88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2021 18:19
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... powiedzieć dobrego słowa o tym salonie. Totalny brak profesjonalizmu. Widzę z resztą podobne opinie do moich odczuć. Przychodzę na jazdę próbną autem za ~240tyś PLN i czuję się wręcz nieswojo w odniesieniu do tego jak się mnie traktuje. Nie wiem, nie rozumiem jak można w tak lekcewarzący sposób podchodzić do klienta. Na dodatek, do dziś dnia nikt do mnie nie zadzwonił z jakąkolwiek ofertą, mimo zapewnień Pani, która też łaskawie ode mnie odbierała kluczyki i ani "dziękuję", ani "czy się Panu podobało", nic, totalne dno. Przed jazdą próbną, Pan z salonu przekładał mnie w kalendarzu dwukrotnie zanim się udało, bo byli jacyś "ważniejsi" klienci. Daję 2 gwiazdki tylko i wyłącznie za to, że jazda się odbyła, a samochód podbił moje serce. Skoro nie przykładają się nawet do sprzedaży samochodu to nie chcę myśleć jak wygląda serwis. Dobrze, że są jeszcze inne Salony Kia w Krakowie - spotkałem się już z właściwym podejściem do klienta. Ja rozumiem, że to nie marka premium ale są jakieś granice przyzwoitości. Z rozgoryczeniem odradzam!
Użytkownik sieci
11 czerwca 2021 01:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Wraz ...
... z mężem odwiedziliśmy salon w sobotę 50 min przed zamknięciem. Pan doradca zajęty był śmieszkowaniem z recepcjonistką. Podał ulotkę i wrócił do rozmowy z koleżanką. Na pytania odnośnie samochodu zbywał 1 zdaniem. Zdecydowanie nie polecam, lekceważące podejście do klienta.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2021 15:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 maja 2021 23:28
Salon - samochody nowe
Nie polecam, sprawdzano ...
... moje auto przed zakupem, po przyjezdzie do domu 20km okazało sie ze zapomniano zakręcić korek od zbiorniczka wyrownawczego, widzialem ze go odkrecali bo stwierdzili zbyt niski stan płynu chlodniczego, zamowilem u innego dealera, ODRADZAM!!!
Użytkownik sieci
4 maja 2021 10:34
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Agent, z którym rozmawiałem, był wyraźnie znudzony i nie wiedział, jakie produkty mnie interesowały. Ok, była sobota, kiedy tam byłem, ale poziom obsługi, jaki otrzymałem, był kiepski. (Wersja oryginalna) Agent I spoke to was clearly bored and had no knowledge of the products I was interested in. Ok, it was Saturday when I was there, but still, the level of service I have received was poor.
Użytkownik sieci
27 marca 2021 14:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Wymiana ...
... oleju. Przyjechałem ze swoim olejem bańka 5l. Do silnika powinno wejść 3,6l. Po oddaniu reszty bańki. Okazało się że pozostało w pojemniku 1,7 litra. Serwis nie do końca spuszcza olej. Zorientowałem się dopiero jak sprawdziłem stan oleju po bagnecie na którym zaraz po wymianie oleju było widać zanieczyszczenie oleju.
Użytkownik sieci
26 marca 2021 21:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 marca 2021 12:14
Salon - samochody nowe
W październiku 2019 ...
