczeniu nie zawiera się diagnostyka najważniejszych podzespołów samochodu. Zamiast sprawdzić wszystko od A do Z, żeby sprzedać klientowi pewne i w 100% sprawne auto, to lepiej wziąć większą marżę do kieszeni i przysłowiowo spuścić klienta na drzewo, niech się potem martwi. Firma nie bierze odpowiedzialności za swoje słowa, co jest jednoznaczne z wprowadzaniem klienta w błąd. W przypadku pojawiających się problemów, nie potrafią wyjść z twarzą z danej sytuacji. Nie polecam, zastanówcie się dwa razy zanim cokolwiek od nich kupicie.
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 19:35
Salon - samochody nowe
Niezgodność z zapewnieniami ...
... i nieprofesjonalizm firmy Euro-Kas KIA w Katowicach Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług firmy Euro-Kas KIA w Katowicach. W połowie 2023 roku zakupiłem u nich używany samochód marki KIA CEED z przebiegiem poniżej 70 tysięcy kilometrów. Niestety pojazd okazał się wadliwy. Już po krótkim czasie od zakupu zauważyłem problem z poszarpywaniem i drganiem podczas jazdy, zwłaszcza przy ruszaniu z pierwszego biegu i odpuszczaniu gazu. Przedstawiciel firmy Euro-Kas KIA zapewniał mnie o sprawności automatycznej skrzyni biegów i o przeprowadzeniu pełnej diagnostyki pojazdu. Niestety, okazało się, że te zapewnienia były fałszywe, a fakt istotnej wady technicznej został zatajony. Nikt nie poinformował mnie, że skrzynia biegów wymaga znacznego nakładu finansowego i może powodować problematyczne działanie samochodu. Sprzęgła okazały się na tyle zużyte, że nadawały się do niezwłocznej wymiany, o czym zostałem utwierdzony przez pracownika autoryzowanego serwisu Euro-Kas KIA w Katowicach. Koszt wymiany sprzęgieł to w przybliżeniu około 11 tysięcy złotych. Już na pierwszym przeglądzie olejowym w autoryzowanym serwisie KIA Euro-Kas w Gliwicach zgłosiłem usterkę związaną z poszarpywaniem. Serwis kolejno wymienił świece zapłonowe i wgrał aktualizację oprogramowania, jednak te działania nie przyniosły żadnych rezultatów. Zostało stwierdzone podejrzenie zużycia sprzęgieł, po czym odesłano mnie do salonu w Katowicach, gdzie został zakupiony pojazd. W serwisie w Katowicach, według zaleceń producenta, wymieniono olej, ale problem nadal pozostał. Ostatecznie potwierdzono diagnozę dotyczącą zużycia sprzęgieł, które wymagały natychmiastowej wymiany. Mimo moich licznych próśb o rozwiązanie sprawy poprzez porozumienie się ze sprzedawcą i wniesienie roszczeń na drodze rękojmi, firma Euro-Kas nie poczuwa się do odpowiedzialności za usunięcie usterki i przywrócenie pojazdu do stanu zgodnego z umową. Pomimo istnienia odpowiednich przepisów prawnych ustawy o prawach konsumenta, firma odrzuca moje roszczenia. Dodatkowo, w odpowiedzi na moje roszczenia, firma Euro-Kas KIA próbowała zbagatelizować mój problem, twierdząc, że poszarpywania są normalnymi objawami w skrzyni 7DCT. Na szczęście korzystałem z usług trzech różnych autoryzowanych serwisów, w tym dwóch należących do spółki Euro-Kas, gdzie każdy z nich potwierdził zużycie sprzęgieł jako przyczynę poszarpywań. Miałem również potwierdzenie dokumentacji oraz notatki tych serwisów, które jednoznacznie wskazywały na problem ze zużytymi sprzęgłami. Warto dodać, że inny niezależny serwis ASO, spoza sieci spółki Euro-Kas zaprzeczył, że sprzęgła zostały zużyte w tak krótkim czasie od zakupu, co jasno wskazuje na to, że wadliwe sprzęgła były obecne już podczas sprzedaży. Na koniec warto również wspomnieć o niezgodnościach informacji przed sfinalizowaniem zakupu pojazdu. Najpierw zostałem poinformowany, że w ramach napraw objęte były zderzak przedni i maska, a kiedy już byłem zdecydowany na zakup auta, sprzedawca powiedział mi o naprawie błotnika i lampy. Firma Euro-Kas KIA nie tylko dostarczyła mi wadliwy samochód, ale także zlekceważyła problem, próbując przerzucić odpowiedzialność na kupującego. Świadczona usługa i podejście do klienta pozostawiają wiele do życzenia i są niezgodne z oczekiwaniami, które powinny być spełnione przez autoryzowany salon. Mam nadzieję, że ta opinia pomoże innym potencjalnym klientom w podjęciu świadomej decyzji.
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 13:34
Salon - samochody nowe
Dno! Dno! Dno! ...
... Jeśli chodzi o dział likwidacji szkód, jest to totalne nieporozumienie! Naprawa auta trwała 6 tygodni, w tym czasie auto było notorycznie zostawiane z odpalonym silnikiem, przez ten czas dystans do przejechania zmniejszył się o 100km. Po wykonaniu naprawy przez jakiś warsztat z zewnątrz, samochód nie wrócił do ASO na lawecie a ktoś nim przyjechał na kołach co w mojej ocenie jest karygodne. Jeśli chodzi o kontakt telefoniczny z działem blacharsko-lakierniczym jest on na poziomie sięgającym dna, nikt nie odbiera telefonów, nikt nie oddzwania z informacjami. Zdecydowanie nie polecam tego serwisu!
Użytkownik sieci
14 grudnia 2023 18:08
Salon - samochody nowe
Totalny brak zainteresowania ...
... klientem. Pomimo faktu dosyć małej ilości klientów, zarówno w dziale samochodów nowych jak i używanych nikt nie zainteresował się moją osobą, a spędziłem w salonie niemal pół godziny i widziałem wolnych od zajęć pracowników salonu. Trudno...
Użytkownik sieci
22 listopada 2023 21:52
Salon - samochody nowe
Bardzo trudna komunikacja ...
... z pracownikami. Najczęstsza odpowiedz ja się tym nie zajmuje mogę przekazać… ktoś się skontaktuje najpóźniej w dniu jutrzejszym… bardzo ciekawe czekam 8 dzień i cisza :) dziwnie dziś i co słyszę od pracownika salonu ja się tym nie zajmuje… gratuluje podejścia ;) Minął znów czas od poprzedniej wizyty, dziś chciałem umówić się na przegląd samochodu i cóż usłyszałem ze ktoś odzwoni oczywiście jak zawsze nikt nie odzwonił. Niestety komunikacja z tym salonem to KATASTROFA !
Użytkownik sieci
18 listopada 2023 07:46
Salon - samochody nowe
Dodzwonienie się na ...
... dział części i akcesoriów lub serwis graniczy z cudem. Pani sekretarka zapewniała, że ktoś oddzwoni. Niestety brak kontaktu. Pani sekretarka została poinformowana, że sytuacja jest pilna. Szkoda, że nikt nie znalazł czasu na załatwienie sprawy która zajmuje 5 minut.
Użytkownik sieci
4 listopada 2023 22:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 października 2023 13:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 października 2023 17:11
Salon - samochody nowe
W zeszłym roku ...
... zakupiłam samochód na leasing. Niestety po upływie tego czasu auto było już 4-krotnie serwisowane z tego samego powodu, ale przyczyny nie znaleziono. Po kilku dniach po wyjeździe z salonu problem znowu się powtarza. Za czwartym razem zadzwoniłam po lawetę, gdyż tak jak zostałam poinformowana, samochód będzie brany pod uwagę jako pierwszy jeśli chodzi o serwis. Niestety…Minął już tydzień i brak jakichkolwiek informacji na temat samochodu. Problem ze skontaktowaniem się. Auto zastępcze otrzymałam jedynie na 3 dni.
Użytkownik sieci
15 października 2023 08:37
Salon - samochody nowe
Obsługa klientów, dziwna.Pani ...
... umowia na wizytę,podaje cena i godzina,A Pana mówi, że wizyta będzie później i drożej, Bo Pani się nie zna. Skoro Pani się nie zna ,to po co odbiera tel.i umawia na wizytę?
Użytkownik sieci
12 października 2023 10:23
Salon - samochody nowe
Opóźnienie w przyjęciu ...
... umówionej wizyty na serwis. Wykonano rzekomą naprawę której tak naprawdę nie wykonano.
Użytkownik sieci
4 października 2023 19:55
Salon - samochody nowe
Kierownik serwisu skandalicznie ...
... traktuje swoich klientów. Nie polecam tutaj kupować auta i serwisować również.
Użytkownik sieci
3 października 2023 12:58
Salon - samochody nowe
Totalna zlewka na ...
... klienta. Dodatkowo dzwoniąc umówić samochód na przegląd (pierwotnie wybrałam zły numer) usłyszałam wymianę zdań Panów, gdzie było „k*** nie mam czasu się tym zająć”i dalsza dyskusja o tym,że nie ma mnie kto przejąć. Dodam tez,że za każdym razem nawet jak byłam w salonie było coś nie tak jeśli chodzi o obsługę. Nie polecam
Użytkownik sieci
25 września 2023 12:52
Salon - samochody nowe
Trochę dziwi fakt ...
... że nie ma możliwości jazdy Sorento, pani mówi że nie mają. Może tak jest nie wnikam. Natomiast kompletny brak zainteresowania klientem to już nie przystoi. Jedyna osoba zainteresowana pracą to pani w recepcji salonu. Nie polecam wizyty, strata czasu.
Użytkownik sieci
20 września 2023 13:57
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon w ...
... Polsce pod względem odbioru dostawy nowych aut .. szukanie szkód za wszelką cenę. Kosmiczne obciążenia finansowe. Radzę omijac tego dilera szerokim łukiem. Oponi negatywnych było by więcej tylko są na bieżąco usuwane
Użytkownik sieci
18 września 2023 19:17
Salon - samochody nowe
Not the best. ...
... Drove an hour specifically to see one car. Guy playing on his computer never acknowledged I walked in nor could he do a test drive because he was the only one there. Said they don't do test drives after 5pm. So why be open till 7?