88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2024 11:01
Salon - samochody nowe
Miałem do czynienia ...
... z serwisantem który, nie wie co należy do serwisu olejowego,a dokładnie po zakończonej pracy jest kasowanie odliczania do następnego serwisu. Twierdzi że to nie jest w zakresie. Zweryfikowałem to w innym serwisie i powinno być to zrobione.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 11:09
Salon - samochody nowe
Jeśli chcecie przekonać ...
... się, jak mało szanuje się tutaj czas i pieniądze klientów, to ten salon jest idealnym miejscem. Moje doświadczenie z obsługą było skandaliczne. Byłem umówiony na jazdę próbną, ale mimo punktualnego przybycia nie doczekałem się jej. Przez pierwsze 15 minut czekałem, aż Pan Wojtek skończy rozmowę telefoniczną, co samo w sobie było już nieprofesjonalne. Następnie zostałem poinformowany, że muszę czekać dalej, ponieważ Pan Wojtek postanowił zająć się innymi klientami, którzy przyszli po mnie! To nie tylko brak szacunku, ale również kompletny brak organizacji i umiejętności zarządzania czasem. Zdecydowanie odradzam wizytę w tym miejscu każdemu, kto oczekuje profesjonalizmu i rzetelnej obsługi.
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 09:35
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy serwisu: ...
... problemy z szarpaniem i stukaniem skrzyni, zgłoszone na przeglądzie i później przy kolejnej wizycie. Wszyscy doradcy mówią że tak ta skrzynia ma, ostatni doradca stwierdził że to moja wina bo nie umiem jeździć :) Bez szans na jazdę z pracownikiem. Wizyta w ASO na Klimeckiego, od razu jazda z doradcą serwisowym i mechanikiem, nawet z parkingu nie wyjechaliśmy jak stwierdzili że skrzynia źle dziala- wymiana sprzęgieł na gwarancji, w DCT to koszt ok. 10000(!) zł. Drugi problem to szyby przednie nie zamykały się automatycznie, sterownik gubił pozycję zamknięcia szyb. Doradca straszył że kia polska uzna cześć za sprawną i przyjdzie mi płacić 1000-1500 zł za demontaż i diagnostykę. Po mailu do kia polska na następny dzień telefon z ASO na wymianę silników szyb. Podstawowy przegląd OK. Nie polecam, więcej się nie wybieram.
Użytkownik sieci
29 października 2024 22:36
Salon - samochody nowe
Nie akceptuję takiego ...
... podejścia jak w salonie KIA Patecki. Pierwsza wizyta w salonie, byłem zainteresowany Sportage sprzedawca pan Irek. Ustalany jazdę próbną w następną sobotę, chciałem sprawdzić jak żonie będzie się parkowało. W kolejną sobotę jesteśmy 15 min przed czasem. Sprzedawca akurat obsługuje klientów spokojnie czekamy, kończy i podchodzą dwie kobiety zapytać o Picanto. Spokonie czekamy …… czekamy i tak mija 40 minut. Sprzedawca oddala się od pań podchodzę zapytać co z naszymi ustaleniami i tu cytat oryginalny „przecież w nosie nie dłubię”, mówię, panie czekam godzinę byliśmy umówieni a pan godzinę Picanto prezentuje. Cytat oryginalny nr. dwa „dla mnie jest wszystko jedno, czy sprzedaje Rolls-Royc’a czy Picanto. Może w Rolls’ie sprzedawca może być gburem ale ja chciałem Kia i ten pseudo sprzedawca mojej kasy nie dostanie. Dealer niech go utrzymuje bo ten na siebie nie zarobi.
Andrzej S
27 października 2024 22:07
Salon - samochody nowe
Mnie jest wszystko jedno czy sprzedaję Rolls- Royca czy Kię jak „sprzedawca” Irek Kia nie sprzedał
Nie akceptuję takiego podejścia jak w salonie KIA Patecki. Wizyta w salonie byłem zainteresowany Sportage „sprzedawca” Irek ustalany jazdę próbną w następną sobotę, chciałem sprawdzić jak żonie będzie się parkowało. W kolejną sobotę jesteśmy 15 min przed czasem. Sprzedawca akurat obsługuje klientów spokojnie czekamy, kończy i podchodzą dwie kobiety zapytać o Picanto. Spokojnie czekamy …… czekamy i tak mija 40 minut. Sprzedawca oddala się od pań podchodzę zapytać co z naszymi ustaleniami i tu cytat oryginalny „ przecież w nosie nie dłubię”, mówię panie czekam godzinę byliśmy umówieni a pan godzinę Picanto prezentuje. Cytat oryginalny nr.dwa „ dla mnie jest wszystko jedno, czy sprzedaje Rolls-Royc’a czy Picanto.
Może w Rolls’ie sprzedawca może być gburem
ale ja chciałem Kia i ten pseudo sprzedawca mojej kasy nie dostanie a dealera niech go utrzymuje.
Użytkownik sieci
22 października 2024 20:43
Salon - samochody nowe
Porażka ostatni raz tam byłem
Użytkownik sieci
18 października 2024 15:46
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... serwis. totalna porażka. Przemądrzały maślak nawet nie raczył sprawdzić co jest przyczyną usterki. tylko od razu zgonił na KIA STORE. Niepotrzebna wizyta. i 400 km Unikajcie
Użytkownik sieci
9 października 2024 09:13
Salon - samochody nowe
Po wejściu do ...
... salonu, sprzedawca nawet nie raczył odpowiedzieć „dzień dobry”. Chęć sprzedaży oceniam na 0. Podanie jakichkolwiek informacji musiało bardzo dużo kosztować, bo takiego zblazowania i niechęci to nie spotyka się nawet na targu. Może mam za wysokie oczekiwania względem obsługi klienta, ale sprzedając samochody minimum zaangażowania byłoby mile widziane. Po wizycie, nawet jakby mieli wymarzony model w najlepszej cenie to niebyłym zainteresowany kupnem w tym salonie.
Użytkownik sieci
3 października 2024 19:50
Salon - samochody nowe
Ten serwis nadaje ...
... się wyłącznie do serwisów okresowych. Ich wiedza nie wykracza poza ten obszar. Usterki polecam naprawiać gdzie indziej. Naprawa jest na chybił trafił, chociaż tyle że biorą jej koszty na siebie. Diagnostyka u nich trwa kilka dni gdzie w innych salonach 1.5h (bo tyle trwają kroki opisane przez Kia Motors). Ten salon co najwyżej naprawi skutek a nie przyczynę problemu i możecie być pewni że zaraz będzie trzeba znowu jechać na serwis. Nie polecam też sprzedaży, można przeczytać na stronach UOKiK o zmianie cenowej i milionowych karach
Użytkownik sieci
20 września 2024 19:16
Salon - samochody nowe
Tragedia ,oszusci,Pracownicy kłamią ...
... ,opowiadają bajki ,moze Pana Marka zainteresuje opinia klientow
Użytkownik sieci
17 września 2024 10:54
Salon - samochody nowe
Mijają dwa tygodnie ...
... od kiedy byliśmy w tym salonie z prośbą o ofertę na Kia Sportage. Pan w 5 minut spisał nasze wymagania i obiecał wrócić z ofertą. Po kilkukrotnym upominaniu się telefonicznym i smsowy Pan Ireneusz niestety nie znalazł czasu, żeby przesłać nam ofertę. Najwyraźniej nie jest nam dane pojeździć Kią. I przyznam szczerze, że nie spotkałam się jeszcze z takim olaniem klienta.
Użytkownik sieci
11 lipca 2024 11:46
Salon - samochody nowe
W maju oddałem ...
... moją Kie Rio do naprawy w związku ze szkodą do serwisu Patecki. Przyjęcie OK, miłe. Szkoda została wyceniona na ponad 30 000 zł przez Wartę, po czym serwis przystąpił do jej naprawy i to w sumie tyle pozytywów. Po około 3 tygodniach samochód był do odbioru wobec czego się po niego zgłosiłem, było już po godzinie 18, dział szkód nie działał, ale samochód mogłem zobaczyć. - Samochód miał wadę lakierniczą na nowym zderzaku. Chciałem pokazać ją Panu, który jeszcze był w pracy (stanowisko sprzedaży samochodów używanych), ale on przyznał, że nie zna się na samochodach i nie będzie wychodził na zewnątrz. Wyszedł inny sprzedawca, który przyznał, iż tak nie powinno być. Poprawili, zadzwonili, OK... - Po odbiorze samochodu, zatankowałem go na stacji gazem (moja Kia ma fabryczną instalację gazową). Po zatankowaniu, instalacja się rozszczelniła na stacji paliw, gaz zaczął sie wylewać, zamroził spód samochodu. Musiałem z niego uciekać i poczekać, aż się ulotni. Pojechałem na stacje diagnostyczną, która potwierdziła nieszczelność, za co sam zapłaciłem. Samochód musiałem sam zawieźć im z powrotem do serwisu na własny koszt. Nadmieniam, iż demontowali butlę podczas naprawy. Naprawili, samochód zatankowali sami, przedstawili fakturę od gazownika, że teraz jest OK. - podczas naprawy chciałem im zlecić wymianę sprzęgła, kiedy jeszcze wierzyłem, iż potrafią to zrobić. Nie byłem tylko pewny, czy już to trzeba zrobić więc chciałem, żeby ktoś się tym samochodem przejechał. Powiedzieli, że sprawdzą, ale nie za darmo. Wystarczyło wsiąść, zapalić samochód i przejechać parę metrów po parkingu. Całe szczęście odmówiłem. Sprzęgło było do wymiany, zrobiłem to samodzielnie i tu ciekawostka – ściągając osłonę pod zderzakiem, odkryłem, że założyli 3 powypadkowe spinki do zderzaka, były połamane i wypadły. - Wczoraj miałem okazję po raz pierwszy próbować jechać tym samochodem w 5 osób (około 3 tygodnie po naprawie), zapinając dziecko środkowym tylnim pasem, odkryłem, iż jest on zupełnie odpięty i nie funkcjonalny po naprawie. I to przelało już kompletnie czarę goryczy, która zmusiła mnie do napisania tej opinii. Jeśli chodzi o serwis, podejście ludzi, którzy tam pracują, zdecydowanie nie polecam, chyba, że lubicie mocne doznania.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2024 11:15
Salon - samochody nowe
It’s the worst ...
... service i have ever been. I have never encountered such a terrible attitude towards a client. After the service, I discovered that the door was creaking, they didn’t even open the doors and check them, everywhere was an old dirty grease. I asked guys to fix this problem. A guy came with grease for the door and began to apply a layer on the old dirty grease full of sand, of course the creak didn’t go away. I asked him to wipe off the old layer and apply new one, which he ignored and he decided to continue applying more grease everywhere he could 🤷. Then we called manager, who suddenly stopped being friendly, in a raised voice began to come up with 100 reasons why they couldn’t fix it and began to fantasize that parts needed to be replaced and they wouldn’t do anything about it. I tried to argue, but it was useless. In the end I fixed this problem at home in 2 minutes. Such a small problem and so much arrogance and hostility from the manager. The result: poor service, unskilled workers, unreasonably high prices for services and spare parts, boorish behavior of the manager, ignoring the client's requests.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 22:07
Salon - samochody nowe
Czy to trudne ...
... żeby zdiagnozować uszkodzone łożysko w kole które wydaje hałas a nie zganiać na opony? Tylko trzeba chcieć. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
3 maja 2024 12:09
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2024 08:44
Salon - samochody nowe
Ten serwis nadaje ...
... się wyłącznie do serwisów okresowych. Ich wiedza nie wykracza poza ten obszar. Usterki polecam naprawiać gdzie indziej. Naprawa jest na chybił trafił, chociaż tyle że biorą jej koszty na siebie. Diagnostyka u nich trwa kilka dni gdzie w innych salonach 1.5h (bo tyle trwają kroki opisane przez Kia Motors). Ten salon co najwyżej naprawi skutek a nie przyczynę problemu i możecie być pewni że zaraz będzie trzeba znowu jechać na serwis.
Użytkownik sieci
1 lutego 2024 11:38
Salon - samochody nowe
Niby wszystko spoko ...
... ale jak przyjmujecie do pracy ludzi pod wpływem środków procentowych to gratuluję. Przyjechałam na myjnię, a co dostałam? Niedomyty samochód, z okruchami w środku… mam wrażenie że wyjechałam bardziej brudnym niż przyjechałam, ale nie ma się co dziwić jak pracownik słaniał się na nogach i było dane mi wyczuć woń alkoholowa. Nadaje się to do zgłoszenia do PIPU.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 19:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam zakupu ...
... auta w tym salonie, z uwagi na całkowity brak szacunku do czasu klienta. Sprzedawca albo nie oddzwanial mimo ustaleń, albo gdy już pojawiłem się fizycznie dwukrotnie, kompletnie mnie ignorował i rozmawiał przez telefon zdecydowanie nie z klientem. Uzyskanie daty jazdy próbnej jak i przekazanie moich danych do działu leasingowego w celu kontynuowania procesu były całkowicie ignorowane. Ostatecznie zakupiłem auto w innym salonie po całkowitym urwaniu tematu przez sprzedawcę - nie rozumiem tak bezczelnych zachowań względem osoby chcącej wydać kilkaset tysięcy.
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 17:13
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis Kia ...
... w Polsce, Panowie z obsługi są nie elastyczni, spóźniłem się 15 minut bo były korki, no to sobie myślę zadzwonię do nich że się spóźnię no i ich poinformowałem. Przyjechałem do salonu przeciskając się przez wszystkie korki krakowskie. Najlepsze jest to że zaproponowali zostawienie samochodu do końca weekendu, ale już to czym ja wrócę no to nie jest ich problem, nawet nie zaproponowali samochodu zastępczego. Samochodu nie zostawiłem. Moja noga już tam nie postanie. SERDECZNIE NIE POLECEM WYKONYWANIA SERWISOWANIA ROCZNEGO W TYM SALONIE
Użytkownik sieci
2 września 2023 10:02
Salon - samochody nowe
Went downhill last ...
... couple of years. Can't recommend anymore, sorry. Poor service, not worth going through the traffic to get there.