95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 11:04
Salon - samochody nowe
Całe życie kupowałem ...
... u was auta. Nigdy więcej. Omijajcie ten salon!
Użytkownik sieci
23 października 2024 07:41
Salon - samochody nowe
Ocena dotyczy serwisu ...
... konkretnie mechaników. Po wymianie opon z letnich na zimowe nie zostały przykręcone śruby kół. Po wyjeździe z serwisu pierwszą śrubę straciłem na ul. Źródlanej drugą na Potegowskiej gdzie jest nadzór nad pracownikami. Jestem bardzo roszczarowany. Działanie pracowników serwisu było bardzo nieodpowiedzialne a wręcz wypełnia znamiona przepisu art 160 KK.
Użytkownik sieci
14 października 2024 12:21
Salon - samochody nowe
Jesteśmy świeżo po ...
... zakupie Ceed'a w Gt Line model 2025 i mocno się rozczarowaliśmy. Samochód na jeździe próbnej obsługiwał bezprzewodowe Android Auto, które umożliwia korzystanie z różnych aplikacji mobilnych takich jak Spotify, Tidal, Mapy Google i wiele innych. Ceed, którego odebraliśmy nie obsługuje bezprzewodowego Android Auto ze względu na jakieś zawiłości prawne (taką informację otrzymałem dealera). Sporo dopłaciliśmy do wersji Gt Line, bo zależało nam między innymi na nagłośnieniu Jbl i ładowarce bezprzewodowej, a teraz nie możemy z tego korzystać w pełni. Rozpoznawanie głosu za pomocą systemu wbudowanego kia to jakiś żart. Odpowiedzi na większość komend to "Przepraszam, nie zrozumiałam". Dealer twierdzi, że wszystko jest okej, bo Android Auto działa po podłączeniu się do telefonu przewodem, ale nie po to się dopłaca do wyższej wersji żeby za każdym razem po wejściu podpinać telefon kablem, jak w jakimś starym aucie. Każda nowa Kia nie wspiera Android Auto bezprzewodowo! Gdybyśmy to wiedzieli przed zakupem to nie zdecydowalibyśmy się na zakup tego samochodu.
Użytkownik sieci
4 września 2024 15:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Kia Xceed, 40k km najechane, 3 letnie garażowane auto. Pojawiła się dość intensywna korozja zacisków widoczna na zdjęciach. Zgłaszam sprawę na Serwis i Pan Serwisant orzeka "Póki co się trzyma, nic nie trzeba robić, nie uznaję naprawy jako niezbędnej". Mija tydzień i auto wita mnie rano rozlaną plamą płynu bo zardzewiały zacisk puścił, wbrew fachowej opinii Pana Serwisanta KIA Interbis. auto zostawiam gdzie stoi i wracam pociągiem do domu. Wymiana zacisku wyniosła słownie 5 złotych. Ale zważywszy na to, że nie lubię jak mnie traktują jak idiotę, zgłaszam całą sprawę do KIA Interbis i tutaj zaczyna się teoretyzowanie Serwisu, że myłem komorę silnika i środki jakich użyłem spowodowały powstanie korozji. Na moje pytanie - Kto myję komorę silnik w nowym aucie albo dlaczego tylko niektóre zaciski skorodowały, Serwis nie umiał odpowiedzieć. Niezmiennie Serwis oskarżył mnie za to że zaciski są zardzewiałe co pozostawiło niesmak. Zważywszy na powyższe fakty tego Serwisu nie polecam nikomu, pomimo że po licznych skargach do Kia Polska i Kia Europa, Serwis Kia Interbis zgodził się na wymianę zacisków.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2024 08:40
Salon - samochody nowe
Rozczarowana współpracą, W ...
... trakcie remontu samochodu opróżniły zbiornik klimy który nie napełniły ,a może uszczelka była stara zostawiona, w każdym rażę wyjechałam z ASO bez klimy i dodatkowo po oddaniu zgubiły koreczek od tego zbiornika. Po paru tygodniach zgłosiłam ze klima nie działa , powiedziano mi ze to nie oni , po kutni jednak napełniły klimę.Po tygodniu znów klimy nie było , wyznaczyły termin za miesiąc (jeździłam bez klimy maj ,czerwiec ,lipiec).Okazuje się że jak by coś KIA Polska nie ponosi za usługi i zepsucie waszego samochodu . To jest oficjalną odpowiedź na skargę dot.pracy i usług firmy Interbis ASO Kia w Gdańsku )))
Użytkownik sieci
4 lipca 2024 12:23
Salon - samochody nowe
Pierwszy raz chciałem ...
... skorzystać z serwisu w tej firmie ponieważ innego serwisu KIA w Gdańsku aktualnie nie ma. Zostałem przez doradcę serwisu przyjęty bardzo nie przyjemnie. Wyznaczony termin wizyty to jakaś abstrakcja. To jakaś łaska za moje pieniądze. Nie polecam.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2024 14:11
Salon - samochody nowe
Jeśli ktoś planuje ...
... zakup samochodu marki Kia, to odradzam. To nie było moje pierwsze auto, ale niestety pierwsze, które kupiłem nowe w salonie. Czemu niestety? Już tłumaczę. Kia to najgorsze auto spośród tych, które posiadałem. Mówię to jako osoba, która przejechała nim 80 000 km w ciągu 3 lat. Siedmioletnia gwarancja to kompletna bzdura, zwykły marketing. Po 30 000 km pojawiło się skrzypienie w zawieszeniu i wiecie co? Gwarancja na zawieszenie obowiązuje tylko do pierwszego przeglądu, czyli do 15 000 km. Problem jednak pozostał do dziś. Po 80 000 km zaczął skrzypieć fotel kierowcy. Ogólnie bardzo słabe auto, jeśli chodzi o jakość. Od razu zaznaczę, że mam wersję wyposażenia XL. Na koniec dołączę zdjęcie kierownicy. Podsumowując: nie uznają reklamacji, a pracownicy twierdzą, że to normalne zużycie dla tej marki. Przecież to nie Rolls-Royce (nie kłamię, tak mówią sami pracownicy salonu). Nie polecam marki Kia nikomu!
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 13:32
Salon - samochody nowe
Słaby kontakt, nie zależy na kliencie, nie polecam
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 17:14
Salon - samochody nowe
Uwielbiam ten salon ...
... KIA i to tutaj kupiłem swój samochód i nigdy nie miałem żadnych problemów z obsługą, aż do tego tygodnia. Powodem, dla którego daję 1 start jest Pan Artur Kujawski z serwisu obslugi z powodu jego aroganckiej postawy i braku chęci pomocy. Wszystko wydarzyło się, gdy mój samochód miał problem w piątek wieczorem, więc w sobotę rano moja żona zadzwoniła do salonu wyjaśniając sytuację i zapytała, czy możemy oddać samochód do naprawy. Ponieważ była to ostatnia chwila bez rezerwacji, pani skontaktowała się z kimś z serwisu i powiedziała, żebyśmy przywieźli samochód w poniedziałek, a oni postarają się go obejrzeć między samochodami w poniedziałek lub wtorek. Podziękowaliśmy im i przyprowadziłem samochód w poniedziałek rano, poszedłem do Pana Artura Kujawskiego, ponieważ był jedynym dostępnym i zapytałem go, czy mówi po angielsku, ponieważ jestem obcokrajowcem, a mój polski nie jest doskonały, ale mówię i rozumiem. Pan Artur Kujawski, położył się na krześle i powiedział "nie, tutaj wszyscy mówią po polsku" (co nie jest prawdą, ponieważ nie był to mój pierwszy raz), zacząłem próbować mówić po polsku i powiedziałem, że przyjechałem tutaj, aby dostarczyć samochód, zapytał mnie, czy byłem umówiony, na co odpowiedziałem mniej więcej tak. On, arogancko, nie pozwolił mi wyjaśnić i powiedział, że mogę zostawić samochód, a czas oczekiwania wynosi dwa tygodnie. Próbowałem wyjaśnić, co się stało (opisane powyżej), a jego odpowiedź brzmiała "nie nasza wina" Może przed powiedzeniem "czyja to wina, jak długo muszę czekać", najlepiej poprosić o numer rejestracyjny samochodu i moje imię?????!!!!!, aby mógł mieć jakieś tło o sytuacji i nie zakładać rzeczy???? Ponieważ najprawdopodobniej pani, która odebrała telefon w sobotę, zostawiła notatkę w systemie!!! Ale to jeszcze nie był koniec, w tym momencie zacząłem walczyć z moją polszczyzną, więc powiedziałem, że zadzwonię do żony, a ona lepiej wyjaśni, na co odpowiedział "idź do rogu, a kiedy zadzwonisz, możesz wrócić", zauważ, że za mną nie było nikogo innego w kolejce, na co odpowiedziałem, zadzwonię teraz. Po kilku minutach rozmowy z moją żoną, zmienił swoją wypowiedź z dwóch tygodni oczekiwania na "dziś lub jutro sprawdzimy pana samochód", ponieważ w tym momencie po raz pierwszy poprosił o numer rejestracyjny samochodu i prawdopodobnie zobaczył notatki. Kontynuowaliśmy proces i zostawiłem kluczyki do samochodu, podczas gdy czekałem na zewnątrz na ubera, Pan Artur Kujawski wyszedł, aby zabrać mój samochód i zauważył mnie i zaczął się uśmiechać. To był poniedziałek, następnego dnia samochód został naprawiony, odebrałem go, rozmawiałem z innym panem po polsku! a na koniec zadałem mu nawet pytanie po angielsku! ❤️ Więc mimo, że jest to recenzja 1-gwiazdkowa, chcę mieć pewność, że nie jest ona przeznaczona dla samego Salonu i innych wspaniałych ludzi tam pracujących, a jedynie dla obsługi Pana Artura Kujawskiego, mam nadzieję, że następnym razem okaże się Pan bardziej pokorny i otwarta na ludzi.
