89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2018 20:03
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem... ...
... Nikt nic nie zrobił, żeby zaprezentować samochód. Wczesna komuna... Nie polecam.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2018 16:36
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... i ostrzegam. Już na etapie zakupu auta były problemy. Auto na gwarancji, a Panowie z Lubina nie potrafią usunąć drobnych usterek. Musiałem do jednej z nich przywyknąć. Dobrze, że mam wpis w książce o nieusuniętej awarii. Teraz jest kolejna i znowu Panowie stosują półśrodki zamiast wymienić wadliwą cześć na nową. Auto zostało na noc, aby sprawdzić po zimnym rozruchu co jest grane (metaliczne stuki z końcowego tłumika). I co? Czary. Nic nie usłyszeli. Haha. Kompletnie nie reagują na prośby. Prosiłem, aby po kolejnej nocy auto czekało na mnie nieuruchamiane. Auto było oczywiście rozgrzane do temperatury roboczej. A wystarczyło zaraz po uruchomieniu po nocy nachylić się i posłuchać przez max 2 minuty. Nagrałem nawet 3 filmiki. Żadnego przy mnie nie odtworzyli. Postanowili wysłać je do centrali. Ja również wysłałem do centrali w/w filmy z opisem całej sytuacji. W odpowiedzi dostałem maila zwrotnego, gdzie Kia Motors Polska łaskawie planuje naprawę zepsutego tłumika. Od kiedy to serwisy ASO naprawiają zepsute tłumiki, a nie wymieniają na nowe? W Lubinie w ASO Kia nie ma speca od tłumików. Oni nawet nie mają ścieżki diagnostycznej do sprawdzania np. luzów w zawieszeniu! Wiem, bo mi jeden z mechaników powiedział. Prawdopodobnie zdemontują tłumik, wyślą do jakiegoś "speca", a ten jak znajdzie czas to może naprawi go. Ale to moje tylko gdybanie. Auto ma zostać na kilka dni? Ile? Na to nie znają odpowiedzi. Może do maja. Haha. ŻENADA! AUTO OCZYWIŚCIE NA GWARANCJI. Piękny temat do tv! Aktualizacja: stukanie z tłumika usunięte w 5 minut. Jak? Sorry. Wiedza kosztuje. 20.07.2018. Kuna przegryzła górny wąż chłodnicy. Koszt z wymianą 200 zł. Cena ok. Jakość wymiany pozostawia wiele do życzenia. Wąż wymieniony i zarzygana z tyłu skrzynia biegów. Dziurka była z przodu i uciekło (kapało) na dolny wąż i osłonę silnika. Mało tego. Przy wymianie zleciało z pół litra płynu na wspomnianą skrzynię. Panowie nie uzupełnili braku. Miałem poniżej minimum. Skandal!
Użytkownik sieci
14 lipca 2018 20:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lipca 2018 12:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2018 09:46
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
1 marca 2018 09:41
Salon - samochody nowe
Zero obsługi .... Klient się nie liczy
Użytkownik sieci
28 grudnia 2016 15:56
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim miałem do czynienia.W porównaniu z Hyundaiem przepaść.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2016 12:48
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej nie ...
... oddam samochodu do serwisu KIA GAM Lubin (Wrocław). Opóźnienia w realizacji naprawy, opóźnienia w dostarczeniu dokumentacji do ubezpieczyciela. Samochód stał we Wrocławiu 10 dni i okazało się, że zamiast oddać mi samochód w piątek, serwis zwróci mi samochód w kolejny poniedziałek. Ja natomiast zostałem z ręką w nocniku na 4 dni, w sytuacji gdy auto niezbędne mi jest do wykonywania pracy.