88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 14:33
Salon - samochody nowe
Przegląd gwarancyjny 1400zł ...
... - w zeszłym roku 670, Ceed przejechane 40tyś do wymiany klocki i tarcze przód - koszt 2000zł. Chore ceny za najlepsze klocki i tarcze u mnie w firmie zapłaciłem 700zł a na przywóz swoich się nie zgadzają pod pretekstem utraty gwarancji na zaciski, masakra.
Użytkownik sieci
18 października 2022 18:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 października 2022 22:45
Salon - samochody nowe
Z taką obsługą ...
... klienta jeszcze się nie spotkałem, ZERO TOTALNE ZERO. Żałuję, ze nie przeczytałem opinii na wasz temat bo bym się tam nawet nie zjawił i nie marnował przeszło 200 kilometrów i połowy dnia na was. Pierwszy i ostatni raz
Użytkownik sieci
13 października 2022 22:26
Salon - samochody nowe
Nie wiem i ...
... nie rozumiem jak można w tak lekceważący sposób można podchodzić do klienta, który jest zainteresowany kupnem samochodu w ich salonie. Obsługa na najniższym poziomie, z całego serca nie polecam, odradzam , z takim buractwem się jeszcze nie spotkałem!!!!!! MIEJSCOWOŚĆ Kia Patecki (aleja 29 Listopada 180, Kraków)
Użytkownik sieci
2 października 2022 06:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Usterka ...
... w samochodzie nienaprawiona chyba nawet nieszczególnie sprawdzana. Przy odbiorze samochodu kartka( protokol zgloszenia) rzucony klientowi jak psu kość bez żadnego wytłumaczenia i pochylenia się nad tematem. Brak pokazania klientowi na miejscu efektu naprawy - tak Panowie, po wyjechaniu za bramę serwisu można było się ju przekonać że ogrzewanie dalej nie działa prawidłowo. Obsługa zgłoszenia serwisowego i naprawa zasługują na wielka dwóje:/ niestety.... Panowie, to już nie te czasy .
Marta T
26 lipca 2022 18:08
Salon - samochody nowe
nie polecam
ogólna jakość obsługi bardzo słaba, sposób oraz poziom korespondencji żenujący, problem z wypłatą dofinansowania w programie "mój elektryk" . Brak chęci pomocy, mija pół roku a zwrotu dofinansowania brak... NIE POLECAM SALONU
Użytkownik sieci
14 lipca 2022 08:25
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu/napraw ...
... powypadkowych. Kolizję miałam w listopadzie ub. roku, samochód został "naprawiony" w styczniu z wieloma wadami m.in.: · wlew paliwa polakierowany razem z wkładką z tworzywa sztucznego!!!!! · niewyprostowane nadkole; · zagięcia na drzwiach, z boku drzwi; · nierówna szpara między drzwiami a karoserią; · wysoka grubość lakieru ( dochodząca do 1800 µm). Przy pierwszej próbie wydania samochodu nie został on odebrany, przy kolejnej nic nie zostało poprawione, a pracownik działu likwidacji szkód twierdził, że każdy samochód ma takie wady, co świadczy o wysokim braku kompetencji. Naprawa została zareklamowana, kosztowało mnie to wiele czasu, poświęconej energii i przejechanych kilkuset kilometrów... a na końcu nie usłyszałam nawet słowa "przepraszam" lub "przykro mi". Gdyby nie fakt, że zabrałam ze sobą specjalistę w zakresie naprawy szkód, zapewne nie zostałoby to poprawione należycie. Uważajcie na swoje samochody w tym serwisie, ja całkowicie straciłam zaufanie i naprawdę nie polecam! Zero profesjonalnego podejścia do klienta, na pewno tam nie wrócę. EDIT: Jestem po korekcie powłoki ceramicznej. Okazało się, że podczas naprawy szkody Panowie z serwisu ASO spolerowali dach do połowy... Wyszły przy okazji kolejne niedoróbki. MOCNO OSTRZEGAM PRZED TYM ASO!!!!!
Użytkownik sieci
12 lipca 2022 11:27
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Usługa, która wysyła klientów i nie chce pomóc. (Wersja oryginalna) Сервис что посылает клиентов и не хочет помогать.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2022 05:48
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 czerwca 2022 17:04
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Całkowita ignorancja. Zerowa obsługa klienta i obsługa (Wersja oryginalna) Total ignorance. Zero customer support and service
Użytkownik sieci
23 maja 2022 09:51
Salon - samochody nowe
Kontakt z serwisem ...
... to jakaś kpina. Można dzwonić wielokrotnie w celu umówienia się na wizytę ale niestety nikt telefonu nie chce podnieść.
Użytkownik sieci
1 maja 2022 11:27
Salon - samochody nowe
Salon dostaje 1 ...
... gwiazdkę tylko dlatego, że nie można mniej. Obsługa na najniższym poziomie, niegrzeczna, wyśmiewająca potencjalnych klientów. Czas oczekiwania na rozmowę w sprawie zakupu samochodu skandalicznie długi. Po umówieniu się na jazdę testową okazuje się, że nie ma samochodu, o którym była mowa kilka dni wcześniej. Zdecydowanie nie polecam!
Użytkownik sieci
8 stycznia 2022 16:39
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) zły (Wersja oryginalna) bad
Użytkownik sieci
10 listopada 2021 17:56
Salon - samochody nowe
Nigdy w życiu ...
... więcej tego serwisu !!!!!!!!!! Trudny kontakt, klientów mają w d........,brak auta zastępczego, nie nie i jeszcze raz nie !!!!
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 07:58
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi oraz ...
... organizacji zero. 2 razy przekładana diagnoza ze względu na brak auta zastępczego, przyjeżdżam.ponoqnie na umowiona godzinę gdzie auto zastępcze miało czekac i okazuje się że nie ma auta zastępczego a moje nowe auto szarpie drga i skrzynie działa niepoprawnie. Zero informacji wvzesniej, żadnego telefonu. Żenada. Nie polecam tego salonu i serwisu.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2021 10:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam! - ...
... oddałem auto na wymianę bezpieczników w ramach akcji serwisowej, w trakcie której ekipa serwisowa uszkodziła skórę na kierownicy (kierownica nie została zabezpieczona folią przez pracownika który odbierał auto). Finalnie serwis zgodził się obszyć kierownicę ponownie na swój koszt i miało to trwać 1-2 dni. Auto było gotowe do odbioru dopiero po 6 dniach (czy pracownikom serwisu tak ciężko było wcześniej potwierdzić z dostawcami terminy naprawy? czy to naprawdę rocket science?). Dodzwonienie się do serwisu graniczy z cudem (przed odbiorem auta spędziłem 40 min na telefonie próbując się dowiedzieć czy auto jest gotowe do odbioru). Auto zostało mi oddane tak ubrudzone na zewnątrz, że zastanawiałem się czy ktoś nim jeździł po bezdrożach albo polnych drogach. Na czas naprawy nie udostępniono mi żadnego auta zastępczego (mimo że to serwis uszkodził moje auto). Nie zgodzono się również na pokrycie kosztów przejazdów pomiędzy miejscem zamieszkania a serwisem (ok. 10 km). Żenada - nie polecam!
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2021 08:28
Salon - samochody nowe
Przyszedłem zapytać się ...
... o reklamację korozji pod lakierem samochód na gwarancji fabrycznej zbycie klienta gwaracja nie obejmuje
Użytkownik sieci
21 lipca 2021 14:52
Salon - samochody nowe
Oddany samochód po ...
... kolizji z uderzeniem na lewe koło. Naprawiona została tylko blacharka. Problem ze ściąganiem totalnie zlekceważono. Nie polecam
Użytkownik sieci
22 czerwca 2021 20:37
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam. ...
... Jakieś dwa tygodnie temu, byłem na rocznym przeglądzie w salonie. Podczas rozmowy telefonicznej zgłosiłem usterkę (stuki tylnej klapy). Na miejscu po odbiorze Pan zapewniał mnie, że wszystko zrobione. Nikt nawet się nie przejechał samochodem, żeby ową usterkę zdiagnozować i usunąć. Po 20m od salonu słyszę, ze nic nie zostało poprawione. Telefon do salonu. Odpowiedź, że już dzisiaj niestety mechanik nie da rady się tym zając. Umówiłem się na nowy termin, za dwa tygodnie. W dniu serwisu 1,5h przed wizytą dzwoni Pan z informacja, że mechanika nie ma i że musimy przełożyć serwis na nowy termin za dwa tygodnie. To jest kpina. Zero szacunku do klienta i jego czasu. NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
22 czerwca 2021 14:00
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu. Chaos. ...
... Długi czas oczekiwania na naprawę auta.