88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Andrzej S
27 października 2024 22:07
Salon - samochody nowe
Mnie jest wszystko jedno czy sprzedaję Rolls- Royca czy Kię jak „sprzedawca” Irek Kia nie sprzedał
Nie akceptuję takiego podejścia jak w salonie KIA Patecki. Wizyta w salonie byłem zainteresowany Sportage „sprzedawca” Irek ustalany jazdę próbną w następną sobotę, chciałem sprawdzić jak żonie będzie się parkowało. W kolejną sobotę jesteśmy 15 min przed czasem. Sprzedawca akurat obsługuje klientów spokojnie czekamy, kończy i podchodzą dwie kobiety zapytać o Picanto. Spokojnie czekamy …… czekamy i tak mija 40 minut. Sprzedawca oddala się od pań podchodzę zapytać co z naszymi ustaleniami i tu cytat oryginalny „ przecież w nosie nie dłubię”, mówię panie czekam godzinę byliśmy umówieni a pan godzinę Picanto prezentuje. Cytat oryginalny nr.dwa „ dla mnie jest wszystko jedno, czy sprzedaje Rolls-Royc’a czy Picanto.
Może w Rolls’ie sprzedawca może być gburem
ale ja chciałem Kia i ten pseudo sprzedawca mojej kasy nie dostanie a dealera niech go utrzymuje.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2024 08:44
Salon - samochody nowe
Ten serwis nadaje ...
... się wyłącznie do serwisów okresowych. Ich wiedza nie wykracza poza ten obszar. Usterki polecam naprawiać gdzie indziej. Naprawa jest na chybił trafił, chociaż tyle że biorą jej koszty na siebie. Diagnostyka u nich trwa kilka dni gdzie w innych salonach 1.5h (bo tyle trwają kroki opisane przez Kia Motors). Ten salon co najwyżej naprawi skutek a nie przyczynę problemu i możecie być pewni że zaraz będzie trzeba znowu jechać na serwis.
Użytkownik sieci
1 lutego 2024 11:38
Salon - samochody nowe
Niby wszystko spoko ...
... ale jak przyjmujecie do pracy ludzi pod wpływem środków procentowych to gratuluję. Przyjechałam na myjnię, a co dostałam? Niedomyty samochód, z okruchami w środku… mam wrażenie że wyjechałam bardziej brudnym niż przyjechałam, ale nie ma się co dziwić jak pracownik słaniał się na nogach i było dane mi wyczuć woń alkoholowa. Nadaje się to do zgłoszenia do PIPU.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 19:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam zakupu ...
... auta w tym salonie, z uwagi na całkowity brak szacunku do czasu klienta. Sprzedawca albo nie oddzwanial mimo ustaleń, albo gdy już pojawiłem się fizycznie dwukrotnie, kompletnie mnie ignorował i rozmawiał przez telefon zdecydowanie nie z klientem. Uzyskanie daty jazdy próbnej jak i przekazanie moich danych do działu leasingowego w celu kontynuowania procesu były całkowicie ignorowane. Ostatecznie zakupiłem auto w innym salonie po całkowitym urwaniu tematu przez sprzedawcę - nie rozumiem tak bezczelnych zachowań względem osoby chcącej wydać kilkaset tysięcy.
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 17:13
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis Kia ...
... w Polsce, Panowie z obsługi są nie elastyczni, spóźniłem się 15 minut bo były korki, no to sobie myślę zadzwonię do nich że się spóźnię no i ich poinformowałem. Przyjechałem do salonu przeciskając się przez wszystkie korki krakowskie. Najlepsze jest to że zaproponowali zostawienie samochodu do końca weekendu, ale już to czym ja wrócę no to nie jest ich problem, nawet nie zaproponowali samochodu zastępczego. Samochodu nie zostawiłem. Moja noga już tam nie postanie. SERDECZNIE NIE POLECEM WYKONYWANIA SERWISOWANIA ROCZNEGO W TYM SALONIE
Użytkownik sieci
2 września 2023 10:02
Salon - samochody nowe
Went downhill last ...
... couple of years. Can't recommend anymore, sorry. Poor service, not worth going through the traffic to get there.
Użytkownik sieci
29 lipca 2023 12:33
Salon - samochody nowe
Dwukrotnie chciałem skorzystać ...
... z usług firmy Kia Patecki. Raz z serwisu i raz z salonu. Dwukrotnie mi się nie udało. Serwis - podjechałem samochodem, który wszedł w tryb awaryjny, wszystkie kontrolki wywaliło, maks. 40 km/h. Stało się to ok. 500 m od serwisu. Auto na gwarancji. Poprosiłem o podpięcie tableta pod OBD i diagnostykę błędów i jeśli to nic poważnego, o ich skasowanie. Znudzony pan w serwisie stwierdził, że nie może tego zrobić, bo muszę się najpierw umówić i nie przyjmują klientów "z trasy" i że to na pewno coś poważnego i że nie mogę kontynuować jazdy. Najbliższy termin na za tydzień. Więc przetoczyłem się na drugi koniec miasta do innego serwisu Kia i tam przyjęto mnie od razu, a po 15 min. diagnostyce i skasowaniu błędów, okazało się, że wszystko działa. Drugie podejście to próba zakupu kolejnego samochodu do firmy. Akurat u Pateckich mieli od ręki egzemplarz Ceeda, który mnie interesował. Przyjechałem do salonu w sobotę około południa. Przez pół godziny kręciłem się po salonie ZUPEŁNIE SAM! Nie było nikogo, jedynie jakiś gość na serwisie. Gdy podszedłem do niego pytając, czy ktoś z działu sprzedaży obsługuje klientów, wzruszył ramionami, stwierdził, że nie wie i poszedł. Ta firma to kpina. Drogie GOOGLE, co niby jest niewłaściwego w mojej opinii, że ją usuwacie? Gdzie jest to rzekome "fałszywe zaangażowanie" na które się powołujecie?
Użytkownik sieci
12 lipca 2023 12:11
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis kia ...
... w Krakowie. Pozostawił podczas serwisu, w komorze silnika metalowy pałąg magnetyczny do wyciągania upuszczonych elementów, stwarzając tym samym zagrożenie. Ponadto serwis jest niedokładny. Według mojej oceny, nie powinen mieć autoryzacji.
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 16:59
Salon - samochody nowe
Serwis dno auto ...
... z 2019 kia cedd ( nieszczęśliwie Pani najechała w tył) , w serwisie była wymianiana klapa i klejona szyba w 2019 listopad. Po czterech latach po szybie od strony wewnętrzej pojawiła się strużka. Dzwonie do serwisu , że jest problem oni na to, że gwarancja jest 2 lata. Proponują , żeby zrobić jeszcze raz usługe u nich i na nowo zapłacić. Zero skruchy z zepsutej roboty. W żaden sposòb nie pròbują rekompensować lub dogadać się. Lepiej omijać ten serwis, skoro robota u nich 2 lata i nic nie interesuje. Lepiej wybrać warsztat sprawdzony niż ten serwis. Myślałem, że serwis poważnie podchodzi do sprawy.
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 11:56
Salon - samochody nowe
długie czasy oczekiwania, ...
... niby gwarancja na 7 lat ale nie do końca.
Użytkownik sieci
2 lipca 2023 18:20
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisowa poniżej jakiekolwiek poziomu. Nie polecam nikomu.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2023 18:49
Salon - samochody nowe
Serwis tylko do ...
... przeglądów gwarancyjnych. Drogo! Sprawdzenie (sprawdzenie, nie regulacja!) luzów zaworowych ponad 2 tysiące złotych. Po wymianie gwarancyjnej trzeciej lampy stop, brak części nakrętek spoilera. Ukryte pod osłoną, wiec ich nie wkręcono ...
Użytkownik sieci
13 czerwca 2023 07:07
Salon - samochody nowe
Serwis dramat nie ...
... wymieniają części za które się płaci, nie wymieniają oleju w całości i filtra, błąd czujnika ciśnienia oleju mechanik stwierdził brudny filtr po 1500km. Walą w ciula oszukują klientów. Dramat, to nie serwis tylko badylarze.
Użytkownik sieci
17 maja 2023 08:36
Salon - samochody nowe
Do 3 razy ...
... sztuka.. 1) wizyta w salonie - pracownicy wyraźnie niezadowoleni z przerywania im rozmów. Widoczny brak zainteresowania konkretniejsza rozmową, zdawkowe informacje. 2) chęć umówienia się na jazdę próbną - pracownik miał się ze mną zdzwonić, ale nie raczył zadzwonić w umówionym terminie. Zadzwoniłem, ale żadnych konkretów nie udało się ustalić. 3) ponowna próba ustawienia jazdy testowej - pracownik miał oddzwonić za parę minut jak dowie się kiedy auta testowe są wolne, ale znowu nie raczył oddzwonić. Na tym kończę przygodę z tym żałosnym salonem.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2023 10:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Obsługa ...
... nieprofesjonalna, niemiła, nieuprzejma. Byliśmy umówieni na konkretną godzinę na pooglądania samochodu. Okazało się, że oferta nie jest aktualna, o czym nikt nas nie poinformował. Na miejscu spotkaliśmy się z opryskliwością obsługi twierdzącą, że wcześniej się dzwoni (dzwoniłem kilka godzin roboczych wcześniej). Jeszcze raz nie polecam - do obsługi klienta zatrudnia się ludzi którzy mają do tego predyspozycje.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2023 09:59
Salon - samochody nowe
Duży problem z ...
... kontaktem telefonicznym z Serwisem. Ostatnio umówienie się na naprawę zajęło 3dni by ktoś w końcu podniósł telefon.
Użytkownik sieci
19 lutego 2023 21:40
Salon - samochody nowe
Słabo. Dealer z ...
... końcówki XX wieku. Ciasno, bałagan, długie terminy. Na plus załoga, uprzejmi i uczyni. Za to pół gwiazdki extra
Użytkownik sieci
15 lutego 2023 22:18
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lutego 2023 14:47
Salon - samochody nowe
Dodzwonienie się do ...
... serwisu graniczy z cudem. W końcu pani odebrała: oddzwonią kiedy tylko będą mogli. Była godz. 8 rano, jest 15 nikt się nie skontaktował. Tak traktują klientów. Zdecydowanie nie polecam!
Użytkownik sieci
7 lutego 2023 18:20
Salon - samochody nowe
W tym salonie ...
... pracują bardzo mili, kulturalni ludzie czego muszę pogratulować właścicielowi firmy - kapitał ludzki dziś tworzy firmy a nie ładne biurka, reklamy czy ładne ściany. Problemem jest niesamowicie długi okres oczekiwania na części zamienne. Jeśli się to wreszcie (mam nadzieje niebawem) zmieni to moja opinia ulegnie znacznej zmianie i poprawie. Do momentu kiedy marka KIA ma takie podejście do klienta jakiego doznaję (przesadnie długi czas oczekiwania na części zamienne) pozostawiam tylko 2 gwiazdki. Jeśli znajdą się elementy które są potrzebne od listopada (a mamy luty 2023) to chętnie zmienię na 5 gwiazdek. To od WAS drodzy Państwo z KIA POLSKA zależy czy mam tą markę chwalić czy każdemu odradzać. Salon Patecki zapewne nie jest winien mojego zdenerwowania dlatego sugeruję pokazać opinię komuś z KIA. Może wreszcie zadbają o stany magazynowe części do aut które tak aktywnie reklamują. Kłaniam się nisko i obym szybko zmienił zdanie o marce. Ufam Państwu, że wreszcie coś się zmieni w powyższym temacie.