87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 20:30
Salon - samochody nowe
Chciałbym serdecznie podziękować ...
... Panu Tomaszowi Kowalskiemu oraz Pani Anicie Gromczewskiej za profesjonalną obsługę podczas zakupu Kia Sportage w salonie K&K Bielickie. Pan Tomasz wykazał się ogromnym zaangażowaniem i fachową wiedzą, pomagając mi w wyborze idealnego samochodu, a Pani Anita perfekcyjnie dobrała ubezpieczenie, dostosowane do moich potrzeb. Cały proces przebiegł sprawnie, w miłej atmosferze i z pełnym wsparciem na każdym etapie. Gorąco polecam salon Kia K&K Bielickie oraz wspaniały zespół – profesjonalizm na najwyższym poziomie!
Użytkownik sieci
9 stycznia 2025 20:32
Salon - samochody nowe
Witam, Obsługa KiA ...
... Płock vs Kia Landcar to jest dosłownie przepaść. Mieszkam w Płocku i zawsze korzystam z usług Landcar Łódź. Auto umyte to jest nic, obsługa, rabaty, doradztwo oraz pomoc od całej załogi jest wielkim autem.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2024 17:41
Salon - samochody nowe
Z racji tego ...
... że w posiadaniu rodziny jest 2 samochody marki Kia , które posiadają gwarancję jestem częstym gościem tego serwisu ( przeglądy gwarancyjne ) . Salon i serwis odświeżono co wyszło mu na dobre. Personel miły I pomocny. Na duży plus dbanie o terminowe przyjęcie do serwisu i szybka obsługa. Jak do tej pory wszystko o.k. oprócz tego że zniknęła usługa mycia poserwisowego ale to zapewne kwestia kosztów.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 14:29
Salon - samochody nowe
Przeprowadzałyśmy w tym ...
... serwisie 1-szy przegląd po zakupie auta, w momencie wizyty samochód miał 5 miesięcy. Po wizycie wycieraczki przestały zbierać. Myślałyśmy, że przy myciu auta został może położony na szybę środek, przez który tak się dzieje, albo wycieraczki nie są dociśnięte do szyby. Nie pomogło dociśnięcie ani umycie szyby. Ostatecznie pojechałyśmy do naszego serwisu w Gdansku, gdzie też kupiłyśmy auto. Dostałyśmy informację, że wycieraczki są stare i wymagana jest wymiana na nowe. Wynika z tego, że ktoś z tego serwisu podmienił nasze nowe wycieraczki na stare. Nowe kosztowały nas 380 zł. Bardzo słabo, wstyd.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 20:59
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam salon, ...
... obsługa na najwyższym poziomie. Bardzo miło i profesjonalnie obsłużył mnie Pan Michał.
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 17:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 11:21
Salon - samochody nowe
Byłem już 4 ...
... raz u Pana Michała polecam z czystym sumieniem, serwis na najwyższym poziomie, osobiście znam tylko kilka równie dobrych serwisów.
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 20:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 października 2024 17:34
Salon - samochody nowe
Przebieg zakupu nowego ...
... samochodu przebieg sprawnie i szybko, obsługa zarówno sprzedaży jak i serwisowa na najwyższy poziomie.
Użytkownik sieci
24 października 2024 15:16
Salon - samochody nowe
Bardzo nie fachową ...
... obsługą w serwisie, usterki które zgłaszam nie zostają usuwane, Panowie w serwisie twierdzą że usterki są normalne i nie do usunięcia. No i zagięcie na dachu które według sprzedawcy też jest normalne.
Użytkownik sieci
8 października 2024 13:12
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa salonu,polecam serdecznie
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2024 21:50
Salon - samochody nowe
Chciałabym bardzo serdecznie ...
... podziękować za profesjonalną współpracę, której doświadczyłam w Państwa salonie dokonując zakupu Kia Sportage Aniversary.Na szczególne wyróżnienie zasługuje postawa Pana Pawła Machały. Chciałabym podkreślić, że zarówno bardzo wysoka kultura osobista Pana Pawła jak i jego ponadprzeciętne rozeznanie w ofercie sprzedażowej KIA przesądziły o zakupie samochodu właśnie w Państwa Salonie. Pragnę również zwrócić uwagę na doskonałą komunikację telefoniczną , prowadzoną przez Pana Pawła, w której na bieżąco informował mnie o postępach w zamówieniu, które zostało zrealizowane ekspresowo, w przeciągu tygodnia mam wymarzone auto.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2024 21:45
Salon - samochody nowe
Serwisuję tam samochód ...
... od nowości, 3 lata, jak na razie wszystko ok. Polecam
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2024 12:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 lipca 2024 17:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 czerwca 2024 08:03
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolona ...
... z obsługi, zakup samochodu przeprowadzony szybko i bezproblemowo. Profesjonalne podejście do klienta, wszystkie moje wątpliwości zostały mi objaśnione w sposób zrozumiały. Polecam każdemu. Pan Paweł Machała to mega profesjonalista,miły,uprzejmy i bardzo cierpliwy . Dziękuję bardzo Panu za miłą obsługę i za poświęcony mi czas Pozdrawiam serdecznie.
Użytkownik sieci
20 maja 2024 13:59
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka bo ...
... nie ma możliwości wystawienia opinii bez. Moja ocena dotyczy p.Marka jak i doradcy p.Jarka,podejścia do klienta jak i samej naprawy.PACJENT:KIA SORENTO GT LINE. Może zacznę od tego jak się zaczęła moja przygoda z serwisem KIA BIELICCY. W jednej z moich podróży do Płocka ok 22 grudnia 2021 roku w aucie wyskoczył błąd.Z trudem dojechałem do Płocka.Assistance następnego dnia ściągnął moje auto do najbliższego autoryzowanego serwisu.Już na wstępie "przygody" serwisem mieliśmy różnice poglądowe z kierownikiem p.Markiem w kwestii auta zastępczego(auto zostało w serwisie na naprawę gwarancyjną).Po wyłożeniu moich racji dotyczących auta zastępczego na zasadzie:albo dostanę auto zastępcze albo zmienię serwis udało mi się dojść do porozumienia i serwis wydał mi auto zastępcze(którego nie było a się pojawiło spod skorupy śnieżnej:)).Serwis stwierdził w samochodzie zerwanie klina na wale co w konsekwencji znaczyło nie wymianę silnika a jego remont.Wał-niby cześć wymienna...Auto stało w serwisie ponad miesiąc.O wszelkie informacje musiałem się prosić sam.No ale udało się auto zrobione,powiedzmy...bo przy odpalonym silniku pojawiał dziwny szum na od strony rozrządu.Serwis z kierownikiem (bo to z kierownikiem 99 procent ustaleń było w kwestii mojego auta)na czele stwierdził po mojej wizycie kilka dni później,że wszystko ok.Minęło parę dni,może tydzień dotarłem do przeglądu okresowego,który z racji przebywania akurat w wawie, zrobiłem w serwisie EFORIA na ul.Łabiszyńskiej.Ciekawostka,bo prócz tego,że dziwny szum określili mianem wymiany rozrządu stwierdzili,że(podpierając się zdjęciami):miska olejowa ma ODKRĘCONE 4-5śrub po ok 0.5 cm,ZŁAMANĄ KOŃCÓWKĘ BAGNETU,UŁAMANĄ KLEMĘ(wartości 1300 zł).Wróciłem z tymi informacjami ponownie do serwisu gdzie naprawiałem wcześniej auto czyli k&K Bieliccy.Bagnet został wymieniony a klema sklejona:)na koszt firmy BIELICCY.Miałem również przyjemność w dyskutowania z Panem Jarosławem-doradca siedzący po wejściu od lewej strony,który w sposób sarkastyczny po zgłoszeniu mojej uwagi dotyczącej szumu od strony rozrządu patrzył na mnie z niedowierzaniem twierdząc,że wszystko jest w porządku.Zmienił zdanie gdy usłyszał historię dotyczącą okręconych śrub:).W końcu serwis odkupił bagnet i wymienił rozrząd i wydawałoby się że historii nastał happy end ale to nie koniec:)Pomijam już fakt,że za każdym razem dzwoniąc do kierownika p.Marka w celu umówienia się na wizytę, ciągle miałem wyznaczane dość odległe terminy-oczekiwanie ponad miesiąc... Wracam do samochodu.Następnego dnia po odbiorze auta po uruchomieniu porannym pojawił inny odgłos,który znikał po rozgrzaniu silnika.Zatem znów do serwisu.Serwis nie stwierdził nic,więcej określił pracę silnika jaką normalną i że może się tak dziać-stwierdził,bo muszą się napompować napinacze...Jeździłem kilka tygodni.Hałas nadal mnie nie opuszczał.Zaproponowałem serwisowi(Panu Jarkowi i Panu Markowi)że zostawię samochód na weekend po to by w poniedziałek go uruchomić co było dla mnie wręcz pewnym,że usłyszą odgłosy o których wspomniałem.W poniedziałek usłyszałem to samo:wszystko dobrze...I że dostanę wydruk z badania nawet-zapewniał Pan Jarek. Tym razem nie poprzestałem na tym i oddałem samochód ponownie do serwisu Eforia Warszawa.Serwis stwierdził luz na na kasatorach zaworowych.... Obsługa klienta,podejście,znajomość partactwo. Wchodząc do SERWISU kia przypominają się czasy dawnego FSO gdzie każdy miał klienta w ....PRZESTRZEGAM.Proponuje poszukać czegoś kawałek dalej aby mieć pewność z fachowej wykonanej pracy. Mam nadzieję,że nowy doradca który akurat doszedł w tym czasie nie pójdzie w ślady wspomnianej dwójki bo to jedyna pozytywna postać w tej całej sprawie. Nowe auto za 220000.Moja przygoda po 3 latach leasingu kończy się z marką Kia po tej historii.Szkoda nerw.NIE POLECAM SERWISU BIELICCY A WŁAŚCICIELOM PROPONUJE PRZYJRZEĆ Z BLISKA PROBLEMOWI KTÓRY TU OPISAŁEM.
Użytkownik sieci
9 maja 2024 17:29
Salon - samochody nowe
Wieczny problem z ...
... serwisem. Panowie mają oddzwaniać, a niestety chyba o tym zapominają. Takie sytuacje mają miejsce od dłuższego czasu.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 21:48
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony ...
... z obsługi, zakup samochodu przeprowadzony szybko i bezproblemowo. Profesjonalne podejście do klienta, wszystkie moje wątpliwości zostały mi objaśnione w sposób zrozumiały. Polecam każdemu. Pan Tomasz Kowalski to mega profesjonalista. Bez dwóch zdań podołał konkurencji, a nie było to łatwe. Pozdrawiam serdecznie.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2023 15:04
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem. ...
... Nie zostaliśmy obsłużeni, nikt nie raczył podejść.