88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2023 13:24
Salon - samochody nowe
Powinna być możliwość ...
... wystawienia 0 gwiazdek dla tej firmy. Przez ok 15 min NIKT z obsługi nie podszedł, mimo że było co najmniej 6 osób, które sobie spacerowały w parach. Żenada! Tu samochodów chyba się nie sprzedaje
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2023 17:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2023 17:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2023 13:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam !
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2023 11:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam !!! Dramat !
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2023 16:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2023 09:19
Salon - samochody nowe
Żenująca obsługa. Kilka ...
... dni temu osobiście umawiałem się na jazdę próbną Proceed GT u Pani Elżbiety Waleczek na 7.08 na godzinę 9.00. Po przyjeździe okazuje się, że auto jest w Gliwicach i jazda się nie odbędzie. Dodam, że przyjechałem specjalnie z Częstochowy i zależało mi na tej konkretnej godzinie. Brak szacunku dla czasu. Nie polecam
Użytkownik sieci
21 czerwca 2023 10:37
Salon - samochody nowe
Z całego serca NIE polecam
Użytkownik sieci
19 czerwca 2023 18:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2023 12:00
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... serwisu to porażka, to już szybciej można do prezydenta, olewka totalna...
Użytkownik sieci
25 stycznia 2023 21:16
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... salonu Kia w Katowicach. Mam samochód od 6 miesięcy i o ile wcześniej naprawiono mi szkodę( prawdopodobnie podczas przewozu samochodu lawetą do salonu) to teraz od kilku tygodni oczekuje na naprawę zestawu multimedialnego, który niby jest zamówiony, a kiedy dotrze to nikt nie wie. Na początku Pan Sebastian Złotnik totalnie mnie zwodził, olał sytuację, kiedy przyjechałam na umówioną wcześniej wizytę w serwisie. Następnie, kiedy już nagrałam filmik, gdzie widać, że podczas jazdy ekran samoistnie gaśnie i nie da się na nim wykonywać żadnych czynności to sprawę przejął Pan Łukasz Kowal. Oznajmił mi, że należy wgrać nowe oprogramowanie i może to pomóc lub nie. Niestety ekran w dalszym ciągu nie funkcjonuje, kamera cofania również, a przedwczoraj padły jeszcze czujniki. Powiedział mi, że czas oczekiwania na ten zestaw to 3 tygodnie, a sprawa była zgłaszana 2 stycznia. W dniu wczorajszym tj. 24 stycznia miałam ogromną przyjemność rozmawiać z Panem Maciejem Lipcem, który nie dość, że nie dał dojść do głosu kobiecie, podnosił głos to jeszcze nie udzielił kompletnie żadnej informacji, co dalej z moją usterką. Jestem zazenowana podejściem firmy do zarówno mojej osoby, jak i ojca, który jest właścicielem pojazdu. Samochód nie kosztował 10 tysięcy tylko ośmiokrotność tej kwoty i w związku z tym oczekuje pełnego zaangażowania jak i profesjonalizmu, którego oprócz dnia zakupu nie doświadczyliśmy. Sprawa została zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta. Wszystkim zainteresowanym odradzam Salon Kia euro kas w Katowicach!!!
Użytkownik sieci
28 października 2022 10:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam kupna ...
... w KIA EURO KAS - niestety część sprzedawców jest nieodpowiednia na swoim stanowisku. Wprowadzenie klienta w błąd nie skutkuje nawet przyzwoitością w słowie "przeprasza", nie mówiąc już o wzięciu odpowiedzialności przed swoim przełożonym. Nawet jedna gwiazdka to za mało.
Użytkownik sieci
20 października 2022 09:43
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam.Dodzwonienie ...
... się do salonu graniczy z cudem,obsługa serwisu nie oddawania,nie informuje o niczym co dzieje się z samochodem.Naprawy serwisowe nie są wykonywane prawidłowo.Dziwię się,że w obecnych czasach Dealer pozwala sobie jeszcze na tak nonszalanckie traktowanie klienta i nie dbanie o niego.W tym kontekście pustki w salonie nie dziwią....Przykre.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2022 11:40
Salon - samochody nowe
Bardzo trudna komunikacja ...
... z pracownikami. Najczęstsza odpowiedz ja się tym nie zajmuje mogę przekazać… ktoś się skontaktuje najpóźniej w dniu jutrzejszym… bardzo ciekawe czekam 8 dzień i cisza :) dziwnie dziś i co słyszę od pracownika salonu ja się tym nie zajmuje… gratuluje podejścia ;)
Użytkownik sieci
14 lipca 2022 18:50
Salon - samochody nowe
Byliśmy dzisiaj z ...
... narzeczoną na jeździe próbnej XCeedem Plug-In. Przedstawiciel który umówił się z nami, nie dość ze nie był obecny na miejscu, to dodatkowo nie przekazał informacji że pojawimy się w celu obejrzenia samochodów. Generalnie podejście obsługi woła o pomstę do nieba, otrzymaliśmy samochód, po wykonaniu jazdy próbnej brak jakiegokolwiek zainteresowania - finalnie nie obejrzeliśmy żadnego samochodu, nie otrzymalismy oferty. Niestety skorzystamy z oferty innego salonu. Czuliśmy się conajmniej jak intruzi, a nie osoby które chca zakupić nowy samochód w salonie.
Użytkownik sieci
8 lipca 2022 10:01
Salon - samochody nowe
UWAGA, PADŁEM OFIARĄ ...
... OSZUSTWA OD KIA EUROKAS . Od salonu EUROKAS kupiłem 2 letni samochód na który jest warunkowo cofnięta gwarancja do 2023r. Sprzedawca poinformował mnie iż z tego tytułu otrzymuje gwarancję zewnętrzna od firmy WAGAS do 2023 na elementy które są wyłączone z gwarancji tzn, silnik skrzynia biegów.Parę dni temu wyskoczyła mi kontrolka chęci engine, udałem się do serwisu INTERBIS w Gdańsku, zostałem poinformowany po diagnostyce iż jest to czujnik temperatury silnika. Dodatkowo serwis powiedział iż na ten element mam cofniętą gwarancję, wiec będzie to sprawa odpłatna to znaczy ubezpieczenie zewnętrzne (WAGAS)powinno pokryć koszty z racji wyłączenia ww. Elementu z gwarancji fabrycznej NA KTÓRĄ TYLKO W TYM CELU MAM UBEZPIECZENIE ZEWNĘTRZNE. I tutaj pojawia się sedno sprawy. Po wysłaniu niezbędnych dokumentow dostałem ekspresową odmowę na naprawę ww. Elemenu na 752zł z roboczogodziną. Z przykrością stwierdzam iż świadomie lub nie zostałem oszukany przez sprzedawców z firmy KIA EUROKAS. Sprawy prawdopodobnie nie zostawię gdyż całe szczęście nie byłem sam na etapie zakupu tak by były ewentualne osoby do zeznawania w sprawie wprowadzenia w błąd kupującego. Polecam uważać- szczególnie w żadne gwarancję inne niż producenta
Użytkownik sieci
31 marca 2022 20:25
Salon - samochody nowe
Zlanie oleju fabrycznego ...
... najdroższe, pierwszy przegląd najdroższy, ze wszystkich serwisów które dzwoniłem i choć tam kupiłem to niestety serwisuję w innym miejscu.
Użytkownik sieci
24 marca 2022 08:06
Salon - samochody nowe
Byłem w salonie ...
... o godzinie 8:00 zależało mi na szybkim załatwieniu sprawy. Niestety brak aktualnych godzin otwarcia w mapach Googla naraził mnie na stratę czasu i pieniędzy. Żenada
Użytkownik sieci
18 marca 2022 06:30
Salon - samochody nowe
Niestety źle oceniam obsuge
Użytkownik sieci
19 lutego 2022 18:29
Salon - samochody nowe
Obsługa odstrasza klienta!!