80%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2024 16:01
Salon - samochody nowe
Moje przednie zawieszenie ...
... wydawało dziwny piskliwy dźwięk, więc zapytałem Kia Plichta, czy mogliby sprawdzić, czy coś jest nie tak, a także sprawdzić klocki hamulcowe. W ciągu 20 minut oddzwonili do mnie, mówiąc, że tylne opony wymagają nowej tarczy i klocków hamulcowych (mieli rację), a koszt wyniesie 2.000 zł za oba i że muszę wymienić przednie wahacze zawieszenia, co wyniesie kolejne 2.000 zł. Powiedziałem im, żeby zostawili to tak jak jest, bo po prostu czułem, że coś jest nie tak, oprócz tylnych tarcz i klocków hamulcowych, a nawet to, szkoda, że próbują cię wykorzystać, skoro 3 dni wcześniej samochód był u nich na zmianę opon zimowych, a oni nie mogli tego sprawdzić? Mechanik zawsze powinien sprawdzić tego typu rzeczy przed wydaniem samochodu, ponieważ może to być niebezpieczne. Z tego powodu musiałem zapłacić kolejne 200zł za „drugi przegląd”. Wracając do przednich wahaczy i klocków hamulcowych + tarcz, zadzwoniłem do Kia w Kartuckiej i zapytałem ile będzie kosztować wymiana dwóch tarcz hamulcowych + klocków hamulcowych, a oni powiedzieli 1.000 zł (50% taniej niż Kia Plichta)!!!! Sprawdziłem również, ile będzie kosztować wymiana wahaczy i powiedział około 2.000 zł (taka sama cena jak Kia Plichta), ale osoba była zdezorientowana i zapytała mnie, czy samochód był w jakimś wypadku, ponieważ zwykle trzeba je wymienić tylko wtedy, gdy są zepsute, na co odpowiedziałem, że samochód nie był w wypadku. Dlatego pojechałem do Kia Kartucka, aby mogli sprawdzić wahacze i powiedzieli, że nic nie wydaje się być zepsute ani nietypowe. To była dobra wiadomość. W weekend jedna z moich opon straciła ciśnienie z powodu gwoździa, więc pojechałem do innego mechanika, aby ją zmienić i poprosiłem go o sprawdzenie również wahaczy, aby uzyskać trzecią opinię, i ku mojej uldze powiedział również, że nie ma z nimi nic złego!!!!. I nawet zapytał mnie, kto powiedział mi, że trzeba je wymienić, i powiedział mi, że jeśli coś jest nie tak, żaden mechanik nie powinien wypuszczać samochodu ze zniszczonymi / połamanymi wahaczami. Zastanawiam się więc, dlaczego Kia Plichta powiedziała mi, że muszę je zmienić! Czy są jakieś gry upsellingowe wśród członków zespołu, aby zobaczyć, kto może wyłudzić najwięcej? Powinni się wstydzić. I ku mojemu zaskoczeniu, po dzisiejszej zmianie przednich opon, hałas z „whishbones” zniknął. Mówię tylko, że zawsze szukaj drugiej opinii, ponieważ nie możesz ufać osądowi pracowników Kia Plichta. Po prostu trzeba uważać.
Użytkownik sieci
24 października 2024 22:53
Salon - samochody nowe
Od kilku tygodni ...
... czekałam na ofertę i kontakt. Najwyraźniej sprzedaż aut nie jest priorytetem….
Użytkownik sieci
20 września 2024 18:01
Salon - samochody nowe
UWAŻAĆ!!! Jestem zmuszony ...
