88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 lipca 2023 12:33
Salon - samochody nowe
Dwukrotnie chciałem skorzystać ...
... z usług firmy Kia Patecki. Raz z serwisu i raz z salonu. Dwukrotnie mi się nie udało. Serwis - podjechałem samochodem, który wszedł w tryb awaryjny, wszystkie kontrolki wywaliło, maks. 40 km/h. Stało się to ok. 500 m od serwisu. Auto na gwarancji. Poprosiłem o podpięcie tableta pod OBD i diagnostykę błędów i jeśli to nic poważnego, o ich skasowanie. Znudzony pan w serwisie stwierdził, że nie może tego zrobić, bo muszę się najpierw umówić i nie przyjmują klientów "z trasy" i że to na pewno coś poważnego i że nie mogę kontynuować jazdy. Najbliższy termin na za tydzień. Więc przetoczyłem się na drugi koniec miasta do innego serwisu Kia i tam przyjęto mnie od razu, a po 15 min. diagnostyce i skasowaniu błędów, okazało się, że wszystko działa. Drugie podejście to próba zakupu kolejnego samochodu do firmy. Akurat u Pateckich mieli od ręki egzemplarz Ceeda, który mnie interesował. Przyjechałem do salonu w sobotę około południa. Przez pół godziny kręciłem się po salonie ZUPEŁNIE SAM! Nie było nikogo, jedynie jakiś gość na serwisie. Gdy podszedłem do niego pytając, czy ktoś z działu sprzedaży obsługuje klientów, wzruszył ramionami, stwierdził, że nie wie i poszedł. Ta firma to kpina. Drogie GOOGLE, co niby jest niewłaściwego w mojej opinii, że ją usuwacie? Gdzie jest to rzekome "fałszywe zaangażowanie" na które się powołujecie?
Użytkownik sieci
12 lipca 2023 12:11
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis kia ...
... w Krakowie. Pozostawił podczas serwisu, w komorze silnika metalowy pałąg magnetyczny do wyciągania upuszczonych elementów, stwarzając tym samym zagrożenie. Ponadto serwis jest niedokładny. Według mojej oceny, nie powinen mieć autoryzacji.
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 16:59
Salon - samochody nowe
Serwis dno auto ...
... z 2019 kia cedd ( nieszczęśliwie Pani najechała w tył) , w serwisie była wymianiana klapa i klejona szyba w 2019 listopad. Po czterech latach po szybie od strony wewnętrzej pojawiła się strużka. Dzwonie do serwisu , że jest problem oni na to, że gwarancja jest 2 lata. Proponują , żeby zrobić jeszcze raz usługe u nich i na nowo zapłacić. Zero skruchy z zepsutej roboty. W żaden sposòb nie pròbują rekompensować lub dogadać się. Lepiej omijać ten serwis, skoro robota u nich 2 lata i nic nie interesuje. Lepiej wybrać warsztat sprawdzony niż ten serwis. Myślałem, że serwis poważnie podchodzi do sprawy.
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 11:56
Salon - samochody nowe
długie czasy oczekiwania, ...
... niby gwarancja na 7 lat ale nie do końca.
Użytkownik sieci
2 lipca 2023 18:20
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisowa poniżej jakiekolwiek poziomu. Nie polecam nikomu.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2023 18:49
Salon - samochody nowe
Serwis tylko do ...
... przeglądów gwarancyjnych. Drogo! Sprawdzenie (sprawdzenie, nie regulacja!) luzów zaworowych ponad 2 tysiące złotych. Po wymianie gwarancyjnej trzeciej lampy stop, brak części nakrętek spoilera. Ukryte pod osłoną, wiec ich nie wkręcono ...
Użytkownik sieci
13 czerwca 2023 07:07
Salon - samochody nowe
Serwis dramat nie ...
... wymieniają części za które się płaci, nie wymieniają oleju w całości i filtra, błąd czujnika ciśnienia oleju mechanik stwierdził brudny filtr po 1500km. Walą w ciula oszukują klientów. Dramat, to nie serwis tylko badylarze.
Użytkownik sieci
17 maja 2023 08:36
Salon - samochody nowe
Do 3 razy ...
... sztuka.. 1) wizyta w salonie - pracownicy wyraźnie niezadowoleni z przerywania im rozmów. Widoczny brak zainteresowania konkretniejsza rozmową, zdawkowe informacje. 2) chęć umówienia się na jazdę próbną - pracownik miał się ze mną zdzwonić, ale nie raczył zadzwonić w umówionym terminie. Zadzwoniłem, ale żadnych konkretów nie udało się ustalić. 3) ponowna próba ustawienia jazdy testowej - pracownik miał oddzwonić za parę minut jak dowie się kiedy auta testowe są wolne, ale znowu nie raczył oddzwonić. Na tym kończę przygodę z tym żałosnym salonem.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2023 10:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Obsługa ...
... nieprofesjonalna, niemiła, nieuprzejma. Byliśmy umówieni na konkretną godzinę na pooglądania samochodu. Okazało się, że oferta nie jest aktualna, o czym nikt nas nie poinformował. Na miejscu spotkaliśmy się z opryskliwością obsługi twierdzącą, że wcześniej się dzwoni (dzwoniłem kilka godzin roboczych wcześniej). Jeszcze raz nie polecam - do obsługi klienta zatrudnia się ludzi którzy mają do tego predyspozycje.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2023 09:59
Salon - samochody nowe
Duży problem z ...
... kontaktem telefonicznym z Serwisem. Ostatnio umówienie się na naprawę zajęło 3dni by ktoś w końcu podniósł telefon.
Użytkownik sieci
19 lutego 2023 21:40
Salon - samochody nowe
Słabo. Dealer z ...
... końcówki XX wieku. Ciasno, bałagan, długie terminy. Na plus załoga, uprzejmi i uczyni. Za to pół gwiazdki extra
Użytkownik sieci
15 lutego 2023 22:18
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lutego 2023 14:47
Salon - samochody nowe
Dodzwonienie się do ...
... serwisu graniczy z cudem. W końcu pani odebrała: oddzwonią kiedy tylko będą mogli. Była godz. 8 rano, jest 15 nikt się nie skontaktował. Tak traktują klientów. Zdecydowanie nie polecam!
Użytkownik sieci
7 lutego 2023 18:20
Salon - samochody nowe
W tym salonie ...
... pracują bardzo mili, kulturalni ludzie czego muszę pogratulować właścicielowi firmy - kapitał ludzki dziś tworzy firmy a nie ładne biurka, reklamy czy ładne ściany. Problemem jest niesamowicie długi okres oczekiwania na części zamienne. Jeśli się to wreszcie (mam nadzieje niebawem) zmieni to moja opinia ulegnie znacznej zmianie i poprawie. Do momentu kiedy marka KIA ma takie podejście do klienta jakiego doznaję (przesadnie długi czas oczekiwania na części zamienne) pozostawiam tylko 2 gwiazdki. Jeśli znajdą się elementy które są potrzebne od listopada (a mamy luty 2023) to chętnie zmienię na 5 gwiazdek. To od WAS drodzy Państwo z KIA POLSKA zależy czy mam tą markę chwalić czy każdemu odradzać. Salon Patecki zapewne nie jest winien mojego zdenerwowania dlatego sugeruję pokazać opinię komuś z KIA. Może wreszcie zadbają o stany magazynowe części do aut które tak aktywnie reklamują. Kłaniam się nisko i obym szybko zmienił zdanie o marce. Ufam Państwu, że wreszcie coś się zmieni w powyższym temacie.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 14:33
Salon - samochody nowe
Przegląd gwarancyjny 1400zł ...
... - w zeszłym roku 670, Ceed przejechane 40tyś do wymiany klocki i tarcze przód - koszt 2000zł. Chore ceny za najlepsze klocki i tarcze u mnie w firmie zapłaciłem 700zł a na przywóz swoich się nie zgadzają pod pretekstem utraty gwarancji na zaciski, masakra.
Użytkownik sieci
18 października 2022 18:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 października 2022 22:45
Salon - samochody nowe
Z taką obsługą ...
... klienta jeszcze się nie spotkałem, ZERO TOTALNE ZERO. Żałuję, ze nie przeczytałem opinii na wasz temat bo bym się tam nawet nie zjawił i nie marnował przeszło 200 kilometrów i połowy dnia na was. Pierwszy i ostatni raz
Użytkownik sieci
13 października 2022 22:26
Salon - samochody nowe
Nie wiem i ...
... nie rozumiem jak można w tak lekceważący sposób można podchodzić do klienta, który jest zainteresowany kupnem samochodu w ich salonie. Obsługa na najniższym poziomie, z całego serca nie polecam, odradzam , z takim buractwem się jeszcze nie spotkałem!!!!!! MIEJSCOWOŚĆ Kia Patecki (aleja 29 Listopada 180, Kraków)
Użytkownik sieci
2 października 2022 06:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Usterka ...
... w samochodzie nienaprawiona chyba nawet nieszczególnie sprawdzana. Przy odbiorze samochodu kartka( protokol zgloszenia) rzucony klientowi jak psu kość bez żadnego wytłumaczenia i pochylenia się nad tematem. Brak pokazania klientowi na miejscu efektu naprawy - tak Panowie, po wyjechaniu za bramę serwisu można było się ju przekonać że ogrzewanie dalej nie działa prawidłowo. Obsługa zgłoszenia serwisowego i naprawa zasługują na wielka dwóje:/ niestety.... Panowie, to już nie te czasy .
Marta T
26 lipca 2022 18:08
Salon - samochody nowe
nie polecam
ogólna jakość obsługi bardzo słaba, sposób oraz poziom korespondencji żenujący, problem z wypłatą dofinansowania w programie "mój elektryk" . Brak chęci pomocy, mija pół roku a zwrotu dofinansowania brak... NIE POLECAM SALONU