87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2025 20:32
Salon - samochody nowe
Witam, Obsługa KiA ...
... Płock vs Kia Landcar to jest dosłownie przepaść. Mieszkam w Płocku i zawsze korzystam z usług Landcar Łódź. Auto umyte to jest nic, obsługa, rabaty, doradztwo oraz pomoc od całej załogi jest wielkim autem.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 14:29
Salon - samochody nowe
Przeprowadzałyśmy w tym ...
... serwisie 1-szy przegląd po zakupie auta, w momencie wizyty samochód miał 5 miesięcy. Po wizycie wycieraczki przestały zbierać. Myślałyśmy, że przy myciu auta został może położony na szybę środek, przez który tak się dzieje, albo wycieraczki nie są dociśnięte do szyby. Nie pomogło dociśnięcie ani umycie szyby. Ostatecznie pojechałyśmy do naszego serwisu w Gdansku, gdzie też kupiłyśmy auto. Dostałyśmy informację, że wycieraczki są stare i wymagana jest wymiana na nowe. Wynika z tego, że ktoś z tego serwisu podmienił nasze nowe wycieraczki na stare. Nowe kosztowały nas 380 zł. Bardzo słabo, wstyd.
Użytkownik sieci
24 października 2024 15:16
Salon - samochody nowe
Bardzo nie fachową ...
... obsługą w serwisie, usterki które zgłaszam nie zostają usuwane, Panowie w serwisie twierdzą że usterki są normalne i nie do usunięcia. No i zagięcie na dachu które według sprzedawcy też jest normalne.
Użytkownik sieci
20 maja 2024 13:59
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka bo ...
... nie ma możliwości wystawienia opinii bez. Moja ocena dotyczy p.Marka jak i doradcy p.Jarka,podejścia do klienta jak i samej naprawy.PACJENT:KIA SORENTO GT LINE. Może zacznę od tego jak się zaczęła moja przygoda z serwisem KIA BIELICCY. W jednej z moich podróży do Płocka ok 22 grudnia 2021 roku w aucie wyskoczył błąd.Z trudem dojechałem do Płocka.Assistance następnego dnia ściągnął moje auto do najbliższego autoryzowanego serwisu.Już na wstępie "przygody" serwisem mieliśmy różnice poglądowe z kierownikiem p.Markiem w kwestii auta zastępczego(auto zostało w serwisie na naprawę gwarancyjną).Po wyłożeniu moich racji dotyczących auta zastępczego na zasadzie:albo dostanę auto zastępcze albo zmienię serwis udało mi się dojść do porozumienia i serwis wydał mi auto zastępcze(którego nie było a się pojawiło spod skorupy śnieżnej:)).Serwis stwierdził w samochodzie zerwanie klina na wale co w konsekwencji znaczyło nie wymianę silnika a jego remont.Wał-niby cześć wymienna...Auto stało w serwisie ponad miesiąc.O wszelkie informacje musiałem się prosić sam.No ale udało się auto zrobione,powiedzmy...bo przy odpalonym silniku pojawiał dziwny szum na od strony rozrządu.Serwis z kierownikiem (bo to z kierownikiem 99 procent ustaleń było w kwestii mojego auta)na czele stwierdził po mojej wizycie kilka dni później,że wszystko ok.Minęło parę dni,może tydzień dotarłem do przeglądu okresowego,który z racji przebywania akurat w wawie, zrobiłem w serwisie EFORIA na ul.