89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 listopada 2021 16:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 listopada 2021 20:48
Salon - samochody nowe
Miałem dzisiaj okazję ...
... obserwować pracę mechaników podczas serwisu. Serwis po roku uzytkowania samochodu, co prawda maly przebieg, ale przy aucie nie zrobiono nic poza wymiana oleju i filtra olejowego(aa no akumulator sprawdzili). Nie sprawdzono klockow, tarcz, nie wymieniono filtra powietrza ani kabinowego. Prace przy aucie na kamerach w poczekalni ogladalem przez 24 min. a policzono prawie 2 godziny robocze. Zaplacilem ponad 900 zl. Podsumowujac strasznie wyglada praca serwisu a pieniadze kosmiczne!
Użytkownik sieci
8 października 2021 09:49
Salon - samochody nowe
Serwis Mitsubishi to ...
... jakaś porażka. Jedyne co wychodzi to wymiana oleju. Ale już podłączenie MUT-III, obsługa oprogramowania serwisowego samochodu itp. się po prostu nie uda. Podejście do klienta też ciekawe - "nie wiem jak to zrobić, więc nawet nie wystawiam zlecenia".
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2021 22:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2021 09:59
Salon - samochody nowe
Dnia 21.08.2021 podjechałem ...
... o godz. 8,00 (sobota) do serwisu KIA ul. Kcyńska. Zostałem potraktowany jak "intruz". Po zgłoszeniu i prośbie o pomoc z drobną awarią tj. palącej się na stałe kontrolki hamulca ręcznego. Po rozmowie , prosiłem o mechanika-elektryka czy mógł podejść do auta i sprawdzić awarię i coś doradzić , zaproponować ! Flagowy "mistrz serwisu" zaproponował mi wizytę w serwisie za 10 dni tj. 31 sierpnia 2021 r. To jest profesjonalizm " mistrza obsługi serwisu " i podejścia do klienta !!! Ręce opadają !!! Po dalszej rozmowie prosiłem żeby sprzedał mi płyn hamulcowy DOT-4. Po dolaniu przeze mnie płyn hamulcowy usterka natychmiast ustąpiła tj. kontrolka zgasła. I to jest profesjonalny "serwis KIA " i podejścia do klienta ???????? " Mistrz obsługi klienta serwisu Kia !!! ŻENADA !!! Zapamiętałem tylko z tej wizyty wytatuowane ręce - palce tego "FLAGOWEGO MISTRZ SERWISU" Fachowość tego " MISTRZA SERWISU" równa się zero !!!!!!!
Użytkownik sieci
12 czerwca 2021 15:52
Salon - samochody nowe
Serwis Mitsubishi- wybierając ...
... serwis kierowałam się załatwienie kilku spraw. Niestety podbicia dowodu rejestracyjnego nie załatwiłam bo urlop. A umawiając się zwracałam na to szczególną uwagę bo nie dysponuję czasem. Pan z serwisu zero refleksji. Nic się stało i mam tylko wziąć książeczkę serwisową do punktu diagnostycznego. I bzdura, pan w SKP nie uznaje tego. Po co te brednie? Kolejna rzecz...moje zgłoszenia poszczenia zwalili na sprzęgło i pewnie w szpilkach jeżdżę. Propozycja mega roboty i kosztu i bym wstępnie pofatygowala się ponownie. Koszt? Zero info. Straszyć to można dzieci. To, że jestem kobietą i nie siedzę nosem w silniku nie znaczy, że nie znam się i nie wiem gdzie pytać. Żenada. Proponuję przyszłym klientom zastanowić się nad wyborem tego serwisu albo poważnie zabezpieczyć się z innym mechanikiem.
Użytkownik sieci
12 maja 2021 13:04
Salon - samochody nowe
Wszyscy starają się ...
... być mili i uprzejmi i to wszystko. Czas ściągnięcia najprostszych części to tydzień czasu, do tego dochodzi jeszcze naprawa. Uzbrójcie się w anielską cierpliwość.
Użytkownik sieci
7 maja 2021 05:16
Salon - samochody nowe
Nie wiem czy ...
... wszyscy mają takie podejście do klienta jak ten pan z lewej w žółtym sweterku......no ale słysząc jego profesjonalizm wbiło mnie w fotel chciałem zmienić olej w skrzyni biegów Mitsubishi Colt 2007 pan stwierdził że oleju w skrzyni biegów się nie zmienia !!! ??? Jak się uparłem jednak żeby zmienić to niewie jaki olej ? No wszystko jest na gogle więc 10 latek by to wiedzial ostatecznie zapytałem o cenę usługi odp.400pln za samą wymianę ....nadmienić pragnę że olej 2l Mobile do skrzyni biegów kosztuje 110pln . Moja wizyta miała miejsce wczoraj 06.05.2021 ok11.00 salon Gdynia kcyńska 21 ŻENADA
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2021 17:41
Salon - samochody nowe
Od 4 lat ...
... nie potrafią naprawić mojego samochodu. Najpierw nie przyznawali się do błędu, teraz próbują ukryć wadę. Ponadto samochód niedawno trafił do nich z innymi usterkami, przestał tydzień i wrócił do mnie rzekomo naprawiony. Oczywiście dalej jest zepsuty. Serwis oddzwania do mnie już 2 tydzień i coś nie potrafi się dodzwonić... pewnie wina operatora sieci, nie ich jak zawsze... Doczekam się kontaktu?
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2021 11:41
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim lukiem
Użytkownik sieci
3 marca 2021 11:57
Salon - samochody nowe
Jestem niezadowolona z ...
... uslugi, ponieważ po przeglądzie dostałam brudne auto gdzie klient obok mnie dostał zapytanie czy umyć mu auto. Jestem na serwisie co 15 tyś. i tylko tutaj poczułam się jak drugi sort.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2021 16:06
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Przy ...
... umawianiu się na weryfikację/naprawę powiadomiłem serwis, że prawdopodobną przyczyną braku ogrzewania jest awaria termostatu lub zaworu. Po oddaniu samochodu czekałem 1,5 godziny i poinformowano mnie, że prawdopodobnie jest awaria zaworu lub termostatu!!!! (za tą usługę i potwierdzenie tego co przekazałem serwisowi chcieli skasować 256zł) Żeby to ustalić trzeba przyjechać jeszcze raz i koszt weryfikacji to 1300zł!!!! Ok. ustalono mi termin 2 tygodnie później. Międzyczasie zamówiłem termostat wraz z zaworem i wymieniłem je. Mechanik poinformował, że zarówno nowy jaki wymieniony zawór i termostat jest w porządku. Zadzwoniłem do serwisu w dwa dni przed i powtórnie w przeddzień umówionej wizyty, oznajmiając, że zarówno zawór i termostat jest ok i jakie zostaną podjęte inne działania. Pomimo zapewnień, że oddzwonią nikt nie oddzwonił, a dokładnie czekałem na telefon Pani Aureli... Ps Dobry elektronik/elektryk samochodowy stwierdził zapowietrzenie układu. Odpowietrzył i działa. Zaoszczędziłem kilka tysięcy zł...
Użytkownik sieci
2 stycznia 2021 16:58
Salon - samochody nowe
Brak informacji o ...
... godzinach otwarcia, byliśmy dzisiaj sobota godzina 14:00 wszystko zamknięte a w sieci informacja że otwarte. Ręce opadają.
Użytkownik sieci
22 października 2020 23:17
Salon - samochody nowe
13.10.2020r. miałem na ...
... jeździe próbnej nieprzyjemność jeździć najbardziej ufajdolonym samochodem Mitsubishi Eclipse jaki można sobie wyobrazić. Chodniczki wyglądały jakby ktoś odszedł od orki w polu i odjechał do domu zostawiając konia na polu. Samochód poplamiony pomiędzy siedzeniami, zakurzony. Nie wiem, jak można klientowi wydawać na jazdę próbną samochód w takim stanie. Żałuje, że nie zrobiłem zdjęć.
Użytkownik sieci
2 października 2020 12:16
Salon - samochody nowe
Absolutny brak profesjonalizmu, ...
... tempo pracy tragiczne, samochód zastępczy nieprzygotowany, opóźnienie w wydaniu samochodu 1.5h, czas pracy miał wynieść 2h. Kierownik serwisu przeprasza, ale nic nie może... Katastrofa. W odpowiedzi na Państwa tłumaczenie pragnę zauważyć, że nikt nie wymagał na pracownikach serwisu wykonania pracy w ciągu dwóch godzin, to była wyłącznie Państwa inicjatywa. Samochód mógł zostać u Państwa do następnego dnia, do końca dnia bieżącego, itd. Wprowadzanie w błąd klienta jest marnym sposobem na jego lojalność, a tłumaczenie się koronawirusem jest nieco infantylne. Opinia moja jest efektem drugiej wizyty u Państwa, po pierwszej wrażenia również były słabe, ale wstrzymałem się z komentarzem. Tym razem czara goryczy się przelała. Na pewno poszukam innego serwisu i innego sprzedawcy flotowego.
Użytkownik sieci
27 września 2020 12:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2020 22:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2020 11:00
Salon - samochody nowe
w dniu 04,04,2020 ...
... zleciłem sezonową wymianę kół w serwisie czekałem przed salonem na odbiór auta około godziny 9-tej z warsztatu wyjechało nasze auto zdziwił mnie widok mechanika wysiadającego z naszego samochodu w brudnym kombinezonie roboczym w obecności pana serwisu ( dominik pietrasiewicz ) zapytałem mechanika czy siedzenie w w aucie powinno być zabezpieczone ( siedzenia skórzane 2017/2018 ) zmieszany mechanik przyznał że tak być powinno po chwili ten sam mechanik wziął kolejne zlecenie i jak gdyby nic się nie stało wsiadł do prawie nowiutkiego samochodu w tym samym brudnym kombinezonie siedzenia oczywiście w żaden sposób nie zabezpieczjąc zwróciłem ponownie uwagę na ten fakt panom z serwisu reakcja - żadna !!! dodaję równierz że pracownicy serwisu nie stosują zabezpieczeń związanych z epidemią ( np.rękawiczki ) adam z gdyni
Użytkownik sieci
6 lutego 2020 11:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 stycznia 2020 14:05
Salon - samochody nowe
Dziwne miejsce, oglądałem ...
... auta wewnatrz, na zewnątrz, dobre 25 min, nikt nie podszedł nie zainteresował się. Poza tym auta z tego salonu zajmują nie tylko własny plac firmowy, ale również stację Orlen, KFC, i część parkingu Tesco. Miałem ogromne problemy żeby zaparkować i wejsc do samego salonu, sugeruję uderzyć się w pierś.