89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2021 15:52
Salon - samochody nowe
Serwis Mitsubishi- wybierając ...
... serwis kierowałam się załatwienie kilku spraw. Niestety podbicia dowodu rejestracyjnego nie załatwiłam bo urlop. A umawiając się zwracałam na to szczególną uwagę bo nie dysponuję czasem. Pan z serwisu zero refleksji. Nic się stało i mam tylko wziąć książeczkę serwisową do punktu diagnostycznego. I bzdura, pan w SKP nie uznaje tego. Po co te brednie? Kolejna rzecz...moje zgłoszenia poszczenia zwalili na sprzęgło i pewnie w szpilkach jeżdżę. Propozycja mega roboty i kosztu i bym wstępnie pofatygowala się ponownie. Koszt? Zero info. Straszyć to można dzieci. To, że jestem kobietą i nie siedzę nosem w silniku nie znaczy, że nie znam się i nie wiem gdzie pytać. Żenada. Proponuję przyszłym klientom zastanowić się nad wyborem tego serwisu albo poważnie zabezpieczyć się z innym mechanikiem.
Użytkownik sieci
12 maja 2021 13:04
Salon - samochody nowe
Wszyscy starają się ...
... być mili i uprzejmi i to wszystko. Czas ściągnięcia najprostszych części to tydzień czasu, do tego dochodzi jeszcze naprawa. Uzbrójcie się w anielską cierpliwość.
Użytkownik sieci
7 maja 2021 05:16
Salon - samochody nowe
Nie wiem czy ...
... wszyscy mają takie podejście do klienta jak ten pan z lewej w žółtym sweterku......no ale słysząc jego profesjonalizm wbiło mnie w fotel chciałem zmienić olej w skrzyni biegów Mitsubishi Colt 2007 pan stwierdził że oleju w skrzyni biegów się nie zmienia !!! ??? Jak się uparłem jednak żeby zmienić to niewie jaki olej ? No wszystko jest na gogle więc 10 latek by to wiedzial ostatecznie zapytałem o cenę usługi odp.400pln za samą wymianę ....nadmienić pragnę że olej 2l Mobile do skrzyni biegów kosztuje 110pln . Moja wizyta miała miejsce wczoraj 06.05.2021 ok11.00 salon Gdynia kcyńska 21 ŻENADA
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2021 17:41
Salon - samochody nowe
Od 4 lat ...
... nie potrafią naprawić mojego samochodu. Najpierw nie przyznawali się do błędu, teraz próbują ukryć wadę. Ponadto samochód niedawno trafił do nich z innymi usterkami, przestał tydzień i wrócił do mnie rzekomo naprawiony. Oczywiście dalej jest zepsuty. Serwis oddzwania do mnie już 2 tydzień i coś nie potrafi się dodzwonić... pewnie wina operatora sieci, nie ich jak zawsze... Doczekam się kontaktu?
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2021 11:41
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim lukiem
Użytkownik sieci
3 marca 2021 11:57
Salon - samochody nowe
Jestem niezadowolona z ...
... uslugi, ponieważ po przeglądzie dostałam brudne auto gdzie klient obok mnie dostał zapytanie czy umyć mu auto. Jestem na serwisie co 15 tyś. i tylko tutaj poczułam się jak drugi sort.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2021 16:06
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Przy ...
... umawianiu się na weryfikację/naprawę powiadomiłem serwis, że prawdopodobną przyczyną braku ogrzewania jest awaria termostatu lub zaworu. Po oddaniu samochodu czekałem 1,5 godziny i poinformowano mnie, że prawdopodobnie jest awaria zaworu lub termostatu!!!! (za tą usługę i potwierdzenie tego co przekazałem serwisowi chcieli skasować 256zł) Żeby to ustalić trzeba przyjechać jeszcze raz i koszt weryfikacji to 1300zł!!!! Ok. ustalono mi termin 2 tygodnie później. Międzyczasie zamówiłem termostat wraz z zaworem i wymieniłem je. Mechanik poinformował, że zarówno nowy jaki wymieniony zawór i termostat jest w porządku. Zadzwoniłem do serwisu w dwa dni przed i powtórnie w przeddzień umówionej wizyty, oznajmiając, że zarówno zawór i termostat jest ok i jakie zostaną podjęte inne działania. Pomimo zapewnień, że oddzwonią nikt nie oddzwonił, a dokładnie czekałem na telefon Pani Aureli... Ps Dobry elektronik/elektryk samochodowy stwierdził zapowietrzenie układu. Odpowietrzył i działa. Zaoszczędziłem kilka tysięcy zł...
Użytkownik sieci
2 stycznia 2021 16:58
Salon - samochody nowe
Brak informacji o ...
... godzinach otwarcia, byliśmy dzisiaj sobota godzina 14:00 wszystko zamknięte a w sieci informacja że otwarte. Ręce opadają.
Użytkownik sieci
22 października 2020 23:17
Salon - samochody nowe
13.10.2020r. miałem na ...
... jeździe próbnej nieprzyjemność jeździć najbardziej ufajdolonym samochodem Mitsubishi Eclipse jaki można sobie wyobrazić. Chodniczki wyglądały jakby ktoś odszedł od orki w polu i odjechał do domu zostawiając konia na polu. Samochód poplamiony pomiędzy siedzeniami, zakurzony. Nie wiem, jak można klientowi wydawać na jazdę próbną samochód w takim stanie. Żałuje, że nie zrobiłem zdjęć.
Użytkownik sieci
2 października 2020 12:16
Salon - samochody nowe
Absolutny brak profesjonalizmu, ...
... tempo pracy tragiczne, samochód zastępczy nieprzygotowany, opóźnienie w wydaniu samochodu 1.5h, czas pracy miał wynieść 2h. Kierownik serwisu przeprasza, ale nic nie może... Katastrofa. W odpowiedzi na Państwa tłumaczenie pragnę zauważyć, że nikt nie wymagał na pracownikach serwisu wykonania pracy w ciągu dwóch godzin, to była wyłącznie Państwa inicjatywa. Samochód mógł zostać u Państwa do następnego dnia, do końca dnia bieżącego, itd. Wprowadzanie w błąd klienta jest marnym sposobem na jego lojalność, a tłumaczenie się koronawirusem jest nieco infantylne. Opinia moja jest efektem drugiej wizyty u Państwa, po pierwszej wrażenia również były słabe, ale wstrzymałem się z komentarzem. Tym razem czara goryczy się przelała. Na pewno poszukam innego serwisu i innego sprzedawcy flotowego.
Użytkownik sieci
27 września 2020 12:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2020 22:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2020 11:00
Salon - samochody nowe
w dniu 04,04,2020 ...
... zleciłem sezonową wymianę kół w serwisie czekałem przed salonem na odbiór auta około godziny 9-tej z warsztatu wyjechało nasze auto zdziwił mnie widok mechanika wysiadającego z naszego samochodu w brudnym kombinezonie roboczym w obecności pana serwisu ( dominik pietrasiewicz ) zapytałem mechanika czy siedzenie w w aucie powinno być zabezpieczone ( siedzenia skórzane 2017/2018 ) zmieszany mechanik przyznał że tak być powinno po chwili ten sam mechanik wziął kolejne zlecenie i jak gdyby nic się nie stało wsiadł do prawie nowiutkiego samochodu w tym samym brudnym kombinezonie siedzenia oczywiście w żaden sposób nie zabezpieczjąc zwróciłem ponownie uwagę na ten fakt panom z serwisu reakcja - żadna !!! dodaję równierz że pracownicy serwisu nie stosują zabezpieczeń związanych z epidemią ( np.rękawiczki ) adam z gdyni
Użytkownik sieci
6 lutego 2020 11:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 stycznia 2020 14:05
Salon - samochody nowe
Dziwne miejsce, oglądałem ...
... auta wewnatrz, na zewnątrz, dobre 25 min, nikt nie podszedł nie zainteresował się. Poza tym auta z tego salonu zajmują nie tylko własny plac firmowy, ale również stację Orlen, KFC, i część parkingu Tesco. Miałem ogromne problemy żeby zaparkować i wejsc do samego salonu, sugeruję uderzyć się w pierś.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2020 21:52
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 stycznia 2020 11:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 listopada 2019 20:10
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2019 11:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 20:11
Salon - samochody nowe
Głównym problem w ...
... tym serwisie jest brak komunikacji. Już trzeci raz zajmują się skrzynia biegów Słychać jakieś trzaski 29.07.2019 zostawiłem samochód na gwarancji Mam 13.08.2019 ani słuchu ani widu Fakt otrzymałem samochód zastępczy lecz wiadomo najlepiej jeździ sie swoim. Sam muszę dzwonić dowiadywać się czy już coś wiadomo. Jak przyjeżdżam zgłaszając problem ze skrzynia To zanim ktoś wyjedzie zobaczyć Potem cztery osoby jeszcze muszą podejść I trzeba mówić to samo . I tu też pojawia się Pan Dominik czasami zadzwoni Jak prosiłem o telefon o 14:00 abym wiedział czy przyjechać po samochód to musiał sam dzwonić koło 15 Sama sprzedaż samochodu rewelacja Pani Asia mistrzyni świata i pan Marek Duże podziękowania za sam proces sprzedaży Tu daje 10/10