... roku zakupiłem tutaj nowy samochód z silnikiem benzynowym 1.4 100 KM. Obsługę klienta przed zakupem oceniam bardzo dobrze, niestety jak już było po.. to można było odczuć iż klient w salonie przeszkadza handlowcom.. Szukałem informacji o dodatkowych felgach czy możliwości zakupu opon zimowych, nikt się tym tematem nie zainteresował, podobnie było w przypadku problemów z działaniem Android Auto. Kilka tygodni po zakupie pojawiły się problemy z ubytkami płynu chłodniczego w silniku, pracownik serwisu stwierdził iż układ się odpowietrza i należy dolewać płyn, za który musiałem oczywiście zapłacić. W październiku 2020 udałem się do ASO KIA Patecki w celu wykonania pierwszego przeglądu, po około godzinie wydano mi pojazd, za usługę zapłaciłem około 530 zł. w ramach której wykonano przegląd samochodu, wymieniono podkładkę pod korek wlewu oleju, filtr olejowy i olej. Okazało się że serwis dokonał wymiany oleju na - Castrol 0W-20 Magnatec, czyli taki o mniejszej lepkości bez zapytania mnie o zgodę, mimo tego że samochód od nowości był eksploatowany na oleju o wyższej lepkości - Orlen Patinum 5W-30, na którym przejechałem już kilka tysięcy kilometrów. Okazało się również iż wymiany oleju dokonano w sposób niechlujny (nie spuszczono go dokładnie), przy okazji brudząc kolektor wydechowy silnika. Musiałem to reklamować i tracić czas kolejnego dnia, silnik umyto ale już słowa "przepraszamy" nie usłyszałem. Niestety wyszło też na jaw iż kierownik ASO KIA Patecki nie wie jaki typ rozrządu znajduje się w silniku mojego pojazdu, świadczy to o braku kompetencji do sprawowania takiego stanowiska. Jako że temat oleju mocno mnie zastanowił (pierwszy raz słyszę by w już eksploatowanym samochodzie zmieniać olej na taki o mniejszej lepkości (0W-20), zadzwoniłem do różnych ASO w Polsce między innymi w Katowicach i Warszawie, ale też w Krakowie, w każdym z nich usłyszałem informację iż przy pierwszym przeglądzie zalecają wymianę oleju na 5W-30 a nie 0W-20 ! Po uzyskaniu tych informacji złożyłem reklamację usługi żądając wymiany oleju na właściwy (5W-30), nie doczekałem się odpowiedzi na mojego maila, zadzwoniłem więc i przedstawiłem swoje uwagi - odmówiono mi twierdząc że zalano olej zgodny z zaleceniami KIA. Co ciekawe w tym serwisie obecnie wlewają jeszcze inny olej do tego silnika (0W-30), a pracownik stwierdził iż mogą zmieniać olej na taki o mniejszej lepkości niezależnie od przebiegu pojazdu, jego zdaniem używanie oleju (5W-30 obecnie niby niezalecanym) może skutkować brakiem gwarancji na silnik w przypadku jakiejś jego awarii.. w życiu nie słyszałem takiej bzdury, bo skoro silnik od nowości pracował na oleju Orlen 5W-30, to oznaczałoby że serwis zalewał wcześniej silniki niewłaściwym olejem :) Kilka tygodni temu postanowiłem wymienić olej na prawidłowy o lepkości 5W-30, w tym celu udałem się do innego dealera, ASO KIA w Krakowie. Przed wymianą oleju mechanik stwierdził wyciek w rejonie miski (na 0W-20 przejechałem w zimie zaledwie 1600 km.), na wskutek niewłaściwego momentu dokręcenia korka spustu oleju, lub braku wymiany uszczelki pod korkiem podczas ostatniego przeglądu w KIA Patecki ! Reasumując - przy takim podejściu do klientów serwisu KIA ASO Patecki, gdzie mechanik podczas tak prostych czynności jak wymiana oleju, czy dokręcenie korka oraz filtra olejowego nie potrafi tego wykonać w sposób właściwy, nie mówiąc już o podejściu do klienta gdzie wlewają do silnika nowego samochodu to co im się podoba, bez konsultacji z właścicielem - radzę unikać tego serwisu jak ognia. KIA Patecki szczyci się dużą sprzedażą samochodów, szkoda że traktuje się tu klientów jak na bazarze ze starociami.. kup i więcej nie wracaj !
Użytkownik sieci
24 lutego 2021 20:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Nieuprzejmy ...
... sprzedawca, zeby zainteresowac go checia pomocy i odpowiedzi na pytania rozumiem ze trzeba wysiasc z Porsche i byc ubranym w LV - pobudka takie osoby nie kupuja KIA. Bylem zainteresowany kupnem Proceed GT, ale po takim wrażeniu zrezygnowałem nawet z jazdy próbnej , nie mówiąc o kupnie auta.
Użytkownik sieci
25 listopada 2020 13:04
Salon - samochody nowe
Ocena salonu. Żona ...
... dziś była w salonie z nastawieniem kupna Niro Hybrid. Nikt się nią nie zainteresował dopóki sama kogoś nie złapała. Z łaską dostała - o tu ma pani kartke niech sobie pani patrzy. I nara. Pojechała do konkurencji - obsługa i podejście niebo a ziemia - auto zamówione. Powodzenia przed styczniem i nowymi regulacjami UE :P
Użytkownik sieci
18 listopada 2020 16:07
Salon - samochody nowe
Salon, a raczej ...
