83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 18:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Kupiłem ...
... nowe auto po przejechaniu 6 tysięcy km tarcze sie przegrzały niby moja wina bo powiedziałem że jechałem 170 km także hamulce w tym salonie nie są do hamowania! wcisnąć samochód do kupna to wszystko pięknie a później radź sobie sam
Użytkownik sieci
22 listopada 2024 22:04
Salon - samochody nowe
Rezerwacja aut to ...
... fikcja. W trakcie brania leasingu dzwoni telefon, że samochód poszedł do kogoś innego za gotówkę i co nam pan zrobi. W porównaniu do innych placówek Plichty ten salon to nieśmieszny żart i nie wiem czemu grupa podbija się pod nim swoim nazwiskiem.
Użytkownik sieci
1 listopada 2024 07:55
Salon - samochody nowe
Serwis totalne dno ...
... zgłosiłem usterkę AUTO HOLD nic nie zrobili jak się świecìło na pomarańczowo tak się świeci i hamulec pomocniczy nie działa, auto oddane brudne, olej w silniku przelany dużo powyżej maximum, przegląd karoseryjny totalna fikcja robiony na brudnym aucie. Stwierdzili, że wszystko ok dopiero kiedy pokazałem palcem, że nie jest ok pan raczył wpisać w książkę serwisową tydzień po wizycie w serwisie. Oczywiście przegląd karoseryjny płatny. Na moje pytanie co z wybrzuszeniem na lakierze odpowiedz pana z serwisu, że mogą to zrobić odpłatnie z mojego ubezpieczenia bo tego nie obejmuje gwarancja ????? Czyli auto ma 4 lata, gwarancja na lakier 7 ale jak sobie sam opłacisz naprawdę. Podobnie było z uszkodzonym pasem bezpieczeństwa trzy razy musiałem jechać żeby uznali , że trzeba wymienić na nowy. Nie polecam ani serwisu ani marki KIA ognisko korozji na masce i na klapie bagażnika na 4 letnim garażowanym aucie i jeszcze serwis przerzuca koszty naprawy na właściciela. KIA Polska nabrała wody w usta i milczy. Omijać szerokim łukiem i serwis i markę.
Użytkownik sieci
11 października 2024 15:34
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis w ...
... Olsztynie. Serwisowałem tu służbową Kię i stwierdzam, że w Olsztnie nie uznają czegoś takiego jak gwarancja. Byłem odsyłany wielkrotnie z niesprawnym samochodem, świecąca się kontrolka check engine przerosła serwis w Olsztynie. Przeciągneli mnie w czasie aż skończyła się gwarancja i wtedy dowiedziałem się, że można naprawić usterkę za 7800 zł. Serwisu w Olsztynie serdecznie nie polecam, za to obecny serwis RTS w Elblągu mogę polecić z czystym sumieniem, gdzie oddają właścicielowi czysty samochód, a nie umazany jak w Olsztynie. Z pewnością nigdy więcej nie zawitam pod dach KIA Plichta.
Użytkownik sieci
29 września 2024 22:45
Salon - samochody nowe
TRAGEDIA TO MALO ...
... ŻEBY OPISAĆ TEN SERWIS... Najgorszy serwis z jakim miałem do czynienia. Auto z każdej strony brudne od tłustych rąk, w środku to samo, pod maską białe plamy, cos porozlewane. Ciągły brak aut zastępczych. Wracałem na poprawki bo nie potrafią odpowietrzyć dobrze układu. Po odbiorze nawet nie było stanu minimum płynu chłodniczego to jest jakiś żart nie serwis. Auto zrobiło na serwisie 80km, ciekawe kto nim jeździł i w jaki sposób... pół baku wyjeżdżone bez mojej zgody ani informacji. Stracone 3 dni, nie polecam. Omijać szerokim łukiem...
Użytkownik sieci
29 września 2024 16:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 września 2024 07:50
Salon - samochody nowe
Bardzo mały salon. Problem z parkingiem.
Użytkownik sieci
27 września 2024 17:19
Salon - samochody nowe
Auto pozostawione na ...
... akcję serwisową. Ze strony serwisu Plichty można to nazwać akcją straty pieniędzy, czasu, nerwów oraz pogorszenia stanu auta. Co ciekawe „serwis” jeździł sobie po mieście zużywając pół baku paliwa, a wskaźnik pokazywał 5 krotnie przekroczona normę spalania. Co to znaczy chyba nie trzeba tłumaczyć. „Serwis” nawet nie posiada wolnego auta zastępczego. Auto oddane brudne, tłuste od plam. Niczym się nie różni od warsztatu u „Pana Mirka”. Korzystałem niejednokrotnie z różnych serwisów w Polsce ale tutaj się zderzyłem ze ścianą. Oficjalnie pismo w sprawie zostanie również nadane do producenta w Warszawie.
Użytkownik sieci
27 września 2024 15:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 września 2024 15:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 września 2024 15:48
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta jak i auta to totalne dno
Użytkownik sieci
27 września 2024 15:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 września 2024 15:30
Salon - samochody nowe
Tyle negatywnych opinii ...
... nie bierze się znikąd. Poziom, jaki reprezentuje serwis zostawia wiele do życzenia. Biorąc auto na akcję serwisową wymaga się od „serwisantów” podstawowych umiejętności, którymi Ci się nie wykazali. Skoro mając świadomość, że nie jest się w stanie wykonać usługi w jakim celu ktoś próbuje ją wykonać? Oddając przy tym niesprawne, brudne auto upierając się, że „jeździłem i działało” bądź „tak powinno być”. Po wróceniu na poprawki (a raczej reklamację bo po 2km auto przestało działać) i zwróceniu uwagi auto zostało opłukane co daje niewielką rekompensatę przy ilości negatywnych rzeczy, które wydarzyły się w ciągu 3 dni trwania akcji, która powinna trwać 3,5h. Poza dobrymi chęciami Pani odpowiedzialnej za kontakt z klientem nic innego nie funkcjonuje tak, jakby oczekiwał tego klient w autoryzowanym salonie. Myślę, że to czas na wyciągnięcie wniosków, bo reputacja drastycznie spada.
Użytkownik sieci
27 września 2024 10:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 września 2024 13:56
Salon - samochody nowe
Niestety,poprzez zachowanie Pani ...
... Weroniki i całego serwisu dn.13.09.godz.10:50 odradzam! Serwis z lat 90-tych,brak miejsc na parkingu,nie wykonano usługi aktualizacji ustawień,gdyż Pani nie wiedziała jak to zrobić.Zdecydowanie zmieniam serwis na Gdańsk,zamiast prosić się o pozostawienie,dość sporej kwoty za przegląd na tej prowincji. Rekomenduję,współpraca z serwisem 10/10.Pani Marlena sprawnie koordynowała przegląd mojej służbowej Kia Proceed 70tys.Komunikacja i efekty,bez zarzutu.Polecam!
Użytkownik sieci
8 września 2024 13:01
Salon - samochody nowe
A może wiecie ...
... w jakim mieście można Kie serwisować i jest normalnie
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2024 17:18
Salon - samochody nowe
Po kolejnej wizycie, ...
... podpowiadam omijać szerokim łukiem serwis Kia w Olsztynie. Wszelkie usterki jakie zauważyłem serwis zawsze ma odpowiedź, że w tym modelu tak jest. Tragedia
Użytkownik sieci
31 lipca 2024 22:44
Salon - samochody nowe
Odebrałem nowego sportage ...
... z wadami fabrycznymi kupując u nich auto 420km od miejsca zamieszkania,W serwisie pobliskim powiedziano mi że tych wad nie mogą nawet odpłatnie usunąć ponieważ diler wzią kasę za przeglad zerowy ko.Pojechalem jeszcze raz robiąc dwie strony 900km po czym odbierając po zekomych poprawkach nie było wszystko ustawione idealnie w porównaniu nawet do innych egzemplarzy które mieli u siebie,Argumentem było to że musieli by rozbierać część auta i problem był na etapie produkcji auta w fabryce i że takie ustawienia są w normach standardów kia.Malo tego dzwoniono do mnie czy jestem zadowolony z obsługi dwukrotnie .Mam fordy dostawcze,miałem toyotę i takiego podejścia i standardu obsługi w żadnym z serwisów nie miałem Ogólnie porażka.Przez to sprzedaje go i nie chce mieć z tą marką nic do czynienia
Użytkownik sieci
12 czerwca 2024 17:30
Salon - samochody nowe
ZANIM KUPISZ AUTO ...
... UŻYWANE W KIA OLSZTYN ZMIERZ POWŁOKĘ LAKIERU CZY NIE BYŁO NAPRAWIANE. Przestrzegam przed zakupem auta używanego w tym salonie. Moja kia została uderzona w prawy bok, chciałem dokonać naprawy w serwisie kia z OC sprawcy. Podczas pomiaru grubości lakieru przez wyznaczonego rzeczoznawcę z firmy ubezpieczeniowej okazało się, że moje auto miało naprawiane prawe tylne drzwi, dowiedziałem się , że jest tam większa grubość lakieru. Było to dla mnie ogromnym zaskoczeniem, ponieważ podczas zakupu pracownik mnie o tym nie poinformował. Myślałem, że kupuję auto idealne, bynajmniej tak było to przedstawiane w chwili zakupu. A obecnie Pani przyjmująca auta do naprawy poinformowała mnie, że w związku z tą poprzednią usterką, będę musiał zapłacić ze swoich pieniędzy sporą sumę za naprawę tych drzwi. Zdziwiło mnie tylko jedno, skąd taka ocena że będę dużo płacił, jeżeli rzeczoznawca dopiero oglądał auto, nie zrobił kosztorysu, a już zostałem poinformowany, że będzie bardzo drogo. Oczywiście zrezygnowałem z naprawy auta w serwisie kia, ponieważ już raz byłem przez nich oszukany i nie chcę powtórki.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2024 13:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam, ciągłe ...
... problemy i miganie się od naprawy w ramach gwarancji.