Użytkownik sieci
20 lutego 2024 12:23
Salon - samochody nowe
Update po roku ...
... czasu: Nie polecam. Pan Maciej jak i dealer nie wyraża zbytniej chęci pomocy przy powiększeniu limitów kilometrów, uznając, że nigdy w Polsce nie było takiej sytuacji. Zmusza to do sprzedaży auta, niestety brak zainteresowania jeżeli ta opcja nie będzie wiązana z zakupem innego samochodu KIA. Jak ceniłem, tak teraz zakończe przygodę z KIA .. słabo. Chciałbym podzielić się swoją bardzo pozytywną opinią na temat salonu Kia INTERBIS oraz sprzedawcy, Pana Macieja, który miał zaszczyt pomóc mi w zakupie mojej nowej Kia X-Ceed. Byłem niezwykle zadowolony z całego doświadczenia zakupowego i profesjonalnej obsługi, jaką otrzymałem... a to nie jest moja pierwsza Kia :-) Jesteście profesjonalnym zespołem, który dba o klientów, oferując wysokiej jakości produkty i doskonałą obsługę. Jestem przekonany, że wrócę do Waszego salonu w przyszłości i z pewnością polecę Waszą firmę moim znajomym. Dziękuję za wspaniałe doświadczenie zakupowe!
Użytkownik sieci
9 grudnia 2023 12:36
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon KIA ...
... na Pomorzu. Sprzedawcy wysyłają klientów do poczekalni, po czym w ogóle się nimi nie interesują. Czekaliśmy ponad godzinę, podobnie jak i inni klienci. W końcu wszyscy wyszli. Znudzona Pani w recepcji siedzi ciągle na telefonie zamiast zająć się organizacją, czy chociażby dolać wody do ekspresu. Dramat. Nie polecamy tego salonu.
Użytkownik sieci
13 października 2023 20:53
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Kia ...
... cee'd 2010 roku silnik nie pracuje płynnie, czekałem miesiąc na diagnozę, diagnostyka opuściła ręce i poinformowała, że nie wiemy, jaka jest przyczyna. Jak to może być w oficjalnym serwisie, nie rozumiem. Dzięki, że przynajmniej nie konsumowali pieniędzy....
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2023 09:05
Salon - samochody nowe
Niestety mino telefonu ...
... z problemem i obietnic bardzo miłej Pani, mimo iż minął Orawie miesiąc zero odzewu z informacja w sprawie rozwiązania problemu a szkoda .
Użytkownik sieci
8 lipca 2023 23:18
Salon - samochody nowe
Podjechaliśmy zobaczyć samochody ...
... i na prawdę chcemy kupić samochód, nikt nami nie zainteresował się przez jakieś 25 min, w końcu podeszłam do recepcji prosząc o rozmowę ze sprzedawcą. Rozmowa ze sprzedawcą przebiegała w sposób pokazujący, że wcale nie ma ochoty sprzedać nam samochodu. Na szczęście to nie jedyny salon KIA w Trójmieście…
Użytkownik sieci
23 maja 2023 22:32
Salon - samochody nowe
witam . dlatego ...
... dwie gwiazdki bo nie chciano naprawić mojego auta i 30 hyundaia odpłatnie jest cicha umowa z pomiędzy stacjami obsługi . tłumaczenie ze nie mają możliwości czasowych jest nie dopuszczalne . proponowałem dowolny termin. obsługa miła.
Użytkownik sieci
21 marca 2023 12:09
Salon - samochody nowe
pracownicy działu likwidacji ...
... szkód się rozłączają... i zzrzucają wszystko na klienta
Użytkownik sieci
12 marca 2023 14:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 stycznia 2023 09:55
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam ...
... , kontakt z klientem,,0, pracownicy to statyści
Użytkownik sieci
12 grudnia 2022 09:02
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... salonu INTERBIS. Pierwszy kontakt, jazda próbna oraz złożenie zamówienia samochodu przebiegło bez zastrzeżeń. Niestety zamówienie nie zostało zrealizowane. Po pół roku oczekiwania na samochód otrzymaliśmy informację, że auto ze względu na sytuację światową się nie wyprodukuje. Mógłbym to zrozumieć gdyby nie fakt, że inni klienci, którzy złożyli zamówienie (niektórzy później od Nas) swoje auta finalnie otrzymali. Podsumowaniem całej obsługi jest fakt, że auto, które rzekomo nie mogło być dla Nas wyprodukowane, dostaliśmy propozycję ponownego złożenia zamówienia z ceną 30 tys. droższą od pierwotnej. Niestety powyższa sytuacja sprawi, że od salonu KIA będziemy trzymać się z daleka, szerząc opinię wśród znajomych.
Użytkownik sieci
7 września 2022 20:36
Salon - samochody nowe
Auto obiecali umowy ...
... nie dotrzymali, nigdy nie wybiorę już Kia, nie polecam 😐