... dodać opinię negatywną po raz drugi, ale od początku. Chciałem zakupić samochód Kia Ceed z 2020 roku za niecałe 70 tysięcy w kolorze niebieskim. Niestety dodzwoniłem się do Pani A. już nie chcę z imienia wymieniać mam nadzieję, że Państwo się domyślą. Sama rozmowa była okej, problemy się zaczęły jak zadałem proste pytanie jakim było czy samochód miał poważniejsze kolizję w przeszłości, zostałem poinformowany, że takich informacji udzielają na miejscu, JEDNAKŻE jest to AUTORYZOWANY DEALER który cytując ,,Nie kupuje aut po poważniejszych kolizjach''. Mając pewne doświadczenie sprawdziłem auto po numerze VIN a tam moim oczom ukazały się 2 bardzo poważne wypadki z 2020 roku na koszt szacowany łączny 40-50 tysięcy plus 2 mniejsze na koszt łączny szacowany 10 tysięcy. Tak, auto było bite łącznie 4 razy a koszty naprawy były praktycznie w cenie auta. Zadzwoniłem do Pani A. że coś mi tu nie pasuje wtedy Pani zaczęła mnie po prostu oszukiwać, że auto miało lekką wgniotkę na bagażniku, lekko pomalowane nowym lakierem i inne bajki. Ja wciąż byłem spokojny i chciałem otrzymać pełną dokumentację tych napraw i potwierdzenie, że było to robione w ASO. Pani mi powiedziała, że nie mają takich, ale mam ,,logicznie pomyśleć, że jeśli serwisy były w ASO to naprawy też''. śmiech na sali. Napisałem jedną negatywną opinią odnośnie tej sytuacji, wtedy otrzymałem telefon od Pani, że bardzo mnie przeprasza i wyśle wszystkie potrzebne dokumenty W TYM OD FIRMY LEASINGOWEJ POTWIERDZENIE, ŻE AUTO MIAŁO AC I NAPRAWY BYŁY W ASO. Każdy mógł mieć gorszy dzień, więc usunąłem opinie i czekałem na dokumentacje oraz zdjęcia. I teraz słuchajcie, dostałem zdjęcie z jednej z CZTERU KOLIZJI, na którym było widać faktycznie mniejsze uszkodzenia takie jak wgniotka na bagażniku oraz porysowany lakier w niektórych miejscach (zdjęcie było tak zrobione, że nie było widać urwanego zderzaka z tyłu tylko malutki fragment). Podziękowałem za zdjęcia ale chciałem otrzymać zgodnie z umową dokumentację od firmy leasingowej oraz pozostałe zdjęcia. Pani wciąż wymyślała bajki i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem dokumentacji i jakiekolwiek potwierdzenia od firmy leasingowej. Po prostu was przestrzegam, nie mówię, że każde auto od nich takie jest ale sprawdzajcie numery VIN bo nawet od takich dużych firm jak Plichta można kupić złom za krocie.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2024 08:58
Salon - samochody nowe
Nie będę polecał ...
... / nie polecał - opiszę sytuację, niech każdy wyciągnie własne wnioski ... Chciałem zakupić używanego forda mondeo , w rozliczeniu pozostawić własne auto. Jako że do salonu mam ponad 300 km, poprosiłem o możliwość sprawdzenia auta przez zewnętrznego specjalistę. Co się okazało - zewnętrznie auto bez zastrzeżeń, środek czysty i zadbany, gorzej było po podniesieniu maski ... Silnik umyty chwilę przed oględzinami ( jeszcze dobrze nie wysechł) - powód ? Cieknący olej. Nie jakiś drobne "plamki", tylko po prostu ciekł... Do tego ślady gryzoni - przewody pogryzione i przetarte . Sprzedający stwierdzili że nie znają powodu wycieku , ale usuną wszelkie usterki przed ewentualną sprzedażą . Powodu usterki nie znają , ale wiedzą że jest i w/g mnie świadomie ją ukrywają - jeśli nie to po co myją silnik chwilę przed oględzinami ? Auta oczywiście nie kupiłem , straciłem sześć stówek na kontrolera, ale myślę że zaoszczędziłem dużo więcej...
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2024 12:48
Salon - samochody nowe
Parking dla klientów ...
... na tyłach salonu to sama ziemia i dziury. W sobotę bardzo krótkie godziny otwarcia.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2024 22:02
Salon - samochody nowe
Tragedia. Dostajesz auto ...