... obsługa straszna. Chcąc zostawić w salonie 200 000 liczyłem, że ktoś się zainteresuje klientem, niestety oglądając przez 10 min nowe Sorento nikt się nie zainteresował. W salonie 6 sprzedawców i zero klientów. Panie przy wejściu plotkują ze sobą, dwóch sprzedawców faktycznie pracuje prowadząc rozmowy przez telefon, dwóch się krząta w jedną i drugą stronę poprawiając prospekty... No nic, chyba jednak pieniądze zostawię u konkurencji na Jasnogórskiej...
Użytkownik sieci
10 listopada 2020 16:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 września 2020 13:20
Salon - samochody nowe
Parę dni temu ...
... postanowiłam udać się do salonu aby zobaczyć auto którym byłam zainteresowana. Zachowanie sprzedawców oraz Pani która siedziała obok,zaskoczyło mnie ogromnie. Nikt mnie nie zauważył że jestem w salonie,a oni beszczelnie śmiali się że kogoś nie stać na ratę za auto,chodziło o przeliczenie kredytu jaka by była rata,sprzedawca bardzo głośno powiedział że on wie że tego człowieka na to nie stać,ale jeśli chce usłyszeć ratę to proszę bardzo,i zaczęli się śmiać. Odniosłam wrażenie że nie szanuje się tam klientów. Człowieka każdego należy traktować z szacunkiem,a ludzie którzy pracują w Kia Patecki zapomnieli o prostych zasadach kultury i szacunku.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2020 12:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2020 13:14
Salon - samochody nowe
Mój post dotyczy ...
... nękania przez różnych pracowników (serwis) dealera Patecki telefonami w sprawie pojazdu Kia , którego nigdy nie posiadałem i nie mam. Moje grzeczne sugestie, że mają błędny nr telefonu, nie mam Kii i wysuwanie prośby , żeby usunęli mój nr telefonu bo jestem z Opola nie przynoszą skutku . Co rusz dzwoni kolejny doradca z firmy Patecki z innego telefonu i zadaje pytania o samochód Kia, awarię systemów itp. Nie pomagają nawet SMS-y wysyłane na te komórki....Czy to naprawdę takie trudne, żeby po pierwszej informacji ode mnie , usunąć w końcu nr telefonu z bazy i przestać nękać człowieka.......
Użytkownik sieci
22 maja 2020 15:45
Salon - samochody nowe
Słabo....
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2020 18:32
Salon - samochody nowe
Doradcy serwisu reprezentują ...
... bardzo niski poziom wiedzy wprowadzają klienta w błąd o aktualnym stanie gwarancji twierdząc że nie mają możliwości weryfikacji, jeden telefon osoby z zewnątrz klienta sprawa załatwiona pozytywnie, tylko tyle trzeba było wykonać, a nie twierdzić że gwarancji brak a zdecydowanie serwis będę wykonywał w innej siedzibie firmy Kia
Użytkownik sieci
11 marca 2020 00:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 marca 2020 23:21
Salon - samochody nowe
Szczerze mówiąc, pierwszy ...
... raz spotkałem się z takim zachowaniem z strony sprzedawcy. Proszę mnie poprawić ale jak idę do salonu z pewną wiedzą i zarysowanymi wymaganiami to wymagam aby sprzedawca, poświecił mi czas, spokojnie mi wytłumaczył i rozwiał wątpliwości. Szczerze mówiąc z taką impertynencją lekceważącym zachowaniem jeszcze się nie spotkałem. Chce kupić auto za sporo pieniędzy. Trochę poczytałem w internecie, żeby nie być zielonym a sprzedawca w sposób co najmniej niegrzeczny mnie traktuje. Poczułem się jak śmieć, który wielkiemu Panu zawraca głowę. Wykonałem jazdę testową (na szczęście z bardzo miłym, młodym chłopakiem, który naprawdę wiele mi wyjaśnił) i poszedłem do Filipowicza, gdzie zostałem obsłużony naprawdę po królewsku. Sprzedawca cierpliwie mi wszystko wyjaśnił, wykonał kilka jazd i pod koniec dnia skończył z zamówieniem. "Gratuluje" dealerowi (PATECKI), który zatrudnia takich sprzedawców. Jak firmę stać na spławienie chamstwem i impertynencją klienta na niemal najdroższe auto w linii ceed - gratulacje. Gdyby nie miły chłopak podczas jazdy testowej to poświęciłbym czas i zadzwonił do importera Kia i zgłosił tą sytuację.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2020 09:58
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki