89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2019 12:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 czerwca 2019 16:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 czerwca 2019 11:54
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... ,szybkie i sprawne ocenienie stanu technicznego pojazdu. Polecam
Użytkownik sieci
17 czerwca 2019 16:23
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
12 czerwca 2019 13:04
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna i ...
... miła obsługa :) Wybrałam się na przegląd klimatyzacji, ze względu na dziwny zapach. Potrzebne było odgrzybianie, które przebiegło bardzo szybko i sprawnie. Klima działa super, jestem bardzo zadowolona.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2019 21:54
Salon - samochody nowe
Salon troszkę na uboczu ale przestronny.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2019 15:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 czerwca 2019 15:59
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 czerwca 2019 10:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 czerwca 2019 07:50
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 12:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 maja 2019 08:28
Salon - samochody nowe
👍👍👍Polecam !
Użytkownik sieci
30 maja 2019 18:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 maja 2019 09:02
Salon - samochody nowe
Uważam że jako ...
... dealer Mitsubishi powinno się bardziej profesjonalniej podchodzić do klienta który (!) nie chce akurat kupić auta tylko potrzebuje informacji na temat rzeczy tak błachej jak ustalenie generacji modelu
Użytkownik sieci
27 maja 2019 16:17
Salon - samochody nowe
Ja i żona ...
... kupiliśmy tutaj samochód w zeszłym tygodniu, pełna profesjonalość, polecam gorąco
Użytkownik sieci
27 maja 2019 15:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 maja 2019 22:20
Salon - samochody nowe
Niestety zarówno zakup ...
... jak i serwis auta przebiegał z problemami. Serwis nadciąga i jest mało profesjonalny
Użytkownik sieci
21 maja 2019 09:13
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa. Człowiek ...
... cały tydzień czeka aż pracownik salonu zgodnie z obietnicą odzwoni i przekaże jakie dokumenty trzeba przedstawić dosłać do załatwiania leasingu i nie może się doczekać a kiedy dzwoni to słyszy - przecież to państwo mieli się z nami kontaktować.
Użytkownik sieci
20 maja 2019 12:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 maja 2019 00:19
Salon - samochody nowe
Masakra 5.04.19 zgłosiłem ...
... perforację nadkola w KIA RIO .Uszkodzenie obejrzało trzech panów robiąc zdjęcia i mierząc grubość lakieru.Zostałem poinformowany że muszą to z kimś skonsultować bo jest to naprawa gwarancyjna i mam czekać na telefon.Po dwóch tygodniach udałem się do serwisu z pytaniem jak sprawa wygląda.Otrzymałem wiadomość że jeszcze nie wiadomo i mam czekać na telefon.W dniu 10.05.19 udałem się ponownie i usłyszałem że sprawa jest załatwiona pozytywnie .Pan Dominik prowadzący sprawę był zdziwiony że jakiś kolega nie zadzwonił do mnie i poinformował mnie że mam odstawić samochód rano w dniu 13.05.19 co też uczyniłem zlecając jednocześnie przegląd okresowy z zapewnieniem że zostanę poinformowany telefonicznie o terminie odbioru samochodu.Po pięciu dniach oczekiwania na wiadomość zadzwoniłem .Dostałem wiadomość że nie mają informacji z blacharni ,a przegląd zrobią jak samochód wróci do nich.W tym samym dniu pojechałem do serwisu osobiście przekonać się o co chodzi,gdyż jako mechanik wiem że tego typu naprawa nie jest żadnym problemem i w każdym zakładzie blacharskim zrobili by to w 2 góra3 dni za około 300 zł.I tu nastąpiła konsternacja pan Dominik prowadzący sprawę całkowicie nie zorientowany wzywa kolegę.Okazuje się że w pobliżu perforacji jest wgniecenie po uderzeniu ,podejrzewam że na parkingu drzwiami innego pojazdu i że to stanowi poważni problem bo trzeba będzie dopłacić za naprawę ,bo to też zostanie zaszpachlowane.Odległość od perforacji 3 do 5 cm.Koszt naprawy 200zł.Zgadzam się bo samochód potrzebny jest mi do pracy.Przez 5 dni nikt nie zadzwonił do mnie i nie poinformował o tym poważnym dla firmy Wojtanowicz problemie.Po niemal 12 latach współpracy chyba zrezygnuję z ich usług.Dziwne że gdy chciałem wpisać opinię pojawiło się imię mojej córki a nie mogłem wpisać swojego.Czekam na odbiór płacąc za samochody na minuty.