Części: | 71 352 84 70 wew. 4 |
Ogólny: | 71 352 84 70 |
Sprzedaż: | 71 352 84 70 wew. 2 |
Serwis: | 71 352 84 70 wew. 1 |
90%
użytkowników
rekomenduje
Części:
Ogólny:
Sprzedaż:
Serwis:
Godziny otwarcia:
08:00 - 18:00
09:00 - 14:00
Nieczynne
O nas
Od 2000 r jesteśmy nieprzerwanie autoryzowanym dealerem marki Kia w Polsce. Na początku firma miała swoją centralę we Wrocławiu na ul. Żmigrodzkiej 249e. Obecnie znajduje się tam nasze Centrum Likwidacji Szkód.
W 2009 r przenieśliśmy nasz salon i serwis Kia do Długołęki na ul Wrocławską 35.
W 2015 roku otworzyliśmy drugi obiekt Kia tym razem w Lubienie. To sprawia, że jesteśmy największym dealerem Kia na Dolnym Śląsku.
Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów.
Zobacz więcej
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 16:15
Salon - samochody nowe
Jest ok.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 16:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 marca 2024 18:52
Salon - samochody nowe
W czwartek odebraliśmy ...
... Kia Sportage w Kia Gam Długołęka. Salon i obsługa na najwyższym poziomie serdeczne podziękowania dla Pana Łukasza oraz całego zespołu za profesjonalne podejście oraz ekspresową realizację. Z czystym sumieniem mogę każdemu polecić ten salon samochodowy.
Użytkownik sieci
26 marca 2024 15:12
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm, podejście ...
... do klienta na najwyższym poziomie, pan Paweł i pani Otylia - team, który odpowiedział na absolutnie każde pytanie, bardzo pomocni w każdej kwestii dotyczącej zakupu. Od kilkunastu dni jestem szczęśliwą posiadaczką Kia Sportage, cóż mogę powiedzieć... zakochałam się w tym samochodzie 💙 Polecam i pozdrawiam! 😉
Użytkownik sieci
25 marca 2024 12:45
Salon - samochody nowe
Z wyprzedzeniem umówiony ...
... byłem na konkretny dzień oraz godzinę na przetestowanie dwóch aut. Pół godziny przed terminem salon „uprzejmie” informuje klienta, że jednak nie mają aut. Czy nie można wcześniej poinformować o możliwych problemach? Serdecznie nie polecam salonu!
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2019 19:13
Salon - samochody nowe
Przyszedlem dzis, chcialem ...
... kupić Kia Sorento! 15 min chodziłem pi salonu i nikogo nie interesuje co ty chcesz, nie podejdą nie zapytają! Brzydka obsluga! Pojechalem do innego salonu, nigdy nie kupiłem by tam samochodu! Szefu trzeba porozmawiać z pracownikami, tego ze badzie strącać klientów przez pracownikow ktorzym obojentnie !
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 17:52
Salon - samochody nowe
Serwis nie potrafi ...
... naprawić samochodu, musi najpierw zdiagnozować za prawie 1000 PLN bez gwaracji że znajdzie usterkę a jak już to nie wiadomo ile będzie to wszystko kosztować. (zostałem poinformowany lakonicznie iż koszt nowego silnika to 30.000 PLN !!!) Nie polecam tej marki samochodu jaki i serwisów tej marki, cały czas się psuje mimo regularnego serwisowania. Dodatkowo serwis nie ma chęci pomocy w trudnej sytuacji w której się znalazłem. Cały czas tylko mamy duzo pracy nie mamy czasu, proszę przyjechać w godzinach pracy nie wyjdziemy ani milimetr Panu na przeciw. Muszę poświęcić cały dzień aby odebrać osobiste rzeczy z samochodu, ponieważ panu ze serwisu nie obochodzi że inni też muszą zarabiać na życie STRASZNE !!!
Użytkownik sieci
23 lipca 2019 14:44
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Słaba obsługa klienta, w ogóle nie pantualna. (Wersja oryginalna) Poor customer service, not pantual at all.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2019 11:39
Salon - samochody nowe
Witam serdecznie Piotrek
Użytkownik sieci
16 marca 2019 12:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 lutego 2019 06:32
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu-kompletny brak profesjonalizmu i lekceważenie klienta.Nie polecam
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 11:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 stycznia 2019 18:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 stycznia 2019 12:21
Salon - samochody nowe
Dobre tam sa cukierki przy recepcji
Użytkownik sieci
10 stycznia 2019 11:39
Salon - samochody nowe
Kiepska obsługa, w ...
... Tesco gdzie ludzie pracujący na kasie zarabiają groszowe sprawy bardziej się tobą zainteresują i dostaniesz bardziej profesjonalną obsługę. Wszystkie negatywne opinie potwierdzają się w 100%: zero zainteresowania klientem, po wpłacie $$$, spadasz na sam dół. Właściciel salonu powinien zainwestować w szkolenia dot. obsługi klienta, jeśli pracownicy są już po nich, to proponuje wymianę. Omijać szerokim łukiem. Dopytywać się o wszelkie szczegóły 10 razy - bo może paś inna odpowiedź w każdym zdaniu.
Użytkownik sieci
31 października 2018 11:07
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... tego dealera i szczerze odradzam zakup samochodu u nich. Jak już ktoś tutaj wcześniej wspomniał, kontakt telefoniczny z serwisem to jakaś kpina. Na moje zgłoszenie przez ponad pół roku otrzymywałem jedną z dwóch odpowiedzi: "jeszcze nic nie wiemy i czekamy na odpowiedz importera", albo że "oddzwonimy do pana za parę dni", jak można się domyślać nikt nie oddzwaniał. Ostatnio po przypomnieniu się dostałem lakoniczną odpowiedź "Nie możemy panu tego zrobić, to uszkodzenie mechaniczne". Po około 7tyś kilometrów na siedzisku fotela kierowcy pojawiło się wybrzuszenie o średnicy około 20cm i wysokości 1,5cm (skóra zaczęła odchodzić od siedziska), problem raczej znany i opisywany na forach (z tego co da się wyczytać inni dealerzy byli w stanie usunąć ten problem z tapicerką). Podsumowując bardzo lekceważące podejście do klienta, kręcenie i jakieś dziwne podchody byle klient dał sobie spokój i nie zawracał już im czterech liter.
Użytkownik sieci
29 września 2018 13:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 września 2018 01:03
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Z pewnością nigdy więcej tam nie wrócę. Trzy dni na naprawę hamulców, skończyło się na zatartym zacisku (który zauważyli tylko, że poszliśmy go odebrać) i niedziałającym ABS, którego nie zauważyli. (Wersja oryginalna) I shall certainly never go there again. Three days to fix the brakes, we ended up with a seized calliper (which they only noticed went we went to pick it up) and non functional ABS which they didn't notice.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2018 19:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 czerwca 2018 11:30
Salon - samochody nowe
Przyszliśmy oglądać samochód ...
... Kia Stinger. Niestety nie obejrzeliśmy. Mimo kręcenia się po salonie, nikt do nas nie podszedł. Kiedy wreszcie sami zainicjowaliśmy rozmowę to usłyszeliśmy pytanie skierowane do drugiego sprzedawcy: "Czy to oni do Ciebie dzwonili?". Po tym Pan sprzedawca rzucił (dosłownie) nam katalog i sobie poszedł. Już nie wrócił...
Użytkownik sieci
7 czerwca 2018 15:14
Salon - samochody nowe
Na miejscu Ok Kontakt telefoniczny = żenada
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2018 10:31
Salon - samochody nowe
Nie miła obsługa. Oczywiście nie wszyscy.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2018 14:43
Salon - samochody nowe
Stoisz, czekasz.. Zero ...
... reakcji ze strony obsługi. Debata czy można przewiercić dach w leasingowanym samochodzie była istotniejsza...
Użytkownik sieci
15 stycznia 2018 09:04
Salon - samochody nowe
Strata czasu. Serwis ...
... jest najczęściej spóźniony, długo się na wszystko czeka.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2018 21:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka