Poproś o ofertę strzałka w lewo
home / Wyniki wyszukiwania / KIA GAM Długołęka
Zdjęcie profilowe dealera KIA GAM Długołęka

KIA GAM Długołęka

pin

Zobacz na mapie

pin

Wrocław, Wrocławska 35

SALON | SERWIS

90%

użytkowników

rekomenduje

4.47
(672)
white-star Dodaj opinie

Godziny otwarcia:

08:00 - 18:00

09:00 - 14:00

Nieczynne

O nas

Od 2000 r jesteśmy nieprzerwanie autoryzowanym dealerem marki Kia w Polsce. Na początku firma miała swoją centralę we Wrocławiu na ul. Żmigrodzkiej 249e. Obecnie znajduje się tam nasze Centrum Likwidacji Szkód.
W 2009 r przenieśliśmy nasz salon i serwis Kia do Długołęki na ul Wrocławską 35.
W 2015 roku otworzyliśmy drugi obiekt Kia tym razem w Lubienie. To sprawia, że jesteśmy największym dealerem Kia na Dolnym Śląsku.
Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów.

Zobacz więcej

KIA GAM Długołęka
ikona informacji ikona informacji biała Informacje ogólne
ikona osoby ikona osoby biała Pracownicy (0)
gwiazda gwiazda Opinie (68)

Najnowsze opinie

Zobacz wszystkie

Użytkownik sieci Opinia z Google

12 kwietnia 2024 16:15

Salon - samochody nowe

polecam 4/5
4

Jest ok.

Użytkownik sieci Opinia z Google

27 marca 2024 16:14

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

26 marca 2024 18:52

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

W czwartek odebraliśmy ...

... Kia Sportage w Kia Gam Długołęka. Salon i obsługa na najwyższym poziomie serdeczne podziękowania dla Pana Łukasza oraz całego zespołu za profesjonalne podejście oraz ekspresową realizację. Z czystym sumieniem mogę każdemu polecić ten salon samochodowy.

Użytkownik sieci Opinia z Google

26 marca 2024 15:12

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

Pełen profesjonalizm, podejście ...

... do klienta na najwyższym poziomie, pan Paweł i pani Otylia - team, który odpowiedział na absolutnie każde pytanie, bardzo pomocni w każdej kwestii dotyczącej zakupu. Od kilkunastu dni jestem szczęśliwą posiadaczką Kia Sportage, cóż mogę powiedzieć... zakochałam się w tym samochodzie 💙 Polecam i pozdrawiam! 😉

Użytkownik sieci Opinia z Google

25 marca 2024 12:45

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Z wyprzedzeniem umówiony ...

... byłem na konkretny dzień oraz godzinę na przetestowanie dwóch aut. Pół godziny przed terminem salon „uprzejmie” informuje klienta, że jednak nie mają aut. Czy nie można wcześniej poinformować o możliwych problemach? Serdecznie nie polecam salonu!

Wszyscy (0)
Serwis (0)
Salon (0)

Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.

Użytkownik sieci Opinia z Google

28 grudnia 2017 16:39

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

(Przetłumaczone przez Google) ...

... Nie poleciłbym tej usługi. Mój problem nie został rozwiązany. Miałem problem z systemem AFLS - przestał działać zaraz po wizycie u tego dealera z odświeżaniem systemu klimatyzacji. I decyzja była - wymienić całe reflektory (powinienem był za to zapłacić). Nikt nie chce pomagać klientowi. Kupiłem samochód w Polsce, to używany samochód, przyjechałem z Francji i nie mam gwarancji - może to być związane z sytuacją. Absolutnie rozczarowany. (Wersja oryginalna) I would not recommend this Service. My problem was not solved. I had a problem with AFLS system - it stopped working right after my visit to that dealer with the conditioning system refreshing. And decision was - replace whole reflectors (I should have paid for it). Nobody wants to help customer. I bought my car in Poland, this is used car, came from France, and I don't have warranty - may be this connected with the situation. Absolutely disappointed.

Użytkownik sieci Opinia z Google

15 listopada 2017 08:42

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

Obsługa na miejscu ...

... bardzo miła :) jednak kiedy przychodzi to kontaktu telefonicznego jest już gorzej .... Przyjechałem z żoną aby zobaczyć nową stonic - okazała się za mała dla nas. Naszą uwagę przykuła Carens. Po wysłaniu od ręki kalkulacji leasingu czekałem tylko na telefon aby umówić się na jazdę testową nową Carens, która miała być "niebawem". Tak odczekałem spory kawałek czasu ..... aż kupiłem Zafirę w Oplu, bez olewania klienta. Dziękuję Kia Długołęka za wzorowy kontakt z klientem.

Użytkownik sieci Opinia z Google

17 października 2017 13:30

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

2 gwiazdki

Użytkownik sieci Opinia z Google

9 sierpnia 2017 17:38

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Beznadziejnie

Użytkownik sieci Opinia z Google

2 lipca 2017 21:55

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

2 gwiazdki

Użytkownik sieci Opinia z Google

9 czerwca 2017 08:19

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Zdecydowanie nie polecam. ...

... Chciałem zakupić auto w tym salonie i zostawić swoje w rozliczeniu. Wcześniej byłem osobiście na oględzinach na miejscu i poproszono mnie o zostawienie nr telefonu. W dzień decyzji zadzwoniłem 5 czy 6 razy za każdym razem będąc zbywanym informacją, że oddzwonimy do Pana czego się nie doczekałem. W ostatniej rozmowie poprosiłem o połączenie z kierownikiem/managerem salonu - odpowiedź, że rozmawia w tej chwili z klientami, poprosiłem żeby oddzwonił - jak się domyślacie nic takiego nie miało miejsca... Minęło kilka dni i oczywiście nikt nie zadzwonił. W tym salonie to chyba klient musi zabiegać o to żeby ktoś go obsłużył i sprzedał auto... O rabacie też ciężko się z nimi rozmawia, dodatkowo jeden pracownik podaje co innego niż drugi i tłumaczy się, że to nie on zajmuje się nowymi autami - pracują tutaj osoby nie kompetentne i nie dotrzymujące słowa. Na szczęście w innym salonie są osoby kontaktowe i bez problemu udało się kupić auto, dodatkowo w lepszej cenie!

Użytkownik sieci Opinia z Google

26 kwietnia 2016 18:30

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Witam. Moja wypowiedź ...

... będzie dotyczyła serwisu w Długołęce. Sprawa dotyczy auta kia ceed zakupionego w Warszawie. Oddałam je do serwisu kii Długołęka by dokonano korekty akcesoryjnych czujników parkowania z przodu auta. Po dwukrotnej wizycie w serwisie czujniki nadal nie działają na co napisałam skargę i co mogę potwierdzić filmem nagranym przed siedzibą kia w obecności serwisanta Pana Andrzeja Sz. Na moją skargę odpowiedziano mi pisemnie, iż czujniki zostały skorygowane i działają prawidłowo. Cóż mają tylko małą wadę wg. serwisanta nie wykrywają przeszkód ( sarkazm - gdyż Państwo z serwisu kii mogą nie odczytać). Drugim problemem było znaczne ściąganie auta w prawo przy rozwijaniu małych jaki i adekwatnie większych prędkości. Podczas 1 wizyty również zauważono ten problem. Nie wnikając w szczegóły ( nie życzę nikomu takiej obsługi i tych przejść musiałam swoje auto zlawrtowac by dostać auto zastępcze - jest to myk by salon nie płacił tylko ubezpieczyciel). Pierwszą diagnozą były wadliwe opony po zmianie (3godziny) i ciągłym występowaniu problemu wielodniowym oczekiwaniu stwierdzono, że należy wymienić kolumnę kierownicy co uczyniono. Auto jak ściągało w prawo tak nadal ściaga. Deugi raz oddając auto do serwisu(test ściągania w obecności kierownika- który przyznał mi rację) nie zapisano głównego zlecenia naprawy po czym trzymając auto znów kilka dni dokonano rzekomej korekty geometrii. Auto nadal ściaga co mam potwierdzone przez rzeczoznawcę i w obecności serwisanta podczas odbioru auta nagrane. W odpowiedzi pisemnej dostałam informacje, że ściąganie nie odbiega od normy dla tego modelu. Cóż jeżdżąc innymi ceedami wiem, iż nie zachowują się one w ten sposób co potwierdził dziennikarz motoryzacyjny. Gratuluję do zobaczenia w sądzie. Daria Grzegorczyk.

Użytkownik sieci Opinia z Google

1 kwietnia 2016 12:46

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Nigdy więcej nie ...

... oddam samochodu do serwisu KIA GAM Wrocław. Opóźnienia w realizacji naprawy, opóźnienia w dostarczeniu dokumentacji do ubezpieczyciela. Samochód stał we Wrocławiu 10 dni i okazało się, że zamiast oddać mi samochód w piątek, serwis zwróci mi samochód w kolejny poniedziałek. Ja natomiast zostałem z ręką w nocniku na 4 dni, w sytuacji gdy auto niezbędne mi jest do wykonywania pracy.

Twoja opinia została wysłana do moderatora.

Poznaj cykl życia opinii »