... zastępcze za swoje zostawione do naprawy. Prosisz najlepiej jakby było kombi w automacie ze względu na swoją prace i co dostajesz hatchback w manualu. A jak zastępcze się uszkodziło to zastępczego za zastępcze już nie dostaniesz bo oni nie maja… kliencie radź sobie sam. Dobrze, że hulajnogi nie zaproponowali. Odstającą klapka od wlewu paliwa: ten typ tak ma…problem ze skrzynią/sprzęglem…przywrócenie do ustawień fabrycznych nic nie dało…wymiana oleju w skrzyni nic nie dało…aktualizacja oprogramowania nic nie da ale zrobimy…pojeździ Pan trochę i przyjedzie znowu to coś znowu wymyślimy…choć problem znają i tak przeciągają naprawę. Łapią klientów bo maja lepsze terminu niż konkurencja. I wyszła kolejna sprawa przy naprawie klapy sewis uszkodził zderzak. Widoczny odprysk, ale sewis upardzie twierdził, że on był choć na zdjęciach przed przyjęciem go nie ma.... 08.2024 zmiana właściela, ale po za tym nic się nie zmieniło...podczas serwisu zarysowane drzwi i kolejny raz serwis wciska bajeczkę, że to nie mogło się wydarzyć u nich...ostatni raz pojawiłem się w tym miejscu.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 21:03
Salon - samochody nowe
Serdecznie nie polecam ...
... zakupu samochodu używanego w tym miejscu. Pomimo, że starałam się obejrzeć auto centymetr po centymetrze po powrocie okazało się, że samochód ma pełno wad, o których obsługa salonu nie miała życzenia mnie poinformować. Auto jeszcze na rocznej gwarancji, cały czas serwisowane posiadało osylikonowane najprawdopodobniej sylikonem dekarskim silowniki przy tylnej klapie bagażnika (domniemam, że wcześniej tamtędy dostawała się woda skutkiem czego tapicerka byla cała zażółknięta). Ponadto wiele ognisk rdzy na elementach podwozia, gdzie podczas zakupu auta byla informacja o praktycznym jej braku. W mojej opinii po oględzinach samochodu przez osobę z doświadczeniem pordzewiałe tarcze hamulcowe oraz sprzęgło nie działało prawidłowo. Salon podczas reklamacji oczywiście na podstawie pomiarów stwierdził inaczej. Naprawdę serdecznie nie polecam.
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 18:00
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa! 24.07.2024 ...
... na 11:00 umówiliśmy się na spotkanie z doradcą ze sprzedaży nowych samochodów Panem Mikołajem Jaworski. Po 40 minutach oczekiwania w salonie i dopytywaniu się o tym,czy spotkanie się odbędzie okazało się, że Pan Mikołaj na jakimś innym spotkaniu. Wystarczyło zadzwonić i poinformować o sytuacji. Totalny brak profesjonalizmu i ludzkiego podejścia. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
Użytkownik sieci
4 lipca 2024 19:25
Salon - samochody nowe
Посещение было оговорено ...
... заранее. О времени так и не сообщили, хотя несколько вариантов покупки (кредит, лизинг) прислали на почту. В салоне... самообслуживание. Вы не интересны, как покупатель. Интересовала модель в варианте гибрида, Девушка на ресепшн сообщила, что у них нет и не было таких машин этой модели. И не будет. Предложила осмотреть электрические (практически идентичны, по ее словам). Две звезды только из-за всё-таки ответов на вопросы сотрудницы автосалона. Разочарована. До этого была в автосалоне в городе Вейхерово. Была тестовая езда (я потерялась и меня приехали забрали с ЖД вокзала). В салоне рассказали и показали все, что меня интересовало. Рассчитали и распечатали возможные варианты. Может и стоит рассмотреть их предложение.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2024 12:04
Salon - samochody nowe
Niech to będzie ...
... przestroga, dla wszystkich, którzy są zainteresowani kupnem auta w tym salonie. . Wczoraj umówiliśmy się na oglądanie auta, mieliśmy do przejechania prawie 200km, o czym poinformowaliśmy. Gdy dzisiaj dojechaliśmy na miejsce, sprzedawca z głupim uśmieszkiem, powiedział, że auto zostało rano sprzedane. Doskonale wiedział jaki dystans będziemy pokonywać, wystarczyło zadzwonić i poinformować o sytuacji. Totalny brak profesjonalizmu i ludzkiego podejścia. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!
Użytkownik sieci
8 czerwca 2024 12:02
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Wczoraj umówiliśmy się na oglądanie auta, mieliśmy do przejechania prawie 200km, o czym poinformowaliśmy. Gdy dzisiaj dojechaliśmy na miejsce, sprzedawca z głupim uśmieszkiem, powiedział, że auto zostało rano sprzedane. Doskonale wiedział jaki dystans będziemy pokonywać, wystarczyło zadzwonić i poinformować o sytuacji. Totalny brak profesjonalizmu i ludzkiego podejścia. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!
Użytkownik sieci
7 czerwca 2024 14:12
Salon - samochody nowe
Jeśli ktoś planuje ...
... zakup samochodu marki Kia, to odradzam. To nie było moje pierwsze auto, ale niestety pierwsze, które kupiłem nowe w salonie. Czemu niestety? Już tłumaczę. Kia to najgorsze auto spośród tych, które posiadałem. Mówię to jako osoba, która przejechała nim 80 000 km w ciągu 3 lat. Siedmioletnia gwarancja to kompletna bzdura, zwykły marketing. Po 30 000 km pojawiło się skrzypienie w zawieszeniu i wiecie co? Gwarancja na zawieszenie obowiązuje tylko do pierwszego przeglądu, czyli do 15 000 km. Problem jednak pozostał do dziś. Po 80 000 km zaczął skrzypieć fotel kierowcy. Ogólnie bardzo słabe auto, jeśli chodzi o jakość. Od razu zaznaczę, że mam wersję wyposażenia XL. Na koniec dołączę zdjęcie kierownicy. Podsumowując: nie uznają reklamacji, a pracownicy twierdzą, że to normalne zużycie dla tej marki. Przecież to nie Rolls-Royce (nie kłamię, tak mówią sami pracownicy salonu). Nie polecam marki Kia nikomu!
Użytkownik sieci
6 czerwca 2024 15:08
Salon - samochody nowe
Może i jest ...
... to najnowocześniejszy salon KIA w Europie jak mówi strona dealera, ale do najlepszego podejścia do klienta brakuje im wiele. Już dwa tygodnie zajmuje Sprzedawcy przesłanie indywidualnie skalkulowanej oferty najmu długoterminowego, co miało być załatwione w jeden dzień. Cóż, jeśli nie macie Państwo przy sobie gotówki na auto, lub potrzebujecie bardziej indywidualnego podejścia do swojego zamówienia, polecam spróbować w innym salonie.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2024 10:29
Salon - samochody nowe
Edit 4.06 Serwis ...
... JD Kulej Gdynia wymienił cewkę, okazało się że błąd zapłonu był spowodowany cewką a nie tak jak twierdzili w Gdańsku, krótko i na temat, dział serwisowy naciąga ludzi na koszta!!! Szanowni Państwo!!! Kupiliśmy nowe auto w 2023 roku, o ile się nie mylę w marcu zostało odebrane. Podczas kupna auta zależało nam na niezawodności zostaliśmy zapewnieni że auto będzie dobrze służyć że ma gwarancję praktycznie najdłuższa na rynku i jak to w nowym aucie jest nic nie będzie się psuć, nic bardziej mylnego. Auto w ciągu roku, nie licząc serwisu gwarancyjnego (który nic nie daje bo jak coś trzeba naprawić to usłyszą państwo że gwarancja na daną rzecz się skończyło 3 tys. km temu) było 3 razy serwisowane ze względu na błąd cewki, dziś gdy auto było na kolejnym serwisie na 30 tys. Znowu zgłosiłem że przerywa podczas jazdy, dowiedziałem się że są do wymiany świece… zaczerpnąłem informacji od osób mądrzejszych ode mnie w danej dziedzinie, okazało sie że sytuacja taka nie powinna mieć miejsca, powinno to zostać wymienione na gwarancji, w serwisie usłyszałem że gwarancja się skończyła 3 tys km temu ;) Zaraz się okaże że pozostałe 2 uszkodzone cewki będę musiał wymienić sam bo gwarancja się kończy. Państwo w serwisie przyznają że jest w tych silnikach problem z cewkami, w innych autach nawet psują się skrzynie biegów po 10 tys :) „tak się zdarza” jeśli się tak zdarza to powinno się to wziąć na klatę i stanąć na wysokości zadania, żeby wszystko było dobrze. Czytając opinie widzę że jest jeszcze taka opcja że chcieli nas naciągnąć na dodatkowe koszta, zweryfikuje to u innego mechanika. Dwie gwiazdki są tylko ze względu na owocną współpracę z Panią Katarzyną
Użytkownik sieci
7 maja 2024 22:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... mechanicznego. Oddałem auto na zmianę opon z zimowych na letnie. Po wymianie w aucie zaczęły być odczuwalne uciążliwe wibracje już od prędkości 80km/h, poinformowałem o tym serwis a on zaprosili mnie na poprawkę. Po poprawce sytuacja polepszyła się ale nieznacznie. Serwis nadal wyrażał chęć poprawy ale ile można tracić czasu na dojazdy. Ostatecznie pojechałem do zwykłego wulkanizatora który stwierdził nie fachowe wyważenie kół i naprawił problem od ręki używając do tego tylko paru odważników. Daje dwie gwiazdki za to, że serwis chciał się poprawić, ale takie sytuacje nie powinny mieć miejsca w ASO i za te pieniądze.
Użytkownik sieci
1 maja 2024 09:14
Salon - samochody nowe
Serwis totalna porażka.. nie polecam
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2024 14:12
Salon - samochody nowe
Kupiłem auto używane ...
... po czym 7 tygodni było serwisowane a problem dalej nie znikł. Najlepiej wcisnąć auto co ma wadę i niech klient się martwi. Oczekiwanie na jakikolwiek telefon od sprzedających czy serwisu graniczy z cudem. Poziom jaki jest w salonie w porównaniu z salonem na zachodzie to duża przepaść... Tam nikt nikogo by nie zostawił z problemem. Nie polecam P.s komentarz pod moją opinia zostawlili i to by było na tyle z ich strony. Dalej nie polecam
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 22:58
Salon - samochody nowe
26.03 byłam umówiona ...
... na planowy przegląd auta. Od początku posiadania wcześniejszego oraz obecnego auta korzystałam z usług ASO JD Kulej. W trakcie serwisu poinformowano mnie, że klocki oraz tarcze hamulcowe są do wymiany- koszt 2000zł. Zaskoczyła mnie informacja o konieczności wymiany tarcz w samochodzie o przebiegu 45tys. km, więc się nie zgodziłam. Kilka dni poźniej w moim rodzinnym mieście miałam możliwość zawiezienia auta do znajomego mechanika samochodowego - okazało się, że tarcze hamulcowe są w stanie idealnym, konieczna jedynie wymiana klocków. Przykro mi, że próbowano mnie naciągnąć na niepotrzebne koszty. Korzystałam z ASO głównie dlatego, aby uniknąć takich sytuacji, ale się zawiodłam. Także polecam uważać, to była moja ostatnia wizyta.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 14:06
Salon - samochody nowe
We wrześniu ubiegłego ...
... roku rozglądaliśmy się za Ceedem w konkretnej konfiguracji i kolorze. Nie zależało nam na terminie. Jednak wysokiemu Panu M chyba sprzedaż prowizyjna nie szła, bo miał duże ciśnienie na sprzedaż tu i teraz. Na szczęście przed wizytą w JD Kulej byliśmy u konkurencji i znaliśmy sytuację na "stocku" i nie daliśmy sobie wcisnąć jednego z wielu kitów, że z autem na zamówienie będzie ciężko. Za to chętnie zostały nam pokazane auta na placu. Finalnie u konkurencji kupiliśmy auto i czekaliśmy tylko 2 miesiące. Na jazdy próbne też nie było co liczyć. Może nie wyglądaliśmy na potencjalnych klientów? :D Może jakbyśmy brali w leasingu bylibyśmy lepszymi klientami :D Polecam zawsze przejść się do dwóch niezależnych salonów. W końcu kupno auta, to nie kupienie soku w sklepie, a trochę dłuższa przeprawa.
Robert Gr
20 marca 2024 09:56
Salon - samochody używane
Brak profesjonalizmu
Niepoważna i nieodpowiedzialna firma, w dniu dzisiejszym byłem umówiony na oględziny i zakup samochodu, godzinę przed spotkaniem dowiedziałem się że inny klient bez umówienia zaliczkował właśnie samochód. Brak słów …