Łabiszyńskiej.Ciekawostka,bo prócz tego,że dziwny szum określili mianem wymiany rozrządu stwierdzili,że(podpierając się zdjęciami):miska olejowa ma ODKRĘCONE 4-5śrub po ok 0.5 cm,ZŁAMANĄ KOŃCÓWKĘ BAGNETU,UŁAMANĄ KLEMĘ(wartości 1300 zł).Wróciłem z tymi informacjami ponownie do serwisu gdzie naprawiałem wcześniej auto czyli k&K Bieliccy.Bagnet został wymieniony a klema sklejona:)na koszt firmy BIELICCY.Miałem również przyjemność w dyskutowania z Panem Jarosławem-doradca siedzący po wejściu od lewej strony,który w sposób sarkastyczny po zgłoszeniu mojej uwagi dotyczącej szumu od strony rozrządu patrzył na mnie z niedowierzaniem twierdząc,że wszystko jest w porządku.Zmienił zdanie gdy usłyszał historię dotyczącą okręconych śrub:).W końcu serwis odkupił bagnet i wymienił rozrząd i wydawałoby się że historii nastał happy end ale to nie koniec:)Pomijam już fakt,że za każdym razem dzwoniąc do kierownika p.Marka w celu umówienia się na wizytę, ciągle miałem wyznaczane dość odległe terminy-oczekiwanie ponad miesiąc... Wracam do samochodu.Następnego dnia po odbiorze auta po uruchomieniu porannym pojawił inny odgłos,który znikał po rozgrzaniu silnika.Zatem znów do serwisu.Serwis nie stwierdził nic,więcej określił pracę silnika jaką normalną i że może się tak dziać-stwierdził,bo muszą się napompować napinacze...Jeździłem kilka tygodni.Hałas nadal mnie nie opuszczał.Zaproponowałem serwisowi(Panu Jarkowi i Panu Markowi)że zostawię samochód na weekend po to by w poniedziałek go uruchomić co było dla mnie wręcz pewnym,że usłyszą odgłosy o których wspomniałem.W poniedziałek usłyszałem to samo:wszystko dobrze...I że dostanę wydruk z badania nawet-zapewniał Pan Jarek. Tym razem nie poprzestałem na tym i oddałem samochód ponownie do serwisu Eforia Warszawa.Serwis stwierdził luz na na kasatorach zaworowych.... Obsługa klienta,podejście,znajomość partactwo. Wchodząc do SERWISU kia przypominają się czasy dawnego FSO gdzie każdy miał klienta w ....PRZESTRZEGAM.Proponuje poszukać czegoś kawałek dalej aby mieć pewność z fachowej wykonanej pracy. Mam nadzieję,że nowy doradca który akurat doszedł w tym czasie nie pójdzie w ślady wspomnianej dwójki bo to jedyna pozytywna postać w tej całej sprawie. Nowe auto za 220000.Moja przygoda po 3 latach leasingu kończy się z marką Kia po tej historii.Szkoda nerw.NIE POLECAM SERWISU BIELICCY A WŁAŚCICIELOM PROPONUJE PRZYJRZEĆ Z BLISKA PROBLEMOWI KTÓRY TU OPISAŁEM.
Użytkownik sieci
9 maja 2024 17:29
Salon - samochody nowe
Wieczny problem z ...
... serwisem. Panowie mają oddzwaniać, a niestety chyba o tym zapominają. Takie sytuacje mają miejsce od dłuższego czasu.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2023 15:04
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem. ...
... Nie zostaliśmy obsłużeni, nikt nie raczył podejść.
Użytkownik sieci
18 marca 2023 05:30
Salon - samochody nowe
Pracownik na częściach bardzo mało pomocny
Użytkownik sieci
20 lutego 2023 12:21
Salon - samochody nowe
Bardzo słaby kontakt.
Rafał Rafał
22 listopada 2022 18:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam obsługi Tomasza K.
Nie polecam doradcy Tomasz Kowalskiego. Krętacz, oszust i osoba nie rzetelna potrafi tylko ładnie opowiadać jak przyjdzie do załatwiania sprawy jego słowa to jeden stek bzdur.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2022 20:23
Salon - samochody nowe
Opinia negatywna dla ...
... salonu MARKI KIA Zamówienie złożone w styczniu dealer przekazuje informację że auto zostało wysłane do produkcji , kolejny miesiąc kolejny telefon z informacją że czekają już na jakieś tzw (przełączniki kable do auta ) i auto zejdzie z linii produkcyjnej oraz zostanie mu nadany VIN , w marcu telefon i zapewnienie że auto na pewno będzie dla mnie wyprodukowane jeszcze chwila jeszcze moment auto będzie już. Ciągła informacją że składają już tylko skrzynie automatyczną , Maj piękny maj a tu naglę otrzymuję e-mail że moje auto jednak zostało odrzucone z przyczyn niezależnych od dealera.Dealer powiadomił mnie poprzez e- mail odnośnie odrzucenia zamówienia na auto, po kilku próbach kontaktu telefonicznego łaskawy dealer odebrał i przez telefon zaczął kręcić majaczyć, że auta jednak jak się okazało nie było jeszcze w produkcji . W odesłanym od niego e-mailu była zawarta informacja że dealer widział o zaprzestaniu produkcji w momencie składania zamówienia !!! mimo tego złożył zamówienie !!! dzwonił gwarantował auto i cenę przy składanym zamówieniu !!!. Gdyby otwarcie od początku składania zamówienia poinformował mnie że nie wie kiedy auto zostanie nadane do produkcji i czy zostanie wyprodukowane nie miał bym do nich pretensji. Zaufałem dealer-owi otrzymywałem telefoniczne zapewnienia że auto będzie jest w produkcji zostanie dostarczone. Myślałem że dealer jest osobą dorosłą i poinformuje mnie telefonicznie ( gdzie wcześniej dzwonił nawet z 2 razy w miesiącu) o odrzuceniu a niestety wysłał e-mail ... NIE POLECAM TEGO SALONU ORAZ MARKI KIA
Użytkownik sieci
24 maja 2022 16:42
Salon - samochody nowe
Mam wrażenie, że ...
... w Polsce wygląd klienta świadczy o tym jak będzie obsłużony. Nie ważne jest, że może akurat ma dużą gotówkę i już chce kupić auto. Wchodzisz do salonu i zero reakcji, kilku sprzedawców siedzących za biurkami, jeden chodzi po salonie i rozmawia przez tel i zero reakcji. Niestety tak jest we wszystkich salonach w Płocku.
Użytkownik sieci
12 maja 2022 17:57
Salon - samochody nowe
Serwisu nie Polecam ...
... po kilka razy trzeba jechać żeby zdiagnozować usterki , kolejna sprawa zgłaszając usterki na gwarancji ( konkretnie pół roku przed końcem) wmawiali mi że ten silnik tak ma po pewnym przebiegu kilometrów i jest to naturalne natomiast miesiąc po gwarancji przyznali że jednak coś dzieje się z silnikiem ale niestety gwarancja już się skończyła mogą naprawić ale już odpłatnie . Takie jest właśnie podejście do klienta kierownika Serwisu który nie ma za dużej wiedzy o motoryzacji gdyż na dość proste pytania nie potrafił samodzielnie odpowiedzieć.
Użytkownik sieci
23 września 2021 11:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 maja 2021 22:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Niewiarygodna ...
... firma. Pokłosie Ajmexu - złodziejskiej firmy co do dziś się z wierzycielami nie rozliczyła.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2021 21:38
Salon - samochody nowe
Sprzedaż nowych samochodów ...
... na 5 nawet 5+. Niestety obsługa samochodów używanych na 1 i to z minusem. O wycenę dotychczasowego auta nie mogłem się doprosić przez ponad 2 tygodnie. Wycena była za niska, więc zdecydowałem się na komisowanie i tu niestety też słabo. Dla panów obce są pojęcia komis i prowizja od sprzedaży. Auto zaoferowane nowemu nabywcy za większą kwotę niż pierwotnie uzgodniona (super), ale całą nadwyżkę chcieli dla siebie argumentując, że zaspokajają moje oczekiwania. Tak jakby auto było ich, a nie moje. Gdy odmówiłem auto zostało sprzedane za niższą kwotę. Jak pies ogrodnika... Dobrze, że przynajmniej nowy właściciel zadowolony z nagłej promocji 2k zł. Ostatecznie średnia 2 gwiazdki... za ten 1-.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2020 11:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 listopada 2018 11:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 lipca 2018 17:19
Salon - samochody nowe
Na salonie siedzi ...
... Pan który omawia przez telefon remont mieszkania. Oczywiście klient poczeka. Serwis od frontu zamknięty, od zaplecza otwarty ale nie uraczysz człowieka. Słabiutko. Kolejnej Kijanki tutaj na pewno nie kupię.
Użytkownik sieci
15 maja 2017 14:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka